Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

За Lancer 1.3 12V


M.Yankov

Препоръчано мнение

Привет колеги.

Това ми е първия пост във форума и съвсем като Мицубиши начинаещ ще помоля за съвет. Става въпрос за горе посочения Лансър с мотор 1.3 75кс.

Доста изчетох тук във форума и не само, но така и не можах да си изградя мнение за този автомобил! В момента карам Hyundai Coupe 1.6 RD1, много хубав автомобил, но май съм висок за него и не ми е много удобен. След дълго ровене си харесах едно такова Митсубиши, набор 1996.

Намерих обща информация http://www.parts-spe...LXi-1996-013011 но ми се ще инфо от първо лице.

 

Какви са общите впечатления от модела с този мотор.

Как е поддръжката, как са цените на частите и намират ли се такива.

Какво да гледам при покупката на Лансър 1.3 12V.

Имат ли някакви вродени болежки, как е с разхода на гориво.

Просторно ли е купето...

...общо взето за това се сещам сега :icon_angel:

 

Благодаря предварително за отделеното време!

 

 

п.с. Не са малко въпросите, но не можах да намеря нужната информация в нета :icon_blush:

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и добре дошъл във форума!

Ето ТУК може да се запознаете с модела,преди компетентните колеги да отговорят на конкретните въпроси,които сте задали.

Успех! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здпавеи колега,аз имам такав от 2 години и общо взето съм доволен.Ако търсиш бърза кола тази не е.Вътре е широка и удобна,консумативите са и евтини,но частите са и скъпи за този клас коли.Има голям багажник.Разхода на гориво не сам го засичал никога,но грацко отива-9,извън около-6.Моята е с клима 1999г.с новата маска и има фаца.Намират се по 3000лв.Без клима и ел. ги има и по 2000лв.Ако искаш да питаш нешто друго тук сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с този модел преди това което си харесал . Колата е надеждна и здрава цените на чарковете са доста приемливи - за около 90 лв. двата шарнира и двата накрайника . Като разход на гориво ми дава 8.5 гас в хубавото време а не съм с газов инжекцион . Чувстваш се добре в нея , всичко е простичко и функционално . Сравнена с Европейците в своя клас е по-бърза но никой не си купува кола 1.3 за да се състезава .

Ако търсиш кола която надеждно да те закара от точка "А" до точка "Б" с най-малко разходи и все пак да не си като в консерва това е твоята кола !!!

Редактирано от KOKSARIAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно, продължават позитивните настроения по този модел!

А за какво да се оглеждам при покупка на такъв автомобил. Освен задължителния оглед има ли нещо което е присъщо за Лансър-а.

Този който харесах е на близо 300 000км.

Надежден ли е мотора, гори ли масло и за такъв пробег има ли някаква опасност да направи сериозен проблем.

Кое трябва непременно да се провери или смени?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля Ви за коментар по горния пост, че този уикенд ще ходя на оглед :rolleyes:

300 000км много ли са за 1.3 мотора, как да разбера дали е читав!

 

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, то зависи от този, който я е карал преди теб.

Но ресурс, поне до 700 000 км има....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за какво да се оглеждам при покупка на такъв автомобил. Освен задължителния оглед има ли нещо което е присъщо за Лансър-а.

Този който харесах е на близо 300 000км.

Надежден ли е мотора, гори ли масло и за такъв пробег има ли някаква опасност да направи сериозен проблем.

Кое трябва непременно да се провери или смени?

 

Огледай непременно за ръжда, не само по двигателя, но и отдолу. Огледай картера (той не е защитен); виж за течове на масло от двигателя (семеринг на разпр. вал, гарнитури); виж изп. колектори дали са спукани (евентуално да падне цената); огледай за течове на антифриз (капачки на водната риза на двг), маркучи; Като цяло този двигател е здрав, с просто устройство - няма дебитомер, с делко е, търпи газификации и много модификации :D

За разлика от двигателя, скростната кутия е по-вероятно да е проблемна. Затова виж как влизат предавките, ослушвай се за шумове. На тези км... дори и двигателя да е ок, ако не е сменян съединител (моят не беше - беше оригиналният, а колата я взех на 270к км), значи ще трябва да го смениш... обслужването е ефтино, повечето части също - съединител-феродов диск започва от 50 лв. Въпросът е да не се окаже някой по-сериозен ремонт. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, то зависи от този, който я е карал преди теб.

Но ресурс, поне до 700 000 км има....

Малко го подвеждаш ти лично би ли взел бензинова кола над 400 000км.?

Аз не :)

Като имам на предвид за 200 000км. колко са амортизират, но всичко е субективно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, няма да ми стигне 5Мб постинг да опиша колко е издържливо това куче. Мой много близък приятел имаше такава...с най - простата газова за 150лв...не може да я потроши, въпреки безкрайните му опити :)

Карал съм я много пъти, мога да кажа, че за кола от класа си дава доста добра возия, удобна е, визията също е много добра. Като вървене е пълен мъртвец, разхода на гориво също е доста нисък. Около 6/100 газ гореше извънградско, добри спирачки.

Успех.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Огледай непременно за ръжда, не само по двигателя, но и отдолу. Огледай картера (той не е защитен); виж за течове на масло от двигателя (семеринг на разпр. вал, гарнитури); виж изп. колектори дали са спукани (евентуално да падне цената); огледай за течове на антифриз (капачки на водната риза на двг), маркучи; Като цяло този двигател е здрав, с просто устройство - няма дебитомер, с делко е, търпи газификации и много модификации :D

За разлика от двигателя, скростната кутия е по-вероятно да е проблемна. Затова виж как влизат предавките, ослушвай се за шумове. На тези км... дори и двигателя да е ок, ако не е сменян съединител (моят не беше - беше оригиналният, а колата я взех на 270к км), значи ще трябва да го смениш... обслужването е ефтино, повечето части също - съединител-феродов диск започва от 50 лв. Въпросът е да не се окаже някой по-сериозен ремонт. Успех!

 

колега аз имах 2 лансера и комплекта на съединителя (мекарм) най-простия е 160лв. не го лъжете човека. комплект задница (окачване) без амортисьори е близо 600лв. от АйЕмАй комплект предни амортисьори Каява е 340лв. за другото мога да се съглася до някаде че е приемливо като цена, но във всеки случай е много по добре от някоя Хонда :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

обслужването е евтино, повечето части също - съединител-феродов диск започва от 50 лв.

Що да го лъжа бре, истина говоря - феродов диск на съединител почва от 50 лв (Валео), 6о лв (Ексийди). За комплект - толкова е, към 150 и нагоре, за Галант 2.0 май беше по спомен... 230лв. Окачване до момента не съм правил, там нямам наблюдения (и да се наложи да правя, няма да тръгна да сменям амортисьори и пружини, най-много някой тампон, рециклиране на носач...). Мога да говоря обаче за скоростна кутия (лагери) и то конкретно - лагери на първичен вал: най-малкият отпред - 20 лв (Тимкен, уж хубав), после един по-голям - 40 лв (японски), още един смених, не помня цената... на диференциала двата - не можах да ги намеря, вървяха към 50 лв единия. Лагери на предни главини - немски 50 лв, японски - 90 лв. Отзад - там май вървят с главината и струват към 150 лв единия. Обслужването е евтино - ремъци, ролки - да искаш... Но, пак казвам - има си и по-специфични, скъпи моменти :)

А относно цените на частите на марките, аз нямам преки впечатления от други марки, но от това, което съм чувал (когато слухтя), японските бих ги наредил ето така:

Мицубиши/Нисан; Хонда; Мазда; Тойота. Сузукито не знам къде да го сложа, някъде по средата може би :), Дайхатсу по-скоро край Тойота, но това нареждане е съвсем теоритично, границите са тънки и според зависи от проблема/случая...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последния път сложих масло СУНОКО 10-40,но ми го горя.Сега се чудя дали да не сложа някое 15-40.Аз сменях предница зимата и частите са доста скъпи.Амортисьори МОНРО- 280лв.носачи- 220лв.заден лагерглавина 120лв.другите неща не ги помния.Моята е на 220 000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за амортисьорите и носачите на бройка ли е? А относно маслото - къде е произведено и на какви стандарти отговаря? Проблема, ако не е в износения двигател е в качеството на маслото. Ако сложиш по-нискокачествено и минерално вероятно няма да го решиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последния път сложих масло СУНОКО 10-40,но ми го горя.Сега се чудя дали да не сложа някое 15-40.Аз сменях предница зимата и частите са доста скъпи.Амортисьори МОНРО- 280лв.носачи- 220лв.заден лагерглавина 120лв.другите неща не ги помния.Моята е на 220 000км.

 

Там по морето и особено Варна, много е нашумяло това масло Sunoco. Вносителите им били варненци. Подхода колега е друг. Аз те съветвам да преминеш или на по-качествено SAE 10W40, или на SAE 5W40 масло. Ниската формула минерално SAE 15W40 от високата тепература ще почне повече да се изпарява и ще злезне че и от него не си доволен.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сделката за моя Лансер ми влизаше 900 рр-а който беше разбит за не повече от месец . Тоя същия си е мислил че 1.3 е кола за ралита и не е успял да го сдуха ! За да стане ясно какъв човек е това ще кажа че до преди да вземе 900 рр-а от мен е карал скутер и на няма седмица искаше да го науча да кара на задна гума . Такъв душманин е рядко срещано явление но беше разбил само ходовата част и количката беше за козметика . Моя извод е че тия коли са супер здрави и в тоя двигател има страшно много живот !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за амортисьорите и носачите на бройка ли е? А относно маслото - къде е произведено и на какви стандарти отговаря? Проблема, ако не е в износения двигател е в качеството на маслото. Ако сложиш по-нискокачествено и минерално вероятно няма да го решиш.

 

 

Комплекта бяха толкова.Но трябваше да вадят старите амортисьори и по тях да търся,защото на други марки не пасваха.Колата е здрава и рядко срещам такива по улиците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

СЕГА колко да не върви тоя лансер-не знам,,,, :) Общо взето можеш да се гавриш с опели и vw 1.8 90 коня :)

Мойта с един изолиран спортен филтър,изскубани маслени пари и малко предверение на делкото даваше задоволитен вървеж :)

http://www.youtube.com/watch?v=3JsjScf1C3A

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Тази кола е супер икономична и е много издражлива НЕ е чак толкова мудна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...