M.Yankov Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 (редакция) Привет колеги. Това ми е първия пост във форума и съвсем като Мицубиши начинаещ ще помоля за съвет. Става въпрос за горе посочения Лансър с мотор 1.3 75кс. Доста изчетох тук във форума и не само, но така и не можах да си изградя мнение за този автомобил! В момента карам Hyundai Coupe 1.6 RD1, много хубав автомобил, но май съм висок за него и не ми е много удобен. След дълго ровене си харесах едно такова Митсубиши, набор 1996. Намерих обща информация http://www.parts-spe...LXi-1996-013011 но ми се ще инфо от първо лице. Какви са общите впечатления от модела с този мотор. Как е поддръжката, как са цените на частите и намират ли се такива. Какво да гледам при покупката на Лансър 1.3 12V. Имат ли някакви вродени болежки, как е с разхода на гориво.Просторно ли е купето... ...общо взето за това се сещам сега :icon_angel: Благодаря предварително за отделеното време! п.с. Не са малко въпросите, но не можах да намеря нужната информация в нета :icon_blush: Редактирано 10 февруари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Здравейте и добре дошъл във форума!Ето ТУК може да се запознаете с модела,преди компетентните колеги да отговорят на конкретните въпроси,които сте задали.Успех! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 Здпавеи колега,аз имам такав от 2 години и общо взето съм доволен.Ако търсиш бърза кола тази не е.Вътре е широка и удобна,консумативите са и евтини,но частите са и скъпи за този клас коли.Има голям багажник.Разхода на гориво не сам го засичал никога,но грацко отива-9,извън около-6.Моята е с клима 1999г.с новата маска и има фаца.Намират се по 3000лв.Без клима и ел. ги има и по 2000лв.Ако искаш да питаш нешто друго тук сам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 10 февруари 2012 Сподели Публикувано 10 февруари 2012 (редакция) Аз съм с този модел преди това което си харесал . Колата е надеждна и здрава цените на чарковете са доста приемливи - за около 90 лв. двата шарнира и двата накрайника . Като разход на гориво ми дава 8.5 гас в хубавото време а не съм с газов инжекцион . Чувстваш се добре в нея , всичко е простичко и функционално . Сравнена с Европейците в своя клас е по-бърза но никой не си купува кола 1.3 за да се състезава . Ако търсиш кола която надеждно да те закара от точка "А" до точка "Б" с най-малко разходи и все пак да не си като в консерва това е твоята кола !!! Редактирано 10 февруари 2012 от KOKSARIAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Yankov Публикувано 12 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2012 Чудесно, продължават позитивните настроения по този модел! А за какво да се оглеждам при покупка на такъв автомобил. Освен задължителния оглед има ли нещо което е присъщо за Лансър-а. Този който харесах е на близо 300 000км. Надежден ли е мотора, гори ли масло и за такъв пробег има ли някаква опасност да направи сериозен проблем.Кое трябва непременно да се провери или смени? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M.Yankov Публикувано 14 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Колеги моля Ви за коментар по горния пост, че този уикенд ще ходя на оглед :rolleyes: 300 000км много ли са за 1.3 мотора, как да разбера дали е читав! Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Е, то зависи от този, който я е карал преди теб.Но ресурс, поне до 700 000 км има.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 А за какво да се оглеждам при покупка на такъв автомобил. Освен задължителния оглед има ли нещо което е присъщо за Лансър-а.Този който харесах е на близо 300 000км.Надежден ли е мотора, гори ли масло и за такъв пробег има ли някаква опасност да направи сериозен проблем.Кое трябва непременно да се провери или смени? Огледай непременно за ръжда, не само по двигателя, но и отдолу. Огледай картера (той не е защитен); виж за течове на масло от двигателя (семеринг на разпр. вал, гарнитури); виж изп. колектори дали са спукани (евентуално да падне цената); огледай за течове на антифриз (капачки на водната риза на двг), маркучи; Като цяло този двигател е здрав, с просто устройство - няма дебитомер, с делко е, търпи газификации и много модификации :D За разлика от двигателя, скростната кутия е по-вероятно да е проблемна. Затова виж как влизат предавките, ослушвай се за шумове. На тези км... дори и двигателя да е ок, ако не е сменян съединител (моят не беше - беше оригиналният, а колата я взех на 270к км), значи ще трябва да го смениш... обслужването е ефтино, повечето части също - съединител-феродов диск започва от 50 лв. Въпросът е да не се окаже някой по-сериозен ремонт. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 14 февруари 2012 Сподели Публикувано 14 февруари 2012 Е, то зависи от този, който я е карал преди теб.Но ресурс, поне до 700 000 км има....Малко го подвеждаш ти лично би ли взел бензинова кола над 400 000км.?Аз не Като имам на предвид за 200 000км. колко са амортизират, но всичко е субективно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 (редакция) Хм, няма да ми стигне 5Мб постинг да опиша колко е издържливо това куче. Мой много близък приятел имаше такава...с най - простата газова за 150лв...не може да я потроши, въпреки безкрайните му опити Карал съм я много пъти, мога да кажа, че за кола от класа си дава доста добра возия, удобна е, визията също е много добра. Като вървене е пълен мъртвец, разхода на гориво също е доста нисък. Около 6/100 газ гореше извънградско, добри спирачки.Успех. Редактирано 15 февруари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badboy Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 Огледай непременно за ръжда, не само по двигателя, но и отдолу. Огледай картера (той не е защитен); виж за течове на масло от двигателя (семеринг на разпр. вал, гарнитури); виж изп. колектори дали са спукани (евентуално да падне цената); огледай за течове на антифриз (капачки на водната риза на двг), маркучи; Като цяло този двигател е здрав, с просто устройство - няма дебитомер, с делко е, търпи газификации и много модификации :D За разлика от двигателя, скростната кутия е по-вероятно да е проблемна. Затова виж как влизат предавките, ослушвай се за шумове. На тези км... дори и двигателя да е ок, ако не е сменян съединител (моят не беше - беше оригиналният, а колата я взех на 270к км), значи ще трябва да го смениш... обслужването е ефтино, повечето части също - съединител-феродов диск започва от 50 лв. Въпросът е да не се окаже някой по-сериозен ремонт. Успех! колега аз имах 2 лансера и комплекта на съединителя (мекарм) най-простия е 160лв. не го лъжете човека. комплект задница (окачване) без амортисьори е близо 600лв. от АйЕмАй комплект предни амортисьори Каява е 340лв. за другото мога да се съглася до някаде че е приемливо като цена, но във всеки случай е много по добре от някоя Хонда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 обслужването е евтино, повечето части също - съединител-феродов диск започва от 50 лв.Що да го лъжа бре, истина говоря - феродов диск на съединител почва от 50 лв (Валео), 6о лв (Ексийди). За комплект - толкова е, към 150 и нагоре, за Галант 2.0 май беше по спомен... 230лв. Окачване до момента не съм правил, там нямам наблюдения (и да се наложи да правя, няма да тръгна да сменям амортисьори и пружини, най-много някой тампон, рециклиране на носач...). Мога да говоря обаче за скоростна кутия (лагери) и то конкретно - лагери на първичен вал: най-малкият отпред - 20 лв (Тимкен, уж хубав), после един по-голям - 40 лв (японски), още един смених, не помня цената... на диференциала двата - не можах да ги намеря, вървяха към 50 лв единия. Лагери на предни главини - немски 50 лв, японски - 90 лв. Отзад - там май вървят с главината и струват към 150 лв единия. Обслужването е евтино - ремъци, ролки - да искаш... Но, пак казвам - има си и по-специфични, скъпи моменти А относно цените на частите на марките, аз нямам преки впечатления от други марки, но от това, което съм чувал (когато слухтя), японските бих ги наредил ето така:Мицубиши/Нисан; Хонда; Мазда; Тойота. Сузукито не знам къде да го сложа, някъде по средата може би , Дайхатсу по-скоро край Тойота, но това нареждане е съвсем теоритично, границите са тънки и според зависи от проблема/случая... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Последния път сложих масло СУНОКО 10-40,но ми го горя.Сега се чудя дали да не сложа някое 15-40.Аз сменях предница зимата и частите са доста скъпи.Амортисьори МОНРО- 280лв.носачи- 220лв.заден лагерглавина 120лв.другите неща не ги помния.Моята е на 220 000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Това за амортисьорите и носачите на бройка ли е? А относно маслото - къде е произведено и на какви стандарти отговаря? Проблема, ако не е в износения двигател е в качеството на маслото. Ако сложиш по-нискокачествено и минерално вероятно няма да го решиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 Последния път сложих масло СУНОКО 10-40,но ми го горя.Сега се чудя дали да не сложа някое 15-40.Аз сменях предница зимата и частите са доста скъпи.Амортисьори МОНРО- 280лв.носачи- 220лв.заден лагерглавина 120лв.другите неща не ги помния.Моята е на 220 000км. Там по морето и особено Варна, много е нашумяло това масло Sunoco. Вносителите им били варненци. Подхода колега е друг. Аз те съветвам да преминеш или на по-качествено SAE 10W40, или на SAE 5W40 масло. Ниската формула минерално SAE 15W40 от високата тепература ще почне повече да се изпарява и ще злезне че и от него не си доволен.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 17 февруари 2012 Сподели Публикувано 17 февруари 2012 В сделката за моя Лансер ми влизаше 900 рр-а който беше разбит за не повече от месец . Тоя същия си е мислил че 1.3 е кола за ралита и не е успял да го сдуха ! За да стане ясно какъв човек е това ще кажа че до преди да вземе 900 рр-а от мен е карал скутер и на няма седмица искаше да го науча да кара на задна гума . Такъв душманин е рядко срещано явление но беше разбил само ходовата част и количката беше за козметика . Моя извод е че тия коли са супер здрави и в тоя двигател има страшно много живот ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailototti Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 Това за амортисьорите и носачите на бройка ли е? А относно маслото - къде е произведено и на какви стандарти отговаря? Проблема, ако не е в износения двигател е в качеството на маслото. Ако сложиш по-нискокачествено и минерално вероятно няма да го решиш. Комплекта бяха толкова.Но трябваше да вадят старите амортисьори и по тях да търся,защото на други марки не пасваха.Колата е здрава и рядко срещам такива по улиците. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s-m Публикувано 4 март 2012 Сподели Публикувано 4 март 2012 СЕГА колко да не върви тоя лансер-не знам,,,, Общо взето можеш да се гавриш с опели и vw 1.8 90 коня Мойта с един изолиран спортен филтър,изскубани маслени пари и малко предверение на делкото даваше задоволитен вървеж http://www.youtube.com/watch?v=3JsjScf1C3A Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viktorio Публикувано 9 април 2012 Сподели Публикувано 9 април 2012 Тази кола е супер икономична и е много издражлива НЕ е чак толкова мудна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.