niksun Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Здравейте!Колата си пали сутрин без каквито и да било проблеми дори и през последните две сутрини по показания на дисплея ( -16С.) Е малко по-дълго подгрява свещите, но не се замисля въобще да ли да запали. Но съм чувал че хората си слагат два три литра бензин или други някакви добавки в резервоара (на пълен резервоар), че да не замръзвала нафтата. А и преди две години като си купувах колата ме бяха наплашили че видиш ли зимата не палят лесно дизелите. Та имали смисъл да ръгам някакви добавки или да си карам смело?Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Има нафта и нафта...аз съм виждал ледена буца в прозрачен допълнително монтиран горивен филтър. Естествено колата не можеше да запали, защото нафта до ГНП изобщо не стигаше ... Ако си доволен от нафтата не сменяй бензиностанцията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Щом палиш, не се занимавай с глупости. Аз не слагам добавки, зареждам на един и същ Ромпетрол и до сега не съм имал проблем с паленето(ако изключим едно капване на акумулатора и трябваше да ми подадат ток). Проблеми съм имал с дизел на ауди, да не пали в по-студено време, от както съм с :mitsu-smiley: нямам такива оплаквания вече 2 зими. Според мен няма смисъл да навлизаш в излишни приключения :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Здравейте!Колата си пали сутрин без каквито и да било проблеми дори и през последните две сутрини по показания на дисплея ( -16С.) Е малко по-дълго подгрява свещите, но не се замисля въобще да ли да запали. Но съм чувал че хората си слагат два три литра бензин или други някакви добавки в резервоара (на пълен резервоар), че да не замръзвала нафтата. А и преди две години като си купувах колата ме бяха наплашили че видиш ли зимата не палят лесно дизелите. Та имали смисъл да ръгам някакви добавки или да си карам смело?Поздрави Щом пали, значи си има необходимите добавки. Ако ги нямаше, при тези температури щеше да е като крем карамел. Виждал съм как в отоплено помещение пали дизел и като излезе навън нафтата замръзва и... дотам.Иначе изпитана рецепта е 10% газ за горене или керосин, което си е рафинирана газ за горене, но не и бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 А в мойта книжка пише Поради отделянето на парафин, при понижаване на температурите вискозитетана дизеловото гориво значително намалява, Поради тази причина дизеловото гориво се класиифицира на два вида лятно· и ·зимно·.В периодите на застудяване границата на ефективност на 'зимното' дизеnoeoгориво се определя на -15С. В изключително студено време сепрепоръчва дизеловото rориво да се смесеа с обикновен бензин (но несъс 'супер' иnи 'high-test' бензин) до максимална концентрация отЗО%.За минимизиране на влошаването на показателите се уверете, чедобавяте точно толкова обикновен бензин, колкото е абсолютно необходимо. А сега де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr_oizo Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 А в мойта книжка пише Поради отделянето на парафин, при понижаване на температурите вискозитетана дизеловото гориво значително намалява, Поради тази причина дизеловото гориво се класиифицира на два вида лятно· и ·зимно·.В периодите на застудяване границата на ефективност на 'зимното' дизеnoeoгориво се определя на -15С. В изключително студено време сепрепоръчва дизеловото rориво да се смесеа с обикновен бензин (но несъс 'супер' иnи 'high-test' бензин) до максимална концентрация отЗО%.За минимизиране на влошаването на показателите се уверете, чедобавяте точно толкова обикновен бензин, колкото е абсолютно необходимо. А сега де .. ха и в мойта го пише същото :DПри мен ситуацията беше следната тези дни: три дена не бях я палил и то, когато бяха най-студените дни (-10/-15). На третия ден се пробвах (добре, че ми е нов акумулатора) при -15 и първите няколко пъти въртеше стартера (като преди това подгряваше доста свещите), но нещеше да запали. На третия или 4-тия път взех да подавам и по-малко газ и запали. Това беше зора... После през целия ден нямах проблеми - спирам тръбвам ... пушка. Много съм доволен от Мицито си :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 А в мойта книжка пише А в моята не знам какво пише, ама от древни времена :D от ТИР-аджиите знам, че зимно време на 10 л. нафта слагат по 1 л. бензин, за предотвратяване на инфекции ..И аз го практикувам този спорт, но освен бензина слагам и по малко двутактово масло и си спя спокойно ..Оня ден -19, вчера -21, днес -18 и жената си пали уличника без проблем и си ходи на работа, а аз се изтягам до 8.30 :icon_dance: в леглото ..Ако не са "добавките" ме изръгва в 7 ч. да я карам с бензинката при такива температури .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 2 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2012 зимно време на 10 л. нафта слагат по 1 л. бензин, за предотвратяване на инфекции ..И аз го практикувам този спорт, но освен бензина слагам и по малко двутактово масло и си спя спокойно .. Благодаря на всички Ви за отговорите. Точно за тази рецепта на Марио ми бяха казали, но без пропорциите. Все пак разбрах че щом пали поне тази година няма да слагам нищо (предполагам че това бяха най-студените дни за тази зима), пък за догодина мога да ги погледна тези добавки които препоръчва Мирослав. Благодаря Ви още веднъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.