Премини към съдържание

трудно палене сутрин


Препоръчано мнение

Здравеите колеги имам един въпрос към всички вас при много студено време моята звезда неще да пали сутрин.Ток има бензин има искра дава добра но неще бихте ли ме насочили каде да търся проблема.Като си е в гаража проблеми няма пали и си върви направо си е :plane: но пренощува ли навън проблем.Бихте ли ми казали този клапан които държи налягането в бензиновата реика каде се намира и как да го проверя дали даржи налягане там се съмнявам аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж си температурният датчик какви стойности има при студен и топъл двигател.А този клапан се намира на самата рейка ,но не се хващай за него.

 

А има и още поне 10 причини.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има и още поне 10 причини.

 

Но обикновено ако проблема се появява и изчезва само с промяна на температурата, излиза :icon_hmm: датчика за температура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на самата рейка няма датчик има някакъв на смукателният колектор който е зад дроселовата клапа тои ли е него ли да проверя. :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че кой казва че има датчик на рейката?От единият край влиза бензина от помпата а от другият край при достигане на определено налягане се отваря клапана и връща излишното.Температурният датчик който дава информация на ECU се намира на самият двигател (гледай някъде покрай термостата).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сипваш 1л спирт за горене в резервара.Това го правиш след,като колата е работила,после припалваш да поработи 1мин.и проблема изчезва.

Това съм го опитвал на личният ми автомобил и дава резултат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че кой казва че има датчик на рейката?От единият край влиза бензина от помпата а от другият край при достигане на определено налягане се отваря клапана и връща излишното.Температурният датчик който дава информация на ECU се намира на самият двигател (гледай някъде покрай термостата).

Здравей колега до самият термостат има два датчика единият е с букса с два кабела а другият е с един кабел кои от двата дава имформация кам ЕКУ то и как влияе на запалването благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този с двата кабела.

Ако има слаба връзка (имитира студен двигател), при палене на реално горещ двигател дави колата и мирише на суров бензин от ауспуха.

Ако има утечка (все едно моторя е горещ), при палене на реално студен двигател, ще припалва и веднага гасне.

И в двата случая е възможно ECU да не отчита грешка.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако се загуби показанието на датчика за температурата, компютъра почва да работи по зададени стоиности (при някой автомобили температурата се приема равна на 60гр., а при нашите се приема равна на 80гр.), Т.е. винаги горивото ще се смята като на почти загрял двигател. Няма начин в подобна ситуация да не се запише грешка. Грешка не се записва само ако проблема (или прекъсването в датчика) го има за по-малко от 4секунди.......само че тогава реакцията на алектрониката ще е различна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затова не казвам прекъсване или окъсяване на датчика. При мен без да е прекъснат показваше стойности като за отрицателни температури, не даваше грешка, а давеше колата.

После като сложих емулатор (докато доставят датчика) и след забравяне да превключан в режин студен, не палеше а само претрисаше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затова не казвам прекъсване или окъсяване на датчика. При мен без да е прекъснат показваше стойности като за отрицателни температури, не даваше грешка, а давеше колата.

После като сложих емулатор (докато доставят датчика) и след забравяне да превключан в режин студен, не палеше а само претрисаше.

Моята кола днес не запали. Само единия цилиндър припалваше от време на време. Акумулатора е нов. След подаване на допълнителен ток, разлика нямаше. Как се мери този датчик и от къде се взема емулатора и къде се поставя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик е доста универсален, т.е. използва се от много марки и модели. Сещам се за Пежо, БМВ. Порше. Представлява съпротивление променящо стойността си в зависимост от температурата. За емулатор ползвах 3 съпротивления и 2 ЦК ключета, само че това беше защото на търговците им трябваше седмица да ми го доставят.

За сегашните минусови температури с 4.7 до 10кОм съпротивление, свързано на мястото на датчика, двигателя трябва да запали. Но това трябва да се направи само за проверка, дали проблема е в датчика. А не да се кара така колата.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик е доста универсален, т.е. използва се от много марки и модели. Сещам се за Пежо, БМВ. Порше. Представлява съпротивление променящо стойността си в зависимост от температурата. За емулатор ползвах 3 съпротивления и 2 ЦК ключета, само че това беше защото на търговците им трябваше седмица да ми го доставят.

За сегашните минусови температури с 4.7 до 10кОм съпротивление, свързано на мястото на датчика, двигателя трябва да запали. Но това трябва да се направи само за проверка, дали проблема е в датчика. А не да се кара така колата.

Това което разбирам от горното или по скоро предполагам е, че датчика е до термостата с двата кабела и между тях се слагат съпротивленията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това което разбирам от горното или по скоро предполагам е, че датчика е до термостата с двата кабела и между тях се слагат съпротивленията.

 

Да, откачва се куплунга от датчика и между двата пина на куплунга се закача резистор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, откачва се куплунга от датчика и между двата пина на куплунга се закача резистор.

ОК ще докладвам за резултата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана колежке пробва ли

Колега ,гледам че си от разград, отиваш в магазин "Протон" купуваш си един резистор 10ком ,вадиш буксата слагаш резистора и пробваш (при студен двигател) всичко ще ти струва около 0,10лв. Ако имаш мултицет си замери съпротивлението на датчика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Недей така, Младене. Верно, февруари е, ама...

Работа за няма и минута (буквално) :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана колежке пробва ли

Колежката е мъж, ама кой да чете в профила. Що се отнася до проблема, развитие няма. Донесоха ми съпротивления, ама бяха 4.7 и 10ома и не стават. Между другото поръчах датчик, но не ми остана време да отида за да си го взема. Сега умувам дали да не си купя водна-печка, за да загрявам колата предварително. Чудя се, утре като си взема датчика, дали да го включа без да го завивам на колата и се опитам да запаля.

Редактирано от nola
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е в килооми т.е. 4700 ома. Това в случай че нямаш мултицет да премериш датчика. Предполагам че ще е някъде около 6кОма при температури около 0 градуса. Преди да го смените все пак го премерете дали е наред, за да не си губите времето със смяна с новия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, днес си взех новия датчик. Преди да го сменя, замерих и двата. Стойността на стария при около 0 градуса беше 7.5КО, а на новия 5.7КО. В случая и двата показват стойности около указаните от вас. Разликата вероятно е от това, че единия го извадих от кутийката, а другия е в полузамръзналия двигател. Лошото е, че и с двата не запали. Сега съмненията ми са върху горивото и по точно за вода във филтъра. За всеки случай, започнах да си правя подгряващо устройство на 220в, от нагревател 1000W и малко подръчни материали в домашната работилница. Все пак, паленето при загрял двигател ще е по-добре. Стига да го оправя веднъж.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като не е станало с резисторите, значи че проблема не е в температурния датчик.

Като причини за трудно палене на студен двигател могат да бъдат:

всмукателната система- изпускаща вакуумна система;

електрическите връзки двигател- акумулатор;

запалителна система;

компресия на мотора;

налягане на горивото- регулатора за налягане;

състояние на гориво- горивен филтър;

температурен датчик;

инжектори;

датчика за положение на дроселовата клапа ТР сензор;

датчика за количество входящ въздух- VAF сензор;

изпускателна система- каталитичен конвертор;

електрическите връзки на управление на двигателя;

компютъра на двигателя.

Това казва аутодатата.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като не е станало с резисторите, значи че проблема не е в температурния датчик.

Като причини за трудно палене на студен двигател могат да бъдат:

всмукателната система- изпускаща вакуумна система;

електрическите връзки двигател- акумулатор;

запалителна система;

компресия на мотора;

налягане на горивото- регулатора за налягане;

състояние на гориво- горивен филтър;

температурен датчик;

инжектори;

датчика за положение на дроселовата клапа ТР сензор;

датчика за количество входящ въздух- VAF сензор;

изпускателна система- каталитичен конвертор;

електрическите връзки на управление на двигателя;

компютъра на двигателя.

Това казва аутодатата.

винаги съм обичал дизелите и простите бензинки. С тези компютри, датчици и алабализми става сложно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сипваш 1л спирт за горене в резервара.Това го правиш след,като колата е работила,после припалваш да поработи 1мин.и проблема изчезва.

Това съм го опитвал на личният ми автомобил и дава резултат.

Това съм го написал на 26 януари.

Спирта поема водата и тя изгаря с горивото.От там трябваше да започнеш. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...