mladen.bg Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 Здравеите колеги имам един въпрос към всички вас при много студено време моята звезда неще да пали сутрин.Ток има бензин има искра дава добра но неще бихте ли ме насочили каде да търся проблема.Като си е в гаража проблеми няма пали и си върви направо си е :plane: но пренощува ли навън проблем.Бихте ли ми казали този клапан които държи налягането в бензиновата реика каде се намира и как да го проверя дали даржи налягане там се съмнявам аз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 (редакция) Виж си температурният датчик какви стойности има при студен и топъл двигател.А този клапан се намира на самата рейка ,но не се хващай за него. А има и още поне 10 причини. Редактирано 26 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 А има и още поне 10 причини. Но обикновено ако проблема се появява и изчезва само с промяна на температурата, излиза :icon_hmm: датчика за температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 26 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 26 януари 2012 на самата рейка няма датчик има някакъв на смукателният колектор който е зад дроселовата клапа тои ли е него ли да проверя. :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 Че кой казва че има датчик на рейката?От единият край влиза бензина от помпата а от другият край при достигане на определено налягане се отваря клапана и връща излишното.Температурният датчик който дава информация на ECU се намира на самият двигател (гледай някъде покрай термостата). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin22 Публикувано 26 януари 2012 Сподели Публикувано 26 януари 2012 Сипваш 1л спирт за горене в резервара.Това го правиш след,като колата е работила,после припалваш да поработи 1мин.и проблема изчезва.Това съм го опитвал на личният ми автомобил и дава резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 30 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2012 Че кой казва че има датчик на рейката?От единият край влиза бензина от помпата а от другият край при достигане на определено налягане се отваря клапана и връща излишното.Температурният датчик който дава информация на ECU се намира на самият двигател (гледай някъде покрай термостата).Здравей колега до самият термостат има два датчика единият е с букса с два кабела а другият е с един кабел кои от двата дава имформация кам ЕКУ то и как влияе на запалването благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 30 януари 2012 Сподели Публикувано 30 януари 2012 (редакция) Този с двата кабела.Ако има слаба връзка (имитира студен двигател), при палене на реално горещ двигател дави колата и мирише на суров бензин от ауспуха.Ако има утечка (все едно моторя е горещ), при палене на реално студен двигател, ще припалва и веднага гасне.И в двата случая е възможно ECU да не отчита грешка. Редактирано 30 януари 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2012 Сподели Публикувано 30 януари 2012 Ако се загуби показанието на датчика за температурата, компютъра почва да работи по зададени стоиности (при някой автомобили температурата се приема равна на 60гр., а при нашите се приема равна на 80гр.), Т.е. винаги горивото ще се смята като на почти загрял двигател. Няма начин в подобна ситуация да не се запише грешка. Грешка не се записва само ако проблема (или прекъсването в датчика) го има за по-малко от 4секунди.......само че тогава реакцията на алектрониката ще е различна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 Затова не казвам прекъсване или окъсяване на датчика. При мен без да е прекъснат показваше стойности като за отрицателни температури, не даваше грешка, а давеше колата.После като сложих емулатор (докато доставят датчика) и след забравяне да превключан в режин студен, не палеше а само претрисаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 Затова не казвам прекъсване или окъсяване на датчика. При мен без да е прекъснат показваше стойности като за отрицателни температури, не даваше грешка, а давеше колата.После като сложих емулатор (докато доставят датчика) и след забравяне да превключан в режин студен, не палеше а само претрисаше. Моята кола днес не запали. Само единия цилиндър припалваше от време на време. Акумулатора е нов. След подаване на допълнителен ток, разлика нямаше. Как се мери този датчик и от къде се взема емулатора и къде се поставя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 31 януари 2012 Сподели Публикувано 31 януари 2012 (редакция) Този датчик е доста универсален, т.е. използва се от много марки и модели. Сещам се за Пежо, БМВ. Порше. Представлява съпротивление променящо стойността си в зависимост от температурата. За емулатор ползвах 3 съпротивления и 2 ЦК ключета, само че това беше защото на търговците им трябваше седмица да ми го доставят. За сегашните минусови температури с 4.7 до 10кОм съпротивление, свързано на мястото на датчика, двигателя трябва да запали. Но това трябва да се направи само за проверка, дали проблема е в датчика. А не да се кара така колата. Редактирано 31 януари 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Този датчик е доста универсален, т.е. използва се от много марки и модели. Сещам се за Пежо, БМВ. Порше. Представлява съпротивление променящо стойността си в зависимост от температурата. За емулатор ползвах 3 съпротивления и 2 ЦК ключета, само че това беше защото на търговците им трябваше седмица да ми го доставят. За сегашните минусови температури с 4.7 до 10кОм съпротивление, свързано на мястото на датчика, двигателя трябва да запали. Но това трябва да се направи само за проверка, дали проблема е в датчика. А не да се кара така колата. Това което разбирам от горното или по скоро предполагам е, че датчика е до термостата с двата кабела и между тях се слагат съпротивленията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Това което разбирам от горното или по скоро предполагам е, че датчика е до термостата с двата кабела и между тях се слагат съпротивленията. Да, откачва се куплунга от датчика и между двата пина на куплунга се закача резистор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Да, откачва се куплунга от датчика и между двата пина на куплунга се закача резистор. ОК ще докладвам за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 3 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2012 ОК ще докладвам за резултата.Какво стана колежке пробва ли Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Какво стана колежке пробва лиКолега ,гледам че си от разград, отиваш в магазин "Протон" купуваш си един резистор 10ком ,вадиш буксата слагаш резистора и пробваш (при студен двигател) всичко ще ти струва около 0,10лв. Ако имаш мултицет си замери съпротивлението на датчика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Какво стана колежке пробва ли %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНедей така, Младене. Верно, февруари е, ама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TKolev Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifНедей така, Младене. Верно, февруари е, ама... Работа за няма и минута (буквално) :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 (редакция) Какво стана колежке пробва ли Колежката е мъж, ама кой да чете в профила. Що се отнася до проблема, развитие няма. Донесоха ми съпротивления, ама бяха 4.7 и 10ома и не стават. Между другото поръчах датчик, но не ми остана време да отида за да си го взема. Сега умувам дали да не си купя водна-печка, за да загрявам колата предварително. Чудя се, утре като си взема датчика, дали да го включа без да го завивам на колата и се опитам да запаля. Редактирано 3 февруари 2012 от nola Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 3 февруари 2012 Сподели Публикувано 3 февруари 2012 Трябва да е в килооми т.е. 4700 ома. Това в случай че нямаш мултицет да премериш датчика. Предполагам че ще е някъде около 6кОма при температури около 0 градуса. Преди да го смените все пак го премерете дали е наред, за да не си губите времето със смяна с новия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 4 февруари 2012 Сподели Публикувано 4 февруари 2012 Такааа, днес си взех новия датчик. Преди да го сменя, замерих и двата. Стойността на стария при около 0 градуса беше 7.5КО, а на новия 5.7КО. В случая и двата показват стойности около указаните от вас. Разликата вероятно е от това, че единия го извадих от кутийката, а другия е в полузамръзналия двигател. Лошото е, че и с двата не запали. Сега съмненията ми са върху горивото и по точно за вода във филтъра. За всеки случай, започнах да си правя подгряващо устройство на 220в, от нагревател 1000W и малко подръчни материали в домашната работилница. Все пак, паленето при загрял двигател ще е по-добре. Стига да го оправя веднъж. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 5 февруари 2012 Сподели Публикувано 5 февруари 2012 (редакция) Като не е станало с резисторите, значи че проблема не е в температурния датчик.Като причини за трудно палене на студен двигател могат да бъдат:всмукателната система- изпускаща вакуумна система;електрическите връзки двигател- акумулатор;запалителна система;компресия на мотора;налягане на горивото- регулатора за налягане; състояние на гориво- горивен филтър;температурен датчик;инжектори;датчика за положение на дроселовата клапа ТР сензор;датчика за количество входящ въздух- VAF сензор;изпускателна система- каталитичен конвертор;електрическите връзки на управление на двигателя;компютъра на двигателя.Това казва аутодатата. Редактирано 5 февруари 2012 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nola Публикувано 5 февруари 2012 Сподели Публикувано 5 февруари 2012 Като не е станало с резисторите, значи че проблема не е в температурния датчик.Като причини за трудно палене на студен двигател могат да бъдат:всмукателната система- изпускаща вакуумна система;електрическите връзки двигател- акумулатор;запалителна система;компресия на мотора;налягане на горивото- регулатора за налягане; състояние на гориво- горивен филтър;температурен датчик;инжектори;датчика за положение на дроселовата клапа ТР сензор;датчика за количество входящ въздух- VAF сензор;изпускателна система- каталитичен конвертор;електрическите връзки на управление на двигателя;компютъра на двигателя.Това казва аутодатата. винаги съм обичал дизелите и простите бензинки. С тези компютри, датчици и алабализми става сложно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin22 Публикувано 5 февруари 2012 Сподели Публикувано 5 февруари 2012 Сипваш 1л спирт за горене в резервара.Това го правиш след,като колата е работила,после припалваш да поработи 1мин.и проблема изчезва.Това съм го опитвал на личният ми автомобил и дава резултат.Това съм го написал на 26 януари.Спирта поема водата и тя изгаря с горивото.От там трябваше да започнеш. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.