Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

проблем със съединител Аутлендър 2011г.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

имам следния проблем-собственик съм на аутлендър от два месеца, чисто нов 2.2 disel. Вече е на 7000 км, Вчера се наложи да карам в непочистен заснежен път, забуксувах на няколко места и странно...замериса много силно на съединител в купето, дори се наложи да отворя прозорците за да се прветри купето. Карах на 4х4 без LOCK. Днес при едно леко превъртане на колелата пак в сняг, отново замириса на съединител. Въпроса ми е , дали това е нормално !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

имам следния проблем-собственик съм на аутлендър от два месеца, чисто нов 2.2 disel. Вече е на 7000 км, Вчера се наложи да карам в непочистен заснежен път, забуксувах на няколко места и странно...замериса много силно на съединител в купето, дори се наложи да отворя прозорците за да се прветри купето. Карах на 4х4 без LOCK. Днес при едно леко превъртане на колелата пак в сняг, отново замириса на съединител. Въпроса ми е , дали това е нормално !!!

Разбира се ,че не е нормално това, айде да замирише малко - да, но чак да отваряш прозорците ,толкова силно да замрише...........не е нормално.След като замириса, усетихте ли промяна в съединителя?т.е. по мек педал, по горе/долу отделяне на съединителя и т.н.......?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше никаква промяна в зацепването, твърдостта и каквото и да било по педала на съединителя! Споделих проблема с един приятел който има аутлендър 2007 г., той ми каза че когато кара на 4х4 винаги мирише на съединител, дори да не буксува. Сменил го е на 60 000 км !!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше никаква промяна в зацепването, твърдостта и каквото и да било по педала на съединителя! Споделих проблема с един приятел който има аутлендър 2007 г., той ми каза че когато кара на 4х4 винаги мирише на съединител, дори да не буксува. Сменил го е на 60 000 км !!!!

Ами точно това е проблема,че честичко се сменя, а цената не е никак хубава......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е проблем...на съвременен автомобил и то Японски, да се сменява съединител като на Москвич е не само ненормално а и срам за производителя!!!

Редактирано от babachev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е проблем...на съвременен автомобил и то Японски, да се сменява съединител като на Москвич е не само ненормално а и срам за производителя!!!

To вече не е японски ,всичко се прави в Китай........в това число - и съединителя.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

И аз имам проблем на съединителя на Аутлендър 2,2 закупен 2010 година. В момента е на 54 000 км и след посещение вчера в сервиза с оплакване за форсиране при по високи предавки ми съобщиха че съединителя е за смяна. До сега винаги съм карал на 4х4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е проблем...на съвременен автомобил и то Японски, да се сменява съединител като на Москвич е не само ненормално а и срам за производителя!!!

Аааааааа колега, не обиждай така москвича, неговият съединител изкарва без проблем 120- 130000 км.:D

За какви Японски производители говорим тук, щом за смяната на детайлите ти трябват ключове номер 13, 16, 18 и т.н...:)

Истинските Японци се разглобяват дето се вика само с един ключ 12- 14 ..

 

 

 

Здравейте,

И аз имам проблем на съединителя на Аутлендър 2,2 закупен 2010 година. В момента е на 54 000 км и след посещение вчера в сервиза с оплакване за форсиране при по високи предавки ми съобщиха че съединителя е за смяна. До сега винаги съм карал на 4х4.

Тази кола не е ли още в гаранция колега ?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е в гаранция, само на два месеца е. Обаче гаранцията не покривала съединителя (комплект). В сервиза на Мицубиши в Хаджи Димитър ми заявиха че трябва да се смени за моя сметка. Естествено че не бях съгласен , за което искаха да напиша и подпиша че отказвам смяната на съединителя, разбира се -отказах. Поисках им становище за състоянието на съединителя, което да ми послужи пред съда.С много спорове и разправии ми написаха становище, обаче в него не пише за никакъв проблем. Явно знаят че са уязвими в този случй и затова нищо не написаха съществено. Все пак подадох жалба в Мицубиши и сега чакам да ми се обадят и информират какво е становището им. До тогава дано издържи съединителя, сега при малко пробуксуване , което аз дори и неусещам замирисва на съединител!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За какви Японски производители говорим тук, щом за смяната на детайлите ти трябват ключове номер 13, 16, 18 и т.н...:)

Истинските Японци се разглобяват дето се вика само с един ключ 12- 14 ..

 

 

Много си прав, напоследък доста честичко ми идват такива, и почвам да се нервим на "японците" щото съм свикнал с 12,14,17 да работя......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааааааа колега, не обиждай така москвича, неговият съединител изкарва без проблем 120- 130000 км.:D

За какви Японски производители говорим тук, щом за смяната на детайлите ти трябват ключове номер 13, 16, 18 и т.н...:)

Истинските Японци се разглобяват дето се вика само с един ключ 12- 14 ..

 

 

 

Тази кола не е ли още в гаранция колега ?

В гаранция е, но тя не важи за съединителя. За лагера имало гаранция. Твърдят че трябва да се сменят само двата диска без лагера. Не знам дали това е правилно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В гаранция е, но тя не важи за съединителя. За лагера имало гаранция. Твърдят че трябва да се сменят само двата диска без лагера. Не знам дали това е правилно ?

Лоша работа тогава, цените тръгват ат 500лв. нагоре за този комплект, а 54000 км. са прекалено малък пробег, за да опираш до смяна на съединител ..:(
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като чета по форума и от разговор с приятели с такива автомобили, разбирам че проблема със съединителя не е само при мен, а е фабричен проблем на автомобила. В такъв случй не е ли по-добре да се обединим потърпевшите и да си търсим правата заедно! Не е нормално част която струва повече от хиляда лева да не се покрива от гаранция!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като чета по форума и от разговор с приятели с такива автомобили, разбирам че проблема със съединителя не е само при мен, а е фабричен проблем на автомобила. В такъв случй не е ли по-добре да се обединим потърпевшите и да си търсим правата заедно! Не е нормално част която струва повече от хиляда лева да не се покрива от гаранция!!!

 

Така пишело в сервизните условия на Мицубиши и в самата сервизна книжка. Тях не ги било интересувало как е при останалите сервизи. Уж щях да чакам 10 дни за доставка. В сервиза бях в събота и те в понеделник се обадиха че съединителя бил при тях. Аз попитах приемчика кой се е отказал от такъв търсен продук та толкова бързо ми го намериха ??????????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така пишело в сервизните условия на Мицубиши и в самата сервизна книжка. Тях не ги било интересувало как е при останалите сервизи. Уж щях да чакам 10 дни за доставка. В сервиза бях в събота и те в понеделник се обадиха че съединителя бил при тях. Аз попитах приемчика кой се е отказал от такъв търсен продук та толкова бързо ми го намериха ??????????

Редовен номер...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега моя на 25 000 км пребоксува , закарах им колата в БС (2.2 хди-2009г) , и на мен ми разправяха ако било от не знам си кво било гаранционно ако било от другото не било гаранционно , поизкаха ми 1300 лева без ддс за 4асти и труд , оставих им ключовете и колата и казах ако излезе че ремонта е негаранционен колата да не се отремонтира и ще доиде да я вземе адвоката на фирмата понеже е служебна и си тръгнах след 2 дни ми звънят господине колата ви е готова не платих нито цент , сменен комплект без маховика , попитах каде е бил проблема , не ми отговориха , не е отразено във сервизната книжка нищо помолих ги да го напишат не го написаха , но проблема вече го няма минал съм почти 20000 км след това .

ПС коплект на ЛУК без маховика е около 700 800 лева с ддс.

Дисковете предни заминаха , за дискове и те не влизали в гаранцията били консуматив, ами защо да ги сменям при вас като са консуматив ( 800 лева за дискове и накладки със смяната само предните) , мрънка сука и каза ами то може да си ги смените навсякъде където си решите така и направих за 200 лева с накладките(ползвам голяма отстъпка за части) , и най - интересното вече се заядох с оня ами щом консумативите мога да ги сменям кадето си изкам , защо да си сменям маслата и филтрите при вас като са консуматив (600 лева в БС ) оня се чуди кво да ми каже , отидох в Ратола за същите масла филтри итн 360 лева Успех ....:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....вече се заядох с оня ами щом консумативите мога да ги сменям кадето си изкам , защо да си сменям маслата и филтрите при вас като са консуматив (600 лева в БС ) оня се чуди кво да ми каже , отидох в Ратола за същите масла филтри итн 360 лева Успех ....:)

 

Колега, би се радвал само ако маслото (независимо от марката) в двигателя ти е SAE 5W30, ACEA A5/B5, PSA B71 2290. Съмнявам се, че твоя двигател (на Peugeot/Citroen) е обслужен със 100 % аналог, както ако той бе монтиран на кола Peugeot/Citroen и обслужен примерно в друг оторизиран сервиз. От тук е поспестено малко (говоря за качество, не цена).

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

ПС коплект на ЛУК без маховика е около 700 800 лева с ддс.

 

За колеги от форума е 520 лв... :yes3:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Мислех да бартеросвам Паджерото за такъв Оутлендър,но май ще се въздържа.Та колата си е един консуматив,защо да дават гаранция изобщо?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Използването на масла от клас A5/B5 е малко спорен въпрос, по принцип предимствата са им икономия на гориво (сравнени с другите масла с ниско пепелно съдържание), но има не малко мнения, че защитата на двигателя от износване е по-ниска въпреки, че производителя препоръчва използването на такова масло. Лично аз предпочитам да ползвам масло 5W30 с ниско пепелно съдържание, но отговарящи на спецификации B4 и C4. Икономията на гориво 2-3% за мен при лек автомобил е несъществен фактор.

 

Автомобила е съвсем нов за да се отклонява на този етап от заводските препоръки. И стандарта PSA B71 2290 и за Outander-ите на (дизеловите VW) VW 507.00; VW 506.01 са жизнено важни. Ненапразно големите автомобило производители имат свои норми за масла. Ако те не се спазват докато е гаранционна колата, подхода не е професионален. Сам бе признал в една тема, че VW+DPF изисква VW 507.00, приемчиците били информирани, но решили да сложат на клиенти друго. Моля разбери ме правилно. Болно ми е, когато на хубава и нова кола не се слага праwилната фирмена спецификация...

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само, че спазването на VW506.01 и 507 (което не се отнася за 2.2HDI двигателя на Пежо) не означава, че маслото трябва да е A5/B5. Обикновенно маслата покриващи VW507 не са A5/B5 а са B4, C3 и C4. Просто маслата по тези спецификации са с по-висок динамичен вискозитет, въпреки че са с ниско пепелно съдържание. Някои фирми/специалисти твърдят, че използването масла по спецификация А1/В1 и А5/В5 се отразява на износването на двигателя. Това няма как да го разбере обикновенния потребител, защото в единия случай да предположим че двигателя ще има живот 300 000, а в другия 400 000. Забелязвам, че последните години освен Френските производители други почти не останаха, които да препоръчват използването на масла по спецификация A1/B1 и A5/B5.

По отношение на приемчиците (нашите) се оказ,а че маслото сипано на автомобила с DPF е точно 5W30, това което препоръчва Mitsubishi - погледни старата тема.

 

Аз пак акцентирам върху фирмените стандарти, в случая PSA B71 2290. Като се сложи правилният, той ще върви ръка за ръка и с правилният (единствен) вискозитетн клас SAE 5W30 и с нужните му стандарти по ACEA (само C2, A5/B5). Кой по-добре от произодителя на двигателя ще знае какво масло е позволено, че да се изкривява тази препоръка? А колкото до дизеловите аутландери те изискват VW 506.01+SAE 0W30 (или SAE 5W30+VW 507.00). Мицубиши имат ли точно такова масло, или SAE 5W30+VW 507.00?

Колкото до кои големи производители изискват ACEA A5/B5, ами много са: FIAT (дизел от 2008-->), Toyota (дизел 2008-->), Ford (1998-->), много двигатели на Mazda, Honda, Volvo, Land Rover, Jaguar, VW (някои от 1999-->).

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Honda и Mazda препоръчват стандарти по JASO, те се приравняват към ACEA, но това не е съвсем точно. VW вече не препоръчват използване на масло по тези стандарти точно поради оплаквания от бързо износване на двигателите. Другите цитирани производители всъщност ползват двигатели от Пежо (там където допускат ползване на такова масло). Относно Mitsubishi, за Европа казват ползвайте масло 5W30 (Mitsubishi Diamond Evolution) или отговарящо на спецификации АСЕА ХХХ. Така, че има известни разлики, и предполагам че има някаква причина на един и същ двигател използван от Mitsubishi и Пежо, производителя да препоръчва различен продукт. Получаването на някои определени сертификати и одобрения от автомобилните производители струват доста пари и ако съответния производител прецени, че не му е необходим този документ, за какво му е да прави излишни разходи (случая с маслата дистрибутирани от Mitsubishi Европа)? За да се препоръча определен стандарт факторите са много и понякога се "жертват" смазочните качества на маслата за сметка на екология, та дори и от чисто маркетингови съображения. Просто предимствата на тези масла A1/B1, A5/B5, C2, C1 спрямо другите предназначени за дизели с DPF и съвремените безинови катализатори са икономия на гориво, не е проблем и няма да доведе до повреда в тези двигатели ползването на масла B4, C3, C4.

:good: :good: Много точно казано...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, би се радвал само ако маслото (независимо от марката) в двигателя ти е SAE 5W30, ACEA A5/B5, PSA B71 2290. Съмнявам се, че твоя двигател (на Peugeot/Citroen) е обслужен със 100 % аналог, както ако той бе монтиран на кола Peugeot/Citroen и обслужен примерно в друг оторизиран сервиз. От тук е поспестено малко (говоря за качество, не цена).

Поздрави

 

 

 

 

В Ратола обслужваме и на баща ми колата която е закупена от тях за 3 години няма никакви грижи , относно консумативите.

Колегата Мирослав го е казал много добре :Относно Mitsubishi, за Европа казват ползвайте масло 5W30 (Mitsubishi Diamond Evolution) или отговарящо на спецификации АСЕА ХХХ. Така, че има известни разлики, и предполагам че има някаква причина на един и същ двигател използван от Mitsubishi и Пежо, производителя да препоръчва различен продукт .

Тубите на маслото бяха с логото на Митсубищи , попитаха ме дали е с с ДПФ и това е , първия път в БС ми сложиха Кастрол , пък и няма да живеем с орлите я , живи и здрави след 5-6 години пак нова :)

Редактирано от junakov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...