Премини към съдържание

Адаптер за Спортен филтър


Davidboy

Препоръчано мнение

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41PIQjmkYhL._SL500_AA300_.jpg

Здравейте колеги, надявам се да не съм объркал раздела. Знаете ли някъде в BG където да се продава подобен адаптер за спортен филтър.

Адаптера е от дебитомера към филтъра. В краен случай ще се прави самоделка.

Причината за търсенето е:

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/381871_277887532257948_100001101108167_817746_1384995732_n.jpg

Редактирано от Davidboy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за Галанта има да се продава спортен филтър K&N който се поставя на мястото на оригиналния а ако вече имаш закупен конусовиден трябва да си напразиш планката лично аз не съм виждал да се продава никъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, знам за спортния филтър с формата на заводкския, цената му е 120лв в един онлайн магазин. Просто той не дава търсения ефект (звук) и е сравнително скъпичък. Този конусовидния който аз си взех е 30лв и ще се ползва само колкото да начеше крастата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш само звук махни фунията която е от престилката до кутията на филтъра при мен имаше голям ефект разлика в звука.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам и това, но първо ще оправя скобата на гърнето че от там много ручи и нищо не се чува от мотора. А пък напоследък почна и нещо много странно да почуква от двигатела, сякаш е от газовите клапанчета на инжекцията, но чука/щрака и когато си работи на бензин таа това е друг въпрос... Другата седмица надявам се ще монтирам филтъра и ще оправя скобата, ако майстора има време. След това ще направя клип и ще го пусна тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само, че със звука ще дойде и малко по-голям разход с по-слаб вървеж тъй като филтъра ще смуче горещия въздух от коша... Ама щом звука е по-важен :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не очаквай никаква разлика. Отделно това "чудо" за 15лв омаслено ли е или сухи ги продават ? Катализатора махнал ли си го ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм с часове из форумите за спортните филтри, топлината от двигателя ще се отдели от фълтъра със собствена кутия или преграда.

Не е омаслен, продавача каза че до първото миене се кара без омаслител, което ми се стори странно. Купих колата без катализатор. Какво влияние оказва той?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм, че той като не е омаслен...как точно филтрира?!? На мен само почистващия ми к-т за k&n-а струва колкото тоя филтър :icon_blush:

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам че самото масло филтрира като задържа мръсотия, затова ми стана странно като ми каза че първоначално мога си карам така. Иначе ми предложиха комплект почистване-омасляване за 40лв. Дали омаслител за филтър на кросов мотор ще свърши работа?

Редактирано от Davidboy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и без това този филтъра е повече от съмнителен, що пък такъв омаслител да не свърши работа. :D

Трябва да има нещо , което да задържа мръсотията при всички положения. Да беше си взел един панелен K&N и да не се занимаваш с глупости...Като се пере трябва обезмаслител задължително. А като искаш звук, да си беше взел V6... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Студент съм, едва издърждам моя 2.0 на газ с ГИ, след време мобе би... Идеята беше да се сложат минимален брой елементи между дебитомера и въздуха. Гледах клипа на един колега който само за няколко минути си беше свалил филтъра и звука страшно ме запали. Просто искам няколко седмици да се насладя на този звук и след това ще си върна заводския. Пътувам често и затова си взех кола в клас лимузина. Комфорта и тишината са важни според мен за 2000+ км на месец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами омазни го и го слагай, ама му направи някаква кутия...ако трябва от кофа изрежи нещо...импровизирай :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не прави грешката спортен филтър на газ ще патиш , от опит с филтъра моя оригиналния си е конус и го пробвах в оригиналната кутия и без кутия с импровизирана изолация . Та от моя опит , ако искаш ефект от филтъра го слагай в оригинална кутия или в добре изолирана с изолация за камини / има ги по строителните маркети/ , ако искаш звук го вади , но да знаеш , че във високите обороти горещият въздух ще те спъва много ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А пък напоследък почна и нещо много странно да почуква от двигатела, сякаш е от газовите клапанчета на инжекцията, но чука/щрака и когато си работи на бензин таа това е друг въпрос...

 

Сигурно повдигачите са ти се разщракали... с какво масло я караш ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

10W40 пълна синтетика за марката не се сещам, но е за смяна. Другата седмица ще сменям масло. Почукването изчезва като се кара повечко време, но и докато още не е загряла изчезва от време на време като си играя с леко пипане на педала за газта.

 

Филтър със заводска пластмасова кутия/фуния ако взема по добре ли ще е? Отпред ще стои и оригиналния въздуховод да носи малко хладен въздух от решетката?

Редактирано от Davidboy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен си стои отпред оригиналния въздуховод и се мъчих да изолирам , но каквото и да правих в оригиналната кутия имаше по голям ефект , но да не забравяме ,че при мен самата кутия е проектирана за конус , тъй като оригиналния ми филтър е такъв . В кутията никакъв звук не се чуваше , сега/без кутия/ е уникален - просто леко изостря звука на двигателя над 2500 оборота , но малко я спъва във високи след 5500 , но тъй като в такива я вкарвам 2 пъти в годината се прежалва . Та ти си прецени какво гониш - просто звук или истински ефект. Кита за почистване на К&N е 30 лева едно момче в рено форума продаваше. Филтъра , ако не си го куоил го поръчай от ибей , аз така си спестих 100 лева - разликата от магазин в БГ и цената там . Но за газовия инжекцион се поинтересувай , защото имам много познати , при които повечето въздух при газовата причиняваше кофти работа на двигателя :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези приятели да не са били с обикновена газова ? Дори и при тях, не би трябвало да има проблеми, а дори да им падне разхода... При ГИ е добре спортен филтър и повече въздух...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За пропана на съм се интересувал, но на метан да сложиш спортен филтър е доста лоша идея.

А от филтъра, както и по-горе написах искам само звук и ще се ползва само временно, затова не искам да инвестирам много в този експреримент. С майстора при който ходя видяхме как работи колата с филтъра, като той го притискаше към дебитомера, нямаше проблеми на празни обороти, а звука от шофьорското място не се усети особено заради "разгневеното" гърне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами слагай тогава без да му мислиш , а ако гърнето ти е постоянно разгневено , как ще го усетиш звука от филтъра тогава ?

todor да с обикновени газови са , не знам на какво се дължи , но едно от момчетата тази година се дипломира като инжинер по транспортна техника и ме съмнява да е имало начин да си го оправи и да не го направи . При газификация не се ли намаля притока на въздух по принцип , т.е. с филтър правим обратният ефект и работата на двигателя отива по-дяволите . При газовия инжекцион предполагам има компютър и ще си нагласи смесите , но при обикновена газова ме съмнява . Това за газовите , моля някой разбиращ да ме поправи , понеже хич не съм им фен и сигурно греша някъде , но ми стана любопитно ;)

П.С. Разхода , пада само ако филтъра е поставен неправилно , така че да дърпа топъл въздух , но тогава и има и отрицателна разлика във вървенето , която почти не се усеща . Ако филтъра се монтира правилно няма как да смуче повече въздух и да е по икономична колата , ЕКУ-то би трябвало да се стреми да компенсира повечето въздух с повече гориво .

Редактирано от s_mitko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-горе писах че скобата на гърнето ми е за ремонт, не съм със спортно или изгнило гърне. Самата скоба ще се замени с една тръба с различни диаметри в краищата и ще се чува само звука от двигателя ;). Ще споделя нещо което знам от наблюдение за метана и въздуха. Става дума за едно Вито с 2.0 мотор, разликата пропан/бензин беше огромна (може би заради газаджията), а на метан ставаше колкото да подържа скорос извън градско (колата имаше и 3-те горива на куп). Собственика на колата прецени че въздуха пречи на работата на метан и като почна с едни наелони да овива покрай фълтъра, направо почти задуши колата. И какъв беше ефекта.. През годините много пъти съм карал въпросната кола, ама толко бърза беше само като я внесоха от холандия и беше на бензин. Не помня обаче как се отрази това на пропан-бутана.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Колега,

 

Аз съм с газов инжекцион и спортен конус филтър. Нямам проблеми така че това да не те притеснява ;)

 

Звука е доста приятен при фурсаж.

 

Трябва да си наясно обаче че освен звук друго няма да получиш с филтъра :icon_dance:

 

Относно адаптерите има ги из американските сайтове вървят по 20-25 левчета (превалутирани) но има различни размери!

Редактирано от svilkata_ve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Отказах се от идеята за хоум мейд адаптер, при търсене в ebay се спрях на тези 2 варианта.

http://www.ebay.com/itm/Air-Filter-Inlet-Adaptor-Mitsubishi-Galant-1998-2001-/270626265875?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f02951b13

http://www.ebay.com/itm/94-03-Galant-2-4-3-0-Air-Intake-Filter-MAF-Adapter-/130494342956?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AGalant&vxp=mtr&hash=item1e6211a72c

Кой от двата е като за моя дебитомер? Според мен е първия. В обявите са дадени размери които по-късно ще проверя, интересува ме наистина ли всички тези модели изредени в списъка като модели на Mitsubishi имат еднакъв дебитомер, доста странно ми се вижда?

Аз после ще сравня размерите и ще видя кой от двата варианта е за мен, но все пак искам да споделя и с вас избора си, като се надявам да ми кажете дали не пропускам нещо важно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да стане това трябва да отрежа "козирката" на дебитомера. Аз ако ще го режа много лесно ще си направя такъв адаптер, целта е да се ползва нормално и със завосдкия филтър/кутия. Сравних размерите на дебитомера с размерите посочени в първия линк и съвпадат, вероятно ще поръчам до няколко дни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...