Davidboy Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 (редакция) http://ecx.images-amazon.com/images/I/41PIQjmkYhL._SL500_AA300_.jpgЗдравейте колеги, надявам се да не съм объркал раздела. Знаете ли някъде в BG където да се продава подобен адаптер за спортен филтър.Адаптера е от дебитомера към филтъра. В краен случай ще се прави самоделка.Причината за търсенето е:http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/381871_277887532257948_100001101108167_817746_1384995732_n.jpg Редактирано 9 декември 2011 от Davidboy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 9 декември 2011 Сподели Публикувано 9 декември 2011 Колега за Галанта има да се продава спортен филтър K&N който се поставя на мястото на оригиналния а ако вече имаш закупен конусовиден трябва да си напразиш планката лично аз не съм виждал да се продава никъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 9 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2011 Да, знам за спортния филтър с формата на заводкския, цената му е 120лв в един онлайн магазин. Просто той не дава търсения ефект (звук) и е сравнително скъпичък. Този конусовидния който аз си взех е 30лв и ще се ползва само колкото да начеше крастата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeny Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Ако търсиш само звук махни фунията която е от престилката до кутията на филтъра при мен имаше голям ефект разлика в звука. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 Ще пробвам и това, но първо ще оправя скобата на гърнето че от там много ручи и нищо не се чува от мотора. А пък напоследък почна и нещо много странно да почуква от двигатела, сякаш е от газовите клапанчета на инжекцията, но чука/щрака и когато си работи на бензин таа това е друг въпрос... Другата седмица надявам се ще монтирам филтъра и ще оправя скобата, ако майстора има време. След това ще направя клип и ще го пусна тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Само, че със звука ще дойде и малко по-голям разход с по-слаб вървеж тъй като филтъра ще смуче горещия въздух от коша... Ама щом звука е по-важен :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Не очаквай никаква разлика. Отделно това "чудо" за 15лв омаслено ли е или сухи ги продават ? Катализатора махнал ли си го ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 Чел съм с часове из форумите за спортните филтри, топлината от двигателя ще се отдели от фълтъра със собствена кутия или преграда.Не е омаслен, продавача каза че до първото миене се кара без омаслител, което ми се стори странно. Купих колата без катализатор. Какво влияние оказва той? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) Хммм, че той като не е омаслен...как точно филтрира?!? На мен само почистващия ми к-т за k&n-а струва колкото тоя филтър :icon_blush: Редактирано 10 декември 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) И аз знам че самото масло филтрира като задържа мръсотия, затова ми стана странно като ми каза че първоначално мога си карам така. Иначе ми предложиха комплект почистване-омасляване за 40лв. Дали омаслител за филтър на кросов мотор ще свърши работа? Редактирано 10 декември 2011 от Davidboy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 То и без това този филтъра е повече от съмнителен, що пък такъв омаслител да не свърши работа. :D Трябва да има нещо , което да задържа мръсотията при всички положения. Да беше си взел един панелен K&N и да не се занимаваш с глупости...Като се пере трябва обезмаслител задължително. А като искаш звук, да си беше взел V6... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 Студент съм, едва издърждам моя 2.0 на газ с ГИ, след време мобе би... Идеята беше да се сложат минимален брой елементи между дебитомера и въздуха. Гледах клипа на един колега който само за няколко минути си беше свалил филтъра и звука страшно ме запали. Просто искам няколко седмици да се насладя на този звук и след това ще си върна заводския. Пътувам често и затова си взех кола в клас лимузина. Комфорта и тишината са важни според мен за 2000+ км на месец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Ами омазни го и го слагай, ама му направи някаква кутия...ако трябва от кофа изрежи нещо...импровизирай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Не прави грешката спортен филтър на газ ще патиш , от опит с филтъра моя оригиналния си е конус и го пробвах в оригиналната кутия и без кутия с импровизирана изолация . Та от моя опит , ако искаш ефект от филтъра го слагай в оригинална кутия или в добре изолирана с изолация за камини / има ги по строителните маркети/ , ако искаш звук го вади , но да знаеш , че във високите обороти горещият въздух ще те спъва много ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 А пък напоследък почна и нещо много странно да почуква от двигатела, сякаш е от газовите клапанчета на инжекцията, но чука/щрака и когато си работи на бензин таа това е друг въпрос... Сигурно повдигачите са ти се разщракали... с какво масло я караш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 (редакция) 10W40 пълна синтетика за марката не се сещам, но е за смяна. Другата седмица ще сменям масло. Почукването изчезва като се кара повечко време, но и докато още не е загряла изчезва от време на време като си играя с леко пипане на педала за газта. Филтър със заводска пластмасова кутия/фуния ако взема по добре ли ще е? Отпред ще стои и оригиналния въздуховод да носи малко хладен въздух от решетката? Редактирано 10 декември 2011 от Davidboy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 И при мен си стои отпред оригиналния въздуховод и се мъчих да изолирам , но каквото и да правих в оригиналната кутия имаше по голям ефект , но да не забравяме ,че при мен самата кутия е проектирана за конус , тъй като оригиналния ми филтър е такъв . В кутията никакъв звук не се чуваше , сега/без кутия/ е уникален - просто леко изостря звука на двигателя над 2500 оборота , но малко я спъва във високи след 5500 , но тъй като в такива я вкарвам 2 пъти в годината се прежалва . Та ти си прецени какво гониш - просто звук или истински ефект. Кита за почистване на К&N е 30 лева едно момче в рено форума продаваше. Филтъра , ако не си го куоил го поръчай от ибей , аз така си спестих 100 лева - разликата от магазин в БГ и цената там . Но за газовия инжекцион се поинтересувай , защото имам много познати , при които повечето въздух при газовата причиняваше кофти работа на двигателя :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 10 декември 2011 Сподели Публикувано 10 декември 2011 Тези приятели да не са били с обикновена газова ? Дори и при тях, не би трябвало да има проблеми, а дори да им падне разхода... При ГИ е добре спортен филтър и повече въздух... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 10 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2011 За пропана на съм се интересувал, но на метан да сложиш спортен филтър е доста лоша идея.А от филтъра, както и по-горе написах искам само звук и ще се ползва само временно, затова не искам да инвестирам много в този експреримент. С майстора при който ходя видяхме как работи колата с филтъра, като той го притискаше към дебитомера, нямаше проблеми на празни обороти, а звука от шофьорското място не се усети особено заради "разгневеното" гърне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 (редакция) Ами слагай тогава без да му мислиш , а ако гърнето ти е постоянно разгневено , как ще го усетиш звука от филтъра тогава ? todor да с обикновени газови са , не знам на какво се дължи , но едно от момчетата тази година се дипломира като инжинер по транспортна техника и ме съмнява да е имало начин да си го оправи и да не го направи . При газификация не се ли намаля притока на въздух по принцип , т.е. с филтър правим обратният ефект и работата на двигателя отива по-дяволите . При газовия инжекцион предполагам има компютър и ще си нагласи смесите , но при обикновена газова ме съмнява . Това за газовите , моля някой разбиращ да ме поправи , понеже хич не съм им фен и сигурно греша някъде , но ми стана любопитно ;)П.С. Разхода , пада само ако филтъра е поставен неправилно , така че да дърпа топъл въздух , но тогава и има и отрицателна разлика във вървенето , която почти не се усеща . Ако филтъра се монтира правилно няма как да смуче повече въздух и да е по икономична колата , ЕКУ-то би трябвало да се стреми да компенсира повечето въздух с повече гориво . Редактирано 11 декември 2011 от s_mitko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 11 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2011 По-горе писах че скобата на гърнето ми е за ремонт, не съм със спортно или изгнило гърне. Самата скоба ще се замени с една тръба с различни диаметри в краищата и ще се чува само звука от двигателя ;). Ще споделя нещо което знам от наблюдение за метана и въздуха. Става дума за едно Вито с 2.0 мотор, разликата пропан/бензин беше огромна (може би заради газаджията), а на метан ставаше колкото да подържа скорос извън градско (колата имаше и 3-те горива на куп). Собственика на колата прецени че въздуха пречи на работата на метан и като почна с едни наелони да овива покрай фълтъра, направо почти задуши колата. И какъв беше ефекта.. През годините много пъти съм карал въпросната кола, ама толко бърза беше само като я внесоха от холандия и беше на бензин. Не помня обаче как се отрази това на пропан-бутана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 (редакция) Колега, Аз съм с газов инжекцион и спортен конус филтър. Нямам проблеми така че това да не те притеснява ;) Звука е доста приятен при фурсаж. Трябва да си наясно обаче че освен звук друго няма да получиш с филтъра :icon_dance: Относно адаптерите има ги из американските сайтове вървят по 20-25 левчета (превалутирани) но има различни размери! Редактирано 5 януари 2012 от svilkata_ve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 30 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2012 Отказах се от идеята за хоум мейд адаптер, при търсене в ebay се спрях на тези 2 варианта.http://www.ebay.com/itm/Air-Filter-Inlet-Adaptor-Mitsubishi-Galant-1998-2001-/270626265875?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3f02951b13http://www.ebay.com/itm/94-03-Galant-2-4-3-0-Air-Intake-Filter-MAF-Adapter-/130494342956?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AGalant&vxp=mtr&hash=item1e6211a72cКой от двата е като за моя дебитомер? Според мен е първия. В обявите са дадени размери които по-късно ще проверя, интересува ме наистина ли всички тези модели изредени в списъка като модели на Mitsubishi имат еднакъв дебитомер, доста странно ми се вижда?Аз после ще сравня размерите и ще видя кой от двата варианта е за мен, но все пак искам да споделя и с вас избора си, като се надявам да ми кажете дали не пропускам нещо важно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
totomoto Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Виж това http://buplen.snimka.bg/automobiles/vsyako-bishe-kara-mitsubishe.271213.10433286.big ... Това ли ти трябва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davidboy Публикувано 1 февруари 2012 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2012 За да стане това трябва да отрежа "козирката" на дебитомера. Аз ако ще го режа много лесно ще си направя такъв адаптер, целта е да се ползва нормално и със завосдкия филтър/кутия. Сравних размерите на дебитомера с размерите посочени в първия линк и съвпадат, вероятно ще поръчам до няколко дни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.