largo555 Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 (редакция) Да не би да е 46 Charging System Voltage Too High ?абе то било много трудно да качиш клип някъде. от всякъде ми пише "видеото ще е готово до няколко часа. та по въпроса.... значи когато дам на контакт мига 5 дълги, интервал, 4 къси, интервал, 5 дълги, интервал и 6 къси. а вторият пат като правих видеото започна да ми мига и ABSът.. започвам да си мисля че е грешка 54 и 56. еее, успях да го кача някъде. http://vbox7.com/play:651b29090dне гледайте другите лампички които мигат. направил сам ги специално заради моята приятелка че има навика да кара на ръчна и на отворена врата Редактирано 18 декември 2011 от largo555 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 (редакция) 44, 54 и 56......При тези грешки (да не прозвучи като заяждане ама) за каква перфектност говорим?? Редактирано 18 декември 2011 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 (редакция) 44, 54 и 56......При тези грешки (да не прозвучи като заяждане ама) за каква перфектност говорим??54 ми е ястно за имобилайзера, ами другите какво са??? (ако не е тайна де) хаха Редактирано 18 декември 2011 от largo555 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 Ами нали по-нагоре в таблицата на Владимиров са написани......грешка 56 е налягането на горивото, най-вероятно липсват така необходимите за работата на ГДИ-то 50атм налягане на горивото. А виж 44-та е много интересна грешка, откачаш акумулатора да се затрият грешките. След това ще покараш и пак ще ги прочетеш, запише ли се отново 44 лошо....като заначало бих и премерил компресията, може и да има някой умалял цилиндър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 Ами нали по-нагоре в таблицата на Владимиров са написани......грешка 56 е налягането на горивото, най-вероятно липсват така необходимите за работата на ГДИ-то 50атм налягане на горивото. А виж 44-та е много интересна грешка, откачаш акумулатора да се затрият грешките. След това ще покараш и пак ще ги прочетеш, запише ли се отново 44 лошо....като заначало бих и премерил компресията, може и да има някой умалял цилиндър.усещам че след празниците ще се запознаем с тебе, а пак си ми и на близко. ще пробвам утре с откачането на акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 А така пробвай първо с акумулатора, че пак гледах клипа и ме обземат някакви смътни мисли.......Всеки един нормален компютър при такъв вид диагностика вади всички записани грешки във възходящ ред.......Защо при теб вади първо 44, 56 и после 54???? Ама айде няма да те хвърлям повече в размисли. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 18 декември 2011 Сподели Публикувано 18 декември 2011 А така пробвай първо с акумулатора, че пак гледах клипа и ме обземат някакви смътни мисли.......Всеки един нормален компютър при такъв вид диагностика вади всички записани грешки във възходящ ред.......Защо при теб вади първо 44, 56 и после 54???? Ама айде няма да те хвърлям повече в размисли. :icon_bye:недей бе човек. празници идват, всеки иска да си изкаа весело натях.... мерси за инфото за сега. утре ще видим какво ще стане, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo555 Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 ето това стана когато изчистих грешките.http://vbox7.com/play:0cb477301eи мисля че колата май взе да върви доста по- добре. може и халюцонации да имам ама така ми се струва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 30 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 30 декември 2011 Длъжен съм да споделя - смених датчика на разпределителния вал (camshaft sensor) - и поне за момента всичко е 6.Явно с кламера нещо не съм прочел както трябва ......искам да благодаря на всички Ви за оказаното съдействие, карайте безаварийно и весело посрещане на новата годинаДа сте живи и здрави Поздрави от Русе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mariyan ivanov Публикувано 20 януари 2012 Сподели Публикувано 20 януари 2012 Здравейте, на всички! Май и аз съм ви колега, само че с VOLVO V40 1,8i GDI. :D Искам да ви попитам дали това с кламера и самодиагностиката важи и при мен. Да не подпуши като окъся 1-ви и 4-ти пин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 януари 2012 Сподели Публикувано 20 януари 2012 Сакън недей... нестава при Волво, те са с друга електроника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 януари 2012 Сподели Публикувано 20 януари 2012 Сакън недей... нестава при Волво, те са с друга електроника. :good: Точно така........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mariyan ivanov Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 ОКБлагодаря ви много! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 7 август 2013 Автор Сподели Публикувано 7 август 2013 Здравейте на всички, Не съм много по писането - по скоро си чета из форума редовно, но си намерих старата тема пусната преди около 1 година - тогава имах голяма полза - колата ми не искаше да запали след като е работила и вече загасена, после трябваше да изчакам доста време да изстине и да запали отново.Тогава смених датчика на разпределителен вал и всичко беше ОК досега. Преди около седмица па започна да върти и да не пали и бях сигурен, че проблема е отново въпросния датчик - тъкмо се чудех какво да правя и на другия ден колата ми се наводни на служебния паркинг - водата покри черните охранителни лайсни на вратите.Всичко се разви чудесно - все още неоправил появилия се проблем с паленето - колата вече си беше вътре пълна и с мръсна вода - седалки,багажник пълен с вода и така. На другия ден все пак запалих и колата си работеше макар и виене като на болид - оказа се клеясал лагер на компресор на климатика - явно разкиснат нещо. Смених го вече има нормален звук, на моменти се държат странно обороти - но сега четох че постоянно си махам клемите на акумулатор - за да не падне докато я суша по цял ден отворена и никога не съм обучавал после по дадените стъпки във форума....така това ще го свърша...но се връщаме на проблема отпреди потопа - а именно пак си върти и не пали.МОже два дена непрекъснато да пали - но в даден момент да се заинати и край - минава време тогава пак запалва. Носих я на местния гуру диагностик в Русе - мери, гледа, връзва - каза всичко е в норма - нямаш проблем с датчици - намери си компютъра и го почисти и после с контактен спрей и ще се оправи - не ми прозвуча твърде сериозно - но това беше съвета. Има ли резон в цялата работа според Вас и междинния въпрос е къде се намира компа - каза в десния подкалник - т.е ако е там реално наистина е бил подвода доста време и е станал на амфибия и той?Там ли е наистина - лесно ли се справя - т.е мога ли да си го извадя и аз или е за сервиз и "майстор" И последната към момента вреда от наводнението е че ми свети постоянно срс датчика?Него къде да търся да почистя и евентуално нулирам Доста въпроси мисля си зададох и ще бъда много благодарен, ако някой изчете всичко и си направи труда да каже нещичко Благодаря Ви и хубав ден: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 август 2013 Сподели Публикувано 7 август 2013 Здравейте на всички, Не съм много по писането - по скоро си чета из форума редовно, но си намерих старата тема пусната преди около 1 година - тогава имах голяма полза - колата ми не искаше да запали след като е работила и вече загасена, после трябваше да изчакам доста време да изстине и да запали отново.Тогава смених датчика на разпределителен вал и всичко беше ОК досега. Преди около седмица па започна да върти и да не пали и бях сигурен, че проблема е отново въпросния датчик - тъкмо се чудех какво да правя и на другия ден колата ми се наводни на служебния паркинг - водата покри черните охранителни лайсни на вратите.Всичко се разви чудесно - все още неоправил появилия се проблем с паленето - колата вече си беше вътре пълна и с мръсна вода - седалки,багажник пълен с вода и така. На другия ден все пак запалих и колата си работеше макар и виене като на болид - оказа се клеясал лагер на компресор на климатика - явно разкиснат нещо. Смених го вече има нормален звук, на моменти се държат странно обороти - но сега четох че постоянно си махам клемите на акумулатор - за да не падне докато я суша по цял ден отворена и никога не съм обучавал после по дадените стъпки във форума....така това ще го свърша...но се връщаме на проблема отпреди потопа - а именно пак си върти и не пали.МОже два дена непрекъснато да пали - но в даден момент да се заинати и край - минава време тогава пак запалва. Носих я на местния гуру диагностик в Русе - мери, гледа, връзва - каза всичко е в норма - нямаш проблем с датчици - намери си компютъра и го почисти и после с контактен спрей и ще се оправи - не ми прозвуча твърде сериозно - но това беше съвета. Има ли резон в цялата работа според Вас и междинния въпрос е къде се намира компа - каза в десния подкалник - т.е ако е там реално наистина е бил подвода доста време и е станал на амфибия и той?Там ли е наистина - лесно ли се справя - т.е мога ли да си го извадя и аз или е за сервиз и "майстор" И последната към момента вреда от наводнението е че ми свети постоянно срс датчика?Него къде да търся да почистя и евентуално нулирам Доста въпроси мисля си зададох и ще бъда много благодарен, ако някой изчете всичко и си направи труда да каже нещичко Благодаря Ви и хубав ден:Проблема с паленето ти е най вероятно в имобилайзера........а светещия СРС ти е най вероятно по седалките еърбегите ,отдолу са им куплунгите ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v.k. Публикувано 7 август 2013 Сподели Публикувано 7 август 2013 (редакция) А ако колата няма проблем и грешки, как би трябвало да мига лампичката и изобщо ще мига ли ?И кога се разбира за края на самодиагностиката ? Редактирано 7 август 2013 от v.k. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chron Публикувано 8 август 2013 Автор Сподели Публикувано 8 август 2013 Здравей, В момента не свети грешка, единствено лампа СРС - която наистина вероятно е от връзките под седалките, които са били във вода. Когато не е искала да запали е светвала лампата на двигателя, после в движение понякога също е светвала и изгасвала - мислех, че ще има остатъчна грешка,но диагностиката показа всичко в абсолютни норми и без записани грешки.......... Компютъра наистина ли е в десния подкалник - лесно ли се сваля?Мога ли да опитам самоинициатива или по-скоро не Благодаря предварително? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 8 август 2013 Сподели Публикувано 8 август 2013 приятелю аз съм от Русе - Пловдив ми е твърде далечна дестинация- в краен случай ще се издумкам 60 кинта за диагностика в сервиза на Митсубиши, просто според мен проблема (надявам се де) е нещо простичко и рекох да го споделя ...Пловдив определено не ми е вариант И на мен ми беше далеч от Мездра до Пловдив но Milen_z ми оправи колата и сега е на часовник ;). Като минеш в Русе при 2,3 майстори и ето ти ходенето до Пловдив Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavcho Публикувано 30 януари 2017 Сподели Публикувано 30 януари 2017 Колеги, въпросния датчик Camshaft Position Sensor имали начин да се замери и да се определи дали е реботещ/неработещ преди да се сложи друг? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 30 януари 2017 Сподели Публикувано 30 януари 2017 Меренето е с осцилоскоп, гледа се сигнала които генерира... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavcho Публикувано 31 януари 2017 Сподели Публикувано 31 януари 2017 (редакция) Ами при мен проблема е такъв: една сутрин просто влязох в колата и не пали. На 3-4 опит забелязах че свети чека. Огледах я, и помислих че може да е горивната помпа в резервоара ама като я разкачих и закачих и колата тръгна. Помислих че е е от там. Както и да е изгасих я и вечерта пак пробвах същата работа и точно реших да направя последен опит, чека изгасна и не пали, и така от няколко дни изобщо не пали. Според нейната си диагностика, така да се каже, и според още една е грешка 54. Лошото е че не пали колата и ми е трудно да я закарам до сервиз за да погледнем датчика с осцилоскоп. Като гледам при колегите е бил това проблема дали и при мен ще излезе това? П.С. не знам дали е от полза но забелязах - лампата на чека при контакт светва, изгасва и после пак светва, както си е (доколкото съм запознат). Обаче времето когато е изгаснала е различно. Примерно може само да премигне и веднага да светне, може и около секунда да отнеме и тогава да светне отново... Редактирано 31 януари 2017 от yavcho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 януари 2017 Сподели Публикувано 31 януари 2017 (редакция) Гасне светка пак и т.н..... и грешка 54 е проблем с имобилаизера(или с чипа в ключа)..... Най-често каризмите страдат от антената около контактния ключ.Свалете корите на волана проследете кабела от бобинката на контактния ключ, търси се бяла букса с два черни кабели, като за начало и натегнете малко крачетата. Редактирано 31 януари 2017 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavcho Публикувано 2 февруари 2017 Сподели Публикувано 2 февруари 2017 Благодарско на колегата Milen_z. Имаше някакви интервенций правени по окабеляването та ми отне известно време да го открия въпросния кабел, но направих както каза и всичко е 6. Ще се опитам да се реванширам по някакъв начин (ракия пиеш ли ако не е тайна). Надявам се между другото да се видим в най-скоро време че имам и още проблеми свързани с висок разход и окадена задна броня... Пак Блакодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.