svetliof Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Здравейте колеги, това ще ми първата зима с Мицку и ме човъркат няколко въпроса: Интересно ми е да споделите от минали години, как стартирате двигателя си и потегляте върлата зима? Вариант 1: Палите и тогава започва чистенето на стъкла, партини и т.н. и общо взето след 4-5 мин. тръгвате, или Вариант 2: Чистенето е предварително, старирате двигателя и докато сложите колана са минали примерно 30 сек и тогава тръгвате. Отделно ме интересува натискате ли съединителя при сутрешното палене? За сега в по-топлото време никога не ми се е налагало това. Според дебелите книги (ръководството на Мицку на български) се казва, че паленето става при натиснат съединител и да се потегли максимално бързо след стартиране на двигателя. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Здравейте колеги, това ще ми първата зима с Мицку и ме човъркат няколко въпроса: Интересно ми е да споделите от минали години, как стартирате двигателя си и потегляте върлата зима? Вариант 1: Палите и тогава започва чистенето на стъкла, партини и т.н. и общо взето след 4-5 мин. тръгвате, или Вариант 2: Чистенето е предварително, старирате двигателя и докато сложите колана са минали примерно 30 сек и тогава тръгвате. Отделно ме интересува натискате ли съединителя при сутрешното палене? За сега в по-топлото време никога не ми се е налагало това. Според дебелите книги (ръководството на Мицку на български) се казва, че паленето става при натиснат съединител и да се потегли максимално бързо след стартиране на двигателя. Благодаря.Най правилно е когато се пали мотора, да се натисне съединителя..........За потеглянето-моето виждане по този въпрос е да се потели веднага( или не точно веднага но след 5-10 сек.примерно и да се кара колата леко, без резки форсирания ,до 1700-2000 об./мин. не повече на всяка предавка..........защото така карайки, мотора се загрява доста по бързо,и съответно влиза по бързо в нормален темп. режим........освен това маслото се разнася по бързо и спомага за по доброто мазане,въпреки че в днешно време маслата са достатъчно "бързи" .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 декември 2011 Admin Сподели Публикувано 4 декември 2011 Най правилно е когато се пали мотора, да се натисне съединителя..........За потеглянето-моето виждане по този въпрос е да се потели веднага( или не точно веднага но след 5-10 сек.примерно и да се кара колата леко, без резки форсирания ,до 1700-2000 об./мин. не повече на всяка предавка..........защото така карайки, мотора се загрява доста по бързо,и съответно влиза по бързо в нормален темп. режим........освен това маслото се разнася по бързо и спомага за по доброто мазане,въпреки че в днешно време маслата са достатъчно "бързи" .......... Да. Така е. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Аз съм с вариант 2, рядко паля и оставям да се размръзне. Сигурно защото и аз съм чула, че е по-добре за двигателя да не работи на място, а да потегли и в движение да достигне нужната температура. Ама жените не са компетентни според мнозинството. :D А и Спейса дори при много минус бързо достига до работна температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Привет, колеги!Доста интересен въпрос, и по-точно отговорите които ще се постнат тук.Някъде бях чул че по Mitsubishi по принцип или за конкретен модел не се сещам, но категорично не било полезно зимно време да се пали с натиснат съединител.... не знам къде е логиката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif от скоро съм с Мицку.... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif По принцип при ниски темп. паля сутрин с натиснат съединител..... като предварително съм си почистил стъклата, не съм зиморничав http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/wine.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 (редакция) Привет, колеги!Доста интересен въпрос, и по-точно отговорите които ще се постнат тук.Някъде бях чул че по Mitsubishi по принцип или за конкретен модел не се сещам, но категорично не било полезно зимно време да се пали с натиснат съединител.... не знам къде е логиката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif от скоро съм с Мицку.... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif По принцип при ниски темп. паля сутрин с натиснат съединител..... като предварително съм си почистил стъклата, не съм зиморничав http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/wine.gifСъдинителя един вид облекчава стартера да върти само мотора, а не и части от ск. кутия, за това се пали при натиснат съединител.........А, и другото което е, един вид превантивна мярка да не запалиш мотора на скорост, тъй като има опасност да тръгне рязко колата. Редактирано 4 декември 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Съдинителя един вид облекчава стартера да върти само мотора, а не и части от ск. кутия, за това се пали при натиснат съединител.........Моята си е с блокировка. Не е ли натиснат съединителя, не върти стартера.Изчакването да загрее двигателя и тогава да се тръгва е необходимо само ако колата е карбураторна. Но зимата първо паля, после чистя леда от стъклата не за друго, а защото като тръгна да ми е топло в купето.:cold: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 (редакция) Това за паленето със натиснат съединител - не се бях замислял... До сега винаги влизам, ако не е било мокро предната вечер дърпам ръчна, изкл. от скорост и паля. Пускам парното да върти въздуха в купето на максимум към предното стъкло и предните странични прозорци, ако е нужно нагряването на задното стъкло и слизам да чистя със стъргалката или метлата... Пробвал съм и да тръгвам веднага - ако бързам, но бързо ми се изпотяват страничните прозорци, особено ако не съм сам в колата. Иначе моето :mitsu-smiley: доста бързо стопля. Редактирано 5 декември 2011 от sturm44 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 :spam: А за мен най важно е да запали изобщо,при много минус Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 5 декември 2011 Сподели Публикувано 5 декември 2011 Моя Звезди си има печка. Сутрин си я пускам и след 10-15минути двигателят е затоплен, а в купето е приятно. Ледът по стъклата е разтопен- голямо удоволствиеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif. Дори и при -15градуса съм нямал проблеми със запалването /надявам се и тази зима да нямам/. Винаги когато запалвам колата натискам съединителя и потеглям веднага. Не чакам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 5 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2011 Моя Звезди си има печка. Сутрин си я пускам и след 10-15минути двигателят е затоплен, а в купето е приятно. Ледът по стъклата е разтопен- голямо удоволствиеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif. Дори и при -15градуса съм нямал проблеми със запалването /надявам се и тази зима да нямам/. Винаги когато запалвам колата натискам съединителя и потеглям веднага. Не чакам. Здравей колега, а как се разбира дали автомобила е оборудван с такава екстра и от къде я включваш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sumer Публикувано 6 декември 2011 Сподели Публикувано 6 декември 2011 Здравей колега, а как се разбира дали автомобила е оборудван с такава екстра и от къде я включваш? Здравей, Звезди си беше с печка когато го купих. Стария собственик /дядо немец/ си я монтирал допълнително. Печката е Вебасто и се командва от отделно панелче монтирано заедно с печката. Даже съм решил когато се разделям с колата да си взема печката- това е най-хубавата екстра която съм имал към управляван от мен автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 6 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2011 Здравей, Звезди си беше с печка когато го купих. Стария собственик /дядо немец/ си я монтирал допълнително. Печката е Вебасто и се командва от отделно панелче монтирано заедно с печката. Даже съм решил когато се разделям с колата да си взема печката- това е най-хубавата екстра която съм имал към управляван от мен автомобил. Благодаря за отговора. Заинтересувах се от такава печка, още не са дошли студовете, а вече се бързо се охладих - с покупката и монтажа до 3000 лв. стига. Непосилна работа, но си е хубава екстрата :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro_67 Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 И през лятото и през зимата стартирам двигателя с натиснат съединител за облекчаване на стартера. После се доверявам на алгоритъма на производителя, а именно: оставям колата да работи на място ..... двигателя заработва на около 1500 оборота (производителят е преценил, че това е оптималният режим на работа при стартиране, иначе оборотите щяха да са други, нали... :icon_hmm: ) с покачване на работната температура оборотите започват да падат и когато са малко под 1000 оборота, т.е. близо до оборотите на празен ход на нормално загрял двигател потеглям ...... А иначе съм чел, че най-големите износвания се получават при студен двигател ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Кола която не пали сутрин независимо от температурата ... заеби.Натискаш съединителя, палиш, изкарваш от гаража, затваряш вратите на гаража и тръгваш.Ако не си с гараж и ти са се заледили стъклата ги изчистваш колкото прецениш.Колата най-добре загрява в движение без да я форсираш излишно. Автоматичния смукач знае на какви обороти. Загряването на място за съвременните двигатели и масла е излишно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.