Премини към съдържание

Стартиране двигател на Space Star през зимата.


svetliof

Препоръчано мнение

Здравейте колеги, това ще ми първата зима с Мицку и ме човъркат няколко въпроса:

 

Интересно ми е да споделите от минали години, как стартирате двигателя си и потегляте върлата зима?

 

Вариант 1: Палите и тогава започва чистенето на стъкла, партини и т.н. и общо взето след 4-5 мин. тръгвате, или

 

Вариант 2: Чистенето е предварително, старирате двигателя и докато сложите колана са минали примерно 30 сек и тогава тръгвате.

 

Отделно ме интересува натискате ли съединителя при сутрешното палене? За сега в по-топлото време никога не ми се е налагало това. Според дебелите книги (ръководството на Мицку на български) се казва, че паленето става при натиснат съединител и да се потегли максимално бързо след стартиране на двигателя.

 

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, това ще ми първата зима с Мицку и ме човъркат няколко въпроса:

 

Интересно ми е да споделите от минали години, как стартирате двигателя си и потегляте върлата зима?

 

Вариант 1: Палите и тогава започва чистенето на стъкла, партини и т.н. и общо взето след 4-5 мин. тръгвате, или

 

Вариант 2: Чистенето е предварително, старирате двигателя и докато сложите колана са минали примерно 30 сек и тогава тръгвате.

 

Отделно ме интересува натискате ли съединителя при сутрешното палене? За сега в по-топлото време никога не ми се е налагало това. Според дебелите книги (ръководството на Мицку на български) се казва, че паленето става при натиснат съединител и да се потегли максимално бързо след стартиране на двигателя.

 

Благодаря.

Най правилно е когато се пали мотора, да се натисне съединителя..........

За потеглянето-моето виждане по този въпрос е да се потели веднага( или не точно веднага но след 5-10 сек.примерно и да се кара колата леко, без резки форсирания ,до 1700-2000 об./мин. не повече на всяка предавка..........защото така карайки, мотора се загрява доста по бързо,и съответно влиза по бързо в нормален темп. режим........освен това маслото се разнася по бързо и спомага за по доброто мазане,въпреки че в днешно време маслата са достатъчно "бързи" ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Най правилно е когато се пали мотора, да се натисне съединителя..........

За потеглянето-моето виждане по този въпрос е да се потели веднага( или не точно веднага но след 5-10 сек.примерно и да се кара колата леко, без резки форсирания ,до 1700-2000 об./мин. не повече на всяка предавка..........защото така карайки, мотора се загрява доста по бързо,и съответно влиза по бързо в нормален темп. режим........освен това маслото се разнася по бързо и спомага за по доброто мазане,въпреки че в днешно време маслата са достатъчно "бързи" ..........

 

Да. Така е. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с вариант 2, рядко паля и оставям да се размръзне. Сигурно защото и аз съм чула, че е по-добре за двигателя да не работи на място, а да потегли и в движение да достигне нужната температура. Ама жените не са компетентни според мнозинството. :D А и Спейса дори при много минус бързо достига до работна температура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!

Доста интересен въпрос, и по-точно отговорите които ще се постнат тук.

Някъде бях чул че по Mitsubishi по принцип или за конкретен модел не се сещам, но категорично не било полезно зимно време да се пали с натиснат съединител.... не знам къде е логиката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif от скоро съм с Мицку.... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

 

По принцип при ниски темп. паля сутрин с натиснат съединител..... като предварително съм си почистил стъклата, не съм зиморничав http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/wine.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги!

Доста интересен въпрос, и по-точно отговорите които ще се постнат тук.

Някъде бях чул че по Mitsubishi по принцип или за конкретен модел не се сещам, но категорично не било полезно зимно време да се пали с натиснат съединител.... не знам къде е логиката http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif от скоро съм с Мицку.... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_blush.gif

 

По принцип при ниски темп. паля сутрин с натиснат съединител..... като предварително съм си почистил стъклата, не съм зиморничав http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/wine.gif

Съдинителя един вид облекчава стартера да върти само мотора, а не и части от ск. кутия, за това се пали при натиснат съединител.........

А, и другото което е, един вид превантивна мярка да не запалиш мотора на скорост, тъй като има опасност да тръгне рязко колата.

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съдинителя един вид облекчава стартера да върти само мотора, а не и части от ск. кутия, за това се пали при натиснат съединител.........

Моята си е с блокировка. Не е ли натиснат съединителя, не върти стартера.

Изчакването да загрее двигателя и тогава да се тръгва е необходимо само ако колата е карбураторна.

Но зимата първо паля, после чистя леда от стъклата не за друго, а защото като тръгна да ми е топло в купето.:cold:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това за паленето със натиснат съединител - не се бях замислял... До сега винаги влизам, ако не е било мокро предната вечер дърпам ръчна, изкл. от скорост и паля. Пускам парното да върти въздуха в купето на максимум към предното стъкло и предните странични прозорци, ако е нужно нагряването на задното стъкло и слизам да чистя със стъргалката или метлата... Пробвал съм и да тръгвам веднага - ако бързам, но бързо ми се изпотяват страничните прозорци, особено ако не съм сам в колата. Иначе моето :mitsu-smiley: доста бързо стопля.

Редактирано от sturm44
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Звезди си има печка. Сутрин си я пускам и след 10-15минути двигателят е затоплен, а в купето е приятно. Ледът по стъклата е разтопен- голямо удоволствиеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif. Дори и при -15градуса съм нямал проблеми със запалването /надявам се и тази зима да нямам/. Винаги когато запалвам колата натискам съединителя и потеглям веднага. Не чакам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Звезди си има печка. Сутрин си я пускам и след 10-15минути двигателят е затоплен, а в купето е приятно. Ледът по стъклата е разтопен- голямо удоволствиеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif. Дори и при -15градуса съм нямал проблеми със запалването /надявам се и тази зима да нямам/. Винаги когато запалвам колата натискам съединителя и потеглям веднага. Не чакам.

 

Здравей колега, а как се разбира дали автомобила е оборудван с такава екстра и от къде я включваш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, а как се разбира дали автомобила е оборудван с такава екстра и от къде я включваш?

 

Здравей,

 

Звезди си беше с печка когато го купих. Стария собственик /дядо немец/ си я монтирал допълнително. Печката е Вебасто и се командва от отделно панелче монтирано заедно с печката. Даже съм решил когато се разделям с колата да си взема печката- това е най-хубавата екстра която съм имал към управляван от мен автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Звезди си беше с печка когато го купих. Стария собственик /дядо немец/ си я монтирал допълнително. Печката е Вебасто и се командва от отделно панелче монтирано заедно с печката. Даже съм решил когато се разделям с колата да си взема печката- това е най-хубавата екстра която съм имал към управляван от мен автомобил.

 

Благодаря за отговора. Заинтересувах се от такава печка, още не са дошли студовете, а вече се бързо се охладих - с покупката и монтажа до 3000 лв. стига. Непосилна работа, но си е хубава екстрата :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И през лятото и през зимата стартирам двигателя с натиснат съединител за облекчаване на стартера. После се доверявам на алгоритъма на производителя, а именно: оставям колата да работи на място ..... двигателя заработва на около 1500 оборота (производителят е преценил, че това е оптималният режим на работа при стартиране, иначе оборотите щяха да са други, нали... :icon_hmm: ) с покачване на работната температура оборотите започват да падат и когато са малко под 1000 оборота, т.е. близо до оборотите на празен ход на нормално загрял двигател потеглям :drive: ...... А иначе съм чел, че най-големите износвания се получават при студен двигател ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кола която не пали сутрин независимо от температурата ... заеби.

Натискаш съединителя, палиш, изкарваш от гаража, затваряш вратите на гаража и тръгваш.

Ако не си с гараж и ти са се заледили стъклата ги изчистваш колкото прецениш.

Колата най-добре загрява в движение без да я форсираш излишно. Автоматичния смукач знае на какви обороти. Загряването на място за съвременните двигатели и масла е излишно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...