Премини към съдържание

Галант 2.4 - електрическа схема


Teodor_Aynadzhiev

Препоръчано мнение

Здравейте !

Купих едно старо митсубиши галант 87 година, 2.4 литра пълна инжекция, с износен двигател

и го смених със запазен от хюндай соната, абсолютно същият мотор, но компютъра е

по-различен от този на митсубишито, въпреки че е тяхно производство.

Схемите на хюндая ги имам, но в интернет не намирам никъде за митсубишито

и молбата ми към вас е, ако някой има електрическите схеми за тази кола да ги

сподели, най-вече за инжекциона, ще съм много благодарен !

Поръчал съм на един приятел от испания да ми купи сервизната книга на Haynes,

но надали ще пристигне скоро, а колата трябва да се кара :D

 

Поздрави на всички :mitsu-smiley: фенове !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този Hayness който е там е само с обща информация за моделите...

 

Тук е правилното място за ел. схеми за Галант, но не виждам за 2.5 - само за 2.0 има - разгледай все пак може да ти свършат работа...

Другия вариант е тук по тип на двигателя погледни - какъв е кода му?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за хубавият линк, но за съжеление не намерих схема за този двигател :(

Продължавам да търся из интернет, дано се намери нещо ;-)

 

Поздрави ! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях че съм объркал втория линк - там има за 4G64, но следващия модел...виж дали има разлика.

http://jdmfsm.info/Auto/Mitsubishi/++General++/Engines/

 

Нещата там аз съм ги събирал - ако дадеш повече инфо - например код на двигателя на Хюндай може да намеря нещо... А ако споделиш как е станала замяната може да е полезно за други.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам схемите, дай мейл и ще ти ги пратя, пък и аз съм от горна може да се видим да погледна колата :drinks:

Здравейте!

Филимонов, сетих се за тебе, нали си тукашен фен на марката, мятай на vitekk@abv.bg, пък после като

я направя ще има бири ;-) Остава ми до 2-3 дена да сложа главата и ще видя дали ще запали или не ;-)

Еку-то го тествах преди няколко дена, работи си перфектно, единственото ми притеснение е това, че дюзите

които сложих са 13 ома, а старите са около 4 :( Да се надявам, че няма да има проблеми....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еку-то го тествах преди няколко дена, работи си перфектно, единственото ми притеснение е това, че дюзите

които сложих са 13 ома, а старите са около 4 :( Да се надявам, че няма да има проблеми....

 

Няма шансове да работи нормално при това положение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реконструктор защо мислиш така ?

Дюзите работят на 12 волта и двата комплекта които имам (единият е от галанта, другият от сонатата),

ЕКУ-то комутира масата им (в случая минуса) с мосфети, единствено може да има проблем ако към управляващите

ключови транзистори е сложен някой генератор на ток, но силно се съмнявам ;-)

Ако е обратното (екуто е за високоомна дюза, а сложа нискоомна) , може да не издържа по ток, но аз правя

точно обратното ;)Някой ако има практически опит, нека сподели,

въпреки че след 2-3 дена сам ще разбера какво ще стане ;)

 

Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм виждал случай, в който дюзите да работят на нещо различно от напрежението на ел. мрежа в колата. Въпросът е, че консумацията им е 1А, което ще рече, че високоомните нямат нужда от ограничаване на тока, докато нискоомните имат - било то чрез резистор или чрез ШИМ. От тук следва, че ако сложиш високоомни дюзи на мястото на нискоомни, те ще работят с 1/4 от тока, който им е необходим. На ниски обороти най-вероятно ще успяват да изпикаят нещо, но на високи няма да смогват да се отворят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм виждал случай, в който дюзите да работят на нещо различно от напрежението на ел. мрежа в колата. Въпросът е, че консумацията им е 1А, което ще рече, че високоомните нямат нужда от ограничаване на тока, докато нискоомните имат - било то чрез резистор или чрез ШИМ. От тук следва, че ако сложиш високоомни дюзи на мястото на нискоомни, те ще работят с 1/4 от тока, който им е необходим. На ниски обороти най-вероятно ще успяват да изпикаят нещо, но на високи няма да смогват да се отворят.

Точно така е за съжаление..... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменяли сме дюзи на хонда, оригиналните са високоомни, тези които сложихме за нискоомни,

на едно и също ЕКУ (с по-голям дебит заради турбината :icon_dance: ) с допълнителни резистори, които са

от друг модел хонда. Работи перфектно, но за съжеление все още не съм намерил схема на галанта

и незнам въобще дали има резистори последователно на дюзите....

Ако не стане, имате ли идея откъде мога да купя един комплект нискоомни дюзи, за ECI-MULTI инжекция?

Мисля, че трябва да са същите като на 4G63 двигателят, който е доста разпространен.

 

Поздрави !!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Продаваше едно момче от форума инжектори 450сс ниско омови Denso. Това е идеално за 4G63 Turbo точно от Eclipse и на Lancer Evo. Ника му е Jason.

Разгледай секция - Купува / Продава / Заменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за предложението, ще го имам предвид.

Явно не се изразих правилно в предният пост, турбото е на хондата, галанта си е атмосферен.

Намерих къде се намират резисторите за дюзите, в коша в ляво до тампона на двигателя :)

Кофтито е, че забравих мултимера да ги измеря колко ома са. Ще ги шунтирам и трябва да запее :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за предложението, ще го имам предвид.

Явно не се изразих правилно в предният пост, турбото е на хондата, галанта си е атмосферен.

Намерих къде се намират резисторите за дюзите, в коша в ляво до тампона на двигателя :)

Кофтито е, че забравих мултимера да ги измеря колко ома са. Ще ги шунтирам и трябва да запее :mitsu-smiley:

 

объркал съм схемите за твойта година за ся ги нямам на ЕКУ-то, като ги намеря ще ти ги пратя, бтв как върви работата по галанта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

fili утре ако е рекъл господ ще бръмчи :) Взех днеска гарнитура за главата, утре слагам глава,ремъци,

горивна помпа, смукателни, изпускателни тръби и паля: ) Дай някакво ICQ или скайп да се

разберем да се видим някой път :) Не, че не съм на 500 метра от вас де :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

fili утре ако е рекъл господ ще бръмчи :) Взех днеска гарнитура за главата, утре слагам глава,ремъци,

горивна помпа, смукателни, изпускателни тръби и паля: ) Дай някакво ICQ или скайп да се

разберем да се видим някой път :) Не, че не съм на 500 метра от вас де :D

 

 

ICQ-to ми е 217-597-451 (Dupe), твоя галант да не е един бордо с фейслифта на 2.4 :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Галанта вече се движи, определено има нещо под предния капак :plane: :mitsu-smiley:

Работи в момента с резисторите, които са по 6 ома и с високоомните дюзи, но мисля че над 5 хиляди не му

стига гориво и ще махна резисторите :) Върви на 1500 оборота при всички скорости и терени :D

Стана една неприятна случка с един ЗИЛ, :icon_censored: но не мисля че ще я споделя, само казвам че търся маска, броня

и една ламарина която се намира между маската и предният капак за '87 галант.

Поздрави на всички ! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Галанта върви перфектно, ако изключим това, че гори доста и пуска повечко бензин от нужното и препушва :(

Мерих ламбдата, работи си нормално, всички датчици за температура и т.н. работят, но явно има нещо гнило... :icon_hmm: :icon_doh:

Така и не намерих схемата за да премеря някой неща директно на еку-то...

Иначе е :plane: :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Галанта върви перфектно, ако изключим това, че гори доста и пуска повечко бензин от нужното и препушва :(

Мерих ламбдата, работи си нормално, всички датчици за температура и т.н. работят, но явно има нещо гнило... :icon_hmm: :icon_doh:

Така и не намерих схемата за да премеря някой неща директно на еку-то...

Иначе е :plane: :rulez:

 

 

Колко "доста" ?

Опита ли регулировка на датчика за положението

на дроселовата клапа за да намалиш "пускането"?

Кога пуши? На студено, на загряло?

Аз като тръгна извън града /карам градско на къси разстояния/

първите десетина кило

метра след мен е след като Трабантче докато изгори

натрупаното в катализатора и гърнетата /достигане на ра

ботна температура в гърнетата/

Този пушек на какво мирише?. Какъв цвят е?

Бял? Син? Черен?

Помисли по тези въпроси . :)

Поздрави!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей !

Като мих всичко по инжекциона, свалях потенциометъра на клапата и после не съм го регулирал :icon_blush:

Пуши когато я изфорсирам, мирише само на бензин ( не е масло, свещите са керемида ) , цвета е синкав

и като загрее по-малко пуши, но не е нормално. Ще направя регулировката, имам упътването

на един пдф ;-) Мерси, че ми напомни, бях забравил за TPS-a :icon_blush: :icon_doh:

 

Поздрави!

Теодор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Всичко по ECI-MULTI-то е добре, TPS-а е регулиран, но пак гори много и пуши и съмненията са ми в налягането

на горивото и по-точно регулатора, който е вакуумен и може би не работи както трябва, но проблема е как да

измеря налягането, нямам подходящият преходник който се закача към fuel rail-а на дюзите....

Някой ако има идея как да стане това.... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте! Търся ел. схема за Мицубиши Колт /V/ GLX , а може и само за радио с дискрекордер? Може ли някой да ми помогне?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Търся ел. схема за Мицубиши Колт /V/ GLX , а може и само за радио с дискрекордер? Може ли някой да ми помогне?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Разгледай ТУК..., а и самата тема може да ти е полезна!

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...