Teodor_Aynadzhiev Публикувано 29 октомври 2006 Сподели Публикувано 29 октомври 2006 Здравейте ! Купих едно старо митсубиши галант 87 година, 2.4 литра пълна инжекция, с износен двигатели го смених със запазен от хюндай соната, абсолютно същият мотор, но компютъра е по-различен от този на митсубишито, въпреки че е тяхно производство.Схемите на хюндая ги имам, но в интернет не намирам никъде за митсубишитои молбата ми към вас е, ако някой има електрическите схеми за тази кола да гисподели, най-вече за инжекциона, ще съм много благодарен ! Поръчал съм на един приятел от испания да ми купи сервизната книга на Haynes,но надали ще пристигне скоро, а колата трябва да се кара :D Поздрави на всички :mitsu-smiley: фенове ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilcho Публикувано 29 октомври 2006 Сподели Публикувано 29 октомври 2006 Виж Tyk дали ще намериш нещо ... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 29 октомври 2006 Сподели Публикувано 29 октомври 2006 Този Hayness който е там е само с обща информация за моделите... Тук е правилното място за ел. схеми за Галант, но не виждам за 2.5 - само за 2.0 има - разгледай все пак може да ти свършат работа...Другия вариант е тук по тип на двигателя погледни - какъв е кода му? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 30 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 30 октомври 2006 Мерси за хубавият линк, но за съжеление не намерих схема за този двигател :(Продължавам да търся из интернет, дано се намери нещо Поздрави ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 октомври 2006 Сподели Публикувано 30 октомври 2006 Сега видях че съм объркал втория линк - там има за 4G64, но следващия модел...виж дали има разлика.http://jdmfsm.info/Auto/Mitsubishi/++General++/Engines/ Нещата там аз съм ги събирал - ако дадеш повече инфо - например код на двигателя на Хюндай може да намеря нещо... А ако споделиш как е станала замяната може да е полезно за други. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 1 ноември 2006 Сподели Публикувано 1 ноември 2006 Очакваш схемата на окабеляването да ти помогне да подкараш ЕКУ-то ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 6 ноември 2006 Сподели Публикувано 6 ноември 2006 имам схемите, дай мейл и ще ти ги пратя, пък и аз съм от горна може да се видим да погледна колата :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 12 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2006 имам схемите, дай мейл и ще ти ги пратя, пък и аз съм от горна може да се видим да погледна колата :drinks:Здравейте!Филимонов, сетих се за тебе, нали си тукашен фен на марката, мятай на vitekk@abv.bg, пък после катоя направя ще има бири Остава ми до 2-3 дена да сложа главата и ще видя дали ще запали или не Еку-то го тествах преди няколко дена, работи си перфектно, единственото ми притеснение е това, че дюзитекоито сложих са 13 ома, а старите са около 4 :( Да се надявам, че няма да има проблеми.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 ноември 2006 Сподели Публикувано 13 ноември 2006 Еку-то го тествах преди няколко дена, работи си перфектно, единственото ми притеснение е това, че дюзитекоито сложих са 13 ома, а старите са около 4 :( Да се надявам, че няма да има проблеми.... Няма шансове да работи нормално при това положение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 13 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2006 Реконструктор защо мислиш така ? Дюзите работят на 12 волта и двата комплекта които имам (единият е от галанта, другият от сонатата), ЕКУ-то комутира масата им (в случая минуса) с мосфети, единствено може да има проблем ако към управляващитеключови транзистори е сложен някой генератор на ток, но силно се съмнявам Ако е обратното (екуто е за високоомна дюза, а сложа нискоомна) , може да не издържа по ток, но аз правяточно обратното ;)Някой ако има практически опит, нека сподели, въпреки че след 2-3 дена сам ще разбера какво ще стане ;) Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 ноември 2006 Сподели Публикувано 13 ноември 2006 Ами не съм виждал случай, в който дюзите да работят на нещо различно от напрежението на ел. мрежа в колата. Въпросът е, че консумацията им е 1А, което ще рече, че високоомните нямат нужда от ограничаване на тока, докато нискоомните имат - било то чрез резистор или чрез ШИМ. От тук следва, че ако сложиш високоомни дюзи на мястото на нискоомни, те ще работят с 1/4 от тока, който им е необходим. На ниски обороти най-вероятно ще успяват да изпикаят нещо, но на високи няма да смогват да се отворят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 ноември 2006 Сподели Публикувано 14 ноември 2006 Ами не съм виждал случай, в който дюзите да работят на нещо различно от напрежението на ел. мрежа в колата. Въпросът е, че консумацията им е 1А, което ще рече, че високоомните нямат нужда от ограничаване на тока, докато нискоомните имат - било то чрез резистор или чрез ШИМ. От тук следва, че ако сложиш високоомни дюзи на мястото на нискоомни, те ще работят с 1/4 от тока, който им е необходим. На ниски обороти най-вероятно ще успяват да изпикаят нещо, но на високи няма да смогват да се отворят.Точно така е за съжаление..... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 14 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2006 Сменяли сме дюзи на хонда, оригиналните са високоомни, тези които сложихме за нискоомни, на едно и също ЕКУ (с по-голям дебит заради турбината :icon_dance: ) с допълнителни резистори, които са от друг модел хонда. Работи перфектно, но за съжеление все още не съм намерил схема на галантаи незнам въобще дали има резистори последователно на дюзите.... Ако не стане, имате ли идея откъде мога да купя един комплект нискоомни дюзи, за ECI-MULTI инжекция?Мисля, че трябва да са същите като на 4G63 двигателят, който е доста разпространен. Поздрави !! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 ноември 2006 Admin Сподели Публикувано 14 ноември 2006 Продаваше едно момче от форума инжектори 450сс ниско омови Denso. Това е идеално за 4G63 Turbo точно от Eclipse и на Lancer Evo. Ника му е Jason.Разгледай секция - Купува / Продава / Заменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 14 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2006 Мерси за предложението, ще го имам предвид.Явно не се изразих правилно в предният пост, турбото е на хондата, галанта си е атмосферен.Намерих къде се намират резисторите за дюзите, в коша в ляво до тампона на двигателя Кофтито е, че забравих мултимера да ги измеря колко ома са. Ще ги шунтирам и трябва да запее :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 16 ноември 2006 Сподели Публикувано 16 ноември 2006 Мерси за предложението, ще го имам предвид.Явно не се изразих правилно в предният пост, турбото е на хондата, галанта си е атмосферен.Намерих къде се намират резисторите за дюзите, в коша в ляво до тампона на двигателя Кофтито е, че забравих мултимера да ги измеря колко ома са. Ще ги шунтирам и трябва да запее :mitsu-smiley: объркал съм схемите за твойта година за ся ги нямам на ЕКУ-то, като ги намеря ще ти ги пратя, бтв как върви работата по галанта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 17 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2006 fili утре ако е рекъл господ ще бръмчи Взех днеска гарнитура за главата, утре слагам глава,ремъци,горивна помпа, смукателни, изпускателни тръби и паля: ) Дай някакво ICQ или скайп да се разберем да се видим някой път Не, че не съм на 500 метра от вас де :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fili Публикувано 17 ноември 2006 Сподели Публикувано 17 ноември 2006 fili утре ако е рекъл господ ще бръмчи Взех днеска гарнитура за главата, утре слагам глава,ремъци,горивна помпа, смукателни, изпускателни тръби и паля: ) Дай някакво ICQ или скайп да се разберем да се видим някой път Не, че не съм на 500 метра от вас де :D ICQ-to ми е 217-597-451 (Dupe), твоя галант да не е един бордо с фейслифта на 2.4 :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 26 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2006 Галанта вече се движи, определено има нещо под предния капак :plane: :mitsu-smiley: Работи в момента с резисторите, които са по 6 ома и с високоомните дюзи, но мисля че над 5 хиляди не мустига гориво и ще махна резисторите Върви на 1500 оборота при всички скорости и терени :D Стана една неприятна случка с един ЗИЛ, :icon_censored: но не мисля че ще я споделя, само казвам че търся маска, броняи една ламарина която се намира между маската и предният капак за '87 галант.Поздрави на всички ! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 29 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2006 Здравейте ! Галанта върви перфектно, ако изключим това, че гори доста и пуска повечко бензин от нужното и препушва :(Мерих ламбдата, работи си нормално, всички датчици за температура и т.н. работят, но явно има нещо гнило... :icon_hmm: :icon_doh: Така и не намерих схемата за да премеря някой неща директно на еку-то...Иначе е :plane: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 29 ноември 2006 Сподели Публикувано 29 ноември 2006 Здравейте ! Галанта върви перфектно, ако изключим това, че гори доста и пуска повечко бензин от нужното и препушва :(Мерих ламбдата, работи си нормално, всички датчици за температура и т.н. работят, но явно има нещо гнило... :icon_hmm: :icon_doh: Така и не намерих схемата за да премеря някой неща директно на еку-то...Иначе е :plane: :rulez: Колко "доста" ?Опита ли регулировка на датчика за положениетона дроселовата клапа за да намалиш "пускането"?Кога пуши? На студено, на загряло?Аз като тръгна извън града /карам градско на къси разстояния/първите десетина километра след мен е след като Трабантче докато изгоринатрупаното в катализатора и гърнетата /достигане на работна температура в гърнетата/Този пушек на какво мирише?. Какъв цвят е?Бял? Син? Черен?Помисли по тези въпроси . Поздрави!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 30 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2006 Здравей ! Като мих всичко по инжекциона, свалях потенциометъра на клапата и после не съм го регулирал :icon_blush: Пуши когато я изфорсирам, мирише само на бензин ( не е масло, свещите са керемида ) , цвета е синкави като загрее по-малко пуши, но не е нормално. Ще направя регулировката, имам упътванетона един пдф Мерси, че ми напомни, бях забравил за TPS-a :icon_blush: :icon_doh: Поздрави!Теодор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 9 декември 2006 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2006 Всичко по ECI-MULTI-то е добре, TPS-а е регулиран, но пак гори много и пуши и съмненията са ми в наляганетона горивото и по-точно регулатора, който е вакуумен и може би не работи както трябва, но проблема е как да измеря налягането, нямам подходящият преходник който се закача към fuel rail-а на дюзите....Някой ако има идея как да стане това.... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedy8 Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Здравейте! Търся ел. схема за Мицубиши Колт /V/ GLX , а може и само за радио с дискрекордер? Може ли някой да ми помогне?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 19 април 2011 Сподели Публикувано 19 април 2011 Здравейте! Търся ел. схема за Мицубиши Колт /V/ GLX , а може и само за радио с дискрекордер? Може ли някой да ми помогне?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifРазгледай ТУК..., а и самата тема може да ти е полезна!Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.