Премини към съдържание

Моля за малко помощ при анализа на грешките(DTC)


georgiam

Препоръчано мнение

Здравейте, имах едно придръпване доста досадно при около 1200-1800 оборота предимно на 1-ва 2-ра скорост прочетих грешките грешки 1

след което намалих разстоянието на електродите на свещите и проблема изчезна. ОК трябва нови свещи карах около един месец без проблеми със старите свещи и ги смених с нови. и старите и новите са NJK BKR6-e11.

Сега отново имам придръпване около на 1200-1400 оборота при потегляне на първа.

Прочетох грешките и се бяха появили дори още.

грешки 2

Къде е най-вероятно да има проблем че като гледам грешките са нещо много.

колата върви доста добре разхода е 11-12 градско и 9 -9,5 извънградско (но с 160-170)

Колата е Галант 99 2000к 136кс 4G63 няма газ.

Ще съм благодарен да ме насочите да не ровя и сменям едно по едно нещата :)

 

ПП. DTS трябваше да е DTC (не успях да го редактирам)

Редактирано от georgiam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че вярно четеш ЕЦУто?? Вторият набор грешки, доста противоречиви? Лайв датата също ми се вижда неспицифична, да не се е бъгнал МУТ-а. Или проблем със масите (захранванията) ел инсталация, или сбъгясан "компир"?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си че вярно четеш ЕЦУто?? Вторият набор грешки, доста противоречиви? Лайв датата също ми се вижда неспицифична, да не се е бъгнал МУТ-а. Или проблем със масите (захранванията) ел инсталация, или сбъгясан "компир"?

Естествено че не е вярно нищо............то така беше омотало всичко, че оригиналния тестер не можа да го разчете.........

В неговия случай трябват му едни лули и кабели, свещи и О-пръстените на капака на клапаните, защото лулите така бяха подгизнали от масло, че........

Това Ево скан е пълен т......к :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това Ево скан е пълен т......к :icon_doh:

 

С кабела, който се продава към него не мисля че е точно така. Виж ако се е "връзвал" с някой преправен VAG K-L, няма какво да се чуди ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,след пробването на Carman scan-а,се убедих, че това е тестера за японски автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не става за хоби - цената е висока. Софтуер (тестери) от типа на Ево-скан стават само за експерименти, никога не може да разчиташ на тях.

 

Миро,казвам му да пробва,сиреч да отиде на майстор,който има Carman scan,то е ясно че не го карам да дава 3000 и кусур лева за диагностика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда оказа се, че не може да се разчита особено на евоскана (поне в комбинация в vag кабел)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Естествено че не е вярно нищо............то така беше омотало всичко, че оригиналния тестер не можа да го разчете.........

В неговия случай трябват му едни лули и кабели, свещи и О-пръстените на капака на клапаните, защото лулите така бяха подгизнали от масло, че........

Това Ево скан е пълен т......к :icon_doh:

 

-Пропуснал съм, от недоглеждане факта че е чел със "пръчката" евоскан :worthy:

Колега DJ Tymbi, -много си прав, ама много! че това "творение" евоскан е та..к :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,след пробването на Carman scan-а,се убедих, че това е тестера за японски автомобили.

-Така си е, за азиатските возила няма равен. Все пак Кармана се прави от "придворните електрончици" и "писачи" :typing: на софтуера за Хюндай-Киа,компанията NEXTECH, а всички знаят че "таткото" на Хюндай е - :mitsu-smiley:

-Да цената му е висока, но той не е предназначен за любителска работа а и скенера като хардуер го плащаш веднъж, това добре, ами годишният абонамент за ъпдейтите??

-Наскоро преведох сумата за предстоящи ъпдейт пакети за 2012год. ..-заболя ме сърцето,бъбреците, далака, получих ишиас :worthy: :lol: въпреки 10% отстъпка пак си е една трета от стойноста на прибора! :worthy:

Редактирано от Иван Мийков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

-Така си е, за азиатските возила няма равен. Все пак Кармана се прави от "придворните електрончици" и "писачи" :typing: на софтуера за Хюндай-Киа,компанията NEXTECH, а всички знаят че "таткото" на Хюндай е - :mitsu-smiley:

-Да цената му е висока, но той не е предназначен за любителска работа а и скенера като хардуер го плащаш веднъж, това добре, ами годишният абонамент за ъпдейтите??

-Наскоро преведох сумата за предстоящи ъпдейт пакети за 2012год. ..-заболя ме сърцето,бъбреците, далака, получих ишиас :worthy: :lol: въпреки 10% отстъпка пак си е една трета от стойноста на прибора! :worthy:

Че то аз плащам 600$ годишно за ъпгрейд на софтуера,тази година обаче няма да го упгрейдвам, просто няма смисъл,тъй като в БГ много са малко хората с чисто нови коли да имат някакъв проблем, освен това в най нвите модели коли,90% от софта е "по стария"........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Евоскана идеята му не е диагностика, а други работи, грешките ги чете между другото.. Освен това за цената си (~$100 кабел + софт) си е съвсем добре. Вече че "бай ганя" е все тарикат и ползва кракнати версии и преправени кабели да мине тънко, ами не е виновно новозенландчето дето си го пише софтуера.. ентусиастче си е, трябва да се адмирират подобни проекти.. вие като направите нещо подобно по-добро за по-малко пари.. тогава може .. :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми Любо,те и другите диагностики дете ги купуват майсторите са кракнати и са китайски,да не мислиш че си купуват Star диагностиката за 20 000 лева или Рено Клип-а оригинален,Пежо Планет-а пак е кракнат,ако щракнеш да идеш в сайта им и се деактивира,трябва наново да я кракваш. Истинските програми-само в оторизирания сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми Любо,те и другите диагностики дете ги купуват майсторите са кракнати и са китайски,да не мислиш че си купуват Star диагностиката за 20 000 лева или Рено Клип-а оригинален,Пежо Планет-а пак е кракнат,ако щракнеш да идеш в сайта им и се деактивира,трябва наново да я кракваш. Истинските програми-само в оторизирания сервиз.

 

За програмата Ок, както и да е нали (въпреки че Евоскана струва 30лв).. Въпроса е че ОБД кабела е с друг чип вътре, подобен, но друг. Уж работи, ама явно не съвсем.. и в този случай да се плюе по Евоскана не е много коректно, това ми беше мисълта.. може би съм един от малкото които са имали истинския кабел, и за малкото пъти в които съм го тествал не съм забелязъл да работи некоректно, колегата който го купи от мен също каза че работи на Паджерото му. Не че съм адвокат или нещо, просто не е гот да се плюе така...

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...