georgiam Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 (редакция) Здравейте, имах едно придръпване доста досадно при около 1200-1800 оборота предимно на 1-ва 2-ра скорост прочетих грешките грешки 1след което намалих разстоянието на електродите на свещите и проблема изчезна. ОК трябва нови свещи карах около един месец без проблеми със старите свещи и ги смених с нови. и старите и новите са NJK BKR6-e11.Сега отново имам придръпване около на 1200-1400 оборота при потегляне на първа.Прочетох грешките и се бяха появили дори още.грешки 2Къде е най-вероятно да има проблем че като гледам грешките са нещо много.колата върви доста добре разхода е 11-12 градско и 9 -9,5 извънградско (но с 160-170)Колата е Галант 99 2000к 136кс 4G63 няма газ. Ще съм благодарен да ме насочите да не ровя и сменям едно по едно нещата ПП. DTS трябваше да е DTC (не успях да го редактирам) Редактирано 20 ноември 2011 от georgiam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Сигурен ли си че вярно четеш ЕЦУто?? Вторият набор грешки, доста противоречиви? Лайв датата също ми се вижда неспицифична, да не се е бъгнал МУТ-а. Или проблем със масите (захранванията) ел инсталация, или сбъгясан "компир"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 А на мен ми се струва че понякога Евоскан-а вади каквото той си реши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Сигурен ли си че вярно четеш ЕЦУто?? Вторият набор грешки, доста противоречиви? Лайв датата също ми се вижда неспицифична, да не се е бъгнал МУТ-а. Или проблем със масите (захранванията) ел инсталация, или сбъгясан "компир"?Естествено че не е вярно нищо............то така беше омотало всичко, че оригиналния тестер не можа да го разчете.........В неговия случай трябват му едни лули и кабели, свещи и О-пръстените на капака на клапаните, защото лулите така бяха подгизнали от масло, че........Това Ево скан е пълен т......к :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 (редакция) Това Ево скан е пълен т......к :icon_doh: С кабела, който се продава към него не мисля че е точно така. Виж ако се е "връзвал" с някой преправен VAG K-L, няма какво да се чуди .. Редактирано 22 ноември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 ноември 2011 Сподели Публикувано 22 ноември 2011 Колеги,след пробването на Carman scan-а,се убедих, че това е тестера за японски автомобили. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 ноември 2011 Сподели Публикувано 23 ноември 2011 Не става за хоби - цената е висока. Софтуер (тестери) от типа на Ево-скан стават само за експерименти, никога не може да разчиташ на тях. Миро,казвам му да пробва,сиреч да отиде на майстор,който има Carman scan,то е ясно че не го карам да дава 3000 и кусур лева за диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiam Публикувано 25 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 25 ноември 2011 Мда оказа се, че не може да се разчита особено на евоскана (поне в комбинация в vag кабел) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 Естествено че не е вярно нищо............то така беше омотало всичко, че оригиналния тестер не можа да го разчете.........В неговия случай трябват му едни лули и кабели, свещи и О-пръстените на капака на клапаните, защото лулите така бяха подгизнали от масло, че........Това Ево скан е пълен т......к :icon_doh: -Пропуснал съм, от недоглеждане факта че е чел със "пръчката" евоскан :worthy:Колега DJ Tymbi, -много си прав, ама много! че това "творение" евоскан е та..к :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 (редакция) Колеги,след пробването на Carman scan-а,се убедих, че това е тестера за японски автомобили.-Така си е, за азиатските возила няма равен. Все пак Кармана се прави от "придворните електрончици" и "писачи" :typing: на софтуера за Хюндай-Киа,компанията NEXTECH, а всички знаят че "таткото" на Хюндай е - :mitsu-smiley: -Да цената му е висока, но той не е предназначен за любителска работа а и скенера като хардуер го плащаш веднъж, това добре, ами годишният абонамент за ъпдейтите??-Наскоро преведох сумата за предстоящи ъпдейт пакети за 2012год. ..-заболя ме сърцето,бъбреците, далака, получих ишиас :worthy: :lol: въпреки 10% отстъпка пак си е една трета от стойноста на прибора! :worthy: Редактирано 26 ноември 2011 от Иван Мийков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 -Така си е, за азиатските возила няма равен. Все пак Кармана се прави от "придворните електрончици" и "писачи" :typing: на софтуера за Хюндай-Киа,компанията NEXTECH, а всички знаят че "таткото" на Хюндай е - :mitsu-smiley: -Да цената му е висока, но той не е предназначен за любителска работа а и скенера като хардуер го плащаш веднъж, това добре, ами годишният абонамент за ъпдейтите??-Наскоро преведох сумата за предстоящи ъпдейт пакети за 2012год. ..-заболя ме сърцето,бъбреците, далака, получих ишиас :worthy: :lol: въпреки 10% отстъпка пак си е една трета от стойноста на прибора! :worthy:Че то аз плащам 600$ годишно за ъпгрейд на софтуера,тази година обаче няма да го упгрейдвам, просто няма смисъл,тъй като в БГ много са малко хората с чисто нови коли да имат някакъв проблем, освен това в най нвите модели коли,90% от софта е "по стария"........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 27 ноември 2011 Сподели Публикувано 27 ноември 2011 На Евоскана идеята му не е диагностика, а други работи, грешките ги чете между другото.. Освен това за цената си (~$100 кабел + софт) си е съвсем добре. Вече че "бай ганя" е все тарикат и ползва кракнати версии и преправени кабели да мине тънко, ами не е виновно новозенландчето дето си го пише софтуера.. ентусиастче си е, трябва да се адмирират подобни проекти.. вие като направите нещо подобно по-добро за по-малко пари.. тогава може .. :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 ноември 2011 Сподели Публикувано 27 ноември 2011 Еми Любо,те и другите диагностики дете ги купуват майсторите са кракнати и са китайски,да не мислиш че си купуват Star диагностиката за 20 000 лева или Рено Клип-а оригинален,Пежо Планет-а пак е кракнат,ако щракнеш да идеш в сайта им и се деактивира,трябва наново да я кракваш. Истинските програми-само в оторизирания сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 28 ноември 2011 Сподели Публикувано 28 ноември 2011 (редакция) Еми Любо,те и другите диагностики дете ги купуват майсторите са кракнати и са китайски,да не мислиш че си купуват Star диагностиката за 20 000 лева или Рено Клип-а оригинален,Пежо Планет-а пак е кракнат,ако щракнеш да идеш в сайта им и се деактивира,трябва наново да я кракваш. Истинските програми-само в оторизирания сервиз. За програмата Ок, както и да е нали (въпреки че Евоскана струва 30лв).. Въпроса е че ОБД кабела е с друг чип вътре, подобен, но друг. Уж работи, ама явно не съвсем.. и в този случай да се плюе по Евоскана не е много коректно, това ми беше мисълта.. може би съм един от малкото които са имали истинския кабел, и за малкото пъти в които съм го тествал не съм забелязъл да работи некоректно, колегата който го купи от мен също каза че работи на Паджерото му. Не че съм адвокат или нещо, просто не е гот да се плюе така... Редактирано 28 ноември 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.