Ilia Dimitrov Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 Колеги здравейте,имам следния проблем: лагера много започна да вие и очевидно е за смяна (предно колело) и въпроса ми е дали има може само лагера да се смени или е в колмплект лагер-главина?И ако може да ми препоръчате от къде да купя?Благодара предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2011 Сподели Публикувано 13 ноември 2011 Колеги здравейте,имам следния проблем: лагера много започна да вие и очевидно е за смяна (предно колело) и въпроса ми е дали има може само лагера да се смени или е в колмплект лагер-главина?И ако може да ми препоръчате от къде да купя?Благодара предварително!Може колега да се смени само лагера ,без да се сменя главината,т.е. оставяш със старата главина......има и в двата варианта ,само лагер и лагер с главина.......Аз ги имам и двата варианта ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Ами как е по-добре?Има ли смисъл да се сменя всичко като е разбит само лагера? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Ами как е по-добре?Има ли смисъл да се сменя всичко като е разбит само лагера? В сервизите им е по лесно да го сменят заедно със главината, но на теб ще ти излезе два пъти по евтино, ако си смениш само лагера. Взимай само лагера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Здравей, градски Общо взето колегите вече са ти казали, какво да правиш, само внимавай къде ще отидеш да си го смениш.Първо си прецени какъв лагер да вземеш, японският койо е около 130лв., тайванският който е другата алтернатива е около 70лв. има и други варианти, ама ме посъветваха да не си правя експерименти :icon_doh:Аз избрах по-евтиният вариант, защото не смятам да го търкалям повече от 50000км, колкото по принцип уж трябва да изкара. С японския може да си караш до 150000-200000км.Обаче много зависи и главината ти в какво състояние е, а това няма как да го знаеш преди да махнеш лагера. При мен се оказа че е наранена при предишно вадене на лагера, затова ти казвам внимавай при кой ще отидеш и ако е възможно присъствай при цялата операция :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Привет, понеже и аз съм на същата вълна .. :icon_blush: има доста писано по форума за този проблем а Марио даже е дал и SKF номера в тази теама иначе ако може да кажете от каде, какви и за колко сте взели лагерите ще е добре Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Аз от другата тема разбирам, че от майстора зависи дали ще може да смени само лагера! Иначе части има яко по магазините и оригинални койо и други ама важно е сервизното устройство Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Избива се стария лагер без да го пазиш от нараняване. Набиват новия в главината на преса като внимават да не го сложат наобратно и по обратния ред. Аз взех "кольо" лагер за 144 лева март месец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Привет, понеже и аз съм на същата вълна .. :icon_blush: има доста писано по форума за този проблем а Марио даже е дал и SKF номера в тази теама иначе ако може да кажете от каде, какви и за колко сте взели лагерите ще е добре Поздрави Аз моя го взех от колегата "alex2511" преден лагер - тайвански, цената беше малко над 70лв.Свалих си лагер главината и отидох при доверен човек, който разполага с преса. После по обратния начин си го сглобих и газ, да видим колко ще изкара :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilia Dimitrov Публикувано 14 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Айде успех на всички лагери! след 150 000 км ще кажете на кой му е здрав и на кой вие.......:P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinamitko Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Преден лагер смених миналата зима. Взех го от Регал - KOYO за ~ 103 лв /по памет/ .Иначе зор си беше смяната и бая блъскаха с чука. Даже ме увериха, че съм имал късмет, че е излязъл...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifТака, че както е писал по-горе колегата, от значение е сервизния фактор и големината на бицепсите на майстора ... http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bb1.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Айде успех на всички лагери! след 150 000 км ще кажете на кой му е здрав и на кой вие.......:PОтпред се сменят трудно и проблемите с "провиването" на преден лагер не са желателни. Виж, ако беше заден, бих сложил и български от 7 лева, стига да има. Сменям ги за 2 часа с помотването Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 И защо ви е преса за слагането на лагера, че не се сетих Слагате от предния ден новия лагер във фризера, на другия ден разглобявате, нагрявате главината и лагерът сам влиза.... да не казвам като какво, къде и как Виж, зор е с избиването на вътрешната черупка, там вариантите са 2 - или посредством флекс (историята познава какви ли не беди), или посредством заваряне на едно желязо за черупката под формата на Г (примерно) и съветване с някой по-сериозен "управител" якичко..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 И защо ви е преса за слагането на лагера, че не се сетих Слагате от предния ден новия лагер във фризера, на другия ден разглобявате, нагрявате главината и лагерът сам влиза.... да не казвам като какво, къде и как Виж, зор е с избиването на вътрешната черупка, там вариантите са 2 - или посредством флекс (историята познава какви ли не беди), или посредством заваряне на едно желязо за черупката под формата на Г (примерно) и съветване с някой по-сериозен "управител" якичко..... Много хубави акъли даваш,хем да се зориш и да мааш като луд,хем като си помислиш,преси има навсякъде,така че къде е смисъла ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Много хубави акъли даваш,хем да се зориш и да мааш като луд,хем като си помислиш,преси има навсякъде,така че къде е смисъла ??? Колегата е дал алтернатива на изброените дотук варианти с преса - всеки може да си прецени сам, кой да избере... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 ноември 2011 Сподели Публикувано 14 ноември 2011 Оригиналния преден лагер при мен е 140 лв......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.