globustour Публикувано 23 октомври 2006 Сподели Публикувано 23 октомври 2006 Тези които карат или са карали L 300 със сигурност са забелязали че задницата е доста лека.Леко да влне дъждец и се усеща веднага(говаря при тръгване иначе машината е супер стабилна).И тъй като буса ми е със задно и идва зима се чудя какви гуми да сложа.Един приятел на мой приятел ми предлага някакви шестлентови или нещо подобно за 60лв.Тези дни ще ходя да ги видя, но ако някой може да каже дали има нещо по добро на което да разчитам зимата споделете! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 24 октомври 2006 Сподели Публикувано 24 октомври 2006 ...Един приятел на мой приятел ми предлага някакви шестлентови или нещо подобно за 60лв.... Щом сигурността ти /и тази на семейството ти вероятно/ струва 60 лв....нищо не мога да ти предложа. Мисля, че е абсолютно неоправдано в днешно време да с прави този компромис. А иначе най-евтиния сравнително качествен вариант за зимни ламелни гуми е варианта на пълния италиански регенерат на Малатеста - шарката на Мишлен зимната, най-скъпите са по 200 лв, размера ми е /265/70/16. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 24 октомври 2006 Сподели Публикувано 24 октомври 2006 Извинявай, ама това е още по-лош вариант. Хем даваш пари като за истинска гума, хем сигурността им е като на тези за 60-те лева. Такава гума бих карал само по черен път, но ако си натоваря семейството и вдигна на магистралата 120 с нея трябва да съм луд. Приказки, че това е ново поколение регенерат са несериозни от устата на клиент, чуваме ги само от търговци. Според мен ако думата "менте" има най-висша форма, то тя трябва да е гума-регенерат! :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 октомври 2006 Сподели Публикувано 24 октомври 2006 Много положителни отзиви съм чел от потребители последните 2-3 години от както станаха популярни Малатеста и специално за зимните такива - за лятото регенерат все пак имам резерви... Все пак това са отзиви които само съм чел - нямам личен опит и става въпрос за леки автомобили :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 24 октомври 2006 Сподели Публикувано 24 октомври 2006 Aз имам и личен опит с лек автомобил именно. След около 7000 км. започна се чува подозрителен шум от едната задна гума(все пак бях сложил само отзад) Оказа се разлепване на новия от стария слой гума и стана на парцали в един момент. Пак беше "италиански" регенерат но с някакво странно име, което не помня.А когато става дума за ван, пикап или джип 4Х4 ясно е, че трябва и 4те да са еднакви. Това значи че при висока скорост и спукване директно си заминаваш поради височината на профила и пълната загуба на управление. При по-нископрофилна шансовете навярно са повече...При джиповете оправдано е да се взимат такива гуми само за състезания защото имитират доказали се шарки и протектори, но на по-достъпна цена. Става дума за офроуд състезания разбира се :D А между другото гадовете усетиха търсенето в България и вече цените са 80-90% от нови гуми, но не "топмарки" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 25 октомври 2006 Сподели Публикувано 25 октомври 2006 Да си позволя и аз мнение по въпроса: тъй като гумите на автомобила са най-много изложени на всякакви натоварвания и най-вече поемат абсолютно всички негативи от пътя - било то дупки, камъчета, качване по бордюри и в повечето случаи това става с по голяма скорост защото става непредвидено и изневиделица без да можем да го избегнем. Все пак гумата е връзката на колата ни с /хубавите ни пътища/. И точно за това не бива да се правят компромиси със разни регенерати дето първо и добре да е направен не се знае колко е блъскана от предишния си стопанин и как е карана, също така има и стареене на материала. Аз лично не бих си взел регенерат. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 октомври 2006 Сподели Публикувано 25 октомври 2006 По добре вт. ръка гуми, 8 слойни , Гуудиар за по 80 лв. парчето 16 " ,отколкото регенерат............лично мнение е това, придобито от много опит с джипове и бусове............вкл. и такива състезателни......... :D Поли знае за какво става въпрос............ :D :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 25 октомври 2006 Сподели Публикувано 25 октомври 2006 А какъв размер трябва да са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 25 октомври 2006 Сподели Публикувано 25 октомври 2006 Най-добре нови и то BF Goodrich уникални са! Аз пък се чудя- 4х4 съм имам 2 гуми Dunlop M3 и 2 бр. Dunlop D нещо си. Разликата е само в един прорез и годината D-нещо си са по нови, но въпреки това ме е страх да ги сложа! ИМАМ ЛИ ОСНОВАНИЕ ДА СЕ ПРИТЕСНЯВАМ! Да не повредя нещо по 4х4-то!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globustour Публикувано 26 октомври 2006 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2006 ...Един приятел на мой приятел ми предлага някакви шестлентови или нещо подобно за 60лв....Щом сигурността ти /и тази на семейството ти вероятно/ струва 60 лв....нищо не мога да ти предложа. Мисля, че е абсолютно неоправдано в днешно време да с прави този компромис. А иначе най-евтиния сравнително качествен вариант за зимни ламелни гуми е варианта на пълния италиански регенерат на Малатеста - шарката на Мишлен зимната, най-скъпите са по 200 лв, размера ми е /265/70/16.Въпросът ми беше дали осемлентовите са добри или да търся нещо по добро за да не ми играе ламбада задницата през зимата.И това не е регенерат а втора употреба и аз съм противник на регенератите :rulez: .И понеже джантите са ми 14", да започвам ли сега да търся 16" и ако да от къде!Защото като ви слушам всичките говорите за 16".Питам ви защото ми е първа зима с БУС Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 26 октомври 2006 Сподели Публикувано 26 октомври 2006 Най-добре нови и то BF Goodrich уникални са! Аз пък се чудя- 4х4 съм имам 2 гуми Dunlop M3 и 2 бр. Dunlop D нещо си. Разликата е само в един прорез и годината D-нещо си са по нови, но въпреки това ме е страх да ги сложа! ИМАМ ЛИ ОСНОВАНИЕ ДА СЕ ПРИТЕСНЯВАМ! Да не повредя нещо по 4х4-то!?Да, имаш основание да се притесняваш ако системата ти 4Х4 е без централен диференциал. Такава е на някои модели Субару, за съжаление не знам как е на Колта. Ако е така гумите трябва да са еднакви не само като модел, а и като степен на износване. Ако ли пък имаш централен диференциал слагаш спокойно различни, въпреки, че и за тях някои твърдят че трябва да са еднакви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 26 октомври 2006 Сподели Публикувано 26 октомври 2006 Въпросът ми беше дали осемлентовите са добри или да търся нещо по добро за да не ми играе ламбада задницата през зимата.И това не е регенерат а втора употреба и аз съм противник на регенератите :rulez: .И понеже джантите са ми 14", да започвам ли сега да търся 16" и ако да от къде!Защото като ви слушам всичките говорите за 16".Питам ви защото ми е първа зима с БУС Колкото повече слоя е гумата(а не ленти), толкова е по-тежка и с по-голяма товароносимост. На нея пише допустимо тегло на натоварване, ако няма да я товариш толкова не ти трябва толкова тежка гума, защото тя натоварва повече и лагери и амортисьори, а и е по-некомфортна.Дали ще ти играе задницата зависи от протектора на гумата, не от слоевете и или пък диаметъра на джантата. Извода е - виждаш какъв размер ти е препоръчал производителя на буса за тези джанти и взимаш него. Сега идва зима, значи взимаш зимни. А марки и модели дал господ!Но при всички случаи НОВИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 27 октомври 2006 Сподели Публикувано 27 октомври 2006 Всъщност Colt-а ми е мъртъв от 1 година! Това е за галанта, но нямам идея дали имам и среден диференциал!!! Винаги съм карал с нови гуми, но сега при положение че имам тези двойки гуми и са хубави- може да спестя 700 лв. Едни ми казват- няма проблеми, други обратното!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 31 октомври 2006 Сподели Публикувано 31 октомври 2006 Това L300 бусче не е ли 4х4? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globustour Публикувано 7 ноември 2006 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2006 Това L300 бусче не е ли 4х4?Не и честно да ти кажа съжалявам че не си взех 4х4!Сега мисля да го продавам и да си взема 4х4! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 10 ноември 2006 Сподели Публикувано 10 ноември 2006 Ако мога и аз да си кажа мнението моя джип го взех с BF Goodrich които лично за мене са супер гуми :first: ,нонстоп ходя на лов с него и го катеря с тях почти навсякаде и понеже тази зима трябва да си взема нови смятам пак да са същите. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.