Fosil Публикувано 6 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2011 (редакция) Днес няма как да станат нещата със антифриза.Утре ще си я закарам във сервиза да прочистят всичко,ще сложа както каза евтин антифриз за 100-150км за 1-2 дена ги минавам.След това ще сложа от червения да не се занимавам повече.А дали ще се оправи парното от това! или проблема по-принцип е въздушна възглавница както спомена за изпарителя?.Мерси за полезната информация до сега колеги. Редактирано 6 октомври 2011 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 6 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Да попитам колко литра взима охладителната система! взема аз сам да си го сменя.Смятам че по-добре ще се справя и то качествено Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 6 октомври 2011 Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Да попитам колко литра взима охладителната система! взема аз сам да си го сменя.Смятам че по-добре ще се справя и то качествено Недей слага червен антифриз, на Галанта му дават Г11, т.е. син. Червения може да не се разбере с материала на уплътнения и самия блок. Мисля че него го слагат на алуминиеви блокове, най-вече на немски и френски автомобили, макар че не съм сигурен. Във всеки случай при Галанта в манюалите пише син. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 6 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2011 Супер тъкмо ще спестя някои лев а знаеш ли колко литра е системата? и ако знаете колеги някоя добавка за прочистване на системата ще съм много доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 октомври 2011 Сподели Публикувано 6 октомври 2011 7 литровици е системата .. Добавки не ти трябват, просто промий системата с вода, както ти е обяснил Любо .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 октомври 2011 Сподели Публикувано 6 октомври 2011 (редакция) И пол`вин литровец в казаня. 4 литра концентрат ти стигат. И аз ще го сменям другата седмица, че сега няма време.п.п. +1 за обясненията на Станьо :icon_clap: Редактирано 6 октомври 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Аве, бива да се посмени охладителната течност сегиз-тогиз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 7 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2011 (редакция) Дам така и направих.Промихме охладителната система,нямаше такава мизерия,сещате се разтройство."Системата взима 5 литра във радиатора и още 2 литра във блока".Но проблема при мен си остана има и добра новина но не знам дали да и вярвам вечеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif едно от момчетата се наведе под жабката,погледа със фенерчето малко и установи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spamer.gif клапата не се връща и не отваря.На ръка я пробва и тръгва да духа топло.Както само моята кола си знае".Изправя се момчето трудно като след пиянска вечер.Реших да се намеся ;) колега имам бира във багажника,клин клин избива http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_drunk.gifкатегорично отказа,но така си мисли той.Преди това бях оставил една домашна ракия,бонбони иии толкова като за сервиз.Както и да е кажете сега вашите мнения,клапата,компютъра ли е кое е?И как мога да го отстраня този вече седмичен проблем,не мога да заспа като хората.Жената се мръщи,ама какво да се прави,друго си е да ти духа топличкоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif Редактирано 7 октомври 2011 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 7 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Благодаря на Lyubo Dimitrov до-сега.Иначе да си призная щях да сложа червен антифриз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2011 Сподели Публикувано 7 октомври 2011 Дам така и направих.Промихме охладителната система,нямаше такава мизерия,сещате се разтройство."Системата взима 5 литра във радиатора и още 2 литра във блока".Но проблема при мен си остана има и добра новина но не знам дали да и вярвам вечеhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif едно от момчетата се наведе под жабката,погледа със фенерчето малко и установи http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spamer.gif клапата не се връща и не отваря.На ръка я пробва и тръгва да духа топло.Както само моята кола си знае".Изправя се момчето трудно като след пиянска вечер.Реших да се намеся ;) колега имам бира във багажника,клин клин избива http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_drunk.gifкатегорично отказа,но така си мисли той.Преди това бях оставил една домашна ракия,бонбони иии толкова като за сервиз.Както и да е кажете сега вашите мнения,клапата,компютъра ли е кое е?И как мога да го отстраня този вече седмичен проблем,не мога да заспа като хората.Жената се мръщи,ама какво да се прави,друго си е да ти духа топличкоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gifКлапата се казва Air flow damper а мотора е Air flow damper motor.........той мести клапата за топло и студено и отклонява въздушния поток към топлата пита ,т.е. радиаторчето за парното,седи най близко до касетофона ( под него) и пепелника.........разглоби моторчето, най често се прецаква редуктора - т.е. едно пластмасово зъбно колелце със зъби, един или няколко зъба ако ги няма,тогава то спира да работи и не управлява клапата........обикновенно зъбите ги възтановявах чрез отливка от смола някаква( лепило ) и после я пилих докато изградя зъбите,но в последно време нямам нерви и за това сменям целия мотор.......Промивка на охл. течност най добре става ,като се свали термостата ,тъй като той затваря големия от малкия кръг и не всичката вода/мръсотия излиза........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 7 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2011 DJ Tymbi,прав си за термостата и аз мисля така.Не видях да го свалят,може и да са но не мисля.Колкото до това колелце на което"може би са счупени зъбчетата".Мисля да си ги залепя сам,доста добре ми служи във последните 15 години от живота"каноколит със памук,става бетон".Пробвайте някой път.Ще съм много благодарен да ми дадете линк към тема,разглобяване на таблото до целта ми.Пробвах се няколко пъти,страх ме е да не счупя нещо!.Вчера успешно извадих чекмеджето за очилата.Под-него намерих 4 жетона за Швейцарска автомивка.Ще направя медальончета и то за ромчетата от съседната махала http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/hysterical.gif. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 8 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Колеги до-сега не сте ли разглобявали таблото?кажете как да се справя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Да колега,клапата се движи наляво и дясно.До филтъра имаше един радиатор,цялата пита беше набита със боклуци и съм я чистил обстойно.Колкото до изпарителя ще видя утре.Всичко си работи нормално а не идва това пусто топло.Ще отворя пак жабката и ще погледна дали уплътнението е наред.Прегледах и двата кръга от радиатора до купето,всичко е нормално и си парят маркучите.Оставих колата да загрее както трябва.Термостата си включва,перките също.Уж всичко е наред но уви ще се поровя и още тук във форума дано да намеря полезна информация,ако ли не ще се помъча още малко сам.Уж ми се отдават самостоятелните ремонти имах една алфа 146 преди това.Четири години си я обслужвах почти сам без проблеми.Това мицубиши го взех на бартер,мога да кажа че съм много доволен от него.Излезе ми доста скъпо след това,но мисля че си заслужава.Обичам да си поддържам колата но за тази нямах време много,излязоха ми по-големи здравословни проблеми и тя не беше приоритет.Сложих и газово след това BRC доста съм доволен.Купих и нови вежди знаете причината,още едни джанти.Общо взето смятам да се поддържа колата и да си я карам.А колкото до колегата от които взех мицито си е бил голям парлапанин.Така че колата от гробница се съживи при мен,сега издирвам предна и задна броня да взема но и на тях ще им дойде реда.Давайте идеи за парното...че направо вече http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_doh.gif Антифриза е сменен колега.Пълно обслужване и направих когато я взех,ремъци роли масла без на купето вече и него водна помпа,накладки и прочие са сменени.Колата е била нов внос от Швейцария и е седяла тук 1 година без да е карана.Мисля че 1000км за година е нищо,беше във окаяно състояние докато не попадна във моите ръце http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_king.gifКолега,аз днес открих че имам абсолютно същия проблем.До тук съм проверил маркучите и антифриза и няма проблем с тях,остава ми да отворя да видя само клапата.Зимата си работеше нормално,какво му стана от веднъж :icon_hmm: .Ако откриеш проблема преди мен пиши .Успех! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 октомври 2011 Сподели Публикувано 8 октомври 2011 Колеги до-сега не сте ли разглобявали таблото?кажете как да се справя.Заставаш на мястото на пасажера отпред, дърпаш седалката назад плътно, после махаш джапката, после махаш кората на барчето от дясно,на два винта се държи, единия е горе, но го скрива джабката, другия е долу, в краката, мисля че има и още един пластмасов винт ,и него се сваля.........После с натиск назад към задните седалки и леко дърпане на кората към дясната врата, трябва да извадиш предния край на кората от барчето ,после и задния край на кората..........Ето така трябва да изглежда колата ти ......... :D http://media.snimka.bg/1773/009800510.jpg?r=0След което на снимката се виждат два куплунга, единия е в дунапрен, другия е бял пластмасов, именно това е куплунга на въпр. мотор...........а самия мотор представлява ето това:http://media.snimka.bg/1773/009800512.jpg?r=0Успех........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 8 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 8 октомври 2011 DJ Tymbi мерси.Утре ще се пробвам,ако ме затрудни ще викам неволята но като го погледам още малко си викам малииии...със какво се захващам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 .Утре ще се пробвам,ако ме затрудни ще викам неволята Пробвай се, но докато не откриеш и третият метален винт, нищо не дърпай, че много се чупи ..:icon_thumbup:Той е малко по у лЕво от пластмасовото копче и е скрит под декоративно капаче .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 9 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2011 (редакция) Колега,аз днес открих че имам абсолютно същия проблем.До тук съм проверил маркучите и антифриза и няма проблем с тях,остава ми да отворя да видя само клапата.Зимата си работеше нормално,какво му стана от веднъж :icon_hmm: .Ако откриеш проблема преди мен пиши .Успех! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Колега,за сега съм разглобил таблото.Под бялото кубе във средата ще видиш една метална пръчка!която управлява клапата или мотора,не съм сигурен за сега.Пусни си парното на 32 градуса и задръж металната пръчка към теб,ако ти идва топлото е като моя проблем.Мисля че може да стигнеш до-нея и без да сваляш всичко,просто се намушкай до духалката във пасажерските крака.Там ще я видиш със фенерче.До-сега това,слизам да видя как се сваля тоя мотор!не знам от къде да започна,не е описана тази операция във темите за съжаление. Редактирано 9 октомври 2011 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 9 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2011 (редакция) Много лесно става всичко.Трябва само да сте много внимателни и търпеливи.Проблема е открит,във самия мотор има нещо подобаващо на часовников механизъм,едно зъбче е счупено.Смятам да пробвам със коноколит и памук във малки количества.Ако някой има!или знае къде се закупува това бяло пластмасово колелце,ще съм благодарен.И друго,според вас стругар дали ще може да го направи!от друг по-здрав материал? Редактирано 9 октомври 2011 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 9 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Залепих го успешно http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif сглобяването мина по-мед и масло,включих климатроника и задуха топличко(както бях премръзнал,няма такъв студ днес).Изцяло си работи климатроника,функцията ECO* и само* +32 градуса топло.Колкото до колегата.baianto_83 пиши тук или се обади на 0886277319 Христо.Да хвърля един поглед дали проблема ти е като моя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 октомври 2011 Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Еми айде честито .. ако ми беше обърнал внимание по-сериозно още в първия отговор като ти казах да видиш това моторче и клапата дали се мърда, нямаше да се шашкаш цяла седмица .. ама поне в резултат си оправи и антифриза .. тип-топ си :first: .. Поздрав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 9 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2011 Така е колега заблудих се защото го сменях антифриза преди 2 месеца.Но поне прочистих системата.Благодаря на всички отзовали се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baianto_83 Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 Залепих го успешно http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif сглобяването мина по-мед и масло,включих климатроника и задуха топличко(както бях премръзнал,няма такъв студ днес).Изцяло си работи климатроника,функцията ECO* и само* +32 градуса топло.Колкото до колегата.baianto_83 пиши тук или се обади на 0886277319 Христо.Да хвърля един поглед дали проблема ти е като моя.Колега Fosil открих проблема.Същия е,едно от зъбчетата на колелата е счупено,за сега го направих ,но утре ще го монтирам сега само го пробвах така както е отвън и работи-мести лостчето :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 10 октомври 2011 Сподели Публикувано 10 октомври 2011 (редакция) Извинявам на колега че се намесвам в темата, но нещо немога да изгазя с търсачката а и не искам да пускам нова . От погряването на седалките ми работи само на шофьорската седалка и то само гърба пасажерската никаква я няма . В бушонното табло не видях спец бушони за това . Помогнете ПЛСССССС .Благодаря П.С. Галант 97г. 6-так самолет Редактирано 10 октомври 2011 от KrumBo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 11 октомври 2011 Сподели Публикувано 11 октомври 2011 Към колегите с проблема с парното: Аз също имах този проблем миналата година - счупен зъб на едното колелце в механизма, но при мен при опит за да обърне клапата се чуваше едно мнооого силно щтракане от прескачането на зъба. При вас нямаше ли го? П.П. Даже имаше тема тук, но така и не я открих....имаше и снимки на моторчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 11 октомври 2011 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2011 Към колегите с проблема с парното: Аз също имах този проблем миналата година - счупен зъб на едното колелце в механизма, но при мен при опит за да обърне клапата се чуваше едно мнооого силно щтракане от прескачането на зъба. При вас нямаше ли го? П.П. Даже имаше тема тук, но така и не я открих....имаше и снимки на моторчето. Зависи колега,как е застанала счупената част.При мен също тракаше,но само когато го напъна със ръка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.