Staffolino Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 (редакция) Здравейте колеги.Искам да се похваля с новата придобивка на баща ми Mitsubishi Space Star 1.3.В същност колата е нов внос от Швейцария ,декември месец 99 година на 120 хил. км. реални което е доста добре за японски автомобил особено с бензинов двигател.Колата е страшно запазена без нито една забележка,вози много стегнато тихо и като цяло е приятна за каране,+ това има заводско CD устройство с касетка радио и навигация нещо което прави вътрешния интериор на автомобила без забележки и му дава един огромен + пред останалите опоненти в този клас ,поне според мен.Ще постна снимки тези дни като,я снимам.За сега имам няколко въпросчета като за начало към вас.1.Двигателят на тази кола японски ли е на Митсубищи или е на Рено,защото четох тук в форума,че има такива варианти ,но не разбрах само при дизеловите модели ли е той.2.За навигацията-гледам на повечето такива старчета тук в форума самият дисплей които е на таблото е с копченца от долу за настройка на часовник и тнк,а нашият се управлява от командният панел от където и навигацията (това само ли е разликата в смисъл тези без навигация са с копченца на дисплея явно)Това ми беше интересно.3.Когато натисна копчето за навигация ми изписва на някакъв език който не го разбирам много,но доколкото разбирам иска диск с карти.Иначе радио диск всичко си работи само на навигация иска диск,ще мога ли да вкарам картите които са посочени тук в форума и ще мога ли да пътувам до Германия с тази навигация.Благодаря на всички колеги. Редактирано 5 юли 2011 от Staffolino Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 юли 2011 Сподели Публикувано 6 юли 2011 Добре дошъл! За навигациите не мога да ти отговоря, но двигателят ти е 100% японски. На Старчетата само дизелите са френски.Милион безаварийни ти желая! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 7 юли 2011 Сподели Публикувано 7 юли 2011 (редакция) Здравей колега, честито и от мен. Не забравяй след основното задължително обслужване и маслото в ръчната ск.кутия да смениш. Тя вече ти е френска. При мен е JB3 кутия на Renault. Има интервал на смяна 7г/105000км, което събитие настъпи по-напред. Поздрави Редактирано 7 юли 2011 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Staffolino Публикувано 10 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2011 Благодаря ви колеги.А за езика на дисплея дали знае някой как се сменя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 10 юли 2011 Сподели Публикувано 10 юли 2011 Здравей колега, честито и от мен. Не забравяй след основното задължително обслужване и маслото в ръчната ск.кутия да смениш. Тя вече ти е френска. При мен е JB3 кутия на Renault. Има интервал на смяна 7г/105000км, което събитие настъпи по-напред. ПоздравиА какво масло като марка и спецификация си използвал при смяната? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 А какво масло като марка и спецификация си използвал при смяната? ЗдравейЩе ти отговоря на лични.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDeliormanski Публикувано 24 юли 2011 Сподели Публикувано 24 юли 2011 Ако може и на мен да пишите на лични, защото в момента съм на 109000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 юли 2011 Сподели Публикувано 24 юли 2011 За тия френските кутии се използвало някакво специално масло на ELF мисля, иначе със синтетика 75W90 протичали след време. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=20692&view=findpost&p=215973 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 24 юли 2011 Сподели Публикувано 24 юли 2011 (редакция) За тия френските кутии се използвало някакво специално масло на ELF мисля, иначе със синтетика 75W90 протичали след време. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=20692&view=findpost&p=215973 Оригиналната препоръка на Renault е масло API GL4+, с вискозитетен клас SAE 75W-80 (TRANSELF TRX SAE 75W80 по сервизна книжка). Към днешен момент маслата на ELF са еволюирали и остарялото вече TRX SAE 75W80 се заменя от NFP SAE 75W80. Поздрави Редактирано 24 юли 2011 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 26 юли 2011 Сподели Публикувано 26 юли 2011 И Мотул имат специален едишън: http://prospeed.bg/bg/product/4202 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Staffolino Публикувано 27 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2011 (редакция) Сменихме му на Старчето ангренажа, ролката и другите два ремъка,масло,филтри,накладки предни,задните цилиндърчета,дистрибуторна капачка и всичко е точно в перфектно състояние САМО тези кабели на свещите от къде ги пазарите и кви пари,че не мога да намеря,а са доста зле. Редактирано 27 юли 2011 от Staffolino Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.