Премини към съдържание

Въпроси за обикновена АГУ


Препоръчано мнение

Ами от 1 месец съм с АГУ Ловато, монтираха ми го в сервиз понеже бъкел не разбирам. Минал съм около 1500км и досега не ми е правило абсолютно никакъв проблем. Няма гърмежи няма придърпвания, само дето не са ми сложили въпросният емулатор за инжекторите и ми свети check engine, но тези дни ще се отбия да ги помоля и това да направят. Също така смея да твърдя че на равен път върви по същия начин както и на бензин... само на баир се усеща разликата, както и на климатик. Като цяло съм изключително доволен понеже идеята е да карам евтино, а с тази система карам близо двойно по-евтино и даже с това темпо на каране скоро ще си я избия. С други думи слагай АГУ и не му мисли понеже газови инжекцион струва дет се вика колкото колата, а ще ти върши общо взето същата работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Здравейте колеги, от скоро шофирам Колт 99та година и с голям интерес чета форума.Колта го взех за жена ми , имах Лагуна 94та година която продадох и докато си взема кола за мен карам тази на жена ми.И конкретно по темата , още като взех реното му сложих газов инжекцион, за 70 000км. съм сменял само филтри и като стана на около 50 000км ,клапан за налягането в рейката + ремонт на инжекторите , това струваше около 120лв.Колата работеше перфектно както на газ така и на бензин.Моето мнение е че на автомобили пълна инжекция на които сте решили да слагате газ трябва да се слага газов инжекцион, да като първоначална инвестиция е малко повече но пък в последствие тази инвестиция се възвръща ,и не рискувате работата на автомобила на бензин.Относно това дали газта вреди на двигателя , аз до последно сипвах масло пълна синтетика като за 10 000км отиваше около 1,5л. при все че имаше и теч.

Дано съм бил полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с какво обикновенната газова уредба ще прецака повече двигателя от ГИ (изключваме гърмежи)? Все котлон си е работата, разликата е че при едната е малко по-спъната и гори малко повече...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

А с какво обикновенната газова уредба ще прецака повече двигателя от ГИ (изключваме гърмежи)?

Все котлон си е работата, разликата е че при едната е малко по-спъната и гори малко повече ...

:good:

 

Повечето мотори работили на газ как пърпорят (говоря за обикновенни АГУ).

Всяка година преглед, заминават генерации, капризни към кабели, пък ако

вземе да патка и да кютка ... и от делно смрадта е убийствена.

Здрасти Емо :drinks:

Да адресирам "проблемите" които си изброил:

 

1. Пърпорещи мотори - най-вероятно визираш Опел и други марки. Мицубиши не съм чул пърпорещо.

2. Всяка година преглед - 15лв. При мен реално проверяват за теч от системата. Това е важно!

Отделно проверяват и заверяват пожарогасителя в тази цена!

3. Заминават генерации ... :D ... пак - за Мицубиши двигатели ли говорим?

4. Капризни към кабели - не мисля. Моите си карат 4та година. Близо 60k км. Предишния собственик не знам кога ги е сменял!

5. Пък ако вземе да патка и да кютка - виж 1 и 3. Дори да стане най-вероятно проблемът няма да е от газовата.

6. Смрадта е убийствена - за 12 години на газ до момента не е мирисало никога на газ в колите ми!

 

Вярно, че не може да караш 1000км с едно зареждане,

но все пак за 4 години са ми останали в джоба някакви 6000лв. :D

Много съм доволен от машината!

 

Ако някой още се чуди - хората са казали:

Когато и да сложиш газова все си закъснял!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По точка 1, да чувал съм и мицубиши. По точка 2, важно е съгласен съм! Много случаи станаха с изгорели хора... По точка 3, за всякакви марки коли говорим, конденза който прави алтернативното гориво разказва играта на изп. система...на едни по-бързо, на други по-баво...По точка 4, това не само, че не е похвално, ами ми е малко и жално... Дано скоро не ти се наложи да ги сменяш с бубините само... Точка 5 я подминавам...Точка 6, склонен съм да ти повярвам, но аз лично не съм се качвал в кола с пръдня и да не ми мирише :) Поздрави!

 

П.С. Ииии, аз мисля да закъснея... просто на моя колт газ няма да му сложа докато е жив мотора :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A Емо признай си :icon_dance: В някои неща не си прав. Ако не вярваш - генерацията на стария ми верен колт сърце не ми даде да я оставя на отпадъци и я свалих. Ами няма дупки, изтъняло, ръждясало - като нова си е, само дето е 84-ти набор. И е карана 7-8 години на газ само. Ако някой я иска - в гаража ми е.

А, и Prins-a да знаеш как дърпа на 2-ра с 6000 ще размислиш дали да не си сложиш LPG :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A Емо признай си :icon_dance: В някои неща не си прав. Ако не вярваш - генерацията на стария ми верен колт сърце не ми даде да я оставя на отпадъци и я свалих. Ами няма дупки, изтъняло, ръждясало - като нова си е, само дето е 84-ти набор. И е карана 7-8 години на газ само. Ако някой я иска - в гаража ми е.

А, и Prins-a да знаеш как дърпа на 2-ра с 6000 ще размислиш дали да не си сложиш LPG :)

 

Едва ли... мисля, че тия пари за LPG бих ги дал за един NOS :icon_thumbup:

Абе ГАЗЪ не е моето гориво и това е...или дизел или бензин, харесвам ги и двете :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ясно, няма да те убедим за убавата газ.BTW Prins-a си го взех за 90 лв. :icon_n_king:

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ясно, няма да те убедим за убавата газ.

Няма да успеем да го убедим ...

 

Ако ти изпадне някой тънък принц свиркай :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

 

Аз лично съм виждал много коли, всякакви марки, да паткат, но съм виждал и много коли, които се движат спокойно на газ. Явно всичко зависи от настройките и правилния монтаж. Разбира се - има и негативни страни газовото, но да не забравяме един много важен фактор - екологията. Всички мислим как да се движим максимално икономично... и си купуваме дизел. А не мислим какво оставяме след себе си - единствено един голям облак гъст пушек. После се чудим защо нашите деца страдат от вродена астма или друго... Така е, аз съм ЗА екологията и само дето по професия не съм еколог. Нека все пак, всеки от нас да помисли за света, в който живее и за бъдещето на другите, и да направи своя избор. Аз лично, само мислъта, че като натисна десния педал малко по силничко, хвърлям зад себе си 2-5-10 лева и голям облак пушек, а с газ нито толкова пари ще хвърлям, нито толкова пушек, ме кара да сложа газово. И не - колата ми не пуши :yes3: , образно говоря.

 

По моят въпрос с газта - последните седмици така и не намерих време да се занимавам, съвсем скоро ще я сложа и ще кача снимки. Бях решил да слагам бутилката в багажника - тип "буре", така че нито да стига от калник до калник, нито да стига от седалка до задна врата. Защо така? Притеснява ме фактът, ако някой ме удари отзад леко и ако бутилката е до вратата, какво става? Има ли опасност да хвръкне към мен? А по-къса бутилка по-сигурна ли от тази гледна точка? За тороидалната бутилка (Емо ми пусна тази муха :)) - бях против, тъй като са по-скъпи (а аз цепя стотинката на две - надлъжно), плюс това като гледам моето гнездо на резервната гума - буквално се намира на 10 см от задната броня, т.е. при евентуален удар какво става с бутилката (гледах едни клипчета пуснати наскоро - уж няма нищо, ама знам ли)? И въпреки това се замислям сериозно за тороидална, защото ми се струва по-безопасна от другите - загнездена е и няма опасност да хвръкне?

 

Какво ще ме посъветвате? Най-вече по въпроса с удар отзад (говорим за лек удар, ясно е, че при тежък такъв - най-малкият проблем е бутилката)... да не дава Господ!

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам, за мен лично, тороидалната бутилка е най-правилното решение за колта. Така винаги когато ти потрябва багажника, ще можеш да си го ползуваш. Относно удар отзад, виж в този сайт какво са написали най-долу :link: Става дума за някаква евро-сонда...не му разбирам аз на газа :) Изгледай и клипечето в сайта...

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... но да не забравяме един много важен фактор - екологията. Всички мислим как да се движим максимално икономично... и си купуваме дизел. А не мислим какво оставяме след себе си - единствено един голям облак гъст пушек. После се чудим защо нашите деца страдат от вродена астма или друго...

Изключително интелигентно изказване!

Повечко хора ако бяха на този акъл ...

 

По въпроса с удар отзад ...

Бутилката е доста здрава. С доста дебели стени и отделно има защити.

Едва ли не два влака трябва да я сплескат за да гръмне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, мен не ме е страх от гърмене (ще слагам задължително евро сонда / изпускателен клапан), страх ме е ако някой ме удари отзад, да не хвъркне бутилката и да ми отнесе главата, или на пасажерите. Защото съм слушал истории за хвръкнали бутилки през предното стъкло от заден удар. Въпросът ми е - кое е по-малкото зло: кръгла "буре" бутилка максимално навътре в колата зад задната седалка (като имате предвид колко е дълбок багажника на колт) или тороидална бутилка, непосредствено зад задната броня, но добре загнездена на мястото на гумата? Предполагам, това е въпрос, който няма еднозначен отговор, и всеки трябва да реши сам за себе си - аз май ще избера тороидалната :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако приемем, че бутилката няма да се пръсне при удара, то и резервната гума може да те отнесе тогава. Тогава, ако те е страх, може да се подсили отвътре задната броня и да сложиш здраво захванат метален капак над бутилката.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това с изхвърчането нещо не го вярвам.

Освен да са направили супер калпав домашен монтаж,

при който бутилката не е захваната към купето изобщо.

Отделно задните седалки трябва да са били спуснати!

 

 

... може да се подсили отвътре задната броня и да сложиш здраво захванат метален капак над бутилката.

Ако ще захващате нещо здраво - по-добре да е самата бутилка.

Макар, че според мен при кадърен монтаж бутилката си е хваната доста здраво.

Ако не се лъжа ползват специален метален чембер, който се разтяга и трудно се къса.

 

С подсилването на бронята трябва да се внимава.

Незначителен удар може да усуче цялото купе.

А застрахователят най-вероятно ще ти откаже обезщетение.

 

-

Редактирано от Niko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги! Ето ме и мен, вече на газ :)

Използвам времето за почивка да ви покажа моята газова и... разбира се, да ви питам няколко въпроса :)

 

Снимки

Като цяло съм доволен - няма паткане / кюткане, върви повече от прилично, дори ми се струва, че върви малко повече от на бензин, а на бензин върви малко по-малко отпреди, сигурно заради стеснения диаметър на въздуха от смесителя (преди бил 70 мм, сега 35 мм). На бензин в момента пали както преди - от раз, на газ пали... малко трудно, след секунда-две въртене на стартер. Също така, ако съм карал на газ и я спра на газ, после на бензин също паля малко по-трудно. Обясниха ми, че в системата оставало малко газ, и после се бъркало с бензин. Затова сега винаги паля И ГАСЯ на бензин. Опасенията са ми следните:

1. Последното описано дали трябва да бъде така (по-рано в темата беше споменато, че бензин помпата качва бензин при палене, а не при контакт... има ли отношение това? И дали ключа не ми е свързан правилно и заради това да пали трудно на бензин след като е спряна на газ?)

2. Тези "жички", които газаджията ми ги е навързал по запалителните кабели... преди не бях виждал подобно нещо. Те са кабели, които отиват към емулатора (на снимките се вижда)... Каза ми, че така взимал импулс ?!?... Да се притеснявам ли, или да се радвам, че имам газаджия-гений :D

3. Гърловината на бутилката знам, че трябва да ми е на 30 градуса, за да отчита правилно и да ми пълни на 80%. А моя умник я сложил както му падне... пак ми обяснява, че нямало значение. Това не е проблем - мога сам да си я врътна.

 

ПП: Да не говорим, че една от буксите на емулатора беше дефектна, и ако едно приятелче не я беше видял, щях да си взема колата, работеща на три цилиндъра на бензин... а онзи умник - газаджията ми обясняваше, че било нормално, щото плочката стеснявала въздуха... а гледам, колата цялата се тресе. Както и да е - оправихме буксата.

 

ПП: Напоследък чета доста теми за изгорели делка / комутатори... започнах да се притеснявам с тая ГАЗ :D

А, и друго - на първо засичане разхода ми е около 10 лв / 100 км. Това е с малко градско шофиране. Излиза към 8/100. Сега, на връщане от морето ще я засека пак... Но мисля, че 8/100 е малко множко, вие как мислите?

 

Благодаря на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле , за другото не знам , ама разхода ти е повече от добър...... Трябва да се радваш :icon_thumbup: Аз хем cъм c ГИ .... и в града отива към 11/100.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле , за другото не знам , ама разхода ти е повече от добър...... Трябва да се радваш :icon_thumbup: Аз хем cъм c ГИ .... и в града отива към 11/100.

 

А ти нали се сещаш, че има значение в кой град живееш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,относно кабела навит по запалителния на 1 цилиндьр/предполагам/ няма нищо обезпокоително.Това е в реда на нещата,наистина се взема импулс от там за да може да подьржа обороти колата на газ.Газаджията ти не е вундеркин :icon_thumbup:. Аз даже сьм навил и по 2ри ,за по сигурно :icon_thumbup: .Единственното нещо което ми се вижда странно,е че са ти сложили изпарителя много далеч,и пьтя на газта до плочката е много голям.За това време има опасност тя отново да изтине и втечни, а това качва разхода на гориво.Моят е на не повече от 20см от плочката,всьщност е на сьщото място :) ,но аз сьм с обьрнатия мотор- 1,6.Но пьк като гледам разхода който ти е дала колата,може и да не сьм прав.Аз за сега немога да падна под 11газ градско,но като се има в предвид че ми гореше 10 бензин,сега направо се родих :icon_clap: .Забравих да спомена че и аз сьм с АГУ,не с ГИ.Сега след като направиш похода до морето,ще разбереш колко ти е на извьнградско.Успехи и безаварийно шофиране. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за коментарите. А за паленето по този начин, който описах в предишния пост - дали е нормално? В общи линии - паля и гася ли на бензин - всичко е точно, няма разлика отпреди. Но изгася ли на газ, после някак си странно пали на бензин - върти повече стартер, и като запали... ха-ха да изгасне... Не ме притеснява това, че сега гася на бензин (просто си цъкам копчето), но се чудя дали е нормално. Да не ми е объркал нещо газаджията...

 

А за разхода - 8/100 ми гори извънградско, при бензин към 6/100. Как го засякох - газаджията уж ми беше напълнил 10 лв. Аз напълних още 25 лв и съчмата задрънка. Това прави 35лв / 1.25лв = 28л. При положение, че бутилката ми е 25л, изчислих, че при 80% max запълване, трябва да ми пълни към 20л. Дали са ме слъгали на бензиностанцията / газаджията, дали заради хоризонталното монтиране бутилката пълни грешно, не знам. Но тръгнах с около 28л газ. Изминах с тях около 340км... и колата почна да хълца - газта свърши (нямам сензор и копче, което да показва нивото).

Това прави: 28л / (340км/100) = 8.2л. Това е с предимно извънградско + малко градско в Хасково, Сливен и Бургас :)

Това е първо засичане (чувал съм, че при първо засичане е нормално да има аномалии). Сега ще видим при второ засичане как ще е, но ако пак ми пълнят по близо 30л в бутилка 25л, ще си врътна бутилката (и ще си проверя нивомера), не искам да гръмна някъде :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега направил си правилен избор с газта.......

Така много съм зает, но ще драсна някой ред за колега :rulez:

Тая сонда е антика и не е Евро сонда ... симулатора ти е напълно излишен .... клапата на кутията е много неподходяща по добре комбинирана с смесителната плочка и по ниска цена и не дупчиш кутията.... дълги маркучи за газ.....няма скоби по маркучите на газта ....много е високо изпарителя...кабела на навит на този за високото е за кюлчето за смяна газ-бензин.... даваш контакт(на газ) и ако не запалиш до 3сек трябва да изгасне ключа и да спре газта.... така може да палиш и директно на газ няколко пъти даваш на контакт и връщаш и палиш от раз ... не трябва да имаш проблем с паленето на бензин ...разхода е много висок за 1.3 и това леко купе...вземай касовите и следи количество и километри до празна бутилка...

Моя разход на лансар комби с 4 човека и доста багаж 4г92 1.6 16в 113коня 4х4 извънградско 7.7 газ засечен при преход из бг и малко градско шофиране.

Не се занимавам професионално с монтаж на агу.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, колеги!

Малко ъп-дейт на темата, да стане приказка :)

Бих казал, че при мен АГУ-то вече се държи прилично, ако трябва да си затворя очите и да преглътна дребните проблемчета.

Продължавам да паля И да гася на бензин, колкото и пъти да пробвам да загася на газ, после трудно паля на бензин. Не съм търсил къде е проблема, че не ми е до това. Разхода от доста време не съм го засичал, мисля че е пак над 7/100... сигурно отива към 8, сега зимата ще видим как е. Направих дребни "подобрения" по системата - врътнах си бутилката на 30 градуса, така че сондата да ми пълни правилно - в бутилка 25 литра вече пълня около 20 литра; сложих скоби на всички маркучи след изпарителя, като ги слагах, ми се счупи тройника за газ (той е алуминиев) - залепих го с някъв силикон :). Така, до тук добре. Преди няколко вечери рекох да видя кабелите по тъмно (не че досега са правели някакъв проблем, но...) Ами - искрят си, в общи линии по всички кабели видях как ел. заряд идва от делкото и отива към двигателя, а на трети кабел прехвръква малка искра между него и капака на двигателя - тук е важно да кажа, че пластмасовата държачка за кабелите върху капака, е счупена, и кабелите ми буквално си лежат върху капака.

Тая сонда е антика и не е Евро сонда ... симулатора ти е напълно излишен .... клапата на кутията е много неподходяща по добре комбинирана с смесителната плочка и по ниска цена и не дупчиш кутията.... дълги маркучи за газ.....няма скоби по маркучите на газта ....много е високо изпарителя...

Сондата + кутията ѝ + взу-то ги взех на старо за 20 лв. - добре са си засега, сондата е Томасето, реших че няма смисъл от евросонда (не че няма смисъл, но реших че мога да мина без нея - евросондата помага единствено при заден удар/пожар да не се повиши налягането в бутилката и да не гръмна. Заради евентуален удар не взех тороидална, а нормална бутилка, в профила ми има снимки как изглежда). Защо да няма смисъл от симулатор, иначе как ще излъжа компа, че дюзите не работят, сиреч - как ще накарам чек-а да не свети (не че сега не свети)? Отделен въпрос, че този симулатор, който газаджията ми сложи, е боклук. Чека си свети когато си иска, като светне - настъпвам до долу :). Комбинираната смесителна плочка + клапа заема много място и трябва да се реже маркуча; и казанчето за спирачната течност пречи леко. Изпарителят си е на същото място, а той се топли от парното и мисля, че е почти наравно с казанчето за антифриза. Да, и да не забравя - на газ прекъсва, усеща се най-вече на ауспуха. Може би е от свещи/кабели.

Първите неща, които трябва да направя оттук нататък са: да си сменя свещите и въздушния филтър (не съм ги сменял от както взех колата) и да видя защо ми прави проблеми с гасенето на газ (ако смесва горивата, значи клапана за газ-та не работи, ако не качва бензин, значи копчето не е свръзано както трябва).

 

Крайно впечатление от туй животно, наречено газ: За таксиджиите е супер, но за лична употреба - ако е направено като хората - да, ако не е направено, но и не ви пука - пак да, но ако държите всичко да е изпипано, а не разполагате с много пари - със сигурно ще си развалите колата :) Още повече, при този разход, спестявам някви си 3-4-5 лв/100; плюс това - колата в момента почти не се кара, защото се появиха проблеми, които ме задържат вкъщи. За екологията - не мога да преценя дали замърсявам въздуха по-малко (със сигурност е така), но се преориентирам към друг вид превозни средства (лични разработки :))

 

ПП: Поздрави към Емо - трябваше да те послушам за газта :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам да паля И да гася на бензин......колкото и пъти да пробвам да загася на газ, после трудно паля на бензин.

Да не те притеснява това "паля и да гася на бензин" става не е болка за умиране :D

Но това, че трудно пали след газ, ако пали до 3 сек. от първия опит :good:

(вектра 1.6 + 75Ah върти се по 1-2 мин. докогато запали само на газ и при -15 близо 3 год. до сега никакви проблеми: кабели, стартери, акумулатор не са мръдна ли :yes3: не казвам,че това е добра идея, но и до тук да стигнеш да знаеш не е проблем.) :mitsu-smiley: Lancer-ра паля на бензин и моментално превключвам на газ и гася на газ, може да се пали и директно на газ но първо трябва да се пусне малко газ в колекторите(чрез даване на контакт и връщането му) и тогава пали и на газ от първото въртене дори и студен старт.

Това за вектрата ти го написа като контраст да видиш какво е трудно палене.

в общи линии по всички кабели видях как ел. заряд идва от делкото и отива към двигателя

Да не си мислиш че газта е виновна те и преди така са си би ли.

Сондата + кутията ѝ + взу-то ги взех на старо за 20 лв.

Добра цена според мен то и нови да са то си е същия зор.На вектрата сондата е същата а колата от десетина години е на газ още предния собственик мой приятел я е карал само на газ някъде около 200 000 на газ досега.

Защо да няма смисъл от симулатор, иначе как ще излъжа компа, че дюзите не работят,

сиреч - как ще накарам чек-а да не свети (не че сега не свети)?

Мен лично не ме грее свети ли не свети полза за мен никаква.Свети постоянно нямам ламбда сонда.

Не е никакъв проблем, че свети, защото комп. на колата авариен режим няма .... и да инвестирам 30 лева като срещу тях получавам = 0(нищо)

Чека си свети когато си иска

Това се получава не, защото симулатора е боклук, а защото нямаш какво да симулира правилната работа на ламбда сондата(Симулатор Емулатор ламбда сонда) и от тук идва грешката и ти светва чек-а.

И продължавам да твърдя,че за тези двигатели на :mitsu-smiley: тези симулатори са излишни (пари на вятъра)

Да, но някой ще каже чек-а свети....... да угася 1 лампа за 60 лева не мерси.(Симулатор ламбда сонда,Симулатор дюзи)

От страната на тези, който се заминават с монтаж за тях това е комисионна и има смисъл.

трябва да направя оттук нататък са: да си сменя свещите и въздушния филтър (не съм ги сменял от както взех колата)

С смяната на филтъра не е трябвало въобще да чакаш. Моя го смених при монтажа на Агу/оказва влияние на разход вървеж и.....

Виждам че държиш всичко да е 6 свали малко гарда повече км. на газ и да знаеш това са стари коли и не са не заменими те си се трошат и с газ и без газ важно е на теб да ти е комфортно и евтино :icon_dance: пак виж моя разход по горе твоя за извън градско много е. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Момчета, реших да си махна емулатора. Цяла зима ми прави мизерии - ту на 4, ту на 3 цилиндъра карам, ту свети чека, ту не свети... Накрая му разкачих буксите, закачих си бензиновите и карах зимата на бензин (без проблеми). Днес реших да пробвам да си свържа пак буксите на емулатора и да видя как ще работи - ами пак не ще, цялата кола се тресе на бензин (странното е, че чека не свети), на газ не я пробвах... пак си закачих бензиновите букси (говоря за буксите за дюзите) и реших да го махна тоя емулатор. Знам, че емулатора ми спира притока на бензин, също така взима някакви импулси от кабелите (за да държи празни обороти на газ)... За притока на бензин съм решил да сложа реле за бензин-помпата. Въпросът ми е - тези импулси които взима емулатора, като го махна, какво става? Дали ще работи нормално на газ? (Аз няма да пипам нищо, ще се погрижи газаджия, но искам да знам все пак какво, как и защо... :) )

Ето една снимка, да припомня как ми изглежда сега агрегата под капака: цък

ПП: Да, знам, че без емулатор чека ще ми свети винаги, но... по-добре една лампа да свети, отколкото цял цилиндър да не работи :D (от всички тук знам, че чека да свети поради тази причина - няма проблем?)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...