Премини към съдържание

aglen

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Плевен

aglen's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. aglen

    Colt 1.3 99г. придърпва

    Проблема се оказа в газовия компютър който е дефектирал и обърква бензиновия.
  2. Здравейте колеги , проблема е следния ,след откачване на акумулатор за смяна на крушката на фара колата започна да работи неравномерно на тихи обороти ,а при ускорение да придърпва.След 2500 оборота някъде се изчиства почти, но пак остава едно леко придърпване и като цяло няма мощност.Започнахме със смяна на свещи ,свещите на първи и втори цилиндър бяха много черни на другите бяха перфектни.След смяната никаква промяна като новите свещи пак ги направи черни на първи и втори цилиндър.Продължихме с регулиране на клапаните смяна на дистрибуторна капачка и палец пак никакъв ефект .Не съм сменял кабелите но при замерване са добре.Колата има газов инжекцион и на газ проблема е същия.Двама човека опитваха да я вържат на диагностика но не успяха.Иначе не вкарва грешки.Ако някой може да помогне със съвет ще бъда благодарен.И ако може да ме насочите към човек в Плевен който да и направи диагностика.Благодаря предварително.
  3. aglen

    Проблем с обороти...

    Тъй като имам подобен проблем като на колегата ще пиша тук ,ако може някой да пмогне.Колата е колт 99г.1.3 започна да придърпва около 2000об. и да свети чека (както при колегата като е студена няма никакъв проблем ),диагностиката показа грешка в TPS .От колега от форума си взех втора употреба от ударена кола, но след смяната колата се държи по абсолютно същия начин и дава същата грешка.Възможно ли е и този TPS да е повреден по същия начин като моя.Майстора ми каза че може и да е от компютъра проблема в някакви електролитни кондензатори ,но за сега се колебая дали да отваря компютъра.Какво мислите......
  4. Онзи ден си сложих ГИ фобос, за сега всичко е ок.Само да попитам какво мислите за системата за омасляване на клапаните, в сервиза ми обясниха ,че на японските е хубаво да се сложи такава понеже прегаряли клапани на газ.
  5. Здравейте колеги, от скоро шофирам Колт 99та година и с голям интерес чета форума.Колта го взех за жена ми , имах Лагуна 94та година която продадох и докато си взема кола за мен карам тази на жена ми.И конкретно по темата , още като взех реното му сложих газов инжекцион, за 70 000км. съм сменял само филтри и като стана на около 50 000км ,клапан за налягането в рейката + ремонт на инжекторите , това струваше около 120лв.Колата работеше перфектно както на газ така и на бензин.Моето мнение е че на автомобили пълна инжекция на които сте решили да слагате газ трябва да се слага газов инжекцион, да като първоначална инвестиция е малко повече но пък в последствие тази инвестиция се възвръща ,и не рискувате работата на автомобила на бензин.Относно това дали газта вреди на двигателя , аз до последно сипвах масло пълна синтетика като за 10 000км отиваше около 1,5л. при все че имаше и теч. Дано съм бил полезен.
×
×
  • Създаване...