Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Турбината на дизеловия двигател


Препоръчано мнение

То такъв няма :), поне аз не знам. Почти веднага като я взех ги бях питал и нямаха.

По принцип няма невъзможни неща :) С правилния софтуер всичко става, въпроса е, че аз лично не съм много навътре в тези неща, но ми е много интересно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

А междо другото се сетих да попитам, заводско на какво налягане работи турбината на дизеловите агрегати? Тези които са с VW двигателя, не знам дали има разлика с по-новия мотор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А междо другото се сетих да попитам, заводско на какво налягане работи турбината на дизеловите агрегати? Тези които са с VW двигателя, не знам дали има разлика с по-новия мотор?

 

 

 

Разлика,колега със сигурност ще има...........................новият дизел е 100% http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif ! ! !

 

ето:http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=tech&mid=31 :

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разлика,колега със сигурност ще има...........................новият дизел е 100% http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif ! ! !

 

ето:http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=tech&mid=31 :

Точно така, и си е доста добър мотора ..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама аз не питам дали е по-добър новия двигател, то това е без съмнение, че е така, въпроса ми беше с колко бара налягане се нагнетява въздуха от турбото? Някъде бях видял, че е 78,5 kPa което прави 0,785 Bar ама не знам до колко е вярно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за помпа-дюза на VW, при максимално натоварване е 2.1bar.

 

Аха, добре блгаодаря :) Само да те попитам Milen_z ти сигурен ли си, че тоя дизел на VW е помпа-дюза?? Защото аз знам, че помпа-дюза не са правили от 2007 насам или поне така се бяха изказали от VAG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам дали още го правят, или по складовете имат много залежали броики........но с този двигател излизат много автомобили дори и в момента...... Например Dodge Caliber 2.0ТДИ ПД 140кс. VW Тоаран правих оня ден 2008год. и той беше със същия мотор.....Дали в момента го има при чисто новите Лансери (в магазина) незнам, но преди го имаше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, добре блгаодаря :) Само да те попитам Milen_z ти сигурен ли си, че тоя дизел на VW е помпа-дюза?? Защото аз знам, че помпа-дюза не са правили от 2007 насам или поне така се бяха изказали от VAG

В момента повечето мицубишита са с Пежо мотор...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента повечето мицубишита са с Пежо мотор...........

 

Както се коментираше и по-горе, дизеловите Лансъри от 2011 година вече са с чисто :mitsu-smiley: двигател, който е common rail. До 2010 (и това все още се продава от БС) се използваше помпа-дюза на Volkswagen Group. Дизеловите мотори на Пежо ги слагаха (слагат?) на Аутлендъри, сглобявани в Русия, ако не се лъжа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Outlander-ите е Ситроен :)

 

Всъщност слагат 2.2HDI, който се ползва също и в Peugeout 4007 и Citroen C-Crosser. Самият двигател е обща разработка явно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност слагат 2.2HDI, който се ползва също и в Peugeout 4007 и Citroen C-Crosser. Самият двигател е обща разработка явно.

 

Мда съгласен съм, те даже си приличат и самите купета :) Напълно възможно да е обща разработка, както като Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Aygo са супер идентични.

 

Още един въпрос имам към вас - какво масло е РЕДНО[/u] да се сипва на този двигател (2.0 DI-D 140hp) - 5W-30 или 5W-40 ??? Защото съм в голям процент сигурен, че като нов двигател се слага 5W-30 нали така или греша? В западна Европа по фирмите казват навсякъде че се сипва 5W-30, а тука ми сипват 5W-40 ... И другия ми въпрос е защо го правят???

 

Благодаря на всички отново за отговорите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда съгласен съм, те даже си приличат и самите купета :) Напълно възможно да е обща разработка, както като Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Aygo са супер идентични.

 

Още един въпрос имам към вас - какво масло е РЕДНО[/u] да се сипва на този двигател (2.0 DI-D 140hp) - 5W-30 или 5W-40 ??? Защото съм в голям процент сигурен, че като нов двигател се слага 5W-30 нали така или греша? В западна Европа по фирмите казват навсякъде че се сипва 5W-30, а тука ми сипват 5W-40 ... И другия ми въпрос е защо го правят???

 

Благодаря на всички отново за отговорите!

 

5W30 ! ! ! 5W40 слагат по някога или по икономически причини(по-евтино е),или поради липса на наличност на 5W30,но няма проблем да се кара и с едното и с другото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ицо Жеков от Бургас (преди време пишеше тука, но сега не) има такъв дизелов Лансър. Отиде във Фолксваген - Бургас и му го чипнали без проблем за много кратко време. :good:

Ама тази тема не е за тоя форум! За едн друг е. :icon_doh:

Пълен с професори, експериментатори и други лумпени сектанти! :icon_thumbup:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда съгласен съм, те даже си приличат и самите купета :) Напълно възможно да е обща разработка, както като Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Aygo са супер идентични.

 

Още един въпрос имам към вас - какво масло е РЕДНО[/u] да се сипва на този двигател (2.0 DI-D 140hp) - 5W-30 или 5W-40 ??? Защото съм в голям процент сигурен, че като нов двигател се слага 5W-30 нали така или греша? В западна Европа по фирмите казват навсякъде че се сипва 5W-30, а тука ми сипват 5W-40 ... И другия ми въпрос е защо го правят???

 

Благодаря на всички отново за отговорите!

5w30- лонглайф масло за удължен сервизен интервал, до 30000км. или 2г.

5w40- за фиксиран интервал на смяна 15000км. или 1г.

Ако имаш филтър за твърди частици/ DPF или FAP /, тогава маслото е задължително 5w30.

Редактирано от sotef
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

5w30- лонглайф масло за удължен сервизен интервал, до 30000км. или 2г.

5w40- за фиксиран интервал на смяна 15000км. или 1г.

Ако имаш филтър за твърди частици/ DPF или FAP /, тогава маслото е задължително 5w30.

 

Благодаря ти и на другите много за информацията!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Бях казал, че ще проверя и в HEED-AUTO цена за чипосване, там също на стенд я настройват, минава през дино преди и след. Има сега обаче въпрос дали компютъра е БОШ? Някой знае ли? Иначе тавана на цената е 700лв. Но ако не е БОШ, няма да стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Бях казал, че ще проверя и в HEED-AUTO цена за чипосване, там също на стенд я настройват, минава през дино преди и след. Има сега обаче въпрос дали компютъра е БОШ? Някой знае ли? Иначе тавана на цената е 700лв. Но ако не е БОШ, няма да стане.

 

Някаква информация за чипосването? Цени? Отзиви?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цените за най-добрите два варианта съм ги казал, в ПЛОВДИВ 500лв, в София до 700лв. Първо ще се оправя спирачките и после чипове...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Язе чипосах един мой фолксваген 110к.с., 1,9 тди не с помпа-дюзата и направих турбокомпресора с 2 отделни охлюва за нула време...1,1 бара беше ветеро :icon_clap:

И оттогава се скарах с дизелите...

Мен ако питаш, не барай ветеро, той си е направен да духа толкоз колкото даяни, всякакви отклонения водят до голямо изваждане.

 

DISCLAIMER: с горното изразявам лично мнение и не целя да давам компетентни съвети никому

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...