Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Legendx

Потребители
  • От него общо

    17
  • Регистрация

  • Беше тук

За Legendx

  • Рожден ден 02/20/1986

Местоживеене

  • Град
    Русе

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D 140hp
  • Интереси
    Спортни купета, спортни седани, нови технологии

Legendx's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Legendx

    Среща в Русе

    Ами ако искате този уикенд (16 или 17) или другия (23 или 24)?
  2. Legendx

    Среща в Русе

    Ами в този случай, ако искате да направим този уикенд или може би следващия по-добре, за да може всички да са подготвени? Какво ще кажете?
  3. Legendx

    Mitsubishi Lancer 2.0 DI-D SPORT

    Ами според мен би трябвало да е по-добър, японците се славят със здрави и хубави двигатели и то не без причина ;)
  4. Благодаря ти и на другите много за информацията!
  5. Legendx

    Среща в Русе

    Аха, организатора чакаме, окей ;)
  6. Legendx

    Среща в Русе

    Здравейте и от мен, пропуснал съм последния път срещата :( Ще следя за напред кога са, че ми се иска и аз да се включа към тези срещи, много бих се радвал
  7. Мда съгласен съм, те даже си приличат и самите купета Напълно възможно да е обща разработка, както като Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Aygo са супер идентични. Още един въпрос имам към вас - какво масло е РЕДНО[/u] да се сипва на този двигател (2.0 DI-D 140hp) - 5W-30 или 5W-40 ??? Защото съм в голям процент сигурен, че като нов двигател се слага 5W-30 нали така или греша? В западна Европа по фирмите казват навсякъде че се сипва 5W-30, а тука ми сипват 5W-40 ... И другия ми въпрос е защо го правят??? Благодаря на всички отново за отговорите!
  8. Аха, добре блгаодаря Само да те попитам Milen_z ти сигурен ли си, че тоя дизел на VW е помпа-дюза?? Защото аз знам, че помпа-дюза не са правили от 2007 насам или поне така се бяха изказали от VAG
  9. Ама аз не питам дали е по-добър новия двигател, то това е без съмнение, че е така, въпроса ми беше с колко бара налягане се нагнетява въздуха от турбото? Някъде бях видял, че е 78,5 kPa което прави 0,785 Bar ама не знам до колко е вярно.
  10. А междо другото се сетих да попитам, заводско на какво налягане работи турбината на дизеловите агрегати? Тези които са с VW двигателя, не знам дали има разлика с по-новия мотор?
  11. По принцип няма невъзможни неща С правилния софтуер всичко става, въпроса е, че аз лично не съм много навътре в тези неща, но ми е много интересно.
  12. Хехе, яко, а на каква цена го купи, ако знаеш и ако не е тайна?
  13. Благодаря ви за информацията Марио и аз харесвам Галанта, ама VR-4 twin turbo :P Много зарибява, ама сигурно и цената ще му е много хубава, а това което не ми харесва, че тези модели май са само с десен волан, което не го предпочитам...
  14. Хахахахах това с бинокъла ме изкефи :D Ами да ти кажа не ми се е случвало още, ама живот и здраве може и да ми се случи ;) Много ми е чудно на предното клипче дето показват как от 1.9 дизеляк изцеждат 200 и кусур коня, как става аджаба, при положение, че тези двигатели със стара технология, не са Common-rail турбината им също е старо поколение... ?? Явно с мерак и само по "сервизите" в северозападна България? :P Без някой да се обижда лично де
  15. Аха ясно ами да ти кажа не съм грандоман и 170 hp ще са ми доволни, стана ми любопитно до колко може да се надува, ама мисля че чак 240 коня няма да я правим както спомена mario64 :D А като видях това клипче не мога да не се сдържа и да кажа ибасиииии голфааааааа :D :rofl:
×
×
  • Създаване...