Rangel Simov Публикувано 3 юли 2011 Сподели Публикувано 3 юли 2011 То такъв няма , поне аз не знам. Почти веднага като я взех ги бях питал и нямаха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 7 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2011 То такъв няма , поне аз не знам. Почти веднага като я взех ги бях питал и нямаха.По принцип няма невъзможни неща С правилния софтуер всичко става, въпроса е, че аз лично не съм много навътре в тези неща, но ми е много интересно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 24 август 2011 Автор Сподели Публикувано 24 август 2011 А междо другото се сетих да попитам, заводско на какво налягане работи турбината на дизеловите агрегати? Тези които са с VW двигателя, не знам дали има разлика с по-новия мотор? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 (редакция) ....MIVEC DI-D Редактирано 24 август 2011 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 А междо другото се сетих да попитам, заводско на какво налягане работи турбината на дизеловите агрегати? Тези които са с VW двигателя, не знам дали има разлика с по-новия мотор? Разлика,колега със сигурност ще има...........................новият дизел е 100% http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif ! ! ! ето:http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=tech&mid=31 : Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 Разлика,колега със сигурност ще има...........................новият дизел е 100% http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif ! ! ! ето:http://www.mitsubishi-motors.bg/models/Model.aspx?pn=tech&mid=31 :Точно така, и си е доста добър мотора .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 29 август 2011 Автор Сподели Публикувано 29 август 2011 Ама аз не питам дали е по-добър новия двигател, то това е без съмнение, че е така, въпроса ми беше с колко бара налягане се нагнетява въздуха от турбото? Някъде бях видял, че е 78,5 kPa което прави 0,785 Bar ама не знам до колко е вярно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 август 2011 Сподели Публикувано 29 август 2011 Ако става въпрос за помпа-дюза на VW, при максимално натоварване е 2.1bar. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 6 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2011 Ако става въпрос за помпа-дюза на VW, при максимално натоварване е 2.1bar. Аха, добре блгаодаря Само да те попитам Milen_z ти сигурен ли си, че тоя дизел на VW е помпа-дюза?? Защото аз знам, че помпа-дюза не са правили от 2007 насам или поне така се бяха изказали от VAG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Ами незнам дали още го правят, или по складовете имат много залежали броики........но с този двигател излизат много автомобили дори и в момента...... Например Dodge Caliber 2.0ТДИ ПД 140кс. VW Тоаран правих оня ден 2008год. и той беше със същия мотор.....Дали в момента го има при чисто новите Лансери (в магазина) незнам, но преди го имаше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Аха, добре блгаодаря Само да те попитам Milen_z ти сигурен ли си, че тоя дизел на VW е помпа-дюза?? Защото аз знам, че помпа-дюза не са правили от 2007 насам или поне така се бяха изказали от VAGВ момента повечето мицубишита са с Пежо мотор........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 В момента повечето мицубишита са с Пежо мотор........... Както се коментираше и по-горе, дизеловите Лансъри от 2011 година вече са с чисто :mitsu-smiley: двигател, който е common rail. До 2010 (и това все още се продава от БС) се използваше помпа-дюза на Volkswagen Group. Дизеловите мотори на Пежо ги слагаха (слагат?) на Аутлендъри, сглобявани в Русия, ако не се лъжа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 7 септември 2011 Сподели Публикувано 7 септември 2011 На Outlander-ите е Ситроен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 8 септември 2011 Сподели Публикувано 8 септември 2011 На Outlander-ите е Ситроен Всъщност слагат 2.2HDI, който се ползва също и в Peugeout 4007 и Citroen C-Crosser. Самият двигател е обща разработка явно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 10 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 10 септември 2011 Всъщност слагат 2.2HDI, който се ползва също и в Peugeout 4007 и Citroen C-Crosser. Самият двигател е обща разработка явно. Мда съгласен съм, те даже си приличат и самите купета Напълно възможно да е обща разработка, както като Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Aygo са супер идентични. Още един въпрос имам към вас - какво масло е РЕДНО[/u] да се сипва на този двигател (2.0 DI-D 140hp) - 5W-30 или 5W-40 ??? Защото съм в голям процент сигурен, че като нов двигател се слага 5W-30 нали така или греша? В западна Европа по фирмите казват навсякъде че се сипва 5W-30, а тука ми сипват 5W-40 ... И другия ми въпрос е защо го правят??? Благодаря на всички отново за отговорите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 11 септември 2011 Сподели Публикувано 11 септември 2011 Мда съгласен съм, те даже си приличат и самите купета Напълно възможно да е обща разработка, както като Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Aygo са супер идентични. Още един въпрос имам към вас - какво масло е РЕДНО[/u] да се сипва на този двигател (2.0 DI-D 140hp) - 5W-30 или 5W-40 ??? Защото съм в голям процент сигурен, че като нов двигател се слага 5W-30 нали така или греша? В западна Европа по фирмите казват навсякъде че се сипва 5W-30, а тука ми сипват 5W-40 ... И другия ми въпрос е защо го правят??? Благодаря на всички отново за отговорите! 5W30 ! ! ! 5W40 слагат по някога или по икономически причини(по-евтино е),или поради липса на наличност на 5W30,но няма проблем да се кара и с едното и с другото! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 12 септември 2011 Сподели Публикувано 12 септември 2011 (редакция) Ицо Жеков от Бургас (преди време пишеше тука, но сега не) има такъв дизелов Лансър. Отиде във Фолксваген - Бургас и му го чипнали без проблем за много кратко време. :good: Ама тази тема не е за тоя форум! За едн друг е. :icon_doh: Пълен с професори, експериментатори и други лумпени сектанти! :icon_thumbup: Редактирано 12 септември 2011 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sotef Публикувано 20 септември 2011 Сподели Публикувано 20 септември 2011 (редакция) Мда съгласен съм, те даже си приличат и самите купета Напълно възможно да е обща разработка, както като Пежо 107, Ситроен С1 и Тойота Aygo са супер идентични. Още един въпрос имам към вас - какво масло е РЕДНО[/u] да се сипва на този двигател (2.0 DI-D 140hp) - 5W-30 или 5W-40 ??? Защото съм в голям процент сигурен, че като нов двигател се слага 5W-30 нали така или греша? В западна Европа по фирмите казват навсякъде че се сипва 5W-30, а тука ми сипват 5W-40 ... И другия ми въпрос е защо го правят??? Благодаря на всички отново за отговорите!5w30- лонглайф масло за удължен сервизен интервал, до 30000км. или 2г.5w40- за фиксиран интервал на смяна 15000км. или 1г.Ако имаш филтър за твърди частици/ DPF или FAP /, тогава маслото е задължително 5w30. Редактирано 20 септември 2011 от sotef Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendx Публикувано 28 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 28 септември 2011 5w30- лонглайф масло за удължен сервизен интервал, до 30000км. или 2г.5w40- за фиксиран интервал на смяна 15000км. или 1г.Ако имаш филтър за твърди частици/ DPF или FAP /, тогава маслото е задължително 5w30. Благодаря ти и на другите много за информацията! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 Бях казал, че ще проверя и в HEED-AUTO цена за чипосване, там също на стенд я настройват, минава през дино преди и след. Има сега обаче въпрос дали компютъра е БОШ? Някой знае ли? Иначе тавана на цената е 700лв. Но ако не е БОШ, няма да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 26 октомври 2011 Сподели Публикувано 26 октомври 2011 BOSCH EDC16, такъв беше мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minus273 Публикувано 4 ноември 2011 Сподели Публикувано 4 ноември 2011 Бях казал, че ще проверя и в HEED-AUTO цена за чипосване, там също на стенд я настройват, минава през дино преди и след. Има сега обаче въпрос дали компютъра е БОШ? Някой знае ли? Иначе тавана на цената е 700лв. Но ако не е БОШ, няма да стане. Някаква информация за чипосването? Цени? Отзиви? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 ноември 2011 Сподели Публикувано 4 ноември 2011 Цените за най-добрите два варианта съм ги казал, в ПЛОВДИВ 500лв, в София до 700лв. Първо ще се оправя спирачките и после чипове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 ноември 2011 Сподели Публикувано 5 ноември 2011 Язе чипосах един мой фолксваген 110к.с., 1,9 тди не с помпа-дюзата и направих турбокомпресора с 2 отделни охлюва за нула време...1,1 бара беше ветеро :icon_clap: И оттогава се скарах с дизелите...Мен ако питаш, не барай ветеро, той си е направен да духа толкоз колкото даяни, всякакви отклонения водят до голямо изваждане. DISCLAIMER: с горното изразявам лично мнение и не целя да давам компетентни съвети никому Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.