Masterdfx Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Проблемът се появява само когато двигателят е напълно студен. (ГДИ, втората половина на 1999). Чува се тресене и пукане в ауспуха, сякаш има неправилно изгаряне. Това трае 20-30 секунди, след това няма никакви проблеми. Някакви идеи за проблема? :rolleyes: Свещите са на по-малко от 20 хил. км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Проблемът се появява само когато двигателят е напълно студен. (ГДИ, втората половина на 1999). Чува се тресене и пукане в ауспуха, сякаш има неправилно изгаряне. Това трае 20-30 секунди, след това няма никакви проблеми.Някакви идеи за проблема? :rolleyes: Свещите са на по-малко от 20 хил. км. Прилича на проблем с някоя дюза....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 13 юни 2011 Сподели Публикувано 13 юни 2011 Може да има нагар по свещите, ако зарежда от кофти бензиностанция. Зависи и колко силен е шума. Това със свещите ми го е правила на 1000км. след като съм ги сменил - понякога не палеше както трябва и се държеше по подобен начин и миришеше на неизгорял бензин. После изчистих свещите и смених бензиностанцията. Но вероятно може да има още 1000 причини да прави подобно нещо. Най-добре ако Пловдив му е на близо да върви при Milen_z. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Masterdfx Публикувано 14 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2011 Свещите не съм ги гледал, но са сменени отпреди една година заедно с три от лулите. Бензин сипвам основно на ОМВ, като в последния резервоар му сложих и добавка на мицубиши за почистване на дюзите. Като влезне в режим си работи идеално. И все пак мисля да пробвам горивото на Ромпетрол, че някои колеги го хвалят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 (редакция) Тц....това бяха първите заподозрени, но не е нито дюза нито свещи. И при мен е същото поне от година и половина, а както разбрах и не само при мен. Явлението тъне в мистерия, но доколкото разбрах от Милен не е нищо фатално. Редактирано 14 юни 2011 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Същият проблем го имам и аз колеги, но за сега решение не сме намерили с Милен. Какво ли не пробвахме... бобини, лули, дюзи... проблемът си остава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Тц....това бяха първите заподозрени, но не е нито дюза нито свещи. И при мен е същото поне от година и половина, а както разбрах и не само при мен. Явлението тъне в мистерия, но доколкото разбрах от Милен не е нищо фатално.Тц............по скоро е от нагара по челата на буталата и по входовете на смук. колектори ,обаче от към главата............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 Тц...не е от нагар. Dell поне няма грам нагар, а имаше много преди да му разглобя двигателя. Сега е почистен до блясък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2011 Сподели Публикувано 14 юни 2011 (редакция) Тц.......баш си от нагар ..........поне при мен така ги лекувам .......... :icon_blush:Или пък от липса на компресия ( недостатъчна) ,премери сутрин преди 1-вото палене компресията на всички цилиндри и виж дали не е паднала на някой цилиндър ........... Редактирано 14 юни 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Masterdfx Публикувано 15 юни 2011 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2011 Тц.......баш си от нагар ..........поне при мен така ги лекувам .......... :icon_blush:Или пък от липса на компресия ( недостатъчна) ,премери сутрин преди 1-вото палене компресията на всички цилиндри и виж дали не е паднала на някой цилиндър ........... В такъв случай добавка за почистване на горивната система няма ли да свърши работа (или поне от части)? А по отношение на компресията, ако я няма при студен двигател, защо ще я има при загрял. Като я взех колата, компресията на всички цилидри беше около 16,5 (мисля че тогава проблема си го имаше) :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Аз съм с изчистен нагар и компресия на студен мотор по 17 атмосфери, равни на всички цилиндри, а проблемът си остава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Може ли да е от нагар - по и около леглата на клапаните? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Абе може, всичко може......Аз разправям че съм разглобил целия(под целия, разбирай целия) двигател и съм го почистил до блясък ....ама някои хора продължават да мелят с тоя нагар. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Абе може, всичко може......Аз разправям че съм разглобил целия(под целия, разбирай целия) двигател и съм го почистил до блясък ....ама някои хора продължават да мелят с тоя нагар.Аз пшък ти казвам че съм имал 3-4 слуая и си си ги оправих.........и не съм разглобявал целия мотор..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Ами супер.....вземаи тогава оправи и на хората писали в темата и всичко е ОК. Аз лично немога да го оправя този проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Ами супер.....вземаи тогава оправи и на хората писали в темата и всичко е ОК. Аз лично немога да го оправя този проблем.Ами да заповядат............... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Е като ги оправиш, да се похвалиш. После ще ти докарам и моята, че и тя го прави тоз проблем. Пък ще те видя какво ще изчистищ.......точно пък на нея :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Е като ги оправиш, да се похвалиш. После ще ти докарам и моята, че и тя го прави тоз проблем. Пък ще те видя какво ще изчистищ.......точно пък на нея :icon_bye:Ок...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mupo Публикувано 15 юни 2011 Сподели Публикувано 15 юни 2011 Колеги, ако това ще ви успокои - и при мен ауспуха пука при първото палене сутрин. Спира при първото "изфорсирване" на двигателя, това става след като поработи може бииии 1 минута. То даже не е изфорсирване, а оборотите сами се увеличават до към 1300-1400 (не съм забелязъл точно) и след това падат на около 800. Само да добавя, че всмукателните тръби съм ги чистил преди около 5000км, а свещите не съм ги сменял, на повече от 60000км са, разхода ми е нормален според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.