Премини към съдържание

Проблем при студен двигател


Препоръчано мнение

Проблемът се появява само когато двигателят е напълно студен. (ГДИ, втората половина на 1999). Чува се тресене и пукане в ауспуха, сякаш има неправилно изгаряне. Това трае 20-30 секунди, след това няма никакви проблеми.

Някакви идеи за проблема? :rolleyes:

Свещите са на по-малко от 20 хил. км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът се появява само когато двигателят е напълно студен. (ГДИ, втората половина на 1999). Чува се тресене и пукане в ауспуха, сякаш има неправилно изгаряне. Това трае 20-30 секунди, след това няма никакви проблеми.

Някакви идеи за проблема? :rolleyes:

Свещите са на по-малко от 20 хил. км.

 

Прилича на проблем с някоя дюза.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да има нагар по свещите, ако зарежда от кофти бензиностанция. Зависи и колко силен е шума. Това със свещите ми го е правила на 1000км. след като съм ги сменил - понякога не палеше както трябва и се държеше по подобен начин и миришеше на неизгорял бензин. После изчистих свещите и смених бензиностанцията. Но вероятно може да има още 1000 причини да прави подобно нещо. Най-добре ако Пловдив му е на близо да върви при Milen_z.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свещите не съм ги гледал, но са сменени отпреди една година заедно с три от лулите. Бензин сипвам основно на ОМВ, като в последния резервоар му сложих и добавка на мицубиши за почистване на дюзите. Като влезне в режим си работи идеално. И все пак мисля да пробвам горивото на Ромпетрол, че някои колеги го хвалят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тц....това бяха първите заподозрени, но не е нито дюза нито свещи. И при мен е същото поне от година и половина, а както разбрах и не само при мен. Явлението тъне в мистерия, но доколкото разбрах от Милен не е нищо фатално.

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същият проблем го имам и аз колеги, но за сега решение не сме намерили с Милен. Какво ли не пробвахме... бобини, лули, дюзи... проблемът си остава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тц....това бяха първите заподозрени, но не е нито дюза нито свещи. И при мен е същото поне от година и половина, а както разбрах и не само при мен. Явлението тъне в мистерия, но доколкото разбрах от Милен не е нищо фатално.

Тц............по скоро е от нагара по челата на буталата и по входовете на смук. колектори ,обаче от към главата............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тц...не е от нагар. Dell поне няма грам нагар, а имаше много преди да му разглобя двигателя. Сега е почистен до блясък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тц.......баш си от нагар ..........поне при мен така ги лекувам .......... :icon_blush:

Или пък от липса на компресия ( недостатъчна) ,премери сутрин преди 1-вото палене компресията на всички цилиндри и виж дали не е паднала на някой цилиндър ...........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тц.......баш си от нагар ..........поне при мен така ги лекувам .......... :icon_blush:

Или пък от липса на компресия ( недостатъчна) ,премери сутрин преди 1-вото палене компресията на всички цилиндри и виж дали не е паднала на някой цилиндър ...........

 

В такъв случай добавка за почистване на горивната система няма ли да свърши работа (или поне от части)? А по отношение на компресията, ако я няма при студен двигател, защо ще я има при загрял. Като я взех колата, компресията на всички цилидри беше около 16,5 (мисля че тогава проблема си го имаше) :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с изчистен нагар и компресия на студен мотор по 17 атмосфери, равни на всички цилиндри, а проблемът си остава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе може, всичко може......Аз разправям че съм разглобил целия(под целия, разбирай целия) двигател и съм го почистил до блясък ....ама някои хора продължават да мелят с тоя нагар.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе може, всичко може......Аз разправям че съм разглобил целия(под целия, разбирай целия) двигател и съм го почистил до блясък ....ама някои хора продължават да мелят с тоя нагар.

Аз пшък ти казвам че съм имал 3-4 слуая и си си ги оправих.........и не съм разглобявал целия мотор.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами супер.....вземаи тогава оправи и на хората писали в темата и всичко е ОК. Аз лично немога да го оправя този проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами супер.....вземаи тогава оправи и на хората писали в темата и всичко е ОК. Аз лично немога да го оправя този проблем.

Ами да заповядат............... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е като ги оправиш, да се похвалиш. После ще ти докарам и моята, че и тя го прави тоз проблем. Пък ще те видя какво ще изчистищ.......точно пък на нея :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е като ги оправиш, да се похвалиш. После ще ти докарам и моята, че и тя го прави тоз проблем. Пък ще те видя какво ще изчистищ.......точно пък на нея :icon_bye:

Ок......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако това ще ви успокои - и при мен ауспуха пука при първото палене сутрин. Спира при първото "изфорсирване" на двигателя, това става след като поработи може бииии 1 минута. То даже не е изфорсирване, а оборотите сами се увеличават до към 1300-1400 (не съм забелязъл точно) и след това падат на около 800. Само да добавя, че всмукателните тръби съм ги чистил преди около 5000км, а свещите не съм ги сменял, на повече от 60000км са, разхода ми е нормален според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...