Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Да се похваля...


R.ART

Препоръчано мнение

Вече съм горд собственик на Лансер 1.6 16V-комби :icon_dance: Колата е 97ма година,GLXI с всички екстри за модела.Ето малко снимки,още с немските номера

post-331-1157483250_thumb.jpg

post-331-1157483515_thumb.jpg

post-331-1157483704_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Руменe, честито. Най-накрая си намери хубава кола. Разкажи нещо повече за нея как я намери? Откъде я купи? Много го харесвам аз този Лансер :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха честито! Желая ти много безаварийни километри. Хубав кармазъ автомобил и с тая готина предна броня с екстра халогени направо е "убиец"!!! :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :mitsu-smiley: :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: Браво много красив автомобил! Със здраве да си я караш и много много безаварийни километри!!! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Руменe, честито. Най-накрая си намери хубава кола. Разкажи нещо повече за нея как я намери? Откъде я купи? Много го харесвам аз този Лансер :rulez:

Благодаря.Колата я купих от Германия,град Дуисбург.Докарах я на ход ( 2900км. до Русе).Даде ми разход 6,7л./100км,като имам доста градско в Дуисбург,Айзенах,Мюнхен и околностите(търсихме кола на един приятел).По магистралите средно130 км/ч,почти през цялото време валеше дъжд.Невероятно стабилна кола с тези 15" джанти и195/50 гуми просто нямам думи :icon_doh:

post-331-1157485736_thumb.jpg

post-331-1157485952_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Колата я купих от Германия,град Дуисбург.Докарах я на ход ( 2900км. до Русе).Даде ми разход 6,7л./100км,като имам доста градско в Дуисбург,Айзенах,Мюнхен и околностите(търсихме кола на един приятел).По магистралите средно130 км/ч,почти през цялото време валеше дъжд.Невероятно стабилна кола с тези 15" джанти и195/50 гуми просто нямам думи :icon_doh:

 

Това мотор 4G92 ли е? Питам защото е "огледален" на този на Каризма 1.6. :D

Със здраве да я караш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Честит Лансер :D . Изглежда страхотно в този червен цвят. Ако не е тайна за колко я купи в Германия? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Честит Лансер :D . Изглежда страхотно в този червен цвят. Ако не е тайна за колко я купи в Германия? :mitsu-smiley:

Голямо обикаляне беше докато намеря свястно Мицубиши.Гледах няколко за по 2000евро,ама много ръждясали,някои чак по тавана,GL-нямат никакви екстри,нито ел.стъкла,даже оборотомер нямат,а пък имат климатик :icon_blush: Моето го свалих от 2000 на 1450 евро.Имаше изгнила греда ,която държи радиатора отдолу.Радиатора се държеше само на гумените съединения и от вибрациите е протрил едната тръба на климатика,фреона е изтекал ,така че и той не работи.Иначе колата няма никъде ръжда,чудя се как е изгнила тази греда,сигурно покритието и нещо не е било наред.Климатика ще си го оправя,аз с това се занимавам,но търся греда нова или втора употреба,че сега радиатора съм го вързал с тел да не мърда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това мотор 4G92 ли е? Питам защото е "огледален" на този на Каризма 1.6. :D

Със здраве да я караш!

Да ,мотора е 4G92-113к.с.Малко ми се струва тромава на по-ниски обороти,сигурно защото е по тежко комбито,ама над 3500 об/мин. дръпва яко :mitsu-smiley: :plane: . На Каризмата как е?Пробвах я на магистралата за Варна и вдигна 200км/ч,а по книжка и дават 185.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ,мотора е 4G92-113к.с.Малко ми се струва тромава на по-ниски обороти,сигурно защото е по тежко комбито,ама над 3500 об/мин. дръпва яко :mitsu-smiley: :plane: . На Каризмата как е?Пробвах я на магистралата за Варна и вдигна 200км/ч,а по книжка и дават 185.

 

Каризма 1.6 (90к.с.) също е малко спъната на ниски обороти, има малък въртящ момент около 1000 -1500 оборота. Но около и над 3000 става приятна за каране :D. С Лансера не може директно да се сравнява защото скоростната кутия е друга, мощността е по-малка... Но и Каризма вдига почти 200 км/ч след безкрайно дълго ускорение, с малко попътен вятър и лек наклон :D Не знам доколко е верен скоростомера... Колата става обаче малко неуправляема, някак си предницата олеква. Веднъж съм пробвал и повече не опитах - както се казва, "не благодаря". Съвсем друга е картинката с Галант - за да кажа с колко карам, трябва да погледна скоростомера. Дали е 80, или 180, или 200 - не се усеща. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравеи. Първо ЧЕСТИТО, после безаварийно каране! Аз имам COLT-84-та и съм решил да го сменям с нещо по-ново. това коети ми хвана окото е модела на твоя LANCER. Гледах обявите в www.mobile.de и цената там варираше между 800 и 4000 Euro. Твоята цена много ми хареса спрямо годинат. Незман нищо за този модел нито за този двигате но като характеристики много ми хареса и имам желание да си купя същия. От написаното по-нагоре разбрах че е проблемно ръждата по купето. Искам да попитам дали има нещо друго специфично за този модел , коетоо да гледам когато отига в Германия да гледам по автомобилите? И каква е цената която е нормално да платя там, като отбележим че не държа на екстрите освен на централно и климатик(климатроник). Модела на тази колае от 94-та мисля. Благодаря предварително за мненията!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи. Първо ЧЕСТИТО, после безаварийно каране! Аз имам COLT-84-та и съм решил да го сменям с нещо по-ново. това коети ми хвана окото е модела на твоя LANCER. Гледах обявите в www.mobile.de и цената там варираше между 800 и 4000 Euro. Твоята цена много ми хареса спрямо годинат. Незман нищо за този модел нито за този двигате но като характеристики много ми хареса и имам желание да си купя същия. От написаното по-нагоре разбрах че е проблемно ръждата по купето. Искам да попитам дали има нещо друго специфично за този модел , коетоо да гледам когато отига в Германия да гледам по автомобилите? И каква е цената която е нормално да платя там, като отбележим че не държа на екстрите освен на централно и климатик(климатроник). Модела на тази колае от 94-та мисля. Благодаря предварително за мненията!

Аз имам такъв Лансер комби, но моя е сребрист на цвят и с турбодизелов двигател, 90 к.с. Смело мога да кажа, че нямам никакви, ама съвсем никакви проблеми с ръждата, макар моя да е от 1995 година. В северната част на Германия температурите са минусови повече от 4 месеца и лугата, хвърляна по пътищата там не прощава на нито един автомобил, какъвто и да е той. Лансера ми е GLX с всички възможни екстри за модела, включително ел. люк и климатик :icon_doh: . За другите "екстри" като централно заключване, ел. стъкла и огледала (подгреваеми), оборотомер, серво на спирачките и волана, ел. регулиране на фаровете и др. е излишно да говоря, защото те са стандартно GLX-оборудване. Ако си мераклия точно на такава кола, ела да го видиш, сигурен съм, че ще го харесаш. В момента имам 4 коли (все Митсубишита) и трябва да продам една от тях. Лансера не беше предвиден за продажба, но мога и да ти го дам ако си фен на марката. Гледал съм го като писано яйце и ще ми е жал да го дам на човек, който няма да се грижи за него. Между другото, това е единствения Лансер с турбодизелов двигател, но това е друга тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи. Първо ЧЕСТИТО, после безаварийно каране! Аз имам COLT-84-та и съм решил да го сменям с нещо по-ново. това коети ми хвана окото е модела на твоя LANCER. Гледах обявите в www.mobile.de и цената там варираше между 800 и 4000 Euro. Твоята цена много ми хареса спрямо годинат. Незман нищо за този модел нито за този двигате но като характеристики много ми хареса и имам желание да си купя същия. От написаното по-нагоре разбрах че е проблемно ръждата по купето. Искам да попитам дали има нещо друго специфично за този модел , коетоо да гледам когато отига в Германия да гледам по автомобилите? И каква е цената която е нормално да платя там, като отбележим че не държа на екстрите освен на централно и климатик(климатроник). Модела на тази колае от 94-та мисля. Благодаря предварително за мненията!

Благодаря.Колегата Mitsubishi е прав,тези автомобили нямат проблеми с ръждата просто там зимата хвърлят много химикали по пътищата и ако после колата не е измита хубаво я разяждат.Аз намерих греда,смених я и сега всичко е О.К.,нямам грам ръжда никъде.Това,което видях в Германия е,че всички марки автомобили под 2000 евро са много ръждясали.Ако искаш да има климатик и да е добра търси за около 2500евро.Модела почва да се произвежда1993г.,от 1997 има някои малки изменения по външния вид.Последните екземпляри са произведени през 2001г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото. Гледах и такива с леки увреждания по външния вид. Това за ръждата е ясно но повече ме касае за други дефекти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...