Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем с Мтел......


Препоръчано мнение

Ново развитие .............след поредните молби и справки се оказа ,че М-тел ме е нагърбила яко като от 4 години вместо по 14 ст. на минута М-тел- м-тел разговор ми е начислявала по 24 ст.на миунута.............това в продължение на 4 години....... :icon_censored: :icon_censored: След пеоучване на ? за връщане или приспадане на сумата ( то трябва много дълго да говоря сега безплатно ) казаха че нищо не могли да направят вече............ :icon_censored: :icon_censored:

Кажете ми какво аз да направя сега??? :icon_censored:

 

Аз бих завел дело без да се замислям!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ново развитие .............след поредните молби и справки се оказа ,че М-тел ме е нагърбила яко като от 4 години вместо по 14 ст. на минута М-тел- м-тел разговор ми е начислявала по 24 ст.на миунута.............това в продължение на 4 години....... :icon_censored: :icon_censored: След пеоучване на ? за връщане или приспадане на сумата ( то трябва много дълго да говоря сега безплатно ) казаха че нищо не могли да направят вече............ :icon_censored: :icon_censored:

Кажете ми какво аз да направя сега??? :icon_censored:

 

Да се включа и аз в тази така болезнената тема МТел...не от личен опит, но от опит, който мъжът ми имаше с тях. Аз съм бизнес абонат и проблеми засега не съм имала (да не чуе Дяволът). Едно на ръка е, че фактурите излизат с поне два месеца закъснение поради проблеми със софтуера. Същият този софтуер не отчита и разговорите например с номера, с които по план говориш безплатно и т.н. Именно заради това се получават тлъстите сметки...Та мъжът ми се ядоса и обжалва, преразгледаха му фактурите и му възстановиха 70 лева!!! (разбира се първо плащаш, после ти връщат, няма как да не платиш, дори да смяташ, че ти искат много). После няколко месеца имаше мир и любов и сега пак му надписаха сметката - пак написа жалба (все пред МТел, не в съда) и чака... Давността за паричните вземания (най-общо казано) е три години...та 4 години назад трудно ще се търси нещо. Но би могло да се пусне искане за преразглеждане на минали периоди и за въстановяване на сумите до 3 години назад (не се уточнява период, просто така ще стане, тъй като единствено доброволно могат да се излъжат да платят за по-дълъг период (задължението не се е погасило!), но по принудителен ред не може да се търси нищо...Успех в борбата!

 

П.П. И моят съвет е да си пазите всички бележки за платени суми, за да не се изпадне в ситуация на повторно плащане...грешки стават...

Редактирано от Ivy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ново развитие ............. След пеоучване на ? за връщане или приспадане на сумата. Кажете ми какво аз да направя сега??? :icon_censored:

Това, че са те таксували на по-висока тарифа документирано ли е ?

Ако е така и ако си се отказал вече окончателно от тях, направи една тлъста сметка и повече не ги поглеждай . :mad:

Пиши им, че си правиш прихващане за парите, които те ти дължат за надписаните сметки. :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, че са те таксували на по-висока тарифа документирано ли е ?

Ако е така и ако си се отказал вече окончателно от тях, направи една тлъста сметка и повече не ги поглеждай . :mad:

Пиши им, че си правиш прихващане за парите, които те ти дължат за надписаните сметки. :icon_box:

Не си прави такива експерименти...няма как да се направи подобно прихващане!...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Прочетох темичката на едно място и реших да я метна тук ..

 

"Цитат:

Сядам да ви опиша една адски странна и безочлива случка. Дано някой все пак да има полза от това ми описание и НИКОГА да не прибягва до магазини „ХЕНДИ”. НИКОГА, по НИКАКЪВ слуачй! Сметките не си плащайте там-рискувате много!

Какво всъщност се случва през изтеклите 3 дни.

На 15.02 жена ми се прибира по витошка, чуваме се и аз й казвам че имам сметка за плащане в мтел-да мине отнякъде да плати.

За зла участ тя се намира много близо до ХЕНДИ на витоша 2. Влиза. Плаща. Фъфлещия насеща и задник, под заглавие М.Христов й съобщава, че моят втори номер (който, бай дъ уей, е в тъща ми и понастоящем е в германия-демек проверката е трудна в момента) е изтеглен от томбола и печели карта с промо условия. Жена ми разгледала промо плана и й харесал за заместване на съществуващия номер на баща й-него ще го спреме и ще му дадеме тоя. Фъфлещия също така изфъфля че след 6 месеца тя ще има право да се откаже от всичко, ако не й хареса нещо. Всичко ОК, ама патката не гледа къде се подписва и подписва двугодишен договор...!?! Веднага след като е подписала, фъфльо я уведомява че таксата ще е такава само за 6 месеца-после става х2 ... малко късно... дотука всичко си е наша (нейна ) вина.

Ениуей, прежалихме го, станало-станало.

Фъфльо също й подарява апарат (чуден... ). Заредихме картата в апарата и всичко тръгна. Видяхме номера, обсъдихме всичко, имаше конско имаше от всичко по малко. Мина.

На утре-ден обаче хоп, изненадкааааа... на екрана на „чудния” подарък пише „ограничена мрежа” и нищо не става. Даже *88 не става...

Учудващо...

Вечерта се прибирам аз и взимам нещата „присърце”. *88. Добър вечер. Така и така. Що тъй ве миме?

Мацата вика-дайте номера на договора?

Аз почвам да разлиствам... разлиствам...разлиствам... няма!?!

Пише там на едно единствено място „ данни на потребителя към договор №...” и това е.

Брех макя му и трън?

Кажете на кой на името се води? Ми на мойта патка. Ми не...

Е как така "не" ве моме...?

Да не е на мое име?

Ми...не...

Я дайте номера на СИМ. Те го...

Ми...на съвсем друг човек се води. Кой-ааа не можеме да кажеме (логично-щом не си ти).

Милион шок топки...!!!

Справки насам-натам на *88, 30 мин. висене на телефона.

Господине, прдлагам ви да идете утре до магазина и там да оправите.

Аз, бесен: предлагам ви да се свържете с фъфльо и да му обясните всичко, за да си избере адекватен модел на поведение за утре, защото няма да е много весело!

Лека нощ.

Епизод 2-нова надежда:

Вече е утре (днес 17.02). Грабваме се с жената и в ХЕНДИ. Събрали се тримка там и кибичат-една мома, управителя (келеш) и фъфльо. Викам е точно ти ми трябваш! Фъфльо почна да гледа в тавана и да заеква...

След известно количество разправии в които управителя (за кратко по натам ще се зове келешът) ми обясни, че договора няма номер, защото, видите ли всички нови договори нямали номера...!?! и ми показва даже някакъв екран на компютъра да съм видел...

Бре! Погледнах се в огледалото-не приличам чак на толкова тъп, не ми пише гадости по фанелката-тоя защо реши че може да се заебава толкова евтинко...?

Малко телефони, насам натам и келеша почва да ме убеждава: Виж сега, дай да напишеме една жалба до мтел и аз ще пиша че жена ти не е разбрала че ще има нов номер и затова и ще стане да се развали договора. Или другия вариант е да напишеме че не е догледала че таксите се удвояват и така... само 2 варианта са и трябва да избереш какво да бъде...

Викам как ти се струва да напишеш че сме били измамени, м?

Аз това няма да го напиша!

Викам ОК-аз ще го напиша!

Посъветвах се с кол-центъра на мтел и те ми казаха да подам жалба в магазина и оттам ще се придвижи. Може да подам жалбата и в център на мтел. Докато говорехме, аз се допитах до мацата за 2та варианта на келеша, забравих как беше втория и го попитах (всички разговори се провеждат пред него-лично) и о, чудо-някак и той беше забравил вече втория си вариант... все пак бяха минали цели 3 минути и половина откакто го измисли...

Седнахме и написахме жалбата. Келеша ми издаде касов бон, с който да ми се възстановят парите след като се разреши казуса, върнах му апарата и картата и си тръгнах. След 5 мин. следва обаждане от келешко на жена ми да се върнела да вземе все пак апарата и картата, докато не дойде ред да се върнат. Тя отива (аз вече не исках да ги виждам никога през живота си) и ми донася апарата с...чисто различна карта!

Е полудях!

Пратих я обратно да й дадат оригиналната карта, която е вписана във всичките (невалидни за мене) бумаги, които имам. След 2 мин. тя ми звъни и ми казва-ми няма я... не могат да я намерят, казват че си е у нас...

Ауууууу...§%№*€%№*$@§%@%§№%@№

Отивам в магазина и вече се разкрещях! Фъфльо се смота зад някакви щандове, келеша с половин уста ми обясняваше да съм държал приличен тон, докато аз му крещях че нервичките ми са на свършване и ще остане доволен ако не ми намери картата!

Не я намериха-набутват ми другата. Аз им я хвърлих да си я завират къде слънце не огрява и си излезох.

От там-право в най близкия център на мтел.

Почнах да обяснявам на една маца-тя позеленя и извика управители и който се сети. Всеки се улови за кой колкото глави имаше!

След кратка проверка се оказа че малоумната шайка негодници в ХЕНДИ, в жалък опит да си избършат лайняните задници са...регистрирали още една карта на жена ми на името!

Оная, дето им я хвърлих... като тоя СИМ не е вписан в нищо, което носи името или подписа на жена ми!

Не се връщах повече, защото това означаваше да ги взривя вече, пуснахме си жалбите в мтел, пуснахме и едно допълнение със събитията от последнитв 15 мин. , блокирахме номера, който е издаден на името на жена ми, без документи (картата си остана в тях-може да имат рода на марс и аз да плащам после) и сега се чака резултат от мтел.

А, и най добрата част:

Жалбата, която подадохме в ХЕНДИ беше вписана с входящ номер в една книга, която после в мтел вече се разбра че е книгата за...сервизни рекламации на телефоните...

Тия са повече от малоумни олигофрени!

От мтел ни казаха че това не е най лошото, което са видели от тях. Звънят на стари хора и им казват да дойдат да си приберат „подаръка”, защото ако не го направят следват глоби! И старците се връзват...

Та така-който е има търпението да прочете до тук всичко-имайте едно на ум.

Който е прехвърлил фермана направо накрая:

НИКОГА ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ СТЪПВАЙТЕ В ХЕНДИ!!! Има реална опасност да ви измамят!!!"

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нищо нова под небето!

Ние бяхме направили група през "Хенди", естествено М-телска. След като им търпяхме простотиите 2 години решихме да прехвърлим телефоните във "Виваком".

Изчакваме си изтичането на договора, подаваме си уведомление, че не желаем да ни се продължи договора. Накратко - отказваме се от услугите им. До тук всичко е на ред.

Седмица преди изтичане на договора отиваме в М-тел, за да получим документите за прехвърляне - такъв беше реда тогава. От там ни заявиха, че неможело преди да изтече договора и да си платим всички сметки. И когато си получихме необходимите хартийки, които да предадем на другия оператор, точно на датата на изтичане на договора, тия от М-тел ни начислили по още една такса. След един месец разправии и обещания, че щели да ни върнат парите, но трябвало сега да си платим таксите им теглихме по една и ги зарязахме. Естествено тормоза продължи още 3-4 месеца чрез заплахи по телефона със съд, съдия изпълнител, описване на имуществото и т.н., но след като им казахме "тогава ще се видим в съда" ония мирясаха.

Така вече четвърта година живеем спокойно и плащама 3 пъти по-малки сметки. Преди докато бях към М-тел сметките ми бяха над 60 лв., а сега е между 13 и 20 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно не само с Мтел има ядове. Ей на бившия ми съквартирант е абонат на глобул, фирмата на техните имат група карти и решават да си активират услуга за неограничен интернет. Отиват в магазин, заявяват за услугата от там им честитят и всичко върви по план и на следващия месец получава сметка с 800лв за интернет. Услугата не им е била активирана, поради ред причини и се почнаха големите разправии, следях случая само до 2-та седмица.. :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

За историята на maroki направо почнах да плача от смях :D :D :D :D :D :D . Та айде и аз нещо да напиша . От няколко години цялото семейство сме на Виваком , но баща ми има и глобулски (пусна го за да говори по-евтино със колегите си ) и за двата оператора не мога да се оплача . Но някои от роднините ми имало ама ГОЛЕМИ скандали във Мтел и от тогава никой не стъпва във Мтел . Само Виваком и Глобул ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Колеги как са ви сметките за този месец? При мен на цялото ми семейство са ни скочили от двойно до четворно сметките САМО този месец. Промяна в цените на тарифите няма, поискахме проверка, били реални изговорени минути. На въпроса как пък всички в семейството точно този месец сме се счупили да говорят от 2 до 4 пъти повече нямат отговор. Явно ще се ходи на виваком ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 3 карти на сметка към Мтел + телефон на изплащане към тях, днес ми излезе сметката и всичко е наред без надписване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен надписването е яко (в М-тел)......Пример, към плана си имам 30 безплатни минути към всички други оператори. Съответно си получавам разпечатката и се оказва че имам 26 набирания към Глобул, с обща продължителност 69мин.....и т.н. Взимам разпечатката с разговорите и номерата (Приложение Б) и започвам да проверявам всички телефони. Оказва се че от всики Глобулски телефони които уж съм набирал в телефона ми фигурират само два.....Останалите номера изобщо не са минавали през мен "според регистъра на HTC-то ми". Според същото приложение имам и 21 обаждания към стационарни телефони на Вивател и какво ли още не.....Ще прекратявам договора с тях, дори и с неустоиките ще съм на далавера. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мен през месец, през два - ме товарят допълнително с десет до тридесет лв.

Но любопитното е, че с обаждане до оператор от кол-центъра, винаги досега, тоест повече от десет пъти, са ми възстановявали надвзетото през следващият месец.....

Явно, съм много убедителен или от гласът ми струи неподправено желание за мъст и респектирам хората отсреща.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зет ми преди месец прехвърли от М-тел целия пакет аботани /целия офис, който беше в група/.

Това, след като преди години се кълнеше в тях и изтъкваше предимства.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След няколко "яки" поредни скандала, даже и за глупости, сега, когато оператора от *88 отвори досието ми при тях, най-отгоре пише колко съм крив и че следя сметките под лупа. И от 2 -3 години спряха да надписват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това постоянно да се карам с някакви телефонистчета и нон-стоп да си правя аз мои засичания не е начина .. предпочитам да отида някъде където зная че няма да ме лъжат или поне не толкоз очевадно .. не може нормално за 2 години назад да ми е сметката средно 25 лв, а този месец да ми е 80лв, на жената нормално 40, този месец 120 лв .. безумно е просто ..

И гледах номерата също, все телефони с които нормално говорим, няма някакви които да не ги знаем .. просто лъжат без да им пука, само че има една поговорка: нов клиент се печели трудно, стар клиент се задържа по-трудно. Като си плюят така по дългогодишните клиенти, нищо добро не ги чака ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това постоянно да се карам с някакви телефонистчета и нон-стоп да си правя аз мои засичания не е начина .. предпочитам да отида някъде където зная че няма да ме лъжат или поне не толкоз очевадно ..

 

Е, точно това там е проблема, че няма такова място. Навсякъде лъжат - къде по на дребно, къде по на едро. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...