Премини към съдържание

Съединител Space Star


Препоръчано мнение

Здравейте,

Предстои ми смяна на съединител, колата е на 140 000 км., диезел. Интересува ме сменя ли се маховика като се прави смяната на съединителя, защото цената е малко висока с маховика.

Колата като я запаля сутрин (поне не сам я карал 10часа) няма значение дали е зима или лято, при потеглянето издава свирещ звук все едно метал в метал, това става на полу-съединител като се товари най-много.

Това ми го е правила 4-5 пъти до сега, иначе нито превърта и си сменя скоростите нормално.

Съединителят отделя най-отгоре вече 30 000км. откакто съм я взел.

Спрял съм се на следните марки: LUK, SACHS, AISIN. Кажете коя е най-качествената марка от тези трите, защото в цената няма голяма разлика.

 

Другото, което съм забелязал като налея по-некачествена нафта колата издава един странен шум на ниски обороти между 1500-2000 оборота с минимално подаване на газ, колкото да поддържам дадена скорост. Това го прави на 3,4,5 предавка.

Звукът е нещо като лопане, странното е че като налея нафта от бензиностанции Еко звукът изчезва напълно, а двигателят на свободна скорост на място става още по-тих, като вървене е едно и също.

Познат ми каза, че това е аванса, имали такова нещо при този модел кола, някой друг има ли такива впечатления?

 

Колата вече я карам 30 000км. и съм много доволен от нея.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Спрял съм се на следните марки: LUK, SACHS, AISIN. Кажете коя е най-качествената марка от тези трите, защото в цената няма голяма разлика.

 

 

Познат ми каза, че това е аванса, имали такова нещо при този модел кола, някой друг има ли такива впечатления?

 

 

И трите марки са еднакво добри, стига да не попаднеш на менте ..:good:

 

Относно аванса, дай на познатия да ти врътне малко делкото ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И трите марки са еднакво добри, стига да не попаднеш на менте ..:good:

 

Относно аванса, дай на познатия да ти врътне малко делкото ..:D

А ако успее да намери делкото,може да я пробвате и на бензин... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не всеки разбира(не се смейте много) за това питам:)

Това лопане на кола без музика е адско изнервящо!!!Мислех че е тампон на двг или скоросна кутия,докато тоз приятел(инструктор на 50 години) ми каза че е от нафтата по точно(аванса),отидох на Екото набих 15-20 литра и колата се оправи!!!Колко много се зарадвах:)

Редактирано от greenwizard
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако успее да намери делкото,може да я пробвате и на бензин... :)

 

Ами то за бензина може да се пробва,щом в книжката на колата си пише че зимата в нафтата може да се слага бенз до 30% :) Сякви луди има!!!

Аз лично на мойта кола не слагам бенз или 2Т масло

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И трите марки са еднакво добри, стига да не попаднеш на менте ..:good:

 

За маховика нищо не казахте? Питам защото и аз съм долу горе в същото положение.

И дали е възможно да се подменят само демпферните пружини от този маховик ?(с този въпрос рискувам и аз да стана като въпроса с делкото ) - ама маховика струва около1200 -1300 лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И дали е възможно да се подменят само демпферните пружини от този маховик ?(с този въпрос рискувам и аз да стана като въпроса с делкото ) - ама маховика струва около1200 -1300 лева.

Възможно е, ама не е доказано ..:D

По принцип няма невъзможни неща, но като знам какви са гадове тези дето ги произвеждат маховиците, сигурно няма да можеш да намериш подходящи пружини ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Привет на всички!

Отдавна се гласях да сменям съединителя на моя Спейс Стар1.3, 99г.

Ето, моментът дойде. Бях решил да взема по препоръки на колеги Exedy,но накрая избрах Aisin- добри отзиви за марката,300 лв.комплект ,с 15%отстъпка -257лв,. Тъкмо като за моя бюджет. Викам си добре, поръчвам. Само че получих само кутия на Aisin- вътре лагер на Ina, на притискателния и феродовия диск- надписи "", "Made in France".

Моят майстор изрази съмнение относно качествата му. "По-добре Valeo в кутия на Valeo да беше взел, ми каза.На тая цена -какъв Aisin искаш"

Трябва ли да се притеснявам, колеги. Да го слагам ли ? Дали ще изкара дълго?

Благодаря Ви предварително.

Редактирано от plam1971
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Не се притеснявай Колега,

този съединетел на AISIN го продаваме от сумати време. Артикулния му номер е KM-076.

Вътре е 100% VALEO и съм го сравнявал с съединетел от кутия VALEO. Продали сме най-малко 3,4 такива съединителя и до сега сме нямали проблем или рекламация.

Аз лично за моя Спейс Стар си поръчах SACHS от Германия защото никой не го поддържа в наличност в България и се оказа че вътре е пак VALEO така че слагай и не се бой.

 

 

 

Привет на всички!

Отдавна се гласях да сменям съединителя на моя Спейс Стар1.3, 99г.

Ето, моментът дойде. Бях решил да взема по препоръки на колеги Exedy,но накрая избрах Aisin- добри отзиви за марката,300 лв.комплект ,с 15%отстъпка -257лв,. Тъкмо като за моя бюджет. Викам си добре, поръчвам. Само че получих само кутия на Aisin- вътре лагер на Ina, на притискателния и феродовия диск- надписи "", "Made in France".

Моят майстор изрази съмнение относно качествата му. "По-добре Valeo в кутия на Valeo да беше взел, ми каза.На тая цена -какъв Aisin искаш"

Трябва ли да се притеснявам, колеги. Да го слагам ли ? Дали ще изкара дълго?

Благодаря Ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай Колега,

този съединетел на AISIN го продаваме от сумати време. Артикулния му номер е KM-076.

Вътре е 100% VALEO и съм го сравнявал с съединетел от кутия VALEO. Продали сме най-малко 3,4 такива съединителя и до сега сме нямали проблем или рекламация.

Аз лично за моя Спейс Стар си поръчах SACHS от Германия защото никой не го поддържа в наличност в България и се оказа че вътре е пак VALEO така че слагай и не се бой.

 

 

 

 

Тук не става въпрос за проблеми и рекламации колега, а за измама ..:D

Както сам си забелязал и в кутия Валео има абсолютно същият съединител, та според теб струва ли си да дадеш 100лв. отгоре, само заради една кутия, на която пише Айсин ? ..:)

И друг въпрос, след като и ти ги продаваш и са толкова хубави, защо не си сложи такъв, а си поръча Закс ..:icon_hmm:

Аз го знам отговора :D ама обясни и на другите ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само че обаче цената на AISIN е по ниска от тази на VALEO

AISIN KM-076 - 283 лева

VALEO 826542 - 338 лева

 

Само че аз си поръчах SACHS и си сложих AISIN. Никаде не съм написал че съм го монтирал, оставих го за продаване. Нямаше нужда да давам 150 лева отгоре при положение, че и той беше VALEO. :drinks:

 

 

Тук не става въпрос за проблеми и рекламации колега, а за измама ..:D

Както сам си забелязал и в кутия Валео има абсолютно същият съединител, та според теб струва ли си да дадеш 100лв. отгоре, само заради една кутия, на която пише Айсин ? ..:)

И друг въпрос, след като и ти ги продаваш и са толкова хубави, защо не си сложи такъв, а си поръча Закс ..:icon_hmm:

Аз го знам отговора :D ама обясни и на другите ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук не става въпрос за проблеми и рекламации колега, а за измама ..:D

Както сам си забелязал и в кутия Валео има абсолютно същият съединител, та според теб струва ли си да дадеш 100лв. отгоре, само заради една кутия, на която пише Айсин ? ..:)

И друг въпрос, след като и ти ги продаваш и са толкова хубави, защо не си сложи такъв, а си поръча Закс ..:icon_hmm:

Аз го знам отговора :D ама обясни и на другите ..

Хихихихи, и аз знам отговора........просто притискателя не става.......... :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хихихихи, и аз знам отговора........просто притискателя не става.......... :D :D

 

Кой притискател не става?????

 

Който и комплект да поръчате SACHS, JAPANPARTS, AISIN, BLUEPRINT и LUK вътре ще бъде VALEO един и същ вариант и това е така защото те не го произвеждат тоя съединител а само го препакетират. :yes3:

Това съм го проверил лично...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хихихихи, и аз знам отговора........просто притискателя не става.......... :D :D

Не е там проблема, а в това, че вместо феродов ти дават едно дайре ..:D

Кат го друснеш малко и пружините му играят и дрънчи също като дайре, прави сметка кво ще стане след като и нютоните на вала ги попритиснат малко .. Аз за това предпочитам Корейско валео за 220- 240 лв. отколкото такъв "Айсин " ..:no2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да тука се наистина прав. :good: И на мен ми направи впечатление, че пружините на диска дрънчат като го разклатиш, но майстора ми каза, че като като се монтира пружините се натягат и няма да дрънчи. До момента вече около 6000-7000 км не съм усетил и чул да дрънчат.

 

Не е там проблема, а в това, че вместо феродов ти дават едно дайре ..:D

Кат го друснеш малко и пружините му играят и дрънчи също като дайре, прави сметка кво ще стане след като и нютоните на вала ги попритиснат малко .. Аз за това предпочитам Корейско валео за 220- 240 лв. отколкото такъв "Айсин " ..:no2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Който и комплект да поръчате SACHS, JAPANPARTS, AISIN, BLUEPRINT и LUK вътре ще бъде VALEO един и същ вариант и това е така защото те не го произвеждат тоя съединител а само го препакетират.

Хммм, добре де, след като са едни и същи съединителите, защо на мен ми предлагаха феродов диск с три пружини на Ексийди, и с четири на Валео? За една и същка кола - Колт, 1.3? И нагледно бяха абсолютно различни - Валео-то беше жълто с един тип феродо, другият - лилав с друга шарка феродо и други нитове... Лилавият цвят ми привлече вниманието, но взех жълтуркото.

А възможно ли е след смяна на само феродов диск, да ми тресе колата? И ако е от съединител, не трябва ли да ми тресе само когато отпусна педала? В моя си раздел съм писал по-подробно за проблемацията... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

...Който и комплект да поръчате JAPANPARTS, AISIN... вътре ще бъде VALEO един и същ вариант и това е така защото те не го произвеждат тоя съединител а само го препакетират. :yes3:

Това съм го проверил лично...

 

Не съм много съгласен тука. Днес отворих един AISIN и вътре си беше щампован от всякъде. Мани го тва VALEO :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен тука. Днес отворих един AISIN и вътре си беше щампован от всякъде.

Ма ти говориш за AISIN, пък колегата за VALSIN ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен тука. Днес отворих един AISIN и вътре си беше щампован от всякъде. Мани го тва VALEO :D

 

Ти си отворил AISIN ама не е за SPACE STAR. Не съм казал че всички AISIN-и вътре са VALEO :icon_doh: . Само за конкретния автомобил съм казал. Иначе в кутия AISIN съм виждал и оригинални съединители.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това какво точно значи, те оргиналните нали пак са производство на фирми от типа на EXEDY, Valeo, LUK и т.н?

 

Ами на самия съединител да има щампован оригиналния номер по Mitsubishi. По принцип е така тези марки произвеждат оригиналните, но има разлика между качеството на тези предназначени за първоначално вграждане и тези предназначени за aftermarket пазара.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...