Anatoli Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Здравейте на всички, дълго време нямах никакви грижи по моя хубавец, но тука от 2 месеца постепенно започна да се появява едно скърцане в задната част на автомобилчето.Скърцането е много повече в лявата част и съвсем нищожно от дясно. При движение по равен участък, като започна да въртя волана бързо в ляво и дясно има скърцане, особено когато завия на дясно и колата леко се наклони на ляво, в обратната посока е по-малко. Преди 2-3 седмици смених амортисьорите и имах възможността да разклатя окачването защото тогава е по-освободено, и имаше скърцане но слабо, явно не мога да го натоваря така както тежестта на автомобила.Също така, повече скърцането го има при клатушкане на колата а не от дупки по пътя.Очаквам мнения и препоръки, предполагам че проблема идва от горния носач но все още не съм сигурен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Да не е комби и да ти скърца щората отзад :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Седан е. Знам, защото съм паркирал моя фотомобил до неговия.Анатоли, на твое място бих намокрил един по един шарнирите където има тампони. Идеята е че може би скърцането временно ще спре или поне намалее. В дъжда като валя скърцаше ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Седан е. Знам, защото съм паркирал моя фотомобил до неговия.Има още един "начин" да се разбере дали е комби или не,освен твоя подход. :icon_dance: Аз разбрах че не е,по частта от рамата на колегата-ЕА2А.Ако беше комби щеше да бъде ЕА2W.Извинявам се за спама. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 При мен скърцаше от ръчната така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 април 2011 Автор Сподели Публикувано 7 април 2011 Пръсках гумените съединения със спрейче ... ама не.Преди време когато беше в начален стадий скърцането, като я измиех на автомивка и спираше да скърца за ден два. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naso Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Здравейте , колеги. Ще използвам темата, за да се оплача и аз от едно досадно скърцане, ама отпред. От оня ден като карам нещо все скърца. Днеска спрях колата и почнах да натискам десния преден калник. При натиск от амортисьора ли е, не знам, се чува скръц - скръц при всяко натискане и отпускане. На какво би се дължало това? Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 април 2011 Сподели Публикувано 7 април 2011 Чакай да беаме, зарове някой има ли??? :icon_blush: Скърцания може да има от много неща, специално за Анатоли случая е най вероятно тампоните на задната стабилизираща щанга..........хваща се с ВД40 като се пръска м/у тампона и пръта ..............даме така че да влезе ВД-то м/у тях навътре в гумата ............ако изчезне скърцаянето, то 100% е от тях..........понякога си трябва време за да мине скърцането ,така че малко поизчакайте ,покарайте и пак пробвайте да се ослушате дали има скърцане ..............Скърцането от задната част може да има и от U-образния носач, и от амортесиорите.....Скърцането от предната част е по сложно за хващане и там са много нещата ,които трябва да проверите........скърцане има от U-образния носач, от някой шарнир, от рейката, от тампоните на ст. щанга и от амортисьорите ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 7 април 2011 Автор Сподели Публикувано 7 април 2011 Пламене, амортисьорите са нови и не са каквито ми паднат, защото не обичам кофти части. Като ги слагах всичко огледах по тях, но днеска цял ден колата седя на слънце и следобяд като тръгнах скърцането ми го имаше съвсем слабо. Ще пробвам да сваля цялата стабилизираща щанга, защото и е опадала боята и седи на люспи да я освежа малко и ще видя какво е положението. Мерси за съвета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 8 април 2011 Автор Сподели Публикувано 8 април 2011 Еврика!Установих от къде идва скърцането, от напречната щанга, която се захваща към купето с един много голям тампон, а от другата страна към шенкела, в долната страна.Проблемен е големия тампон от към купето.Дали е нещо за смяна или има ръждица и трябва да го сваля за да го почистя? Опита ми подсказва, че няма да е много лесно свалянето съдейки от напречната щанга която сваляхме на едно Сузуки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Третирай го с ВД40 или спрей за гумени уплътнения на първо време. Ако не млъкне с едното, тогава с другото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 8 април 2011 Сподели Публикувано 8 април 2011 Третирай го с ВД40 или спрей за гумени уплътнения на първо време. Ако не млъкне с едното, тогава с другото.ДА ,но за колко време така за 3,4, дни не повече можеби ....това не е решението,едвали Японеца би направил така ,така само да установи от къде идва въпросното скърцане да... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.