Lub.Avance Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Някой знаели защо Галанта от 1-ва до 4-та влиза до 7100-7200об. а на 5-та повече от 5800 неще,даже и с лек наклон пак там си седи стрелката, и неще и неще да мръдне :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Какъв Галант, какъв двигател, каква скорост ти показва при тези обороти... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lub.Avance Публикувано 16 август 2006 Автор Сподели Публикувано 16 август 2006 2.5 V6 2003! На 3-та прави 170 на 4-та 210 и на 5-та седи на 240 и 5800,като на другите предавки влиза в 7000-7200об. Можеби защото е скупен заводски 163кс. и нему достига мощност! B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Ааа книжката чел ли си? :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Ааа книжката чел ли си? :icon_doh: по книжка подържа някакви си мижави 225 км/ч, все едно че е спрял :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Според мен има електронен ограничител на скоростта на 240 км. Това обяснява защо и по наклон не може да вдигне повече. Интересно ми е, 240 км малко ли са, или искаш да литнеш с него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Някой знаели защо Галанта от 1-ва до 4-та влиза до 7100-7200об. а на 5-та повече от 5800 неще,даже и с лек наклон пак там си седи стрелката, и неще и неще да мръдне :icon_hmm:Имаш електронен ограничител по скорост и ел. ограничител по обороти на кол. вал...........т.е. два са ограничителите.......... :D Ел. ограничител по обороти е на 7500 или на 8000 ако си на свободен ход и ако си в движение , ограничителя е да 7500 твърдо.......Ограничителя по скорост е за макс. скорост и изключва на 225 км. /ч. реали, не по километраж, ако гледаш километража , той ще показва 240 или малко под него........... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Според мен има електронен ограничител на скоростта на 240 км. Това обяснява защо и по наклон не може да вдигне повече.Добре де, ограничителят не спира ли подаването на бензин. Колата трябва да спре да варви направо като стигне 240 км. Колегата би трявало да го осети това. Да не е само нещо в скоростите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Добре де, ограничителят не спира ли подаването на бензин. Колата трябва да спре да варви направо като стигне 240 км. Колегата би трявало да го осети това. Да не е само нещо в скоростите?Колега ,това да не е БМВ или Ауди/Мерцедес.........това е :mitsu-smiley: и при тях ограничителя е електронен, а не електрически :D , т.т. при :mitsu-smiley: ни ограничителя действа като ограничава периода на импулса на тока ,който управлява дюзите..............т.е. повече от примерно 10ms не я държи дюзата , от тук и сместа е друга и така ограничиава скоростта , или по скоро мощността...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 август 2006 Admin Сподели Публикувано 16 август 2006 Най-добре е 3ms Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 август 2006 Сподели Публикувано 16 август 2006 Най-добре е 3ms Е , то при 3мс ще се движи на свободен ход......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lub.Avance Публикувано 17 август 2006 Автор Сподели Публикувано 17 август 2006 по книжка подържа някакви си мижави 225 км/ч, все едно че е спрял :DБлагодаря,сега ми стана ясно А 240 никак не е малко :plane: , около 2мин. съм ги подържал и пускам педала защото ръцете ми започват да се изпотяват,а и галанта не е за тази скорост,карам го с 15-ки. трябват му споилери и по-твърдо окачване, е все пак това е мое мнение.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 август 2006 Сподели Публикувано 17 август 2006 Благодаря,сега ми стана ясно А 240 никак не е малко :plane: , около 2мин. съм ги подържал и пускам педала защото ръцете ми започват да се изпотяват,а и галанта не е за тази скорост,карам го с 15-ки. трябват му споилери и по-твърдо окачване, е все пак това е мое мнение.... :D Галант с V6 дава ефект на иzлитащ Боинг 737. Ускорение, zвук, и поклащане, всяващо характерното неспокойствие. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lub.Avance Публикувано 17 август 2006 Автор Сподели Публикувано 17 август 2006 Галант с V6 дава ефект на иzлитащ Боинг 737. Ускорение, zвук, и поклащане, всяващо характерното неспокойствие. :DЗа физиономията и качествата на Галанта НЕТЯБВА да има двигател ПОД 200КС. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.