Премини към съдържание

Едно бързо въпросче


Todor V.

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

някой има ли идея кабела от волана който излиза за към релето на клаксона какъв цвят е къде се намира на коя букса е? И въобще мога ли да се добера до този кабел от някъде другаде (не от волана) ама и да е в купето вътре не чак при релетата в двигателя че от волана аъбега да не ме изненада. По схемата го дават че е светлозелен/черен ама... от къде минава. Някой ако има представа ще съм му благодарен ако сподели.

Благодаря предварително.

Редактирано от Todor V.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не обърнах внимание какъв цвят са кабелчетата, но еърбега няма да те изненада, ако откачиш "-" на акумулатора. Два винта са Е30 от двете страни на волана (отстрани където са лостчетата за чистачките и мигачите и малко пред тях), отвиваш ги и ще видиш няколко кабелчета с букси, които не може да се объркат. Отваряне и затваряне ще ти отнеме не повече от 5 мин. барабар с махането на масата на ак-ра. Със сглобяването 10-15 мин всичко. Стига да имаш такъв накрайник (Е30).

Имам спомен че бяха червен, зелен, жълт и черен, но въобще не съм сигурен. Напоследък ми стана лошо от кабели.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не обърнах внимание какъв цвят са кабелчетата, но еърбега няма да те изненада, ако откачиш "-" на акумулатора. Два винта са Е30 от двете страни на волана (отстрани където са лостчетата за чистачките и мигачите и малко пред тях), отвиваш ги и ще видиш няколко кабелчета с букси, които не може да се объркат. Отваряне и затваряне ще ти отнеме не повече от 5 мин. барабар с махането на масата на ак-ра. Със сглобяването 10-15 мин всичко. Стига да имаш такъв накрайник (Е30).

Имам спомен че бяха червен, зелен, жълт и черен, но въобще не съм сигурен. Напоследък ми стана лошо от кабели.

 

Проблемът е че не искам да откачам акумулатора пък и в този студ по добре се работи като е с пуснат климатроник. Поне на еърбег-а буксата помниш ли какво представлява или къде се намира. Аз днес свалих двете пластмаси които прикриват кабелите към волана и мисля че няма да е нужно да свалям еърбега, ама викам някох случайно ако може да ме упъти да не ги търся излишно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз днес свалих двете пластмаси които прикриват кабелите към волана и мисля че няма да е нужно да свалям еърбега, ама викам някох случайно ако може да ме упъти да не ги търся излишно...

А какъв е целият замисъл, т.е. какво точно искаш да правиш ?..

Кабела минава отляво на кормилният прът, под тези пластмаси дето си свалил и по спомени е зелен с бяла ивица и влиза в червената букса ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е че не искам да откачам акумулатора пък и в този студ по добре се работи като е с пуснат климатроник. Поне на еърбег-а буксата помниш ли какво представлява или къде се намира. Аз днес свалих двете пластмаси които прикриват кабелите към волана и мисля че няма да е нужно да свалям еърбега, ама викам някох случайно ако може да ме упъти да не ги търся излишно...

 

Какво точно се опитваш да направиш, че да ти помогнем? На еърбега буксата не я откачай при запалена или на контакт кола, ще запише грешка в ЕКУ-то на системата за сигурност. Светлозелено и черно или светлозелено и жълто е кабелчето на тромбата по принцип. Най лесно махни бега, както ти казва Анди и ще видиш единичния кабел, чиято букса е свързана под гумен шлаух. Но после влиза в кабелен сноп в кормилната колона, който се разклонява под таблото и вляво към копчетата за халогените и огледалата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е че не искам да откачам акумулатора пък и в този студ по добре се работи като е с пуснат климатроник. Поне на еърбег-а буксата помниш ли какво представлява или къде се намира. Аз днес свалих двете пластмаси които прикриват кабелите към волана и мисля че няма да е нужно да свалям еърбега, ама викам някох случайно ако може да ме упъти да не ги търся излишно...

 

 

А какво точно искаш да направиш?

99% съм сигурен, че ако запалиш колата с откачена възглавница, ще ти светне лампата на таблото, но след повторно запалване с включена букса, лампата ще изкасне.

Кабелите за клаксона, еърбега и темпомата имат букси излизат от пластмасовата ролка (лентов кабел), който позволява въртенето им. Тази ролка има също така букси и от задната страна, там където ти си свалил пластмасите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за отговорите,

утре ако остане време я мятам.

Искам да си закача към клаксона светкавицата на фаровете т.е. като натисна клаксон да ми светват дълги и къси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за отговорите,

утре ако остане време я мятам.

Искам да си закача към клаксона светкавицата на фаровете т.е. като натисна клаксон да ми светват дълги и къси.

лелеее,колко мъка има на този свят :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за отговорите,

утре ако остане време я мятам.

Искам да си закача към клаксона светкавицата на фаровете т.е. като натисна клаксон да ми светват дълги и къси.

 

 

Ново 20! :icon_doh:

 

А защо не сложиш едно реле до акумулатора, там имаш възможност за закрепването и захранването му, а за управлението му ще пуснеш кабел от клаксона , който е зад радиаторната маска?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20! :icon_doh:

 

А защо не сложиш едно реле до акумулатора, там имаш възможност за закрепването и захранването му, а за управлението му ще пуснеш кабел от клаксона , който е зад радиаторната маска?

А контролерът за ламбадата откъде за вземе захранване:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20! :icon_doh:

 

А защо не сложиш едно реле до акумулатора, там имаш възможност за закрепването и захранването му, а за управлението му ще пуснеш кабел от клаксона , който е зад радиаторната маска?

 

Ми не знам мисля че варианта да ми е около волана ще е най-практичен по-малко кабели ще опъна абсурд да няма +12в за релето а и като се замисля може и само с диоди да го направя ама релето си е по-добър вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом така искаш, иди при някой да ти изведе отделен ключ и кабели с по-голямо сечение. Не мисля че оригиналния ще устиска дълго на това натоварване. Не разбирам защо така си решил, но това си твоята кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:D Лелееее. Ако успееш да го вържеш и към СД-то та на запис да излиза през тромбата и по една "тъъъънка и дъъълга". Извинявам се за спама, но не се сдържах :D . Успех колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом така искаш, иди при някой да ти изведе отделен ключ и кабели с по-голямо сечение. Не мисля че оригиналния ще устиска дълго на това натоварване. Не разбирам защо така си решил, но това си твоята кола.

 

Анди, какъв ключ какви кабели какво сечение...? не мога да те разбера и клаксона и фаровете се управляват през релета (така е конструирана колата) аз просто искам докато свири клаксона да светят фаровете нищо не товаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...