didov Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 За много години на Всички!Налага ми се да си сменя антифриза, но не мога да намеря пробката за източване на антифриза от блока на двигателя. По документация я дават зад хидравличната помпа, но нещо ми се губи от погледа. :rolleyes: Къде точно се намира пробката? Двигателят е 1.6 - 4G92 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gr1nGo Публикувано 10 януари 2011 Сподели Публикувано 10 януари 2011 (редакция) За много години на Всички!Налага ми се да си сменя антифриза, но не мога да намеря пробката за източване на антифриза от блока на двигателя. По документация я дават зад хидравличната помпа, но нещо ми се губи от погледа. :rolleyes: Къде точно се намира пробката? Двигателят е 1.6 - 4G92 Здрасти колегаЗа тази документация ли става думаИначе не знам къде е ?!?! :icon_hmm: А ако махнеш долната тръба на радиатора няма ли да се източи на всякъде течността (антифриза). Успех :icon_thumbup: Редактирано 10 януари 2011 от Gr1nGo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 11 ноември 2016 Сподели Публикувано 11 ноември 2016 Колеги мога ли да сложа антифриз g12 червен защото каризмата ако не бъркам е с чугунен блок? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 11 ноември 2016 Сподели Публикувано 11 ноември 2016 Колеги мога ли да сложа антифриз g12 червен защото каризмата ако не бъркам е с чугунен блок? Можеш колега. Изрично не се изисква OAT (органичен) антифриз най-често червен на цвят, но е напълно подходящ. Ако трябва да съм точен се изисква следното за охлд. ти уредба: Water with antifreeze (ethylene glycol base)(50%) Т.е. син, червен, зелен ==> всичко е правилно. Зависи обаче с какъв си вътре. Ако си със син и искаш да сложиш червен, то направи промивка на системата и чак тогава сложи новият. Те така или иначе ще се смешат, защото не може да се източи всичко. За пример при мен от 6л успях едвам 4,8 да изкарам. И до сега (след 2 смени на натифриз) той хем е червен, хем зеленее отвътре (предният бе зелен).Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 12 ноември 2016 Сподели Публикувано 12 ноември 2016 Благодаря за отговора .Стария антифриз е зелен и купих син, защото 100% няма да мога да източа напълно зеления . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 12 ноември 2016 Сподели Публикувано 12 ноември 2016 Аз пък си мисля, че цветът е само пигмент.Иначе по състав са едни и същи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 12 ноември 2016 Сподели Публикувано 12 ноември 2016 Аз пък си мисля, че цветът е само пигмент.Иначе по състав са едни и същи. Не е така. Производителите ги оцветяват в различни цветове, за да дадът индикация на клиента: "Внимание, това не е двигателно масло"! По същият начин процедират и с течностите а хидравлики волан и автоматичните трансмисии. Някои са жълти, други червени, трети зелени. Основното е на какви стандарти отговарят. По-горе се спомена за G12. Сложи на такава охладителна уредба предвидена за G12 син антифриз и гледай какъв филм ще стане. Затова, докато се спазват изисквания на производителя всичко ще е наред, за която да е течност.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo_B Публикувано 12 ноември 2016 Сподели Публикувано 12 ноември 2016 Днес ударих греда със смяната. " Майстора" реши ,че ще източи само радиатора и ще долее новия антифриз.Казах му да източи и от блока и след 5 минуи търсене не можа да намери пробката на блока и каза ,че няма такава.Сега гледах сервизните ръководства и гледам ,че уж има.Та има ли няма пробка на блока? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 12 ноември 2016 Сподели Публикувано 12 ноември 2016 (редакция) Днес ударих греда със смяната. " Майстора" реши ,че ще източи само радиатора и ще долее новия антифриз.Казах му да източи и от блока и след 5 минуи търсене не можа да намери пробката на блока и каза ,че няма такава.Сега гледах сервизните ръководства и гледам ,че уж има.Та има ли няма пробка на блока? Може да има колега, но да е на много криво място. За пример ще дам моя Мицку 1.3. Майстора който ми прави първото обслужване навремето каза, че пробката ми е зад полуоските или рейката и ако трябва да се стигне до нея, трябва бая разглобяване. Затова източи каквото може като откачи маркучите. Може същата ситуация да е и при теб. Провери евентуално в този сайт цък по номер на рама. Успех. Редактирано 12 ноември 2016 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 14 ноември 2016 Сподели Публикувано 14 ноември 2016 (редакция) Аз скоро смених антифриза и аз доста време търсих пробката за източване на блока. В ръководството не е дадено много ясно къде се намира. Всъщност се намира над болта, който държи щеката за маслото и под напречната тръба, която идва от термостата. Смяната на антифриза става много лесно - развива се пробката от блока, развива се пробката на радиатора и един болт за обезвъздушаване на термостата отгоре, когато се налива новия антифриз. Побра 5 литра течност, което е почти целият антифриз. Посочих го на една картинка с подобен двигател. http://i65.tinypic.com/1z5oj61.jpg Редактирано 14 ноември 2016 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.