Премини към съдържание

Аутлендър 2011 177кс въпрос


Препоръчано мнение

Здравейте, искам да попитам някой от форума с този автомобил, може и по стара година, да ми помогне като отговори на няколко въпроса. Прегледах доста подробно книгата с която дойде колата но не открих отговори на следните въпроси, а и самата книга е за модел 2010 има някой неточности.

1) HSA системата за потегляне про наклон работи ли когато тръгваш от първа скорост, защото при мен работи само когато включа на задна?

2) КОгато съм в режим 4x4 LOCK безопасно ли е да се кара на дълги разстояния и при висока скорост?

3) Какво става ако при запален двигател (при KOS беключова система) ключа се изведе извън обсега на автомобила?

 

Благодаря Ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да попитам някой от форума с този автомобил, може и по стара година, да ми помогне като отговори на няколко въпроса. Прегледах доста подробно книгата с която дойде колата но не открих отговори на следните въпроси, а и самата книга е за модел 2010 има някой неточности.

1) HSA системата за потегляне про наклон работи ли когато тръгваш от първа скорост, защото при мен работи само когато включа на задна?

2) КОгато съм в режим 4x4 LOCK безопасно ли е да се кара на дълги разстояния и при висока скорост?

3) Какво става ако при запален двигател (при KOS беключова система) ключа се изведе извън обсега на автомобила?

 

Благодаря Ви предварително.

По първия въпрос не съм компетентен. По втория въпрос ти отговарям, че не е желателно да караш на дълги разтояния в режим 4х4 Lock. До колкото си спомням, не трябва да вдиташ повече от 40 км/ч, когато си в този режим. На третия въпрос ти отговарям така: когато излезе от автомобил със запален двигател, започва да пищи в купето, че няма връзка с KOS. Аз постоянно го правя, на запален двигател слизам, като в джоба ми е ключа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По втория въпрос искаш да кажеш, че не е препоръчително да се кара 4Х4 с блокаж на диференциалите нали ...? Всъщност не изключва ли автоматично над определена скорост ?

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По първия въпрос не съм компетентен. По втория въпрос ти отговарям, че не е желателно да караш на дълги разтояния в режим 4х4 Lock. До колкото си спомням, не трябва да вдиташ повече от 40 км/ч, когато си в този режим. На третия въпрос ти отговарям така: когато излезе от автомобил със запален двигател, започва да пищи в купето, че няма връзка с KOS. Аз постоянно го правя, на запален двигател слизам, като в джоба ми е ключа.

 

Здравей, да ти кажа не съм сигурен че каквото казваш е вярно за 4Х4 Lock. Продавачите в магазина ми казаха, че този режим е само ако си затънал някъде и искаш да излезеш без да боксуваш, но е доказано че те не знаят всички малки детайли. В книгата пише, че в този режим е безопасно да се кара при всякакви скорости. Вчера покарах около 5-6 км при 70км/ч и незабелязах системата да се изключва или да ми даде някакво предупреждение. Така че и аз незнам какъв е верният отговор на този въпрос, надявам се някой да знае със сигурност.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, да ти кажа не съм сигурен че каквото казваш е вярно за 4Х4 Lock. Продавачите в магазина ми казаха, че този режим е само ако си затънал някъде и искаш да излезеш без да боксуваш, но е доказано че те не знаят всички малки детайли. В книгата пише, че в този режим е безопасно да се кара при всякакви скорости. Вчера покарах около 5-6 км при 70км/ч и незабелязах системата да се изключва или да ми даде някакво предупреждение. Така че и аз незнам какъв е верният отговор на този въпрос, надявам се някой да знае със сигурност.

Поздрави

То може да се кара и с 120 км./ч. с заклячен диф, но не е препоръчително , особено по път с завои , тъй като има доста по голямо натоварване в диф-овете..........и съответно ще се износят много по бързо сателитите и пинионите и механизма за локването отколкото при нормални режими на експоатация........да не говорим и за гумите ...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Д0обре де, аз не мога да разбера защо не са го направили автоматично да се изключва над 30-40 км/ч...Много несъвършено като система ми се струва така...Я накой да даде малко повече инфо как работи точно и какъв тип система е , прехвърля ли мощност към колелата със сцепление и т.н....

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

По първа точка - даже не знам за какво става дума - мисля че моя Мишо (2010) няма такова нещо

 

По втора - от октомври до април карам САМО на 4WD LOCK - от 0 до 180 кмч. НЯма никакъв проблем нито за диференциал, нито за гуми. Работата е там че нашият "LOCK" не е истински LOCK и не блокира диференциалите, а само кардана. Тоест предава се постоянно движение и отпред и отзад, в съотношение 60:40, което на никого не пречи. Пример от живота : След неразумно паркиране в пряспа увиснах на корем и се наложи да поработя с лопатата. При включен LOCK и на първа предавка слизам от колата и какво да видя - въртят се (буксуват) предна лява и задна дясна.... Егати ЛОК-а.... Но за толкова пари - толкова.

 

По трета - пак пример от живота, вчера: Студ, сняг, обличам работните дрехи и излизам да чистя. ПАля на място, почиствам, оставям да се затопли, хвърлям работните дрехи (барабар с ключа), обличам парадните и си отпътувам за работа. Пред офиса гася естествено и .... филмът свършва. Жертва на новите технологии.... Такси, обратно в къщи, вземам си ключа и всичко се оправя.

Иначе екстрата е голяма глезотия! Но трябва да се внимава.

 

ВЕсели празници на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,

Аз доколкото знам, режим 4WD Lock се изключва автоматично над 40км/ч. Така са ми казвали и от Мицубиши Моторс, а също и че не е добре да се кара по асвалт. Аз лично почти целогодишно си карам на 4WD, а Lock включвам само когато имам проблеми с проходимостта. Случвало ми се е и лете в калища и зима в сняг. Както един колега е казал - LOCK блокира реално предно и задно колело по диагонал /и аз веднъж като нямаше къде да паркирам се боднах в една преспа и в резултат колата увисна по корем и наблюдавах как по диагонал предно и задно колело си въртят/. Та така, който иска истински джип си взима Паджеро ;)

Колкото до КОС, при мен ако слезна от колата с ключ при запален мотор, започва да пищи и вътре /на таблото също индикира/, а и отвън някъде от задната част на колата издава няколко сигнала.

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички който се включиха в дискусията. Едно нещо неразбирам как може да има толкова смотано обяснение на една от най важните черти на автомобила (в книгата без да преувеличавам има точно половин страничка за 2WD, 4WD, 4WD lock) и поне 7-8 страници, ако не и повече, обяснения как да си настроиш радиото. Досега съм имал и карал няколко Subaru при тях няма такива врътки и чудесии качваш се и газиш наред :) да се надявам че не съм направил грешка с оутлендера.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички който се включиха в дискусията. Едно нещо неразбирам как може да има толкова смотано обяснение на една от най важните черти на автомобила (в книгата без да преувеличавам има точно половин страничка за 2WD, 4WD, 4WD lock) и поне 7-8 страници, ако не и повече, обяснения как да си настроиш радиото. Досега съм имал и карал няколко Subaru при тях няма такива врътки и чудесии качваш се и газиш наред :) да се надявам че не съм направил грешка с оутлендера.

Колега, щом толкова искаш да караш с двойно, какъв е проблема да караш постоянно на 4WD? Защо искаш с lock? Движейки се с включено 4WD, повишаваш разхода на колата и скъсяваш живота на гумите наполовина. Ако караш и с включен блокаж (lock), влизаш в още по-голям разход не само с горивото и гумите, но и скъсяваш живота на диференциалите...

Пламен (DJ_Tymbi) ти го е написал, аз също го потвърждавам, а избора си е твой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

по въпрос 1 - тази система се включва когато спреш на наклон ,но по голям ,активира спирачките като на ръчна ,когато подадеш газ изключва без значение на коя скорост ,поне при мен е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом толкова искаш да караш с двойно, какъв е проблема да караш постоянно на 4WD? Защо искаш с lock? Движейки се с включено 4WD, повишаваш разхода на колата и скъсяваш живота на гумите наполовина. Ако караш и с включен блокаж (lock), влизаш в още по-голям разход не само с горивото и гумите, но и скъсяваш живота на диференциалите...

Пламен (DJ_Tymbi) ти го е написал, аз също го потвърждавам, а избора си е твой.

 

Колега, според мен човекът просто се информира, а не иска да кара на Lock постоянно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом толкова искаш да караш с двойно, какъв е проблема да караш постоянно на 4WD? Защо искаш с lock? Движейки се с включено 4WD, повишаваш разхода на колата и скъсяваш живота на гумите наполовина. Ако караш и с включен блокаж (lock), влизаш в още по-голям разход не само с горивото и гумите, но и скъсяваш живота на диференциалите...

Пламен (DJ_Tymbi) ти го е написал, аз също го потвърждавам, а избора си е твой.

 

Въпроса не е какво искам и какво не, а как точно работи колата какви са предимствата недостатъци и тн. Както казах преди досега съм карал AWD коли само и не съм забелязал гумите да се износват два пъти по бързо от на баща ми колата например. Аз пак не разбрах каква е разликата между 4wd i lock. Колите не са ми силната страна така че искам да видя всичко черно на бяло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом толкова искаш да караш с двойно, какъв е проблема да караш постоянно на 4WD? Защо искаш с lock? Движейки се с включено 4WD, повишаваш разхода на колата и скъсяваш живота на гумите наполовина. Ако караш и с включен блокаж (lock), влизаш в още по-голям разход не само с горивото и гумите, но и скъсяваш живота на диференциалите...

Пламен (DJ_Tymbi) ти го е написал, аз също го потвърждавам, а избора си е твой.

Слави Аутлендъра няма много общо с Паджерото като 4Х4 система...Разхода и да се повишава това е с около 0.5 -1 л /100, но пък сигурността и устойчовостта се повишава в пъти. За гумите със сигурност няма да има разлика в износването. Карам куатро и износването е ммного по-равномерно, отколкото при автомобил с предно...А за диференциалите дума да не става, ако употребата им ги износва и води до проблеми...значи има нещо сбъркано. По принцип това е най-здравия възел в автомобила...

Намерил съм информация по темата и като имам време ще я постна в другата тема за 4Х4. Оказва се,че всъщност lock не е блокировка въобще...Совите не са това , което са :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

по въпрос 1 - тази система се включва когато спреш на наклон ,но по голям ,активира спирачките като на ръчна ,когато подадеш газ изключва без значение на коя скорост ,поне при мен е така.

Здравей, системата знам как би трябвало да работи първото ми субару от 1996 имаше такова нещо и беше перфектно. Но за съжаление на оутлендера не ми се е включвало когато тръгвам от първа. Включи се няколко пъти на задна но никога на първа. Мисля утре да звънна до сервиза да питам.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...