kanelov_86 Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Имам запитване дали трябва да светят копчетата за авариини и за нагревателя за задният прозорец и как се свалят копчетата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Имам запитване дали трябва да светят копчетата за авариини и за нагревателя за задният прозорец и как се свалят копчетата Здравей Това за задния прозорец трябва, за аварийните не съм сигурен, но мисля че не. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Имам запитване дали трябва да светят копчетата за авариини и за нагревателя за задният прозорец и как се свалят копчетата И двете трябва да светят, като това за нагревателя би трябвало да е с 2 крушки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 Добре, ама за кой модел става въпрос? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 И двете трябва да светят, като това за нагревателя би трябвало да е с 2 крушки.Ако има индикация на таблото или дисплея, може и да е само една. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 (редакция) И двете копчета трябва да светят.Моите светеха и вчера игоряха на полвината табло едновременно заедно с един бушон.Днес слагах аларма на Колт-а и човека които я поставя се мъчи да ги смени,но така и не успя да отвори копчетата,защото крушките са вътре.Достраша го да напъва и да се чуди как става.Аз ако разбера ще кажа,че ме дразни така.Модела на Колта е 5-та генерация. Ето как се сваля табло http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15622 Редактирано 9 декември 2010 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kanelov_86 Публикувано 10 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2010 (редакция) Става дума за 4-та генерация. Също и копчето за мъглата - как се свалят? Редактирано 10 декември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sahi_mitov Публикувано 13 декември 2010 Сподели Публикувано 13 декември 2010 :mitsu-smiley: Здравей,колега.Копчетата се свалят като разкачиш средната конзола кадето е ЦДто.Копчетата са с болчета отзад,а те се разглобват трудно и умно без да се бърза.Щипките са отстрани на копчето.А лампичките ги има в магазини за електроника.Ще търсиш за касетофони за коли.И бавно без да бързаш. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAFIA Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 И двете копчета трябва да светят.Моите светеха и вчера игоряха на полвината табло едновременно заедно с един бушон.Днес слагах аларма на Колт-а и човека които я поставя се мъчи да ги смени,но така и не успя да отвори копчетата,защото крушките са вътре.Достраша го да напъва и да се чуди как става.Аз ако разбера ще кажа,че ме дразни така.Модела на Колта е 5-та генерация. Ето как се сваля табло http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15622 При мене копчето за нагревателя си има лампичка и свети, ама това за аварийните не свети. И мисля, че по принцип е така. Само индикациите на таблото за двата пътепоказатела се задействат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 (редакция) Копчето за нагревателя си има подсветка и отделно като се натисне има лампичка в него която светва и показва, че е задействан. Копчетата за халогените и стопчето за мъгла също имат подсветка. Копчето за аварийните не премигва при натиснато положение, но има подсветка и в тъмното също се вижда. Редактирано 31 януари 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nank 0 Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 (редакция) Май това за аварийните трябва да си свети, но крушката е много странна. Редактирано 1 февруари 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 (редакция) Който си търси крушка да казва в магазините за елетрочасти ,че търси 3мм крушка на 12 волта. Редактирано 15 февруари 2011 от S.Iliev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a30n Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 а някой да знае как се сменят крушките на панела с парното (colt 98), вчера успях да сваля само покритието и панела с часовника? Емо имаше едно видео но само за сваляне на таблото и панела с часовника. Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 а някой да знае как се сменят крушките на панела с парното (colt 98), вчера успях да сваля само покритието и панела с часовника? Емо имаше едно видео но само за сваляне на таблото и панела с часовника. Мерси Сваляш го панела който ти покрива врътките и часовника,и в двата края зад врътките се намират куплунгите с крушките.Две са,една от ляво,една от дясно.Малко на ш****о място са сложени,освети с нещо и се набутай максимално да ги видиш.Ако не си с много големи ръце,можеш и да бръкнеш и да завъртиш фасунката да излезне.Аз например не мога да си набутам там ръката и използвам едни закривени клещи (все едно са с човка като на поялник).С тях става бързо и лесно после само си сменяш крушката във фасунката и по обратния ред си ги поставяш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15622 Ето тук е видеото на третия пост може да разбереш как се маха панела.Едната крушка е на мястото точно между погрева на задното стъкло и врътката топло/студено а другата е между степените на вентилатора и положението от къде да духа въздуха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.