Премини към съдържание

дали трява да свети?


kanelov_86

Препоръчано мнение

Имам запитване дали трябва да светят копчетата за авариини и за нагревателя за задният прозорец и как се свалят копчетата

 

Здравей

 

Това за задния прозорец трябва, за аварийните не съм сигурен, но мисля че не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам запитване дали трябва да светят копчетата за авариини и за нагревателя за задният прозорец и как се свалят копчетата

 

И двете трябва да светят, като това за нагревателя би трябвало да е с 2 крушки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, ама за кой модел става въпрос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двете трябва да светят, като това за нагревателя би трябвало да е с 2 крушки.

Ако има индикация на таблото или дисплея, може и да е само една.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И двете копчета трябва да светят.Моите светеха и вчера игоряха на полвината табло едновременно заедно с един бушон.Днес слагах аларма на Колт-а и човека които я поставя се мъчи да ги смени,но така и не успя да отвори копчетата,защото крушките са вътре.Достраша го да напъва и да се чуди как става.Аз ако разбера ще кажа,че ме дразни така.Модела на Колта е 5-та генерация.

 

Ето как се сваля табло http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15622

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Здравей,колега.Копчетата се свалят като разкачиш средната конзола кадето е ЦДто.Копчетата са с болчета отзад,а те се разглобват трудно и умно без да се бърза.Щипките са отстрани на копчето.А лампичките ги има в магазини за електроника.Ще търсиш за касетофони за коли.И бавно без да бързаш. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И двете копчета трябва да светят.Моите светеха и вчера игоряха на полвината табло едновременно заедно с един бушон.Днес слагах аларма на Колт-а и човека които я поставя се мъчи да ги смени,но така и не успя да отвори копчетата,защото крушките са вътре.Достраша го да напъва и да се чуди как става.Аз ако разбера ще кажа,че ме дразни така.Модела на Колта е 5-та генерация.

 

Ето как се сваля табло http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15622

 

 

При мене копчето за нагревателя си има лампичка и свети, ама това за аварийните не свети. И мисля, че по принцип е така. Само индикациите на таблото за двата пътепоказатела се задействат. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Копчето за нагревателя си има подсветка и отделно като се натисне има лампичка в него която светва и показва, че е задействан. Копчетата за халогените и стопчето за мъгла също имат подсветка. Копчето за аварийните не премигва при натиснато положение, но има подсветка и в тъмното също се вижда.

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Който си търси крушка да казва в магазините за елетрочасти ,че търси 3мм крушка на 12 волта.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а някой да знае как се сменят крушките на панела с парното (colt 98), вчера успях да сваля само покритието и панела с часовника? Емо имаше едно видео но само за сваляне на таблото и панела с часовника.

 

Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а някой да знае как се сменят крушките на панела с парното (colt 98), вчера успях да сваля само покритието и панела с часовника? Емо имаше едно видео но само за сваляне на таблото и панела с часовника.

 

Мерси

 

 

Сваляш го панела който ти покрива врътките и часовника,и в двата края зад врътките се намират куплунгите с крушките.Две са,една от ляво,една от дясно.Малко на ш****о място са сложени,освети с нещо и се набутай максимално да ги видиш.Ако не си с много големи ръце,можеш и да бръкнеш и да завъртиш фасунката да излезне.Аз например не мога да си набутам там ръката и използвам едни закривени клещи (все едно са с човка като на поялник).С тях става бързо и лесно после само си сменяш крушката във фасунката и по обратния ред си ги поставяш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15622

 

Ето тук е видеото на третия пост може да разбереш как се маха панела.Едната крушка е на мястото точно между погрева на задното стъкло и врътката топло/студено а другата е между степените на вентилатора и положението от къде да духа въздуха.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...