Премини към съдържание

Защо гасне


stefantraikov

Препоръчано мнение

Релето за бензиновата помпа погледна ли го? Поне при мен е близко до ЕКУ-то и при манипулациите може да си изхулил нещо от него. Другото - дай на контакт и натисни с ръка котвата на релето за да видиш дали ще тръгне помпата и ще качи бензин, ако не - провери самата помпа и кабелите до нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да..точно така.

 

Ами до помпата се стига относително лесно през задната седалка. Замери дали се комутира захранването. За да си сигурен, пусни й 12 волта и виж дали качва. Ако помпата е ОК, но просто не се захранва, отиваш в другия край - гледаш дали има сигнал на съответния пин на ЕКУ-то. Ако работи нормално, значи нещо се случва между ЕКУ-то и помпата. Аз поне в този ред бих диагностицирал, понеже, от моя гледна точка, да се стигне до помпата е по-лесно, отколкото до ЕКУ-то.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата има ли блоу оф клапан, от онези дето "съскат"... и ако "да", ще задам втори въпрос?

Редактирано от DANI MG
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата има ли блоу оф клапан, от онези дето "съскат"... и ако "да", ще задам втори въпрос?

 

Здравей...Има да..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с колко бутала е и ако можеш кажи ми каква му е цената?

 

Как така с колко бутала е?...4 цилиндров е двигателя с 4 бутала.

Извинявай но не разбрах Кое каква цена е...?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как така с колко бутала е?...4 цилиндров е двигателя с 4 бутала.

Извинявай но не разбрах Кое каква цена е...?

 

Говоря за блоу оф клапана. :) Твоят двигател ми е добре познат, защото съм имал такъв Галант.

Помниш ли за какви пари си купил този клапан?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за блоу оф клапана. :) Твоят двигател ми е добре познат, защото съм имал такъв Галант.

Помниш ли за какви пари си купил този клапан?

 

.Взех го някъде към 30$ май беше,не помня с точнос,че имаше и разни други части..и за това нямам спомен за точна цена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема от гасненето на колата ти е от този клапан според мен, ако сложиш читав такъв за 300+лв с две бутала няма да имаш проблем с гасненето. Но първо дай да я запалим, а после ще мислим как да не я гасим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема от гасненето на колата ти е от този клапан според мен, ако сложиш читав такъв за 300+лв с две бутала няма да имаш проблем с гасненето. Но първо дай да я запалим, а после ще мислим как да не я гасим...

 

Да ти кажа и това ми е минавало през главата...но гасненето става дори и малко газ като дадеш...по някога дори и леко да и чукнеш газта и гасне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа и това ми е минавало през главата...но гасненето става дори и малко газ като дадеш...по някога дори и леко да и чукнеш газта и гасне.

 

Споделих проблема ти с хора, които са наясно с турбинирането и са сигурни в голям %, че проблема ти идва от този клапан. Ако имаш възможност пробвай с друг по-скъп и кажи дали изчезва проблема. Тук на илиенци продават едни лъскави такива клапани за по 60лв. и с тях симптомите са същите като при теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споделих проблема ти с хора, които са наясно с турбинирането и са сигурни в голям %, че проблема ти идва от този клапан. Ако имаш възможност пробвай с друг по-скъп и кажи дали изчезва проблема. Тук на илиенци продават едни лъскави такива клапани за по 60лв. и с тях симптомите са същите като при теб.

 

Ами освен да пробвам с някав друг клапан значи,да.Но първо трябва да е запаля колата...

А можеш ли да ми обясниш защо причината може да е в блоу офа??..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с 1-бутален блоу офф, двигателят ти сигурно се дави в гориво като пуснеш газта и затова гасне. Аз поне така си го представих.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

ЗДРАВЕЙ ТЕ.

НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ОБЯСНИ ЗАЩО,И КАКВИ СА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ КОЛАТА ДА МИ ГАСНЕ КАТО РАЗТОВАРИ БЛОУ ОФ КЛАПАНА..??..

ТЪРСИХ В НЕТА...НО НЕ ОТКРИХ КОЙ ЗНАЕ КАКВО СМИСЛЕНО....

НЯКОЙ БИ ЛИ БИЛ ТАКА ДОБЪР ДА МИ ОБЯСНИ...???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Махай мъркучите за въздуха към турбото. Възстанови си го както е било, т.е. само един мъркуч от дебитомера направо на дросела.....и давай газ да видим дали ще гасне. Ако пак гасне ще търсим причините , ако не гасне тогава проблема се върти около турбото и клапаните.....макар че се съмнявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Махай мъркучите за въздуха към турбото. Възстанови си го както е било, т.е. само един мъркуч от дебитомера направо на дросела.....и давай газ да видим дали ще гасне. Ако пак гасне ще търсим причините , ако не гасне тогава проблема се върти около турбото и клапаните.....макар че се съмнявам.

Да...това ще го пробвам....

Забравих да спмена че като откача дебитомера не гасне....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да...това ще го пробвам....

Забравих да спмена че като откача дебитомера не гасне....

Изулирах турбината, вързах дирекно дебитомера към дросела...и колата заработи перфекно....нито гасне,и е с перфекни обороти.Това кво ще рече ....че колата има нужда от друг БЛОУ ОФ...или??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изулирах турбината, вързах дирекно дебитомера към дросела...и колата заработи перфекно....нито гасне,и е с перфекни обороти.Това кво ще рече ....че колата има нужда от друг БЛОУ ОФ...или??

 

Означава да не бараш "убавата" колица...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изулирах турбината, вързах дирекно дебитомера към дросела...и колата заработи перфекно....нито гасне,и е с перфекни обороти.Това кво ще рече ....че колата има нужда от друг БЛОУ ОФ...или??

Това ще рече -ЧЕ!!!! Е желателно да спреш с опитите да "убиеш" горката кола, респ. мотора!

Според мен имаш бегла и повърхностна представа от ДВГ както и от основните принципи и закони на работа на тези машини,преди да започнеш 'тунинговане' или каквито и да е "подобрения" ще е нужно да почетеш здраво дебелите книги, да понатрупаш опит и ЗНАНИЕ!

Не се засягай НО-Това от мен...., но все пак автомобила си е твой, ако искаш можеш да си го доубиеш сам и без напътствия от тук!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ще рече -ЧЕ!!!! Е желателно да спреш с опитите да "убиеш" горката кола, респ. мотора!

Според мен имаш бегла и повърхностна представа от ДВГ както и от основните принципи и закони на работа на тези машини,преди да започнеш 'тунинговане' или каквито и да е "подобрения" ще е нужно да почетеш здраво дебелите книги, да понатрупаш опит и ЗНАНИЕ!

Не се засягай НО-Това от мен...., но все пак автомобила си е твой, ако искаш можеш да си го доубиеш сам и без напътствия от тук!

Няма за какво да се засягам...няма как да бъда засегнат....Но винаги ми е било чудно когато чета из разни форуми,и някой "НЕРАЗБИРАЩ" зададе някакъв въпрос с цел да му бъде помогнато по някакъв начин...то винаги се намират хора които да го наредът.....че нищо не разбирал,че тука не и било мястото на темата,че да вземел да по-прочете малко литература,че тая работа така на готово не ставала....и всякви такива глупости ......В крайна сметка не е ли за това форума???.....на човек ако не му е ясно нещо,да пише,и по някакъв начин да се опита да си разреши проблема...колкото и да е тъп тоя проблем......но явно не....ТОЯ ЗА НИЩО НЕ СТАВА...И НИЩО НЕ РАЗБИРА.

Относно това кво разбирам и кво не.....щом съм успял да си направя въпросните подобрения по колата...значи малко или много разбирам.......в никакъв случай не съм перфектен ....и за това искам мнения от по разбиращи и опитни хора,с цел да си разреша въпросния проблем......а не изказвания кво съм разбирал и кво не.

ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да се засягам...няма как да бъда засегнат....Но винаги ми е било чудно когато чета из разни форуми,и някой "НЕРАЗБИРАЩ" зададе някакъв въпрос с цел да му бъде помогнато по някакъв начин...то винаги се намират хора които да го наредът.....че нищо не разбирал,че тука не и било мястото на темата,че да вземел да по-прочете малко литература,че тая работа така на готово не ставала....и всякви такива глупости ......В крайна сметка не е ли за това форума???.....на човек ако не му е ясно нещо,да пише,и по някакъв начин да се опита да си разреши проблема...колкото и да е тъп тоя проблем......но явно не....ТОЯ ЗА НИЩО НЕ СТАВА...И НИЩО НЕ РАЗБИРА.

Относно това кво разбирам и кво не.....щом съм успял да си направя въпросните подобрения по колата...значи малко или много разбирам.......в никакъв случай не съм перфектен ....и за това искам мнения от по разбиращи и опитни хора,с цел да си разреша въпросния проблем......а не изказвания кво съм разбирал и кво не.

ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ....

 

Абсолютно прав си. Иначе блоу-офът трябва да е пълно менте, че да не палиш. Турбопътищата да не издишат отнякъде. Както ти казах преди няколко седмици, директно забоден дебитомерът би трябвало да работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Галанта гасне от БЛОУ ОФА....Запуших го че да задържи въздуха в системата..дадох газ и не изгасна.После пак го отпуших ...и гасне.

Идва въпросът...какъв Блоу оф да си взема че да не гасне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Галанта гасне от БЛОУ ОФА....Запуших го че да задържи въздуха в системата..дадох газ и не изгасна.После пак го отпуших ...и гасне.

Идва въпросът...какъв Блоу оф да си взема че да не гасне?

 

Никакъв Блоу оф не слагай, защото ще довършиш двигателя.

Това нещо се прави от хора професионалисти, който разбират за какво иде реч!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявайте колеги, ама човека си е прав. Вярно, може на никой от вас да не му допада идеята на колегата да си прави тунинг на колата, ама не сме ние хората дето ще го съдим. Все пак колата си е негова. Като смятате, че той не разбира достатъчно просто го насочете към хора, които разбират и ще му оправят проблема срещу съответното заплащане. Ако той иска сам да си чупи колата, тогава негова воля, важното е че ние като колеги от форума сме направили всичко възможно да му помогнем.

 

Поздрави на всички :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...