Премини към съдържание

FireHead

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

FireHead's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Ха, ха, кефиш ме... ;) :mitsu-smiley:
  2. Стига бе човек. При изпреварване дори и без кикдаун колата с автомат има достатъчна динамика и мощност. До сега съм попадал по-скоро в обратните ситуации: Тръгвам да изпреварвам. Натискам малко повече гаста и се изнасям. Комплексара до мен натиска гаста и ме гледа умно. Натискам кикдауна и след 3 секунди говедото се губи в задното огледало с кисела физиономия. А аз установявам, че съм ускорил до 160км. и взимам завоя на ABS... малко ми се изправи косата... :mitsu-smiley:
  3. Благодаря ти колега! Помогна ми! :mitsu-smiley:
  4. Имам в предвид как се свалят от таблото. Монтирани са до бутоните за огледалата. Нещо не мога да стопля как да ги сваля. :mitsu-smiley:
  5. FireHead

    Бутоните на вратите

    Благодаря колеги, проблема е решен. Както предположи stevensgr масата на бутона беше аут. Не се стърпях и го разглобих по тъмно. Клемата на масата в самият бутон беше позеленяла. След надлежно почистване на окисите - дискотеката е преустановена. :mitsu-smiley:
  6. FireHead

    Бутоните на вратите

    Мерси колега. Виж това с масата е новост за мен. Мислех, че бутона просто дава на късо двете кабелчета, които влизат в него. Утре ще пробвам!
  7. FireHead

    Бутоните на вратите

    Свалих си бутона. С едно кабелче давах куплонга на късо симулирайки бутона. Няма разлика. Проблема е някаде в инсталацията. Не в бутона...
  8. FireHead

    Бутоните на вратите

    Имам. Но не е от алармата. Не питай защо съм сигурен. Проблема е, че при тия условия при отваряне на предна дясна врата - няма аларма. Защото не светват никакви лампи.
  9. Колеги, забелязах доста малоумен проблем. Вероятно си съществува от както имам Галанта, но му обърнах внимание едва наскоро. Именно: 1. Ако отвориш предна лява врата - светват предните две плафониери и червената лампа на вратата - НОРМАЛНО. 2. Ако отвориш задна лява врата - светват предните две плафониери и задната лява плафониера - НОРМАЛНО. 3. Ако отвориш предна дясна врата - нищо не свети - ще кажете не работи бутона - да ама не. Ако отвориш и задната врата светва червената лампа на вратата и предните плафониери. Светва и задна дясно, но това е нормално, защото е отворена задната врата!!! Сега ако при отворена задна врата започенете да натискате предния десен бутон - светва и угасва червената лампа на вратата. 4. Ако отвориш задна дясна врата - светват предните две плафониери и задната дясна плафониера - НОРМАЛНО. Явно нещо е разменено в кабелите. Може би бутоните на двете десни врати са вързани последователно. Как е станало това и къде се намират връзките за да оправя тоя досаден проблем? Благодаря предварително!
  10. Ако може админите да преименуват темата на: Ръководство за подмяна на интериорни крушки и/или подмяната им с диоди. Мисля, че може да се окаже полезна и информативна за всеки тая тема. :mitsu-smiley:
  11. 1. Вадиш стереото си. Той е на релси... би трябвало. Това ти дава удобство да бръкнеш в образувалата се дупка, да хванеш целият панел (този, който покрива всичко от климатроника до пепелника включително) и да го извадиш от щипките му. Така не се налага да завираш отверки - респективно да съсипваш визията на колата. 2. Откачаш двата кабела на запалката. Те са на черна и бяла кабелна обувка. Вадиш фасунките за осветлението на запалката и пепелника. 3. Откачаш двата куплунга на климатроника. 4. Вече спокойно можеш да свалиш целият модул, който представлява интериорната пластмаса с висящи на нея климатроник, кутията под стереото, чекмедженцето, пепелник и запалка. 5. Сваляш климатроника с четрите винта с които се държи за пластмасата (не тези четри с, които е захванат за четрите метални планки). 6. Отвинтваш четри дълги винта от задната страна с които се държи предният капак. 7. Дърпаш врътката за температурата и тя излиза. 8. Сега можеш да свалиш предния капак, който все още се държи на 4 щипки. Отверка не е нужна за операцията. Вършат работа и едноседмични нокти ;) 9. Повдигаш платката. Фиксирана е с две щипки. Все още е свързана с два лентови кабела към платката във вътрешността на климатроника. Разглояването свършва до тук!!! Никакво разпояване на лентови кабели и течно-кристални дисплеи. Фасонките са достъпни. Диодите могат да се запоят ДИРЕКТНО на платката. Промушвате ги през отвора и ги запоявате от задната страна спазвайки поляритета. Не забравяйте резистора. ОСОБЕНОТО е, че осветлението на течно-кристалният дисплей е двустепенно (дневно и нощно) в зависимост от това дали сте пуснали фаровете или сте дали само контакт. Ако не ме лъже паметта - дневно 12V, нощно 6V. От тук следва, че резистора се изчислява на базата на по-високото напрежение. Осветлението на бутоните е стандартно - 12V. :mitsu-smiley:
  12. Ами първо трябва да имаш в предвид, че при 12V напрежение на акумулатора, трябва да свържеш (запоиш) последователно на диода резистор между 470 и 570 ома. За целта единият крак (плюса да кажем)го режеш много късо (около 3мм). Режеш единият крак на резистора пак толкова. Запояваш ги като 3мм. се припокриват. След това свободните краища ги сгъвам 2-3 пъти и калайдисвам с поялник за да се превърнат в нещо като клема. Изолирам с изолир бант двата полюса на диода, като оставям само клемите да стърчат над изолацията. Това отнема около 5 минути. След това пъхаш диода във фасонката като съблюдаваш + със + и - със -. Ако крушките с нагреваема жичка не им пука за полюсите, при диодите е фатално ако го обърнеш. фатално за тях. В някои случаи (като при замяна лампите на климатроника), може направо да запоиш диодите за контактните площадки където контактуват фасонките. Това ДА НЕ СЕ ПРАВИ НА ТАБЛОТО с километража и оборотомера, защото там контактните площадки са нанесени върху найлонова пладка. Има голяма вероятност ако запоявате върху нея да я стопите. При климатроника, платката е монолитна двуслойна. :mitsu-smiley:
  13. Както вече споменах почти всички крушки в купето ми изискваха подмяна. Наложи се да разглобя всеки сантиметър от таблото на галанта. Смених си даже крушките на климатроника с диоди. В твоя случай обаче незнам колко мога да съм ти полезен, защото ти си с Галанта след фейсливта, респективно с типтроник. Може би има някакви разлики, а може и да няма... Накратко: 1. Както каза колегата по-горе, повдигаш с отверка в задната част от към подлакътника интериорния капак, който се намира около лоста (има си гнездо където да влезе отверката). След това дърпаш капака назад (освен 2 щипки от ляво и дясно има и две крачета от предната страна на капака, които влизат под пепелника). 2. Демонтираш кората на цялата централна конзола. Има 2 винта близо до пепелника и 2 винта при стелките на задните седалки. Трябва да изключиш куплунзите за отоплението на седалките и лампата за осветление на долапа. 3. Отвърташ 4бр. винта на самия панел на лоста (с прозорчетата за позициите на лоста). Вдигаш го нагоре, колкото да се добереш до фасонката на осветлението, която е в долният край. Сменяш крушката. Аз на всякаде слагам диоди. Горят по-рядко. Светят по-добре. Не натоварват ел. системата. Можеш да си избереш цвят. :mitsu-smiley:
  14. Сложих общо 9 диода. По 2бр. във всяко от големите четри гнезда, и 1бр. в малкото гнездо в зоната на 220-240км.
×
×
  • Създаване...