1. Вадиш стереото си. Той е на релси... би трябвало. Това ти дава удобство да бръкнеш в образувалата се дупка, да хванеш целият панел (този, който покрива всичко от климатроника до пепелника включително) и да го извадиш от щипките му. Така не се налага да завираш отверки - респективно да съсипваш визията на колата. 2. Откачаш двата кабела на запалката. Те са на черна и бяла кабелна обувка. Вадиш фасунките за осветлението на запалката и пепелника. 3. Откачаш двата куплунга на климатроника. 4. Вече спокойно можеш да свалиш целият модул, който представлява интериорната пластмаса с висящи на нея климатроник, кутията под стереото, чекмедженцето, пепелник и запалка. 5. Сваляш климатроника с четрите винта с които се държи за пластмасата (не тези четри с, които е захванат за четрите метални планки). 6. Отвинтваш четри дълги винта от задната страна с които се държи предният капак. 7. Дърпаш врътката за температурата и тя излиза. 8. Сега можеш да свалиш предния капак, който все още се държи на 4 щипки. Отверка не е нужна за операцията. Вършат работа и едноседмични нокти ;) 9. Повдигаш платката. Фиксирана е с две щипки. Все още е свързана с два лентови кабела към платката във вътрешността на климатроника. Разглояването свършва до тук!!! Никакво разпояване на лентови кабели и течно-кристални дисплеи. Фасонките са достъпни. Диодите могат да се запоят ДИРЕКТНО на платката. Промушвате ги през отвора и ги запоявате от задната страна спазвайки поляритета. Не забравяйте резистора. ОСОБЕНОТО е, че осветлението на течно-кристалният дисплей е двустепенно (дневно и нощно) в зависимост от това дали сте пуснали фаровете или сте дали само контакт. Ако не ме лъже паметта - дневно 12V, нощно 6V. От тук следва, че резистора се изчислява на базата на по-високото напрежение. Осветлението на бутоните е стандартно - 12V. :mitsu-smiley: