milenjs Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Релето за бензиновата помпа погледна ли го? Поне при мен е близко до ЕКУ-то и при манипулациите може да си изхулил нещо от него. Другото - дай на контакт и натисни с ръка котвата на релето за да видиш дали ще тръгне помпата и ще качи бензин, ако не - провери самата помпа и кабелите до нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Да..точно така. Ами до помпата се стига относително лесно през задната седалка. Замери дали се комутира захранването. За да си сигурен, пусни й 12 волта и виж дали качва. Ако помпата е ОК, но просто не се захранва, отиваш в другия край - гледаш дали има сигнал на съответния пин на ЕКУ-то. Ако работи нормално, значи нещо се случва между ЕКУ-то и помпата. Аз поне в този ред бих диагностицирал, понеже, от моя гледна точка, да се стигне до помпата е по-лесно, отколкото до ЕКУ-то. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 (редакция) Колега, колата има ли блоу оф клапан, от онези дето "съскат"... и ако "да", ще задам втори въпрос? Редактирано 23 ноември 2010 от DANI MG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 23 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Колега, колата има ли блоу оф клапан, от онези дето "съскат"... и ако "да", ще задам втори въпрос? Здравей...Има да.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 А с колко бутала е и ако можеш кажи ми каква му е цената? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 23 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2010 А с колко бутала е и ако можеш кажи ми каква му е цената? Как така с колко бутала е?...4 цилиндров е двигателя с 4 бутала.Извинявай но не разбрах Кое каква цена е...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Как така с колко бутала е?...4 цилиндров е двигателя с 4 бутала.Извинявай но не разбрах Кое каква цена е...? Говоря за блоу оф клапана. Твоят двигател ми е добре познат, защото съм имал такъв Галант.Помниш ли за какви пари си купил този клапан? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 23 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Говоря за блоу оф клапана. Твоят двигател ми е добре познат, защото съм имал такъв Галант.Помниш ли за какви пари си купил този клапан? .Взех го някъде към 30$ май беше,не помня с точнос,че имаше и разни други части..и за това нямам спомен за точна цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Проблема от гасненето на колата ти е от този клапан според мен, ако сложиш читав такъв за 300+лв с две бутала няма да имаш проблем с гасненето. Но първо дай да я запалим, а после ще мислим как да не я гасим... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 23 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Проблема от гасненето на колата ти е от този клапан според мен, ако сложиш читав такъв за 300+лв с две бутала няма да имаш проблем с гасненето. Но първо дай да я запалим, а после ще мислим как да не я гасим... Да ти кажа и това ми е минавало през главата...но гасненето става дори и малко газ като дадеш...по някога дори и леко да и чукнеш газта и гасне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Да ти кажа и това ми е минавало през главата...но гасненето става дори и малко газ като дадеш...по някога дори и леко да и чукнеш газта и гасне. Споделих проблема ти с хора, които са наясно с турбинирането и са сигурни в голям %, че проблема ти идва от този клапан. Ако имаш възможност пробвай с друг по-скъп и кажи дали изчезва проблема. Тук на илиенци продават едни лъскави такива клапани за по 60лв. и с тях симптомите са същите като при теб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 23 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Споделих проблема ти с хора, които са наясно с турбинирането и са сигурни в голям %, че проблема ти идва от този клапан. Ако имаш възможност пробвай с друг по-скъп и кажи дали изчезва проблема. Тук на илиенци продават едни лъскави такива клапани за по 60лв. и с тях симптомите са същите като при теб. Ами освен да пробвам с някав друг клапан значи,да.Но първо трябва да е запаля колата...А можеш ли да ми обясниш защо причината може да е в блоу офа??.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 23 ноември 2010 Сподели Публикувано 23 ноември 2010 Ако си с 1-бутален блоу офф, двигателят ти сигурно се дави в гориво като пуснеш газта и затова гасне. Аз поне така си го представих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 13 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2010 ЗДРАВЕЙ ТЕ.НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ОБЯСНИ ЗАЩО,И КАКВИ СА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ КОЛАТА ДА МИ ГАСНЕ КАТО РАЗТОВАРИ БЛОУ ОФ КЛАПАНА..??..ТЪРСИХ В НЕТА...НО НЕ ОТКРИХ КОЙ ЗНАЕ КАКВО СМИСЛЕНО....НЯКОЙ БИ ЛИ БИЛ ТАКА ДОБЪР ДА МИ ОБЯСНИ...??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 декември 2010 Сподели Публикувано 13 декември 2010 Махай мъркучите за въздуха към турбото. Възстанови си го както е било, т.е. само един мъркуч от дебитомера направо на дросела.....и давай газ да видим дали ще гасне. Ако пак гасне ще търсим причините , ако не гасне тогава проблема се върти около турбото и клапаните.....макар че се съмнявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 13 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 13 декември 2010 Махай мъркучите за въздуха към турбото. Възстанови си го както е било, т.е. само един мъркуч от дебитомера направо на дросела.....и давай газ да видим дали ще гасне. Ако пак гасне ще търсим причините , ако не гасне тогава проблема се върти около турбото и клапаните.....макар че се съмнявам.Да...това ще го пробвам....Забравих да спмена че като откача дебитомера не гасне.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 14 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 14 декември 2010 Да...това ще го пробвам....Забравих да спмена че като откача дебитомера не гасне....Изулирах турбината, вързах дирекно дебитомера към дросела...и колата заработи перфекно....нито гасне,и е с перфекни обороти.Това кво ще рече ....че колата има нужда от друг БЛОУ ОФ...или?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FireHead Публикувано 15 декември 2010 Сподели Публикувано 15 декември 2010 Изулирах турбината, вързах дирекно дебитомера към дросела...и колата заработи перфекно....нито гасне,и е с перфекни обороти.Това кво ще рече ....че колата има нужда от друг БЛОУ ОФ...или?? Означава да не бараш "убавата" колица... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FireHead Публикувано 15 декември 2010 Сподели Публикувано 15 декември 2010 ...защото може накрая да "блоу-офнеш" супата... :icon_hmm: Карай си колата както феновете от Митсубиши са я зъздали! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Изулирах турбината, вързах дирекно дебитомера към дросела...и колата заработи перфекно....нито гасне,и е с перфекни обороти.Това кво ще рече ....че колата има нужда от друг БЛОУ ОФ...или??Това ще рече -ЧЕ!!!! Е желателно да спреш с опитите да "убиеш" горката кола, респ. мотора! Според мен имаш бегла и повърхностна представа от ДВГ както и от основните принципи и закони на работа на тези машини,преди да започнеш 'тунинговане' или каквито и да е "подобрения" ще е нужно да почетеш здраво дебелите книги, да понатрупаш опит и ЗНАНИЕ!Не се засягай НО-Това от мен...., но все пак автомобила си е твой, ако искаш можеш да си го доубиеш сам и без напътствия от тук! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 16 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2010 Това ще рече -ЧЕ!!!! Е желателно да спреш с опитите да "убиеш" горката кола, респ. мотора! Според мен имаш бегла и повърхностна представа от ДВГ както и от основните принципи и закони на работа на тези машини,преди да започнеш 'тунинговане' или каквито и да е "подобрения" ще е нужно да почетеш здраво дебелите книги, да понатрупаш опит и ЗНАНИЕ!Не се засягай НО-Това от мен...., но все пак автомобила си е твой, ако искаш можеш да си го доубиеш сам и без напътствия от тук!Няма за какво да се засягам...няма как да бъда засегнат....Но винаги ми е било чудно когато чета из разни форуми,и някой "НЕРАЗБИРАЩ" зададе някакъв въпрос с цел да му бъде помогнато по някакъв начин...то винаги се намират хора които да го наредът.....че нищо не разбирал,че тука не и било мястото на темата,че да вземел да по-прочете малко литература,че тая работа така на готово не ставала....и всякви такива глупости ......В крайна сметка не е ли за това форума???.....на човек ако не му е ясно нещо,да пише,и по някакъв начин да се опита да си разреши проблема...колкото и да е тъп тоя проблем......но явно не....ТОЯ ЗА НИЩО НЕ СТАВА...И НИЩО НЕ РАЗБИРА.Относно това кво разбирам и кво не.....щом съм успял да си направя въпросните подобрения по колата...значи малко или много разбирам.......в никакъв случай не съм перфектен ....и за това искам мнения от по разбиращи и опитни хора,с цел да си разреша въпросния проблем......а не изказвания кво съм разбирал и кво не.ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Няма за какво да се засягам...няма как да бъда засегнат....Но винаги ми е било чудно когато чета из разни форуми,и някой "НЕРАЗБИРАЩ" зададе някакъв въпрос с цел да му бъде помогнато по някакъв начин...то винаги се намират хора които да го наредът.....че нищо не разбирал,че тука не и било мястото на темата,че да вземел да по-прочете малко литература,че тая работа така на готово не ставала....и всякви такива глупости ......В крайна сметка не е ли за това форума???.....на човек ако не му е ясно нещо,да пише,и по някакъв начин да се опита да си разреши проблема...колкото и да е тъп тоя проблем......но явно не....ТОЯ ЗА НИЩО НЕ СТАВА...И НИЩО НЕ РАЗБИРА.Относно това кво разбирам и кво не.....щом съм успял да си направя въпросните подобрения по колата...значи малко или много разбирам.......в никакъв случай не съм перфектен ....и за това искам мнения от по разбиращи и опитни хора,с цел да си разреша въпросния проблем......а не изказвания кво съм разбирал и кво не.ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ.... Абсолютно прав си. Иначе блоу-офът трябва да е пълно менте, че да не палиш. Турбопътищата да не издишат отнякъде. Както ти казах преди няколко седмици, директно забоден дебитомерът би трябвало да работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefantraikov Публикувано 29 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 29 декември 2010 Галанта гасне от БЛОУ ОФА....Запуших го че да задържи въздуха в системата..дадох газ и не изгасна.После пак го отпуших ...и гасне.Идва въпросът...какъв Блоу оф да си взема че да не гасне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 декември 2010 Admin Сподели Публикувано 29 декември 2010 Галанта гасне от БЛОУ ОФА....Запуших го че да задържи въздуха в системата..дадох газ и не изгасна.После пак го отпуших ...и гасне.Идва въпросът...какъв Блоу оф да си взема че да не гасне? Никакъв Блоу оф не слагай, защото ще довършиш двигателя.Това нещо се прави от хора професионалисти, който разбират за какво иде реч! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Arnaudov Публикувано 31 декември 2010 Сподели Публикувано 31 декември 2010 Извинявайте колеги, ама човека си е прав. Вярно, може на никой от вас да не му допада идеята на колегата да си прави тунинг на колата, ама не сме ние хората дето ще го съдим. Все пак колата си е негова. Като смятате, че той не разбира достатъчно просто го насочете към хора, които разбират и ще му оправят проблема срещу съответното заплащане. Ако той иска сам да си чупи колата, тогава негова воля, важното е че ние като колеги от форума сме направили всичко възможно да му помогнем. Поздрави на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.