Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Колега да ти е честито , по добро от новото няма , безаварийни километри !!!!!! :mitsu-smiley:

:D ПС колеги дизеловия двигател този 1.8 собствена разработка на митсубиши ли е или пак е отстъпен от някой друга фирма (на аутлендера 2.2 дизела взаимстван от пежо е последно поколение двг , за ваговия двг 2.0 дид от фв ), сори за спама в темата на колегата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайдееее......май вече е достатъчно! Предлагам нещата да си останат на този етап и да успокоим топката :icon_thumbup:

Наливам си едно малко коняче ! НАЗДРАВЕ :icon_n_oops: , :dqdo:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен на Асен :icon_bye:

 

Асене, не е ли малко постничко вътре - как я усещаш колата?

Стои ми малко евтинко сглобено.

 

Както каза Мирослав колата не е висок клас, но на мен 4х4 дизел версията ми се струва скъпа.

Сравнението правя с Кашкай, който мой приятел взе пролетта за 35к лева.

Машината е с кожен салон, 4х4, 2ка бензин, автомат с типтроник и доста екстри.

Донякъде това може би се дължи и на митото за внос в евросъюза.

 

Миналата седмица в отбивката към детската градина в Симеоново се разминах с

ASX-че. Мисля беше светло кафяв и с бензинов двигател.

 

PS.

Когато взема порше ще му мисля ...

Познавам човек карал кайен няколко години.

Горял е порядъчно масло и до последно не са могли да му кажат защо.

Не правя сравнения - просто споделям информация от първа ръка.

Редактирано от Niko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ASX е добър автомобил, но си е в ниския сегмент на средния клас, не може да очаквате някакви чудеса, но и цената си му е такава. Когато го тествах не останах очарован, просто очаквах много повече от новия им дизелов двигател (като динамика). Все пак времето ще покаже дали двигателя е надежден и доколко е добър като експлоатация, както и качествата на автомобила като цяло. Истината е, че Mitsubishi има много да наваксва в дизеловите двигатели - последните 10 години много изостанаха от съвременните разработки.

 

 

като е толкова евтина и нисък клас, купи една за жена си!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Kашкаj и ASX са еднакви като технически харектеристики и цени, ASX е създаден за основен конкурент на Кашкай ,с тази разлика, че Кашкая прилича на насекомо!

Относно ниския клас, ниска цена - НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата,страхотна е, със здраве да се ползва. Би ли споделил 1.6 бензиновия двигател как се справя при изпреварване например, за града пъргав ли е? Четох някъде че скоростната кутия не била прецизна, имаш ли някакви впечатления? Разхода на гориво наистина ли е толкова нисък както по спецификацията? Мерси, може и на ЛС да отговориш. Всичко добро.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за колата,страхотна е със здраве да се ползва.Би ли споделил 1.6 бензиновия двигател как се справя при изпреварване например,за града пъргав ли е.Четох някъде ,че скоростната кутия не била прецизна имаш ли някави впечатления.Разхода на гориво наистина ли е толкова нисък както по спецификацията.Мерси ,може и на ЛС да отговориш.Всичко добро.

 

 

Mерси ,двигателя според мен е идеално балансиран за това купе 1200кг-120кс, то и затова няма по голям бензинов за Eвропа , изпреварването е безпроблемно и на 5та, на баир на 3-4та с много запас при3000об .B града е много- пъргав, лепи за седалката народните коли нямат шанс. Cкоростната кутия си е добра ,но компютъра непрекъснато те кара да караш на по висока предавка ,след 50кмч на 5та , това е за икономично каране -препоръчително .B книжката е дадено 1-30км 2-60км 3-90км4-120км и е вярно, двигателя при високи обороти ръмжи спорто- гадно. Pазхода в града 9 ,извънградско 7.5 при 100-120км но може и да падне още съм на 1000км

Bсичо зависи от колко коня слизаш.

Човек от бс ми каза ,че безиновия двигател е по добрия избор ,дизеловите двигатели много добри но нашата нафта им разгонва фамилията,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвременните тенденции са, по-малко копчета - за по голяма безопасност. Наблюдава се при всички марки.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора.Всичко което казваш звучи супер ,единствено разхода доста се разминава със спецификацията 4,9-извънградско ,7,5-градско .Разбира се ще падне разхода ,все пак си минал само 1000км.Ми ще почвам да събирам за ASX , разхода на гориво напоследък стана доста важна тема .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето на какво попаднах тия дни

http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_42.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега asen1972 :icon_dance: !

Как ти се струва шума в купето? За мен това беше най-слабата част. Иначе колата вози доста комфортно. В крайна сметка поръчах и аз бензинова, която трябва да пристигне началото на другата година. Ще се радвам да споделиш впечатлениятра си след още 1000 км да знам какво да очаквам. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито на колегата за новата придобивка и да ти носи много радост!

 

ASX е добър автомобил, но си е в ниския сегмент на средния клас, не може да очаквате някакви чудеса, но и цената си му е такава. Когато го тествах не останах очарован, просто очаквах много повече от новия им дизелов двигател (като динамика). Все пак времето ще покаже дали двигателя е надежден и доколко е добър като експлоатация, както и качествата на автомобила като цяло. Истината е, че Mitsubishi има много да наваксва в дизеловите двигатели - последните 10 години много изостанаха от съвременните разработки.

 

Аз пък от доста време се чудя дали този 1,8 турбодизел смятат да го предлагат за Лансер и Аутлендър и евентуално кога. Щях да попитам на пловдивския панаир, но балканстарци бяха много заети. Или може би Мицубиши имат дългосрочни договори с ФауАГ за 2-литровия дизел (ops, току-що видях, че за сегашния Аутлендър вече не предлагат немския дизел), или пък митото за европейския пазар ще им дойде в повечко? Някакви идеи и предположения?

 

Иначе ASX е действително много симпатичен, обаче виждам сериозен недостатък (в условията на продажба, не в друго). Просто моделът не ползва данъчен кредит и ако аз (да речем, че имам възможностите) искам 4х4, директно бих се спрял на Аутландър.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...виждам сериозен недостатък (в условията на продажба, не в друго). Просто моделът не ползва данъчен кредит и ако аз (да речем, че имам възможностите) искам 4х4, директно бих се спрял на Аутландър.
Данъчен кредит не беше ли да 'ти върнат ДДС-то'? Това не се ли ползва само ако упражняваш някаква дейност свързана с транспортиране на стоки? Т.е. вземаш това, което ще ти върши работа, а не това, което ти харесва.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_42.html първа част http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_43.html втора част

 

Що не си взе Дачия Дъстър? :D Във Пежо форума ме направиха луд,че съм бил петокласник и не съм разбирал от коли щом казвам ,че дачята е грозна и некачествена!А пък и била евтина само нищожните 32000лв. и ми дадоха този линк за сравнение!

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_42.html първа част http://www.automedia.bg/video-test-drive/video_43.html втора част

 

Що не си взе Дачия Дъстър? :D Във Пежо форума ме направиха луд,че съм бил петокласник и не съм разбирал от коли щом казвам ,че дачята е грозна и некачествена!А пък и била евтина само нищожните 32000лв. и ми дадоха този линк за сравнение!

:rulez:

Аз я изпробвах и Дачията и определено е зле. Оборудването вътре е като Рено на 20 г(имам такова и затова го разпознах). Коланът отзад единия се беше прецакал вече(закопчалката).

Иначе вози меко(+), но динамиката е отврат. 1-ва, 2-ра и 3-та са супер зле. Били предвидени за изкачване/слизане да се ползват вместо да има Хил асист(така твърдеше представителя).

Много по-шумна е вътре от АСХ(а той не е тих според мен). Като цяло бях много разочарован от Дъстъра, а нямах големи очаквания.

Според мен въпросното ревю е много посредствено. Никъде не обърнаха внимание на сигурността на пътниците, която при АСХ е 5*(Австралийския НКАП, още не е тествана в Европа), а Дачия няма досега с повече от 3*. Електронната стабилизираща програма е серийна в АСХ, а при Дачия е опция за най-високото оборудване и само за дизел. Това според мен са едни от най-важните неща при избор на автомобил, а не бяха засегнати изобщо.

Аз исках висок автомобил повече от колкото да е 4Х4. Затова и бензиновия модел с 195 мм височина ми допадна. За 35 000 лв е доста по-добре оборудван от Дачия за 35 000 (защото с екстри като ЕСП и металик ще дойде толкова), като единствено не е 4х4. За всеки влак си има пътници разбира се. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеее, до къде я докарахме, да сравняват :mitsu-smiley: с Дачия.....................хахахахааха.......... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеее, до къде я докарахме, да сравняват :mitsu-smiley: с Дачия.....................хахахахааха.......... :icon_doh:

:D :D :D Ами то пък,как си личи,че е нагласен теста!Този дето ги изпробва колите най ме кефи,когато казва:Мицубишито има много сложна мултимедиина система.....и аз гледам......MODE,NAVI,INFO,MENU,POWER,OPEN,SET и VOLUME....елеей :mad: направо най сложната космическа апаратура са му сложили,хората няма да могат да работят с нея посмъртно,а пък в Дъстъра имате аудио система същата,като във вашия Москвич,драги бъдещи купувачи :D

Редактирано от FOXO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственото с което може да го сравняват ,и така правят по света ,е кашкая защото ASX е направен да го конкурира.

За мен предимствата на са : външен вид, (кашкай прилича на брънбар ) и ASX е произведен в Япония.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, нека не се захласваме.. Дачия има много голямо предимство пред Мицубиши. С нейната емблема можеш бързо и безопасно да си отваряш бирички (стига да не се счупи де :rolleyes: ). Докато с трите диаманта отварянето на бира е малко по трудно :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...