Премини към съдържание

Нов член с Пинин GDI 2.0 и вече търся помощ


Препоръчано мнение

Здравейте!От Стара Загора съм с Митсубиши Паджеро Пинин 129к.с бензин.Преди 3 дни го закупих,но вече имам проблем!Тръгнах за Пловдив,но като загря колата нормално, започна да прекъсва сякаш се губи ел.захранването като цяло към дюзите и неможе да се форсира повече от 2500-3000 оборота на място.С много малко подаване на газ се върнах в сервиз на Бош ,където ми изчистиха грешката,която ми даде на компютъра,а тя гласи Датчик за ниско горивно налягане.Сега въпроса ми е къде се намира горивният филтър за да започна от него и дали е възможно да има проблем в гориво-нагнетателната помпа.Моля Ви много за помощ,за което предварително Благодаря!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!От Стара Загора съм с Митсубиши Паджеро Пинин 129к.с бензин.Преди 3 дни го закупих,но вече имам проблем!Тръгнах за Пловдив,но като загря колата нормално, започна да прекъсва сякаш се губи ел.захранването като цяло към дюзите и неможе да се форсира повече от 2500-3000 оборота на място.С много малко подаване на газ се върнах в сервиз на Бош ,където ми изчистиха грешката,която ми даде на компютъра,а тя гласи Датчик за ниско горивно налягане.Сега въпроса ми е къде се намира горивният филтър за да започна от него и дали е възможно да има проблем в гориво-нагнетателната помпа.Моля Ви много за помощ,за което предварително Благодаря!!!

Едва ли ще е от горивния филтър, защото този модел просто няма такъв...........има само една цедка на помпата за ниско налягане и цедчиците на помпата за високо налягане.........за да се разбере къде точно е проблема, трябва да замерите налягането на помпата за ниско налягане ( електрическата, която седи в резервоара ) и ако то е добре, значи проблема е най вероятно в мех. помпа или помпата за високо налягане ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Одговора е един Милен Пловдив така мисля

Аз знам какъв е отговора и каква ще е диагнозата, но за всеки случай давам пояснение от какво може да се получи това, пък колегата да си го проверява ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам какъв е отговора и каква ще е диагнозата, но за всеки случай давам пояснение от какво може да се получи това, пък колегата да си го проверява ........

Повече от Благодаря!Много сте отзивчиви!Радвам се,че съм член на Вашият форум!Като открия повредата,ще пиша за информация,а ако не мога пак до Вас приятели ще се обърна!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че ти вече го откри, но едва ли ще можеш да се справиш с отстраняването му, тъй като е малко по сложно решаването на този проблем........

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

У Бош, у Мош и накрая на въже. Няма какво да търсиш защото това накрая ще ти е резултата :(

Виж телефона на колегата MilenZ, има го в профила му, разберете се за ден в който ще те приеме че е доста натоварен и бягай при него. Че този мотор е доста специфичен и всяка намеса от "компетентни" майстори може да го убие. Адаша освен че ще ти го оправи, ще му направи пълна диагностика и реглаж, доста хора след неговата намеса са разбирали какво е да караш GDI - ухилени и доволни ;)

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е ,че ти вече го откри, но едва ли ще можеш да се спяравиш с отстраняването му, тъй като е малко по сложно решаването на този проблем........

Колега, имаш впредвид,че ми трябва майстор или липсват резервни части за решаване на моят проблем? Аз не съм се занимавал с такива двигатели, пък и сигурно трябва да е човек, който е решавал такива проблеми! Разбрах за едно момче от Пловдив от форума, което е най-близо до Ст.Загора, но за да стигна до там...,ще видим!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега имаш впредвид,че ми трябва майстор или липсват резервни части за решаване на моят проблем?Аз не съм се занимавал с такива двигатели, пък и сигурно трябва да човек който е решавал такива проблеми!Разбрах за едно момче от Пловдив от форума,което е най-близо до Ст.Загора,но за да стигна до там...,ще видим!

И двете ти трябват ,но майстора е най важен.......... в твоя случай се обърни към Милен от Пловдив, той знае какво трябва да провери и свали от твоята кола, но дали ще успее да го ремонтира - зависи от износването му.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема са майсторите, "момчето" в Пловдив е MilenZ, в София - DJ Tymbi. Други известни няма!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да опрявя всичко по тези бензини и помпи........Ако щеш с брадва го сцепи на две, само да не е барал друг. Ако някой се е пробвал вече не ме търсете. Най-вероятно положението ще е сговнено здраво, особенно ако са го барали в Бош-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да опрявя всичко по тези бензини и помпи........Ако щеш с брадва го сцепи на две, само да не е барал друг. Ако някой се е пробвал вече не ме търсете. Най-вероятно положението ще е сговнено здраво, особенно ако са го барали в Бош-а.

Колега,само грешката е отчетена и изчистена компютърно в сервизче на Бош!Нищо по джипа не е пипано.От Швейцария е.В определен момент ако няма такова според мен ел.прекъсване, джипа спокойно може да вдигне 160км/час сигурно и повече ,затова се съмнявам проблема дали е от помпата за високо налягане или е някъде другаде?Ще се консултирам с Вас !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,само грешката е отчетена и изчистена компютърно в сервизче на Бош!Нищо по джипа не е пипано.От Швейцария е.В определен момент ако няма такова според мен ел.прекъсване, джипа спокойно може да вдигне 160км/час сигурно и повече ,затова се съмнявам проблема дали е от помпата за високо налягане или е някъде другаде?Ще се консултирам с Вас !!!

Колега, щом комптъра е записал грешка, значи е имало причина. Изчистването на грешката не отстранява причината за появяването й. Съветвам те да закараш Пинин-а до Пловдив докато все още върви, да не береш ядове после.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Милен от Пловдив е най добрия майстор, а и най важното е че е ЧОВЕК!

Благодаря ти Милене че има хора като теб!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Аз съм от около месец собственик на Пинин 1.999,бензин 2001г. и от няколко дни забелязвам, че при изкачване на стръмен баир, навлизайки в основата му на 4 скорост при плътно подаване на газ започва сякаш да се дави и губи мощност, едвам го изкачвам на 3 скорост. На равно също при рязко подаване на газ имам чувството, че дръпва назад и след известно време се нормализира хода. Досега съм бил на дизел и може би не мога още да свикна с бензиновия мотор. Зареждам от по-скъпия бензин и не знам каква е причината тава да се случва. Ще ви бъда много благодарен, ако някой ми даде съвет. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от около месец собственик на Пинин 1.999,бензин 2001г. и от няколко дни забелязвам, че при изкачване на стръмен баир, навлизайки в основата му на 4 скорост при плътно подаване на газ започва сякаш да се дави и губи мощност, едвам го изкачвам на 3 скорост. На равно също при рязко подаване на газ имам чувството, че дръпва назад и след известно време се нормализира хода. Досега съм бил на дизел и може би не мога още да свикна с бензиновия мотор. Зареждам от по-скъпия бензин и не знам каква е причината тава да се случва. Ще ви бъда много благодарен, ако някой ми даде съвет. :)

 

Добре дошъл колега и много безаварийни.За бензина, само си даваш парите, не е от значение какъв е октана! За твоя проблем си трябва диагностика и най-вече правилният диагностик!От форума са двама- milenz и djtymbi(горе-долу така са изписани). Телефоните им са в профилите,и звъниш на този, който ти е по-близо. Аз съм ползвал първия и съм доволен. Иначе джипчетата са много добри, аз за три години само една диагностика съм направил.

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Закачихме го на компютъра, но всичко беше наред. Оказа се, че свещи и бобини не са сменяни с години. Бяха в окаяно състояние. В понеделник чакам да ги доставят и след като ги монтират, ще докладвам за резултата. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същите проблеми с моя Пинин. Бобина-та на 3ти цилиндър беше заминала + нови свещи и всичко е ок.

Цената на бобината беше 200 кинта + свещите 120 лв Шампион :) Дано съм бил полезен :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Закъснях с доклада, но чаках за резултат. Смениха свещите и бобините, но никаква промяна, а и на компютъра не дава грешка. При подаване на газ над 3000 оборота, започват детонации в ауспуха и се нагрява. Провериха кабели и връзки, без проблем. Последно смениха филтърчетата на горивните помпи за високо и ниско налягане и според специалиста, налягането на помпата за високо налягане било ниско. Резултатът беше същия. Направо съм бесен. Най-лошото е, че автомонтьора ми е приятел от дълги години и той горкия вече дава заето. Явно ще тръгвам на аварийни за Филибето, ако ме приеме Milen_z. , защото сън не ме хваща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Бургас и карам Паджеро 2002г 3,5 GDI. За съжаление тук не знам за добри майстори на тези мотори и затова ходя в представителството на Митсубиши, където дерат кожи и не мога да кажа, че разбират кой знае колко. Светна ми лампата на мотора и колата взе да прекъсва. В сервиза откриха грешка на бобината на 1 цилиндър и я изчистиха като я размениха с тази на 2-ри. Казаха ако пак светне да ида пак да ми вземат 40 лв за диагностика и да видят дали дава грешка на същата бобина. Попитах ги дали не е от свещите защото предния собственик каза, че не ги е сменял и по мои изчисления това е трябвало да се случи преди 20 000 км. Отхвърлиха категорично проблема да е от свещите. След няколко дена пак ми светна лампата и колата взе да прекъсва и след половин час изгасна и рабитата на мотора се нормализира. Без да се чудя много направо си поръчах свещи Бош и отидох да ми ги сменят. Казаха, че старите били много зле. Вече 2 седмици не ми е светвала лампата и според мен точно от свещите е давало грешка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ако ти е полезно, можеш да го разгледаш:http://files.mek1.ru/file/faq/02-008.pdf. Моята надежда е в г-н Загоров, защото в Русе няма кой да се наеме да оправи моя красавец. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надеждите ми се оправдаха, след като посетих "офиса", разбирайте автосервиза на г-н М.Загоров в Пловдив, като без да влизам в подробности ще добавя, че отидох с четириколка, а се прибрах в Русе със самолет. Господ здраве да му дава, за да помага на незнаещите, като мен. :) :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...