liudji Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Здравейте!От Стара Загора съм с Митсубиши Паджеро Пинин 129к.с бензин.Преди 3 дни го закупих,но вече имам проблем!Тръгнах за Пловдив,но като загря колата нормално, започна да прекъсва сякаш се губи ел.захранването като цяло към дюзите и неможе да се форсира повече от 2500-3000 оборота на място.С много малко подаване на газ се върнах в сервиз на Бош ,където ми изчистиха грешката,която ми даде на компютъра,а тя гласи Датчик за ниско горивно налягане.Сега въпроса ми е къде се намира горивният филтър за да започна от него и дали е възможно да има проблем в гориво-нагнетателната помпа.Моля Ви много за помощ,за което предварително Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Здравейте!От Стара Загора съм с Митсубиши Паджеро Пинин 129к.с бензин.Преди 3 дни го закупих,но вече имам проблем!Тръгнах за Пловдив,но като загря колата нормално, започна да прекъсва сякаш се губи ел.захранването като цяло към дюзите и неможе да се форсира повече от 2500-3000 оборота на място.С много малко подаване на газ се върнах в сервиз на Бош ,където ми изчистиха грешката,която ми даде на компютъра,а тя гласи Датчик за ниско горивно налягане.Сега въпроса ми е къде се намира горивният филтър за да започна от него и дали е възможно да има проблем в гориво-нагнетателната помпа.Моля Ви много за помощ,за което предварително Благодаря!!!Едва ли ще е от горивния филтър, защото този модел просто няма такъв...........има само една цедка на помпата за ниско налягане и цедчиците на помпата за високо налягане.........за да се разбере къде точно е проблема, трябва да замерите налягането на помпата за ниско налягане ( електрическата, която седи в резервоара ) и ако то е добре, значи проблема е най вероятно в мех. помпа или помпата за високо налягане ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nsr500rrr Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 (редакция) Отговора е един - Милен Пловдив, така мисля. Редактирано 26 септември 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Одговора е един Милен Пловдив така мисляАз знам какъв е отговора и каква ще е диагнозата, но за всеки случай давам пояснение от какво може да се получи това, пък колегата да си го проверява ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liudji Публикувано 25 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2010 Аз знам какъв е отговора и каква ще е диагнозата, но за всеки случай давам пояснение от какво може да се получи това, пък колегата да си го проверява ........Повече от Благодаря!Много сте отзивчиви!Радвам се,че съм член на Вашият форум!Като открия повредата,ще пиша за информация,а ако не мога пак до Вас приятели ще се обърна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 (редакция) Проблема е, че ти вече го откри, но едва ли ще можеш да се справиш с отстраняването му, тъй като е малко по сложно решаването на този проблем........ Редактирано 26 септември 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 (редакция) У Бош, у Мош и накрая на въже. Няма какво да търсиш защото това накрая ще ти е резултата :(Виж телефона на колегата MilenZ, има го в профила му, разберете се за ден в който ще те приеме че е доста натоварен и бягай при него. Че този мотор е доста специфичен и всяка намеса от "компетентни" майстори може да го убие. Адаша освен че ще ти го оправи, ще му направи пълна диагностика и реглаж, доста хора след неговата намеса са разбирали какво е да караш GDI - ухилени и доволни ;) Редактирано 26 септември 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liudji Публикувано 25 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2010 (редакция) Проблема е ,че ти вече го откри, но едва ли ще можеш да се спяравиш с отстраняването му, тъй като е малко по сложно решаването на този проблем........Колега, имаш впредвид,че ми трябва майстор или липсват резервни части за решаване на моят проблем? Аз не съм се занимавал с такива двигатели, пък и сигурно трябва да е човек, който е решавал такива проблеми! Разбрах за едно момче от Пловдив от форума, което е най-близо до Ст.Загора, но за да стигна до там...,ще видим! Редактирано 26 септември 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Колега имаш впредвид,че ми трябва майстор или липсват резервни части за решаване на моят проблем?Аз не съм се занимавал с такива двигатели, пък и сигурно трябва да човек който е решавал такива проблеми!Разбрах за едно момче от Пловдив от форума,което е най-близо до Ст.Загора,но за да стигна до там...,ще видим!И двете ти трябват ,но майстора е най важен.......... в твоя случай се обърни към Милен от Пловдив, той знае какво трябва да провери и свали от твоята кола, но дали ще успее да го ремонтира - зависи от износването му......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Проблема са майсторите, "момчето" в Пловдив е MilenZ, в София - DJ Tymbi. Други известни няма! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Мога да опрявя всичко по тези бензини и помпи........Ако щеш с брадва го сцепи на две, само да не е барал друг. Ако някой се е пробвал вече не ме търсете. Най-вероятно положението ще е сговнено здраво, особенно ако са го барали в Бош-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 25 септември 2010 Сподели Публикувано 25 септември 2010 Успокои ги направо, ама е факт...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liudji Публикувано 26 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2010 Мога да опрявя всичко по тези бензини и помпи........Ако щеш с брадва го сцепи на две, само да не е барал друг. Ако някой се е пробвал вече не ме търсете. Най-вероятно положението ще е сговнено здраво, особенно ако са го барали в Бош-а.Колега,само грешката е отчетена и изчистена компютърно в сервизче на Бош!Нищо по джипа не е пипано.От Швейцария е.В определен момент ако няма такова според мен ел.прекъсване, джипа спокойно може да вдигне 160км/час сигурно и повече ,затова се съмнявам проблема дали е от помпата за високо налягане или е някъде другаде?Ще се консултирам с Вас !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 27 септември 2010 Сподели Публикувано 27 септември 2010 Колега,само грешката е отчетена и изчистена компютърно в сервизче на Бош!Нищо по джипа не е пипано.От Швейцария е.В определен момент ако няма такова според мен ел.прекъсване, джипа спокойно може да вдигне 160км/час сигурно и повече ,затова се съмнявам проблема дали е от помпата за високо налягане или е някъде другаде?Ще се консултирам с Вас !!! Колега, щом комптъра е записал грешка, значи е имало причина. Изчистването на грешката не отстранява причината за появяването й. Съветвам те да закараш Пинин-а до Пловдив докато все още върви, да не береш ядове после. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
пинин Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Милен от Пловдив е най добрия майстор, а и най важното е че е ЧОВЕК! Благодаря ти Милене че има хора като теб!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nunev Публикувано 3 юли 2014 Сподели Публикувано 3 юли 2014 Аз съм от около месец собственик на Пинин 1.999,бензин 2001г. и от няколко дни забелязвам, че при изкачване на стръмен баир, навлизайки в основата му на 4 скорост при плътно подаване на газ започва сякаш да се дави и губи мощност, едвам го изкачвам на 3 скорост. На равно също при рязко подаване на газ имам чувството, че дръпва назад и след известно време се нормализира хода. Досега съм бил на дизел и може би не мога още да свикна с бензиновия мотор. Зареждам от по-скъпия бензин и не знам каква е причината тава да се случва. Ще ви бъда много благодарен, ако някой ми даде съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci6 Публикувано 9 юли 2014 Сподели Публикувано 9 юли 2014 (редакция) Аз съм от около месец собственик на Пинин 1.999,бензин 2001г. и от няколко дни забелязвам, че при изкачване на стръмен баир, навлизайки в основата му на 4 скорост при плътно подаване на газ започва сякаш да се дави и губи мощност, едвам го изкачвам на 3 скорост. На равно също при рязко подаване на газ имам чувството, че дръпва назад и след известно време се нормализира хода. Досега съм бил на дизел и може би не мога още да свикна с бензиновия мотор. Зареждам от по-скъпия бензин и не знам каква е причината тава да се случва. Ще ви бъда много благодарен, ако някой ми даде съвет. Добре дошъл колега и много безаварийни.За бензина, само си даваш парите, не е от значение какъв е октана! За твоя проблем си трябва диагностика и най-вече правилният диагностик!От форума са двама- milenz и djtymbi(горе-долу така са изписани). Телефоните им са в профилите,и звъниш на този, който ти е по-близо. Аз съм ползвал първия и съм доволен. Иначе джипчетата са много добри, аз за три години само една диагностика съм направил. Редактирано 9 юли 2014 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nunev Публикувано 10 юли 2014 Сподели Публикувано 10 юли 2014 Закачихме го на компютъра, но всичко беше наред. Оказа се, че свещи и бобини не са сменяни с години. Бяха в окаяно състояние. В понеделник чакам да ги доставят и след като ги монтират, ще докладвам за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ktborisov Публикувано 11 юли 2014 Сподели Публикувано 11 юли 2014 Аз имах същите проблеми с моя Пинин. Бобина-та на 3ти цилиндър беше заминала + нови свещи и всичко е ок.Цената на бобината беше 200 кинта + свещите 120 лв Шампион Дано съм бил полезен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nunev Публикувано 24 юли 2014 Сподели Публикувано 24 юли 2014 Закъснях с доклада, но чаках за резултат. Смениха свещите и бобините, но никаква промяна, а и на компютъра не дава грешка. При подаване на газ над 3000 оборота, започват детонации в ауспуха и се нагрява. Провериха кабели и връзки, без проблем. Последно смениха филтърчетата на горивните помпи за високо и ниско налягане и според специалиста, налягането на помпата за високо налягане било ниско. Резултатът беше същия. Направо съм бесен. Най-лошото е, че автомонтьора ми е приятел от дълги години и той горкия вече дава заето. Явно ще тръгвам на аварийни за Филибето, ако ме приеме Milen_z. , защото сън не ме хваща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djodjen Публикувано 28 юли 2014 Сподели Публикувано 28 юли 2014 Аз съм от Бургас и карам Паджеро 2002г 3,5 GDI. За съжаление тук не знам за добри майстори на тези мотори и затова ходя в представителството на Митсубиши, където дерат кожи и не мога да кажа, че разбират кой знае колко. Светна ми лампата на мотора и колата взе да прекъсва. В сервиза откриха грешка на бобината на 1 цилиндър и я изчистиха като я размениха с тази на 2-ри. Казаха ако пак светне да ида пак да ми вземат 40 лв за диагностика и да видят дали дава грешка на същата бобина. Попитах ги дали не е от свещите защото предния собственик каза, че не ги е сменял и по мои изчисления това е трябвало да се случи преди 20 000 км. Отхвърлиха категорично проблема да е от свещите. След няколко дена пак ми светна лампата и колата взе да прекъсва и след половин час изгасна и рабитата на мотора се нормализира. Без да се чудя много направо си поръчах свещи Бош и отидох да ми ги сменят. Казаха, че старите били много зле. Вече 2 седмици не ми е светвала лампата и според мен точно от свещите е давало грешка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nunev Публикувано 28 юли 2014 Сподели Публикувано 28 юли 2014 Това ако ти е полезно, можеш да го разгледаш:http://files.mek1.ru/file/faq/02-008.pdf. Моята надежда е в г-н Загоров, защото в Русе няма кой да се наеме да оправи моя красавец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nunev Публикувано 30 юли 2014 Сподели Публикувано 30 юли 2014 Надеждите ми се оправдаха, след като посетих "офиса", разбирайте автосервиза на г-н М.Загоров в Пловдив, като без да влизам в подробности ще добавя, че отидох с четириколка, а се прибрах в Русе със самолет. Господ здраве да му дава, за да помага на незнаещите, като мен. :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.