Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

liudji

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

За liudji

  • Рожден ден 12/14/1958

Местоживеене

  • Град
    Стара Загора

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    mitsubishi pajero pinin

liudji's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей колега!Да ти отговоря на въпроса:Когато си на 2Н,трябва да ти светят само задните колелца,на 4Н-четерите без нищо друго.Още нещо превключването трябва да става,когато основният скоростен лост е в нулево положение.Дано съм ти бил в полза!
  2. Здравей колега и честито!За лампата на GDI Да ти кажа,че не на всички модели има такава.На таблото има оставено прозорче,но отзад няма лампичка и няма никакви фабрични изводи към нея.Аз съм съсПинин 2000см3 от 2001г.и когато изваждах таблото установих този факт.Това е фабрично така,ане някой да е правил някакви промени по колата.Успех и приятно пътуване!
  3. Колега,за да ти работи ABS нормално, трябва да бъдеш с 4 еднакви гуми!
  4. Колега,значи или клапата не ти се отваря достатъчно или филтъра ти е доста мръсен иняма достатъчно приток на въздух!
  5. Колега,само грешката е отчетена и изчистена компютърно в сервизче на Бош!Нищо по джипа не е пипано.От Швейцария е.В определен момент ако няма такова според мен ел.прекъсване, джипа спокойно може да вдигне 160км/час сигурно и повече ,затова се съмнявам проблема дали е от помпата за високо налягане или е някъде другаде?Ще се консултирам с Вас !!!
  6. Колега, имаш впредвид,че ми трябва майстор или липсват резервни части за решаване на моят проблем? Аз не съм се занимавал с такива двигатели, пък и сигурно трябва да е човек, който е решавал такива проблеми! Разбрах за едно момче от Пловдив от форума, което е най-близо до Ст.Загора, но за да стигна до там...,ще видим!
  7. Повече от Благодаря!Много сте отзивчиви!Радвам се,че съм член на Вашият форум!Като открия повредата,ще пиша за информация,а ако не мога пак до Вас приятели ще се обърна!
  8. Здравейте!От Стара Загора съм с Митсубиши Паджеро Пинин 129к.с бензин.Преди 3 дни го закупих,но вече имам проблем!Тръгнах за Пловдив,но като загря колата нормално, започна да прекъсва сякаш се губи ел.захранването като цяло към дюзите и неможе да се форсира повече от 2500-3000 оборота на място.С много малко подаване на газ се върнах в сервиз на Бош ,където ми изчистиха грешката,която ми даде на компютъра,а тя гласи Датчик за ниско горивно налягане.Сега въпроса ми е къде се намира горивният филтър за да започна от него и дали е възможно да има проблем в гориво-нагнетателната помпа.Моля Ви много за помощ,за което предварително Благодаря!!!
×
×
  • Създаване...