Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ktborisov

Потребител
  • От него общо

    23
  • Регистрация

  • Беше тук

За ktborisov

  • Рожден ден 05/31/1990

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Pajero Pinin

Интернет контакт

  • Skype
    ktborisov

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

ktborisov's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Не колега, пуши си като напълно загрее и си е плътно бяло. Звука на мотора си е същия, но плътността на маслото се промени след като долях (преди 2м). Течността в радиатора е на максимум и цвета си е нормален за нея Зелен. В казанчето обаче за антифриза положението е друга бира. Един пръст на дъното (много под минимума) и е само утайка. Предполагам отивам към основен ремонт. Дори и да е тъпата гарнитура на главата пак трябва да се шлайфа :(
  2. Извинявам се,маслото е 10в40. Амомалия в работата на мотора няма,освен че като загрее пуши бяло.
  3. Здравейте. Преди около два месеца маслото ми стигна до минимума на пръчката. Долях си и от тогава няма проблеми, но ми прави впечатление, че сега е доста рядко. Когато извадя пръчката да го проверя направо си тече. Маслото е на General Motors 10W30 сменено е преди 8 месеца или в пробег 5700 км. Аз ще го сменя тия дни , но ми е интересно някой друг дали е забелязал такава промяна във вискозитет-а на маслото доста преди неговата смяна ? 1,8 GDI е мотора на 200 000к (евентуални) Благодаря, предварително
  4. Колега, виж някъде по центровете за автокозметика. Например www.chipsaway.bg www.senax.bg , но според мен такава процедура няма да е евтина. В смисъл, че ако е 90 кинта по-добре да си намериш капака от някоя морга Успех
  5. Колеги, ако някой има същия проблем да знаете, че със силикон за стъкла става перфектно. Темата е за ключ.
  6. Привет, колега. Виж тези: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=pajero+intercooler+sticker&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xshogun+intercooler+sticker&_nkw=shogun+intercooler+sticker&_sacat=0
  7. Здравейте. Ето ме и мен http://s12.postimg.org/st2ak9q65/image.jpg http://s16.postimg.org/ho6moevtx/bbb.jpg pic upload http://s28.postimg.org/ppvbjlttp/nnn.jpg image posting http://s24.postimg.org/48w8m5ttx/ccc.jpg images upload
  8. Значи да ттрся такава добавка за повдигачи. Колега може ли да не насочиш към марка? 1.8 Gdi е мотора. Мерси.
  9. Здравейте, колеги. Смених маслото с 5W30 - такова ми препоръчаха в сервиза. Нямам идея какво е било старото. Забелязвам от известно време, че като запаля има едно чукане (като клапан) докато загрее. Четох, че ако маслото е с нисък вискозитет може да се получи такава реакция.Възможно ли е това? Колата е обслужена а разхода на бензин градско е 13,00 - 13,6 това нормално ли е? ( кара се на задно предаване, без вкл. Климатик)? мерси. Поздрави ,Кристиян
  10. Аз имах същите проблеми с моя Пинин. Бобина-та на 3ти цилиндър беше заминала + нови свещи и всичко е ок. Цената на бобината беше 200 кинта + свещите 120 лв Шампион Дано съм бил полезен
  11. Колега, в кобра я лепиха с двойна и нещо жегата май ги мори тез лепенки :(
  12. Здравейте, колеги. На жената огледалото в купето вече за трети път пада. Ходих два пъти в Кобра да го лепят. Сумата е скромна - два лева , но не изкарва повече от месец. Има ли предложения някой с какво лепило да го залепя, че да не го мисля вече ? Благодаря.
  13. Здравейте, Смених оригиналното радио със Сони. Ясно ми е,че опциите от копчето Disp не работят, но спря да работи и копчето за регулиране осветлението на таблото ( в ляво до халогените). И въпроса е копчето дали е вързано към някоя от двете букси на фабричното радиото ( които откачих) или да търся проблема някъде другаде? Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...