s01o Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 http://www.heed-auto.com/index.php?option=com_gallery&category=17&Itemid=132 - ако е на някой то форума, би ли казал/споделил, дали се справят добре момчетата от този тунинг-сервиз ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 (редакция) http://www.heed-auto...y=17&Itemid=132 - ако е на някой то форума, би ли казал/споделил, дали се справят добре момчетата от този тунинг-сервиз ?Галантът е на Емо, а конверсията на мотора и силовото предаване са от моя ВР4. В момента колата е с поръчкова електроника, друг кулер и къстъм изпускателна система, около 320 коня на вала. Искаме да сложим две по-големи турбини, но има опасения, че карантията няма да издържи. Друг проблем е, че типтроникът нещо много мисли и убива част от удоволствието, но до месец, два ще сложим ръчна кутия и емоцията ще се подобри, вярвам:icon_thumbup: Още снимки мога да ви пусна, ако ви интересува. Иначе Хеед са много добри за такива проекти, но вземат и съответната цена. ПП. Пита се в задачата къде е компресорът от стария мотор:mitsu-smiley: :icon_dance: Редактирано 31 август 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 31 август 2010 Автор Сподели Публикувано 31 август 2010 Галантът е на Емо, а конверсията на мотора и силовото предаване са от моя ВР4. В момента колата е с поръчкова електроника, друг кулер и къстъм изпускателна система, около 320 коня на вала. Искаме да сложим две по-големи турбини, но има опасения, че карантията няма да издържи. Друг проблем е, че типтроникът нещо много мисли и убива част от удоволствието, но до месец, два ще сложим ръчна кутия и емоцията ще се подобри, вярвам:icon_thumbup: Още снимки мога да ви пусна, ако ви интересува. Иначе Хеед са много добри за такива проекти, но вземат и съответната цена. ПП. Пита се в задачата къде е компресорът от стария мотор:mitsu-smiley: :icon_dance: Абе знам си аз че има намесен човек от клуба тук! Роска, случайно попаднах на този сайт през Гугъла! - просто търсех каде могат да ми монтират праговете читаво на Галанта, които отлежават вече 5-ти месец в килера! И к'во да видя - някакъв Галант в някакъв сервиз с някакви туннери... абе луда работа! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Абе знам си аз че има намесен човек от клуба тук! Роска, случайно попаднах на този сайт през Гугъла! - просто търсех каде могат да ми монтират праговете читаво на Галанта, които отлежават вече 5-ти месец в килера! И к'во да видя - някакъв Галант в някакъв сервиз с някакви туннери... абе луда работа! Е, праговете се монтират супер лесно. Има едни щипки с винтове, при повече старание се слага и антивибрационна двойно подлепваща лента... Характерно е че много ръждясват винтовете под колата, но като цяло това е доста проста процедура. Мини, ако искаш през моите хора на ул. Охридско езеро №5, ще ти сменят праговете с нужната грижа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 SLX, заслужава ли си така осъществената конверсия?Доколкото разбирам, твой приятел е имал атмосферен галант и е купил силовото предаване от патладжанения VR-4. Ех, как изпуснах крилото! Същият цвят, оригинален, еххх :icon_doh: Задачата с компресора не мога да я реша :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Във връзка с конверсията имам въпроси: Монтирания двигател от нормален 2.5 V6 Галант ли е, или от VR-4? Защо е само с едно турбо, което вероятно се задвижва с ремък? А къде е сложен акумулатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Въпросния галант беше със стандартния 2.5 V6 мотор който беше ъпгрейднат със компресор и ковани бутала. В момента галанта е ъпгрейднат с мотор от VR-4 2.5 V6 с два турбо-компресора и е 4х4. Росене поправи ме ако греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Въпросния галант беше със стандартния 2.5 V6 мотор който беше ъпгрейднат със компресор и ковани бутала. В момента галанта е ъпгрейднат с мотор от VR-4 2.5 V6 с два турбо-компресора и е 4х4. Росене поправи ме ако греша. Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление. Да, Слави това е както ти казах предния мотор който е стандартния но е тунингован с поръчкови бутала и КОМПРЕСОР, а не с турбо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Здравейте на всички С този галант имах възможността да се засечем и по дърпаме по Тодор Александров .)))) Поздравявам колегата за колата,но според мен ако е наистина 320 кс. трябва да върви повечко :first: . Успех на колегата :rulez Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление. В момента си е баш като твоя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 (редакция) Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление.Старата кола беше сток 6а13 с ковани бутала и компресор, популярният галант на Емо. Този мотор вече го няма, на негово място е монтиран 6а13ТТ от моя ВР4, заедно с цялото силово предаване. В сайта на хеед са стари снимки от времето, когато колата беше със стария мотор. Иначе, както писах по-горе, има още проблеми с комуникацията на типтроника и по някаква причина не работи както трябва, трябват му секунда-две преди за зацепи между предавките, ако му подаваш малко и плавно газ, върви като змей, но иначе не. Абе има още работа по колата, ама като стане както трябва, включително нова карантия и ръчна кутия, ще ви я представим подробно. Редактирано 31 август 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 Добре, да оставим вървенето засега. Ще чакаме представяне на такава кола. Как решихте въпроса с показанията на таблото, т.е. колата с табло от VR-4 ли е и направено като твоето до 280 или съществува начин да се свърже и да показва относително вярно и "нормално" оптитронно табло?8000 rpm и 260 км/ч са достатъчни като стойности и стига да може да се вържат към 6А13ТТ електрониката, ще вършат работа. Тъкмо ще обръща 260-ката и ще ходи почти до километража :icon_blush: И другия интересуващ ме въпрос е - как направихте място за раздатката и кардана? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 август 2010 Сподели Публикувано 31 август 2010 (редакция) Добре, да оставим вървенето засега. Ще чакаме представяне на такава кола. Как решихте въпроса с показанията на таблото, т.е. колата с табло от VR-4 ли е и направено като твоето до 280 или съществува начин да се свърже и да показва относително вярно и "нормално" оптитронно табло?8000 rpm и 260 км/ч са достатъчни като стойности и стига да може да се вържат към 6А13ТТ електрониката, ще вършат работа. Тъкмо ще обръща 260-ката и ще ходи почти до километража :icon_blush: И другия интересуващ ме въпрос е - как направихте място за раздатката и кардана?С таблото е по-сложно, понеже JDM ските табла са разграфени винаги до 180 км. и просто няма място за такава манипулация. Затова се закача на епрома и се подслушва управлението на таблото, което казва на стрелките къде по скалата каква е скоростта. Управлението на това табло е дигитално и промяната става с рефлашване на управлението му. Иначе стандартно табло става, ама на първа вдигам 120 :icon_thumbup::icon_rock:и на трета ми свършва километража на 260... Това ще се прави по-нататък, както се казва бял кахър.Прехвърлянето на двигателя, скоростите, разпределителната кутия, кардана и задния мост с помпата е сравнително лесно. Малко се изрязва за помпата и задния диф и малко на входа на тунела, самият тунел не се преправя. Окачването отпред и отзад е директен болт он, за задния мост трябват само малко по-дълги болтове.. Само главините се налага да се прехвърлят задните петшпилковите и да се разпробият на 4 дупки, ако си искаш старите джанти, разбира се. Предните главини са взаимозаменяеми. Абе не е голяма драма, просто трябва постоянство и търпение, хм, и време и пари, естествено... Редактирано 31 август 2010 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Управлението на задния диф независимо ли е, или трябва да си ковори с ЕКУ-тата на мотора и кутията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Управлението на задния диф независимо ли е, или трябва да си ковори с ЕКУ-тата на мотора и кутията? Автоматичните ВР-4-ки имат 3 ЕКУ-та, които комуникират помежду си. Главното, едно за типтроника и едно за задния диф, по-точно за помпата на AYC-а. И си говорят, да. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Автоматичните ВР-4-ки имат 3 ЕКУ-та, които комуникират помежду си. Главното, едно за типтроника и едно за задния диф, по-точно за помпата на AYC-а. И си говорят, да. А ако отрежеш еку-то за диф-а от останалата мрежа, продължава ли да работи нормално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 А ако отрежеш еку-то за диф-а от останалата мрежа, продължава ли да работи нормално? Е, не работи AYC-а изобщо... Трябва да си стои там ЕКУ-то, вързано към типтроника... Изобщо това е най-кривата част от конверсията към ръчка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Е, не работи AYC-а изобщо... Трябва да си стои там ЕКУ-то, вързано към типтроника... Изобщо това е най-кривата част от конверсията към ръчка. Кофти. :( Добре, с еку на AYC-а от кола с ръчна кутия няма ли да стане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Кофти. :( Добре, с еку на AYC-а от кола с ръчна кутия няма ли да стане?Ами по това се работи в момента, ама не мога да ти отговоря още... Всъщност от почти 3 месеца безуспешно търся ръчна кутия, която да не е на салата... Като намеря, ще го мислим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 Ами по това се работи в момента, ама не мога да ти отговоря още... Всъщност от почти 3 месеца безуспешно търся ръчна кутия, която да не е на салата... Като намеря, ще го мислим. А предния диф активен ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.