Премини към съдържание

На кого е този Галант?


s01o

Препоръчано мнение

http://www.heed-auto.com/index.php?option=com_gallery&category=17&Itemid=132 - ако е на някой то форума, би ли казал/споделил, дали се справят добре момчетата от този тунинг-сервиз ?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.heed-auto...y=17&Itemid=132 - ако е на някой то форума, би ли казал/споделил, дали се справят добре момчетата от този тунинг-сервиз ?

Галантът е на Емо, а конверсията на мотора и силовото предаване са от моя ВР4. В момента колата е с поръчкова електроника, друг кулер и къстъм изпускателна система, около 320 коня на вала. Искаме да сложим две по-големи турбини, но има опасения, че карантията няма да издържи. Друг проблем е, че типтроникът нещо много мисли и убива част от удоволствието, но до месец, два ще сложим ръчна кутия и емоцията ще се подобри, вярвам:icon_thumbup: Още снимки мога да ви пусна, ако ви интересува. Иначе Хеед са много добри за такива проекти, но вземат и съответната цена.

ПП. Пита се в задачата къде е компресорът от стария мотор:mitsu-smiley: :icon_dance:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галантът е на Емо, а конверсията на мотора и силовото предаване са от моя ВР4. В момента колата е с поръчкова електроника, друг кулер и къстъм изпускателна система, около 320 коня на вала. Искаме да сложим две по-големи турбини, но има опасения, че карантията няма да издържи. Друг проблем е, че типтроникът нещо много мисли и убива част от удоволствието, но до месец, два ще сложим ръчна кутия и емоцията ще се подобри, вярвам:icon_thumbup: Още снимки мога да ви пусна, ако ви интересува. Иначе Хеед са много добри за такива проекти, но вземат и съответната цена.

ПП. Пита се в задачата къде е компресорът от стария мотор:mitsu-smiley: :icon_dance:

 

Абе знам си аз че има намесен човек от клуба тук! :)

 

Роска, случайно попаднах на този сайт през Гугъла! :) - просто търсех каде могат да ми монтират праговете читаво на Галанта, които отлежават вече 5-ти месец в килера! :)

 

И к'во да видя - някакъв Галант в някакъв сервиз с някакви туннери... абе луда работа!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе знам си аз че има намесен човек от клуба тук! :)

 

Роска, случайно попаднах на този сайт през Гугъла! :) - просто търсех каде могат да ми монтират праговете читаво на Галанта, които отлежават вече 5-ти месец в килера! :)

 

И к'во да видя - някакъв Галант в някакъв сервиз с някакви туннери... абе луда работа!

 

Е, праговете се монтират супер лесно. Има едни щипки с винтове, при повече старание се слага и антивибрационна двойно подлепваща лента... Характерно е че много ръждясват винтовете под колата, но като цяло това е доста проста процедура. Мини, ако искаш през моите хора на ул. Охридско езеро №5, ще ти сменят праговете с нужната грижа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, заслужава ли си така осъществената конверсия?

Доколкото разбирам, твой приятел е имал атмосферен галант и е купил силовото предаване от патладжанения VR-4.

Ех, как изпуснах крилото! Същият цвят, оригинален, еххх :icon_doh:

Задачата с компресора не мога да я реша :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с конверсията имам въпроси: Монтирания двигател от нормален 2.5 V6 Галант ли е, или от VR-4? Защо е само с едно турбо, което вероятно се задвижва с ремък? А къде е сложен акумулатора?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросния галант беше със стандартния 2.5 V6 мотор който беше ъпгрейднат със компресор и ковани бутала. В момента галанта е ъпгрейднат с мотор от VR-4 2.5 V6 с два турбо-компресора и е 4х4. Росене поправи ме ако греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросния галант беше със стандартния 2.5 V6 мотор който беше ъпгрейднат със компресор и ковани бутала. В момента галанта е ъпгрейднат с мотор от VR-4 2.5 V6 с два турбо-компресора и е 4х4. Росене поправи ме ако греша.

Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление.

 

Да, Слави това е както ти казах предния мотор който е стандартния но е тунингован с поръчкови бутала и КОМПРЕСОР, а не с турбо :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички :)

С този галант имах възможността да се засечем и по дърпаме по Тодор Александров .:))))) Поздравявам колегата за колата,но според мен ако е наистина 320 кс. трябва да върви повечко :first: . Успех на колегата :rulez

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление.

 

 

В момента си е баш като твоя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо, поне на снимките не е с двигател на VR-4. Двигателя на VR-4 няма делко, нито дистрибуторна капачка, а е с отделни бобини и електронно управление.

Старата кола беше сток 6а13 с ковани бутала и компресор, популярният галант на Емо. Този мотор вече го няма, на негово място е монтиран 6а13ТТ от моя ВР4, заедно с цялото силово предаване. В сайта на хеед са стари снимки от времето, когато колата беше със стария мотор. Иначе, както писах по-горе, има още проблеми с комуникацията на типтроника и по някаква причина не работи както трябва, трябват му секунда-две преди за зацепи между предавките, ако му подаваш малко и плавно газ, върви като змей, но иначе не. Абе има още работа по колата, ама като стане както трябва, включително нова карантия и ръчна кутия, ще ви я представим подробно.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, да оставим вървенето засега. Ще чакаме представяне на такава кола.

Как решихте въпроса с показанията на таблото, т.е. колата с табло от VR-4 ли е и направено като твоето до 280 или съществува начин да се свърже и да показва относително вярно и "нормално" оптитронно табло?

8000 rpm и 260 км/ч са достатъчни като стойности и стига да може да се вържат към 6А13ТТ електрониката, ще вършат работа. Тъкмо ще обръща 260-ката и ще ходи почти до километража :icon_blush:

И другия интересуващ ме въпрос е - как направихте място за раздатката и кардана?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, да оставим вървенето засега. Ще чакаме представяне на такава кола.

Как решихте въпроса с показанията на таблото, т.е. колата с табло от VR-4 ли е и направено като твоето до 280 или съществува начин да се свърже и да показва относително вярно и "нормално" оптитронно табло?

8000 rpm и 260 км/ч са достатъчни като стойности и стига да може да се вържат към 6А13ТТ електрониката, ще вършат работа. Тъкмо ще обръща 260-ката и ще ходи почти до километража :icon_blush:

И другия интересуващ ме въпрос е - как направихте място за раздатката и кардана?

С таблото е по-сложно, понеже JDM ските табла са разграфени винаги до 180 км. и просто няма място за такава манипулация. Затова се закача на епрома и се подслушва управлението на таблото, което казва на стрелките къде по скалата каква е скоростта. Управлението на това табло е дигитално и промяната става с рефлашване на управлението му. Иначе стандартно табло става, ама на първа вдигам 120 :icon_thumbup::icon_rock:и на трета ми свършва километража на 260... Това ще се прави по-нататък, както се казва бял кахър.

Прехвърлянето на двигателя, скоростите, разпределителната кутия, кардана и задния мост с помпата е сравнително лесно. Малко се изрязва за помпата и задния диф и малко на входа на тунела, самият тунел не се преправя. Окачването отпред и отзад е директен болт он, за задния мост трябват само малко по-дълги болтове.. Само главините се налага да се прехвърлят задните петшпилковите и да се разпробият на 4 дупки, ако си искаш старите джанти, разбира се. Предните главини са взаимозаменяеми. Абе не е голяма драма, просто трябва постоянство и търпение, хм, и време и пари, естествено...

post-1199-099817400 1283282602_thumb.jpg

post-1199-042029700 1283282633_thumb.jpg

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Управлението на задния диф независимо ли е, или трябва да си ковори с ЕКУ-тата на мотора и кутията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Управлението на задния диф независимо ли е, или трябва да си ковори с ЕКУ-тата на мотора и кутията?

 

 

Автоматичните ВР-4-ки имат 3 ЕКУ-та, които комуникират помежду си. Главното, едно за типтроника и едно за задния диф, по-точно за помпата на AYC-а. И си говорят, да.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичните ВР-4-ки имат 3 ЕКУ-та, които комуникират помежду си. Главното, едно за типтроника и едно за задния диф, по-точно за помпата на AYC-а. И си говорят, да.

 

А ако отрежеш еку-то за диф-а от останалата мрежа, продължава ли да работи нормално?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ако отрежеш еку-то за диф-а от останалата мрежа, продължава ли да работи нормално?

 

Е, не работи AYC-а изобщо... Трябва да си стои там ЕКУ-то, вързано към типтроника... Изобщо това е най-кривата част от конверсията към ръчка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, не работи AYC-а изобщо... Трябва да си стои там ЕКУ-то, вързано към типтроника... Изобщо това е най-кривата част от конверсията към ръчка.

 

Кофти. :( Добре, с еку на AYC-а от кола с ръчна кутия няма ли да стане?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти. :( Добре, с еку на AYC-а от кола с ръчна кутия няма ли да стане?

Ами по това се работи в момента, ама не мога да ти отговоря още... Всъщност от почти 3 месеца безуспешно търся ръчна кутия, която да не е на салата... Като намеря, ще го мислим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами по това се работи в момента, ама не мога да ти отговоря още... Всъщност от почти 3 месеца безуспешно търся ръчна кутия, която да не е на салата... Като намеря, ще го мислим.

 

А предния диф активен ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...