Премини към съдържание

EA2A


Akso

Препоръчано мнение

Здравейте, колеги ! :))

Както се подразбира от темата... сякаш съм се позарибил :) Оправих си проблемите по колицата и вече всичко е изправно, та мисля за допълнения :))

Днес пробвах да отворя кутията на въздушния филтър така, че да не засмуква през филтъра... покарах 500 м. направо откачих от звука :)) не знам някой пробвал ли е но звука е невероятен! Много се зарибих... разбира се н е става така да я карам без филтър... та за това се надъхах на Intake... спортен филтър да слагам... та въпросите ми са : Има ли някой такова чудо на Галанта, от къде го е купил и какви пари му е излязло :) Иначе ми казаха, че има спортен филтър за оригиналното място, обаче не знам дали ще се промени така звука... ако някой има да каже :))

Адската зарибявка е без филтър, който има желание да пробва и да каже как е тръпката :))

Редактирано от Akso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги ! :))

Както се подразбира от темата... сякаш съм се позарибил :) Оправих си проблемите по колицата и вече всичко е изправно, та мисля за допълнения :))

Днес пробвах да отворя кутията на въздушния филтър така, че да не засмуква през филтъра... покарах 500 м. направо откачих от звука :)) не знам някой пробвал ли е но звука е невероятен! Много се зарибих... разбира се н е става така да я карам без филтър... та за това се надъхах на Intake... спортен филтър да слагам... та въпросите ми са : Има ли някой такова чудо на Галанта, от къде го е купил и какви пари му е излязло :) Иначе ми казаха, че има спортен филтър за оригиналното място, обаче не знам дали ще се промени така звука... ако някой има да каже :))

Адската зарибявка е без филтър, който има желание да пробва и да каже как е тръпката :))

 

 

Ето колега тук има един вариант -> http://drive.bg/index.php?ModelId=7844&cPath=10105_10360 на K&N спортен филтър. Нямам наблюдение но като марка уж е добра пак за звука дали ще се промени също немога да ти кажа. Успех !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето колега тук има един вариант -> http://drive.bg/index.php?ModelId=7844&cPath=10105_10360 на K&N спортен филтър. Нямам наблюдение но като марка уж е добра пак за звука дали ще се промени също немога да ти кажа. Успех !!!

 

Благодаря, колега... към тази марка съм се ориентирал, но ми се струва, че звука няма да се промени с този филтър за оригиналното място ( все пак не мисля, че вървежа се усеща много... та за звук я правя тази работа ) :) за това съм се ориентирал към цяло Intake... нали тръбите там и конусовиден филтър :) Ако все пак някой има такъв филтър за оригиналното място да сподели ; ) има ли смисъл :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега... към тази марка съм се ориентирал, но ми се струва, че звука няма да се промени с този филтър за оригиналното място ( все пак не мисля, че вървежа се усеща много... та за звук я правя тази работа ) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif за това съм се ориентирал към цяло Intake... нали тръбите там и конусовиден филтър http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Ако все пак някой има такъв филтър за оригиналното място да сподели ; ) има ли смисъл http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/tongue.gif

 

Карах няколко хиляди км. с интейк и външен конусен филтър ни Иниен \Injen\ - купих си го от Щатите, струваше около 250 долара без доставката. Красив и безполезен. Звъкът на шестака се промени, но малко, вървенето почти никак, малко във високите обороти като да стана по-добра. В общи линии слаб ефект. Никак не ти препоръчвам да караш с отворена филтърна кутия и без филтър, защото първият боклук ще влезе в интейка и после става кофти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Промяна на звука няма да има, така че смисъл за теб няма :icon_bye:

 

Ами то малко ме съмнява да има друга осезаема промяна :)

Благодаря за мненията :) филтъра си е на мястото вече и едва ли ще се сваля отново, въпреки че адски много ме кефи :) може все пак да сложа интейк...

ще го мислим :) SLX, а защо го махна? До колкото знам хубавия оригинален филтър може да се пере и после се пръска с някакви спрейове... иначе ментаците от по 10-15 лв се сменяли всеки месец...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега... към тази марка съм се ориентирал, но ми се струва, че звука няма да се промени с този филтър за оригиналното място ( все пак не мисля, че вървежа се усеща много... та за звук я правя тази работа ) :) за това съм се ориентирал към цяло Intake... нали тръбите там и конусовиден филтър :) Ако все пак някой има такъв филтър за оригиналното място да сподели ; ) има ли смисъл :P

 

Тоя звук ще ти омръзне в един момент и ще си върнеш пак стария филтър. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на другия ми автомобил имам точно такъв филтър тип пита, който се слага на мястото на оригиналния. Филтъра е на К&N, и така си я докарах от Германия. Е много бях изненадан когато исках да го сменям за първи път а се оказа че си имам филтър за постоянна употреба. За вървене колата си вървеше и върви все още доста прилично за автомобил на 300к км. Доста себеподобни коли по мощност съм наказал с нея.

Звукът .... мда малко по различен е от този с оригинален филтър, особенно във високите над 3000об/мин , чувам едно свистене наподобяващо турбина, но не и това което си чул ти без филтър. Знам много добре как звучи кола без филтър, звукът е доста мощен дори и 1,4 мотор звучи като 2,0.

Но със филтъра това няма да го чуеш никога.

Ефект от хубавия филтър си има, има си и спрей за почистване ако не се лъжа цената е около 40лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на другия ми автомобил имам точно такъв филтър тип пита, който се слага на мястото на оригиналния. Филтъра е на К&N, и така си я докарах от Германия. Е много бях изненадан когато исках да го сменям за първи път а се оказа че си имам филтър за постоянна употреба. За вървене колата си вървеше и върви все още доста прилично за автомобил на 300к км. Доста себеподобни коли по мощност съм наказал с нея.

Звукът .... мда малко по различен е от този с оригинален филтър, особенно във високите над 3000об/мин , чувам едно свистене наподобяващо турбина, но не и това което си чул ти без филтър. Знам много добре как звучи кола без филтър, звукът е доста мощен дори и 1,4 мотор звучи като 2,0.

Но със филтъра това няма да го чуеш никога.

Ефект от хубавия филтър си има, има си и спрей за почистване ако не се лъжа цената е около 40лв.

 

http://vbox7.com/play:8be74ebf

Ето клип, за жалост не се чува така хубаво както е... чува се по-силно... в началото има един момент който сега ме дразни но в началото ме кефи... превключване на скорост с газ... кефеше ме как се чуваше Боо .. ама сега дразни :P

Колега, не ртазбрах какво имаше предвит под " филтър за постоянна употреба " :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

K&N например, който тук кой знае защо се нарича спортен, а той си е просто миещ се филтър и в USA рекламата му е от рода на "последния въздушен филтър, който ще си купите". Идеята е че се пере и после се маже със специално масло и караш. Това е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наричат го спортен, защото през него може да мине повече въздух от колкото през нормален филтър. Първия такъв филтър е направен от медицинска марля и още няква друга технология която сега не помня, чел съм я преди време. А съответно повече въздух означава и малко повече мощност 2-3%, и от тук се почва горивна помна с по-високо налягане, по големи дюзи .... Но подмяната на филтъра е задължителен когато решиш да правиш какъвто и да е силов тунинг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е кой го нарича "спортен", не и производителя във всеки случай, те си го наричат за многократна употреба... K&N имам предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

K&N например, който тук кой знае защо се нарича спортен, а той си е просто миещ се филтър и в USA рекламата му е от рода на "последния въздушен филтър, който ще си купите". Идеята е че се пере и после се маже със специално масло и караш. Това е.

 

Точно, аз за това си го купих. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наричат го спортен, защото през него може да мине повече въздух от колкото през нормален филтър. Първия такъв филтър е направен от медицинска марля и още няква друга технология която сега не помня, чел съм я преди време. А съответно повече въздух означава и малко повече мощност 2-3%, и от тук се почва горивна помна с по-високо налягане, по големи дюзи .... Но подмяната на филтъра е задължителен когато решиш да правиш какъвто и да е силов тунинг.

 

Зарибил съм се аз нещо да си правя колицата... без големи мераци разбира се... от 2.0 136 Hp няма какво толкова да вадя сякаш... но съм се решил да правя нещо дето да не ми бръкне чак толкова в джоба.. интересно ми стана за по-големите дюзи и горивната помпа... за каква сума приблизително може да стане този мурафет и какъв резултат може да се очаква? Между другото съм с газов инжекцион... сякаш горивната помпа не ме касае в случая... предполагам че сега ще се започне с коментари от рода на " сложил си ГИ за икономия, а искаш бегачка " както казах :) не се стремя към големи резултати :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...