Ивайло Нинов Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Здравейте колеги, На последък съединителя на Каризмата ми се държи странно:Доста често ми се случва като се кача и натисна въпросния педал той да потъва много лесно и съответно да не мога да превключа на скорост. След като го припомпя няколко пъти той се втвърдява и започва всичко да си е както трябва.От какво може да е породено това държане на съединителя? П.С. Само да споделя, че от половин година колата се кара много рядко(понеже работя на близо от дома и ходя пеш)- понякога не се кара и по 3 седмици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Здравейте колеги, На последък съединителя на Каризмата ми се държи странно:Доста често ми се случва като се кача и натисна въпросния педал той да потъва много лесно и съответно да не мога да превключа на скорост. След като го припомпя няколко пъти той се втвърдява и започва всичко да си е както трябва.От какво може да е породено това държане на съединителя? П.С. Само да споделя, че от половин година колата се кара много рядко(понеже работя на близо от дома и ходя пеш)- понякога не се кара и по 3 седмици.Ще се наложи ремонт на амбряжните помпи................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай М.М. Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Здравейте колеги, На последък съединителя на Каризмата ми се държи странно:Доста често ми се случва като се кача и натисна въпросния педал той да потъва много лесно и съответно да не мога да превключа на скорост. След като го припомпя няколко пъти той се втвърдява и започва всичко да си е както трябва.От какво може да е породено това държане на съединителя? П.С. Само да споделя, че от половин година колата се кара много рядко(понеже работя на близо от дома и ходя пеш)- понякога не се кара и по 3 седмици.Здравй колега, при мен се получаваше същото, оказа се долната помпа на съединителя. Не успявах да превключа на скорост, купих си ремонтен комплект за тази помпа 35 лева, нещо такова беше и ми я смениха, нямам проблеми от тогава. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 11 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2010 А възможно ли е с времето да се скапват тези помпи или само с каране , понеже се сменяни преди 2 и малко години за които са минати не повече от 15000км?Сменени са и горната и долната помпа и е сложено ново хидравлично масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай М.М. Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Колега нямам идея за това точно, защото моята не е сменяна дори, а е правена с ремонтен комплект и не е минала повече от 3 - 4000 км максимум. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Какво ще рече сменени са? С ремонтни комплекти или с други втора употреба. Може и да е от кофти спирачна течност и уплътненията да са се разкапали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 юли 2010 Сподели Публикувано 12 юли 2010 А възможно ли е с времето да се скапват тези помпи или само с каране , понеже се сменяни преди 2 и малко години за които са минати не повече от 15000км?Сменени са и горната и долната помпа и е сложено ново хидравлично масло.Ако сте ги взели помпите от Евро-07, от тези "истинските" Японски помпи, които струват колкото ремонтния комплект, напълно е възможно да се скапят за 2 години.. А също много зависи и от това, каква течност сте сложили . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 12 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 12 юли 2010 (редакция) Сменени са преди посоченото време при Пламен (Dj-я) с чисто нови, както и маслото беше сменено с ново. Предполагам, че при това положение говорим за качествени консумативи. За това питах дали може от факта, че не я карам много колата да са се скапали. Редактирано 12 юли 2010 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 юли 2010 Сподели Публикувано 12 юли 2010 Сменени са преди посоченото време при Пламен (Dj-я) с чисто нови, както и маслото беше сменено с ново. Предполагам, че при това положение говорим за качествени консумативи. За това питах дали може от факта, че не я карам много колата да са се скапали.Ако има износване на някой от цилиндрите и са станали елипсовидни, тогава е възможно да са изпуснали............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 12 юли 2010 Сподели Публикувано 12 юли 2010 Сменени са преди посоченото време при Пламен (Dj-я) с чисто нови, както и маслото беше сменено с ново. Предполагам, че при това положение говорим за качествени консумативи. За това питах дали може от факта, че не я карам много колата да са се скапали.Всичко може да се случи. В крайна сметка става дума за едно гумено уплътнение. Имах същия проблем и бях направил тема точно преди една година. Тогава беше долната помпа. Миналата седмица ми се случи и със сегашната кола- Мазда Премаси. Тоя път беше горния цилиндър. Какво да се прави- така ми било писано :icon_hmm: Ремонтите стават за минути, особено за подготвени майстори с опит. Така че не би трябвало да е голям кахър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 юли 2010 Сподели Публикувано 12 юли 2010 Всичко може да се случи. В крайна сметка става дума за едно гумено уплътнение. Имах същия проблем и бях направил тема точно преди една година. Тогава беше долната помпа. Миналата седмица ми се случи и със сегашната кола- Мазда Премаси. Тоя път беше горния цилиндър. Какво да се прави- така ми било писано :icon_hmm: Ремонтите стават за минути, особено за подготвени майстори с опит. Така че не би трябвало да е голям кахър.Да ,така е, пък и колко пъти на ден натискаш съединителя??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 12 юли 2010 Сподели Публикувано 12 юли 2010 Да ,така е, пък и колко пъти на ден натискаш съединителя???Така е. Аз карам много градско и в доста задръствания, така че не се учудвам. Затова даже тоя път си поръчах цялата помпа сглобена, та да не си играя с ремонтни комплекти. 33,60 Евро от Ниппартс за Мазда. Без подготовка горната я смених за около 20 минути. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 юли 2010 Сподели Публикувано 12 юли 2010 Така е. Аз карам много градско и в доста задръствания, така че не се учудвам. Затова даже тоя път си поръчах цялата помпа сглобена, та да не си играя с ремонтни комплекти. 33,60 Евро от Ниппартс за Мазда. Без подготовка горната я смених за около 20 минути.Пак ще издържи толкова ,колкото и само рем. комплект, ако е така, по добре оригинална .............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юли 2010 Сподели Публикувано 13 юли 2010 Ако има износване на някой от цилиндрите и са станали елипсовидни, тогава е възможно да са изпуснали............Какво износване при толкова малко каране бре ?..По скоро някоя дефектна гумичка може да има при колегата Нинов..Те ако се износват нови помпи за 15 000 км. по добре да си отремонтират старите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 юли 2010 Сподели Публикувано 13 юли 2010 Какво износване при толкова малко каране бре ?..По скоро някоя дефектна гумичка може да има при колегата Нинов..Те ако се износват нови помпи за 15 000 км. по добре да си отремонтират старите.При колергата не е нова ,а е старата с нови ( на две години ) рем. комплекти, и както казах, има вероятност стария цилиндър да е станал елипса и от там да му дава проблема.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юли 2010 Сподели Публикувано 13 юли 2010 При колергата не е нова ,а е старата с нови ( на две години ) рем. комплекти,Ами виж тука какво е написал..Сменени са преди посоченото време при Пламен (Dj-я) с чисто нови, както и маслото беше сменено с ново.Аз за това се чудя, как нови помпи ще направят елипса за 15000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 21 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2010 (редакция) Искам да изкажа моите благодарности към Пламен. За пореден път се потвърди моето, както и на останалите колеги мнение за неговите способности, коректност, точност и прецизност. Редактирано 21 юли 2010 от Ивайло Нинов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 Колеги понеже стана въпрос за спирачни масла в горните постове- качествени разбира се,какви бихте прпоръчали?ДОТ 4 как е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 22 юли 2010 Сподели Публикувано 22 юли 2010 (редакция) За спирачна течност питаш може би? DOT4 като цяло е добре, друг е въпросът, че е препоръчетелната за теб. В купувам-продавам има тема за YACCO, BENDIX от канекс също е добра, а и като цена/качество е на ниво. Редактирано 22 юли 2010 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.