MB200ce Публикувано 8 юли 2010 Сподели Публикувано 8 юли 2010 Колеги,искам да сменям свещите , на колта 1.6GLX 16v 97г. Обаче въпросът ми следният,понеже се кара основно на газ какви свещи трябва да взема или да се придържам към оригиналните.Чувал съм че на газ трябва да са 1 топлинно число повече или по-малко.Има ли нещо вярно.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 9 юли 2010 Сподели Публикувано 9 юли 2010 Принципно е вярно това с различното топлинно число,макар аз да не намирам някаква особена разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 9 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 9 юли 2010 Добре,де.До колкото разбирам това са правилните модели за моят двигател:Denso - K20PR-UNGK - BKR6EПрав ли съм? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MultiPointECI Публикувано 15 юли 2010 Сподели Публикувано 15 юли 2010 (редакция) Добре,де.До колкото разбирам това са правилните модели за моят двигател:Denso - K20PR-UNGK - BKR6EПрав ли съм?Да колега,това са свещите за твоя двигател.Но щом ще я караш предимно на газ,те съветвам да сложиш 1 идея по-студени свещи.Така ще се съобразиш с по-голямото количество топлина отделено при горенето на газта.По интензивното отделяне на топлина ще запази нормалната работна температура на свеща,(600-800 градуса по Целзий) и така ще издържат по-дълго време.Но преди всичко зависи как караш.НГК с топлинно число "6",каквито си намерил за твоя мотор,ще издържат може би на нормално каране на газ,но ако обичаш високите обороти по-добре си сложи с топлинно число "7".При НГК колкото е по-голямо числото,толкова по-студена е свещта.При Дензо е обратното ! Редактирано 15 юли 2010 от MultiPointECI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 Колеги, не искам да отварям нова тема за свещи. Има много такива, но става въпрос все за двигател 1.6 4G92 или някои други. Искам да попитам - какви свещи трябва да си купя за двигател 1.3 4G13, питам конкретно за NGK и Denso? А ако предположим, че карам градско на бензин и извънградско на газ, демек 50/50... по-добре е да не пипам ГАП-а, нали? Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 (редакция) Колеги, не искам да отварям нова тема за свещи. Има много такива, но става въпрос все за двигател 1.6 4G92 или някои други. Искам да попитам - какви свещи трябва да си купя за двигател 1.3 4G13, питам конкретно за NGK и Denso? А ако предположим, че карам градско на бензин и извънградско на газ, демек 50/50... по-добре е да не пипам ГАП-а, нали? Мерси! Здрасти колега, в Аутодата ти дават за колата следните свещи: NGK: BPR5ES-11 Гапа е 1.1мм ако е намалял най-добре нови. Denso: W16EPR11 :mitsu-smiley: Редактирано 16 февруари 2012 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 16 февруари 2012 Сподели Публикувано 16 февруари 2012 Здрасти колега, в Аутодата ти дават за колата следните свещи:NGK: BPR5ES-11 Гапа е 1.1мм ако е намалял най-добре нови.Denso: W16EPR11 Благодаря, колега! Сега разрових по-сериозно форума с ключова дума: BPR5ES-11. Те са! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido varna Публикувано 19 февруари 2012 Сподели Публикувано 19 февруари 2012 Слагай иридиеви и няма да имаш проблем. Аз съм на газ с двигател 1,3 12, поръчах си ги от ebay, доста са по евтини там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Какви свещи да взема за Колт на газ /1.6 94г/?Сега съм Denso на повече от 30к..... и започна да предърпва в ниските обороти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Вземи си пак дензо, просто ако искаш можеш да им регулираш разстоянието между електродите. Обаче ако не си сменял кабелите, съветвам те да ги смениш заедно със свещите, защото ако имаш пробити кабели, ще съсипеш новите свещи. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Точно така и направих, чакам ги утре да пристигнат 4 парчета Denso :icon_rock: Благодаря и на Мирослав за бързата реякция :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 16 юни 2012 Сподели Публикувано 16 юни 2012 (редакция) Колеги, преди 3 дена колата заработи на 3 цилиндъра.....Дръпнах лулите на свещите и бяха плувнали в масло. Три от свещите също дълдисваха ... Последва зачистването и смяна на гарнитура на капак на клапани + о-пръстени на свещите...После колата си заработи на 4 цилиндара, но остана едно придърпване в ниските обороти. 2 Дена каране така и днес реших да сложа ношите свещи.. Само че като махнах старите - отново същия шитттт :icon_censored: Свещите са лешшш и няма смисъл да слагам новите.. Забърсах старите покарах и след 1 мин. пак започна да прекъсва... Откъде може да хвърля директно по леглата на свещите ..... аз се сещам за гарнитура на главата :icon_censored: Редактирано 16 юни 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2012 Може би от гумички на клапаните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 юни 2012 Сподели Публикувано 16 юни 2012 (редакция) Може би от гумички на клапаните. Какво общо имат гумичките на клапаните? От главата излизат четири метални втулки в които се пускат свещите. В горния край на тези втулки се слагат гумени пръстени и в/у тях ляга капака на клапаните който се стяга. След като е сменил пръстените, не трябва да има масло вътре!! Ето за какво става дума:http://img688.imageshack.us/img688/8813/0214a.jpg Редактирано 16 юни 2012 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 16 юни 2012 Сподели Публикувано 16 юни 2012 (редакция) Маслото го хвърля само на първа , трета и четвърта свещ .... втората е суха.. а и ми направи впечатление че капака е крив, но едва ли е там проблема Редактирано 16 юни 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2012 Грешката е моя,колета е писал,че пълни пак леглата,аз разбрах че ги цапа в цилиндрите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 16 юни 2012 Сподели Публикувано 16 юни 2012 (редакция) Цилиндъра не знам , ама по електрода на свещите има масълце доволно Редактирано 16 юни 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 16 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2012 Цилиндъра не знам , ама по електрода на свещите има масълце доволноАми щом там има масло тогава какъв е проблема да влезе през гумичките на клапаните.А щом те съмнява за гарнитура на галавата,някакви признаци има ли за това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 16 юни 2012 Сподели Публикувано 16 юни 2012 (редакция) Признаци не няма , иначе гумичките на клапани са сменяни преди година и нещо заедно с гарнитура на главата Редактирано 16 юни 2012 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.