Премини към съдържание

Свещи Колт


Препоръчано мнение

Колеги,искам да сменям свещите , на колта 1.6GLX 16v 97г. Обаче въпросът ми следният,понеже се кара основно на газ какви свещи трябва да взема или да се придържам към оригиналните.

Чувал съм че на газ трябва да са 1 топлинно число повече или по-малко.Има ли нещо вярно.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре,де.До колкото разбирам това са правилните модели за моят двигател:

Denso - K20PR-U

NGK - BKR6E

Прав ли съм?

Да колега,това са свещите за твоя двигател.Но щом ще я караш предимно на газ,те съветвам да сложиш 1 идея по-студени свещи.Така ще се съобразиш с по-голямото количество топлина отделено при горенето на газта.По интензивното отделяне на топлина ще запази нормалната работна температура на свеща,(600-800 градуса по Целзий) и така ще издържат по-дълго време.Но преди всичко зависи как караш.НГК с топлинно число "6",каквито си намерил за твоя мотор,ще издържат може би на нормално каране на газ,но ако обичаш високите обороти по-добре си сложи с топлинно число "7".При НГК колкото е по-голямо числото,толкова по-студена е свещта.При Дензо е обратното !

Редактирано от MultiPointECI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Колеги, не искам да отварям нова тема за свещи. Има много такива, но става въпрос все за двигател 1.6 4G92 или някои други. Искам да попитам - какви свещи трябва да си купя за двигател 1.3 4G13, питам конкретно за NGK и Denso? А ако предположим, че карам градско на бензин и извънградско на газ, демек 50/50... по-добре е да не пипам ГАП-а, нали? Мерси!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не искам да отварям нова тема за свещи. Има много такива, но става въпрос все за двигател 1.6 4G92 или някои други. Искам да попитам - какви свещи трябва да си купя за двигател 1.3 4G13, питам конкретно за NGK и Denso? А ако предположим, че карам градско на бензин и извънградско на газ, демек 50/50... по-добре е да не пипам ГАП-а, нали? Мерси!

 

Здрасти колега, в Аутодата ти дават за колата следните свещи:

 

NGK: BPR5ES-11 Гапа е 1.1мм ако е намалял най-добре нови.

 

Denso: W16EPR11

 

:mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега, в Аутодата ти дават за колата следните свещи:

NGK: BPR5ES-11 Гапа е 1.1мм ако е намалял най-добре нови.

Denso: W16EPR11

 

Благодаря, колега! Сега разрових по-сериозно форума с ключова дума: BPR5ES-11. Те са! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагай иридиеви и няма да имаш проблем. Аз съм на газ с двигател 1,3 12, поръчах си ги от ebay, доста са по евтини там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Какви свещи да взема за Колт на газ /1.6 94г/?

Сега съм Denso на повече от 30к..... и започна да предърпва в ниските обороти

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си пак дензо, просто ако искаш можеш да им регулираш разстоянието между електродите. Обаче ако не си сменял кабелите, съветвам те да ги смениш заедно със свещите, защото ако имаш пробити кабели, ще съсипеш новите свещи. Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така и направих, чакам ги утре да пристигнат 4 парчета Denso :icon_rock: Благодаря и на Мирослав за бързата реякция :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди 3 дена колата заработи на 3 цилиндъра.....

Дръпнах лулите на свещите и бяха плувнали в масло. Три от свещите също дълдисваха ... Последва зачистването и смяна на гарнитура на капак на клапани + о-пръстени на свещите...

После колата си заработи на 4 цилиндара, но остана едно придърпване в ниските обороти. 2 Дена каране така и днес реших да сложа ношите свещи.. Само че като махнах старите - отново същия шитттт :icon_censored: Свещите са лешшш и няма смисъл да слагам новите.. Забърсах старите покарах и след 1 мин. пак започна да прекъсва... Откъде може да хвърля директно по леглата на свещите ..... аз се сещам за гарнитура на главата :icon_censored:

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би от гумички на клапаните.

 

Какво общо имат гумичките на клапаните? От главата излизат четири метални втулки в които се пускат свещите. В горния край на тези втулки се слагат гумени пръстени и в/у тях ляга капака на клапаните който се стяга. След като е сменил пръстените, не трябва да има масло вътре!!

 

Ето за какво става дума:

http://img688.imageshack.us/img688/8813/0214a.jpg

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото го хвърля само на първа , трета и четвърта свещ .... втората е суха.. а и ми направи впечатление че капака е крив, но едва ли е там проблема

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндъра не знам , ама по електрода на свещите има масълце доволно

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндъра не знам , ама по електрода на свещите има масълце доволно

Ами щом там има масло тогава какъв е проблема да влезе през гумичките на клапаните.

А щом те съмнява за гарнитура на галавата,някакви признаци има ли за това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Признаци не няма , иначе гумичките на клапани са сменяни преди година и нещо заедно с гарнитура на главата

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...