Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Чакането си заслужаваше :D !


Препоръчано мнение

Е доживях да ми дойдат частите, на обща стойност 280 лева със доставка и мито(само за тези 4 неща разбира се) :D ! Ей ги на :

http://img291.imageshack.us/img291/9562/02072010347.jpg

 

http://img413.imageshack.us/img413/4588/02072010352.jpg

 

Ламбдата, ще я слагам на новата генерация, че на старата, ще вземе и тая да изгори, докато дойде новата генерация !

http://img37.imageshack.us/img37/8913/02072010355.jpg

 

http://img806.imageshack.us/img806/1631/02072010351.jpg

 

Край ся като сложа лепенките на Gates Racing и колата ми ще стане 200 коня :D

(ебавам се щото съм от Перник, поне за вътрешно удовлетворение, ще знам че имам такъв продукт под капака, наистина, пък който ще нека ми се смее)

http://img441.imageshack.us/img441/2521/02072010357.jpg

 

http://img295.imageshack.us/img295/8975/02072010350.jpg

 

http://img809.imageshack.us/img809/1028/02072010356.jpg

 

Забравих да кажа, че ще слагам това долу на мястото на катализатора и ще повдигам втората ламбда, да не отчита грешни стойности ;)

(Тея дето трябва да се заваряват за резонаторната тръба ми ги изряза един приател без пари), а тръбата я взех за 20 лева и е със същата,

дължина и ФИ като катализатора ми ;)

 

http://img641.imageshack.us/img641/87/02072010358.jpg

 

http://img810.imageshack.us/img810/7961/02072010359.jpg

 

П.С. А обтегателната ролката(GMB Timing Belt Tensioner) и челюстите за барабаните на задните спирачки на Satisfied Breaks B778 PRO Performance Bonded Break Shoes, та за тези неща,

МНОГО яко се изложиха от LOMBARD.BG и по - точно тоя офис дето го затвориха в Студентски Град, две наистина доста некомпетентни със това, което правят жени

(работещи във новият им офис в Младост при спирката на метрото), явно не знаят как се поръчва от amazon.com и на 10.05.2010 си поръчах ролката и челюстите и до днес ги няма това

са почти 2 месеца и сега отидох в центалният им офис на Пенчо Славейков и ги помолих да

проверят tracking number-a на пратката и казаха, че в петък дето идва ще дойдат нещата(така и така майстора дето, ще ми слага ремъците е зает тази събота и неделя)!

Затова ако поръчвате поръчвайте в офиса във Борово, щото момчетата са много по - стабилни!

Директно звънкат в САЩ и питат, къде се намира пратката и ви казват в детайли всичко, пример: Поръчах тези неща горе на снимките на 11.06.2010, нормалният срок е до 2 максимум

3 седмици и за "очаквана дата" пишеше 05.07.2010, а днес сме 02.07.2010 супер бързо действат !

 

Следват рейсинговата генерация(която ще поръчам след една седмица(дано няма забавяне тоя път) и един чип дето няма да му споменавам името,

че много хора от форума, пак ще вземат да ми се смеят и подиграват, но темата "Service Engine Soon свети постоянно на таблото от както купих колата !" ще се отключи, когато пратя

видео най - вероятно от youtube на valboss, в което аз ще участвам, с което, ще докажа на всички, че чипа работи, вдига конски сили, сваля разход и само ще помоля

някой да ми препоръча къде е най - евтиният динамоме тър, че да мога да меря мощността на колата, първо - когато нищо не е пипано по колата,

2 - след монтирането на ремъците+генерацията и 3 - след слагането на Volo Performance Fuel Saver FS3 (OBD2) комуникиращ по ISO протокол !

Не очаквам чудеса (макс 15 HP отгоре), важното е че ще падне разхода ;)

Ето и линкове за доказателство, докато събера парички за чипа:

Първи линк със коментари за Изпробван Volo Performance Chip на Toyota Tundra

Втори линк със впечатленията на някакъв пич със супер нова Toyota Corolla

Айде със здраве на всички и без нерви, че здравето е най - важно на тоя свят :rulez: , че откакто се разболях онези 200 лева предвидени за чипа отидоха за здравето ми ;), важното е че сега съм добре и нищо ми няма !

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е доживях да ми дойдат частите, на обща стойност 280 лева със доставка и мито(само за тези 4 неща разбира се) http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif ! Ей ги на :

 

 

 

 

Ламбдата, ще я слагам на новата генерация, че на старата, ще вземе и тая да изгори, докато дойде новата генерация !

 

 

 

 

Край ся като сложа лепенките на Gates Racing и колата ми ще стане 200 коня http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

(ебавам се щото съм от Перник, поне за вътрешно удовлетворение, ще знам че имам такъв продукт под капака, наистина, пък който ще нека ми се смее)

 

 

 

 

 

 

Забравих да кажа, че ще слагам това долу на мястото на катализатора и ще повдигам втората ламбда, да не отчита грешни стойности http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif

(Тея дето трябва да се заваряват за резонаторната тръба ми ги изряза един приател без пари), а тръбата я взех за 20 лева и е със същата,

дължина и ФИ като катализатора ми http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif

 

 

 

 

 

П.С. А обтегателната ролката(GMB Timing Belt Tensioner) и челюстите за барабаните на задните спирачки на Satisfied Breaks B778 PRO Performance Bonded Break Shoes, та за тези неща,

МНОГО яко се изложиха от LOMBARD.BG и по - точно тоя офис дето го затвориха в Студентски Град, две наистина доста некомпетентни със това, което правят жени

(работещи във новият им офис в Младост при спирката на метрото), явно не знаят как се поръчва от amazon.com и на 10.05.2010 си поръчах ролката и челюстите и до днес ги няма това

са почти 2 месеца и сега отидох в центалният им офис на Пенчо Славейков и ги помолих да

проверят tracking number-a на пратката и казаха, че в петък дето идва ще дойдат нещата(така и така майстора дето, ще ми слага ремъците е зает тази събота и неделя)!

Затова ако поръчвате поръчвайте в офиса във Борово, щото момчетата са много по - стабилни!

Директно звънкат в САЩ и питат, къде се намира пратката и ви казват в детайли всичко, пример: Поръчах тези неща горе на снимките на 11.06.2010, нормалният срок е до 2 максимум

3 седмици и за "очаквана дата" пишеше 05.07.2010, а днес сме 02.07.2010 супер бързо действат !

 

Следват рейсинговата генерация(която ще поръчам след една седмица(дано няма забавяне тоя път) и един чип дето няма да му споменавам името,

че много хора от форума, пак ще вземат да ми се смеят и подиграват, но темата "Service Engine Soon свети постоянно на таблото от както купих колата !" ще се отключи, когато пратя

видео най - вероятно от youtube на valboss, в което аз ще участвам, с което, ще докажа на всички, че чипа работи, вдига конски сили, сваля разход и само ще помоля

някой да ми препоръча къде е най - евтиният динамоме тър, че да мога да меря мощността на колата, първо - когато нищо не е пипано по колата,

2 - след монтирането на ремъците+генерацията и 3 - след слагането на Volo Performance Fuel Saver FS3 (OBD2) комуникиращ по ISO протокол !

Не очаквам чудеса (макс 15 HP отгоре), важното е че ще падне разхода http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif

Ето и линкове за доказателство, докато събера парички за чипа:

Първи линк със коментари за Изпробван Volo Performance Chip на Toyota Tundra

Втори линк със впечатленията на някакъв пич със супер нова Toyota Corolla

Айде със здраве на всички и без нерви, че здравето е най - важно на тоя свят http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif , че откакто се разболях онези 200 лева предвидени за чипа отидоха за здравето ми http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gif, важното е че сега съм добре и нищо ми няма !

Не искам за звуча заядливо, но знаеш ли колко литра събира резервоарът на тундрата. Еднакъв е за всички бензинови модификации, включителна за тази с 5,7 двигателя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам за звуча заядливо, но знаеш ли колко литра събира резервоарът на тундрата. Еднакъв е за всички бензинови модификации, включителна за тази с 5,7 двигателя?

 

Я малко се уточни какво искаш да кажеш с това, че на Тундрата резервоара е един и същ за всички типове двигатели ! А на 2010 Корола(1.8 S), колко литров да е резервоара(втория линк) ?! ;)

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ура ура ура ! Всичко пристигна и в петък сутринта, ще я карам на майстора да ми смени, вътрешните накрайници, ремъците,

ролката и челюстите за барабаните, пък когато дойде и генeрацията.... мммм какъв ли звук ще започне да вади,

с махнат катализатор(с резонаторна тръба на негово място) и с новата генерация(прави тръби без вграден катализатор, като в старата дето все още я имам) ;) ?!

 

http://img821.imageshack.us/img821/3180/14072010398.jpg

 

http://img638.imageshack.us/img638/3262/14072010399.jpg

 

http://img249.imageshack.us/img249/6029/14072010400.jpg

 

http://img22.imageshack.us/img22/8294/14072010401.jpg

 

Леле, всичко е американско производство, ей как се кефя ако знаете, не ми се смейте :D ! Просто е яко, щото най - накрая, ще мога да си я настъпя, без да се страхувам,

че може да ми прасне ангренажния ремък или някой от пистовите да даде фира ! И те така, пък кат дойде новата генерация и после и другото, ще се донамажа от кеф :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я малко се уточни какво искаш да кажеш с това, че на Тундрата резервоара е един и същ за всички типове двигатели ! А на 2010 Корола(1.8 S), колко литров да е резервоара(втория линк) ?! ;)

 

Колега, чипът е инсталиран на 4runner, не на королата... и все пак ти стискам палци, дано да си струва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чипът е инсталиран на 4runner, не на королата... и все пак ти стискам палци, дано да си струва!

 

 

:icon_blush: :icon_blush: :icon_blush: И аз толкова съм прочел, де :D ! Важното е, че работи !

 

П.П. Пичове имам много сериозно въпросче, ама няма да се смеете де, щото си е смешно от невнимание !

Когато карам колата, много често като спра и не я гася, обаче щото прозорците са ми отворени и ми е много шумно от другите заобикалящи ме коли и други фактори, та забравям, че колата, не съм я изгасил, а и тя си е доста тихичка и на 3-пъти от както съм я купил ми се е случвало на запалена кола пак да давам контакт !

Та какво може да съм прецакал от това нещо, щото питах и ми обясняваха, ама не можах да го загрея, стартер ли или какво ?! Смисъл, че колата си пали, но доста по - трудно от колкото преди(с оригиналния акумлатор 75D23L Panasonic 65 A-h 540 A EN) ! Акумулатора ми е чисто нов Bosch Silver 63 A-h 610 A EN(дават го, че става дори за по - мощен Lancer от моя), и там акумулаторджиите ми казаха, че дори при смяната на акумулаторите, се били натрупвали грешки в компютъра и дори това могло да бъде причината за проблема, та дайте идея какво е, та ако е грешка в компютъра да ходя до Ratola да я изчистят или да ми reflash-нат ECU-то ако трябва :help: Алтернатора предполагам няма как да ми е прецакан, щото като запали колата след това дори всичко да и пусна(климатик, фарове, абе всичко) въобще не се затормозява, само паленето и е тегаво !

А и още един много интересен проблем, като застана зад някой много близко зад него, на светофара и явно тръбата за въздуха, дето отвежда въздуха до въздушния филтър засмуква изгорелите му газове, особено, когато гърнето му е от ляво :D и веднага оборотите ми падат драстично, колата не изгасва, но се стреми към нещо такова ! Това предполагам си е нещо нормално !

Мерси предварително !

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей отново, ако под "трудно палене" имаш предвид че стартерът ти върти по-бавно, сякаш няма тяга/сила, и при все че си с нов акумулатор, това за мен си е признак че ти заминава стартера т.е. четките, комутатор, втулка евентуално....

Абе като се отвори, става ясно, важното е, че е нещо съвсем нормално и се случва при всички автомобили. При едни по-рано от при други, зависи много и от експлоатацията на автомобила - в смисъл от броя на паленията. Не мисля, че е в следствие на твоето "двойно палене" :) от това може да пострада бендикса (малкото зъбно колело на стартера) или голямото зъбно колело което определено е кофти! Тъй че моят съвет е, да си прегледаш стартера.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей отново, ако под "трудно палене" имаш предвид че стартерът ти върти по-бавно, сякаш няма тяга/сила, и при все че си с нов акумулатор, това за мен си е признак че ти заминава стартера т.е. четките, комутатор, втулка евентуално....

Абе като се отвори, става ясно, важното е, че е нещо съвсем нормално и се случва при всички автомобили. При едни по-рано от при други, зависи много и от експлоатацията на автомобила - в смисъл от броя на паленията. Не мисля, че е в следствие на твоето "двойно палене" :) от това може да пострада бендикса (малкото зъбно колело на стартера) или голямото зъбно колело което определено е кофти! Тъй че моят съвет е, да си прегледаш стартера.

 

Точно така, всякаш стартерът върти по-бавно, няма тяга/сила, такова е усещането ! Дай идея къде да отида че да ми кажат, точно какво е(стартерът, четките, комутатор, втулка евентуално....), за да мога

директно да си го поръчам от amazon.com или от eBay, та да ми е евтино, смисъл че, няма по - хубаво от новото, пък ся ако може да се оправи старият за по - малко пари отколкото нов да си купя и това ме устройва !

Дай ми съвет, в Ratola ли да ходя, там ли са най - акуратни/точни във описанието на проблема, който мен ме касае, или някъде другаде ?! Благодаря предварително !

 

П.П. Автомобила ми е на 101070 мили в момента, което вече си е доста, следователно и паленията са му били доста :D , пък не разбирам много, ама кат се загледаш малко по - сериозно в цепнатината, която

е м/у капака, който покрива двигателя и самия двигател има нещо като наслоен прах в/у масло и доколкото разбрах това било гарнитура на главата, но не да кажеш че изпуска масло, а просто още от както я купих,

това, нещо си стои така и никога не съм имал някакви течове на масло от там или там подобни случки, просто съм чул от много хора, че не е хубаво да се мие двигателя с водоструйка и така нататък,

затова нищо не съм пипал, но пък като се замисля, ще избърша точно това наслоение на прах в/у масло, в/у тази част която споменах, за да видя дали пак ще се появи и ако се появи, ще си поръчам гарнитура,

на главата нова и тъкмо, като отида някъде да ми я сменят ще ги помоля направо да ми прочистят клапаните, че ся като видях, на предичният собственик, американеца, на 74231 мили какво са му правили по колата, респективно моята кола :D направо се изкефих супер яко ! Ето две снимчици, да видиш колко неща са му сменени:

 

http://img710.imageshack.us/img710/1040/15072010402.jpg

 

http://img340.imageshack.us/img340/9740/15072010403.jpg

 

А това за PCM reflash, как са могли в USA(защото по post code-а се вижда, че е Woodbridge VA, 22192) да не могат да загреят, че предната ламбда е изгоряла и задната дава грешни стойности,

най - вероятно, защото е запушен катализатора и затова свети Service Engine Soon ! Убеждавам се, че

Българина е много по - кадърен човек, от която и да била друга народност по света и благодаря на Ratola за точната диагностика :icon_thumbup:

Все още си карам колата с Castrol Magnatec 5W30 (такова ми е по книжка) масло и да чукам на дърво не ми гори масло !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оле малеее народе това е много скъпа част, струва към 200 долара със 30% процента за доставчика и това дето аз намерих е на TYC 1-17905 Starter, но този

Part Number: MN137718 въобще не ми го изкарва във сайта mitsubishiparts.com ! Моля ви помагайте, казвайте, къде да ходя да ми го оправят !

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Леле, всичко е американско производство, ей как се кефя ако знаете, не ми се смейте :D !

Не ти се смеем, ама ти се чудя как им вярваш на 100% на тия Американци..

На мен тази обтяжна ролка, хич не ми прилича на Американска..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ти се смеем, ама ти се чудя как им вярваш на 100% на тия Американци..

На мен тази обтяжна ролка, хич не ми прилича на Американска..:)

 

Е ся ти пък за една ролка ли си :D, ;) ! Знам, че не е американска, а всъщност е японска да се уточня ! Ето и link-че Цък !

Поздрави колега, ама не издържа да не ми се изсмееш :D ! Няма проблеми, аз ся съм щастлив, че утре ще ги сложат всичките тея неща и колата, ще е доста по - читава от

колкото е в момента ! Айде лека вечер !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако все пак не ти се дават една шапка пари за стартер го свалете, огледайте. Евентуално едни нови четки и втулки и ще е като нов :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ся ти пък за една ролка ли си :D, ;) ! Знам, че не е американска, а всъщност е японска да се уточня ! Ето и link-че Цък !

Поздрави колега, ама не издържа да не ми се изсмееш :D !

Нали ти казах, че не ти се смея, а ти се чудя..:P

Но сега вече наистина ме разсмя, с тази Японска ролка...:D Някъде по самата ролка, видя ли надпис че е Японска, или съдиш по опаковката ?...

Между другото Миро е прав..Тази ролка тук се намира за 32 лв..

Явно още вярваш и в Дядо Коледа..:giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако все пак не ти се дават една шапка пари за стартер го свалете, огледайте. Евентуално едни нови четки и втулки и ще е като нов :icon_thumbup:

 

Абсолютно е прав колегата, няма никакъв смисъл от поръчката на нов стартер, това все пак е едно от най-елементарните неща за ремент/рециклиране, при това не скъпо. Дори и в Америка рядко слагат чисто нови стартери, а по-скоро рециклирани до нови, където си връщаш стария (CORE) и те ти приспадат от цената на рецеклирания. Тук в БГ, във всеки втори гараж могат да ти сменят четките, едва ли ще ти струва повече от 50лв. (дори и сам би могъл с малко повече тех. умение) и мерак. Успех :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали ти казах, че не ти се смея, а ти се чудя..:P

Но сега вече наистина ме разсмя, с тази Японска ролка...:D Някъде по самата ролка, видя ли надпис че е Японска, или съдиш по опаковката ?...

Между другото Миро е прав..Тази ролка тук се намира за 32 лв..

Явно още вярваш и в Дядо Коледа..:giggle:

 

Ролката ми излезна 37 лева с доставката, 30% за дилъра , килограмите и т.н. от САЩ, мерси за тази информация mario64, но за съжаление вече я имам(ролката), ся за 5 лева няма да се правя ;) !

Bлагодаря на всички други за инфото, което ми дадохте за стартера и сега ще ви помоля, директно от ваш собствен опит да ми препоръчате къде, да отида да ми ремонтират стартера ?!

Става въпрос за района на София, щото съм от Перник и ми е най - близко да скокна до София до някой специализиран сервиз ! Смисъл, че тъй като, ще съм със колата, хората дето,

ще ми оправят стартера, като го свалят, ще имат ли възможността да го направят за един ден(5-7 часа), за да могат после пак да го монтират, че да мога да си се прибера у дома ?! Наистина

звучи доста смешно от моя страна, защото в някои сфери може да съм доста компетентен, но за стартери, не ме търсете, въобще си нямам и понятие за какво става въпрос, затова помагайте,

дайте идеи, къде и при кой да ходя !

 

П.П. Колегата Miroslav, който всъщност ми е адаш е прав, че малко съм скептично настроен към българския пазар на авточасти за японски коли и затова си поръчвам нещата от тези сайтове,

но пък логично погледнато на нещата, примерно Gates Racing Ремъка ми излиза супер евтин, при положение, че тука за оригиналният ангренажен ремък на Mitsubishi, тук във форума питах,

мисля, че беше mitsu13(от него си поръчах картера оригинален на Mitsubishi :icon_thumbup: ) ми каза цена от рода на 140 лева ремък + 100 лева обтяжна ролка ! В този ред на мисли аз, за 310 лева(включително килограмите - по $6 на кг. - за стоките + 30% за доплащане на дилъра ) взех 2-та

пистови, ангренажният(Gates Racing), обтяжната ролка, Ламбда сондата(предна дават я OEM от Denso точно за моята кола) и челюстите за барабаните !

Отново в този ред на мисли, човек израства бавно и си дава сметка (в случая аз), че фразата "частите за японските коли са много скъпи" е отживелица на 20-ти век, това е поуката, която си взимам от думите на Miroslav !

Но пък от друга страна кажете ми, ако някой е могъл да ми ги намери всичките тези неща за тея пари, за които аз съм си ги намерил евала му правя и лично си признавам, че съм тъпанар, че съм си ги поръчал частите от тези сайтове ! :rulez:

А и още нещо, по отношение на това, че просто съм се запалил и съм си поръчал нещата сам, макар и да съм сгрешил, в избора си на некачествена обтяжна ролка на GMB или нещо друго от този род, такива колеги като mario64 със заядливо отношение и присмех, към новаци като мен, някак си, не само на мен не ми се нравят и вместо да помогне(mario64) както Miroslav каза "Може да поискаш и съвет от колегите във форума", той с присмех продължава да РЪЧКА ! Колега просто не е колегиално така !

Осъзнах се и си взех поука от това, че по темата "Service Engine Soon свети постоянно на таблото от както купих колата !" дето се направих на велик и с рогата напред се опълчих на авторитети като Milen_z и DJ Tymbi не бях прав така заядливо да се държа не само с тях и затова сега вече

за всичко ПИТАМ във форум-а и чета по - усърдно в интернет за всичко, с което се захвана да си поръчвам за колата ми и дори за чипът, който ще й слагам, изчетох доста много материал и след като го поръчам и го сложа, ще направя всичките тези имзервания на динамометър - без чипа и след това със него - за да докажа, че е ефективен, а не е измишльотина ;) !

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

такива колеги като mario64 със заядливо отношение и присмех, към новаци като мен, някак си, не само на мен не ми се нравят и вместо да помогне(mario64) както Miroslav каза "Може да поискаш и съвет от колегите във форума", той с присмех продължава да РЪЧКА ! Колега просто не е колегиално така !

Осъзнах се и си взех поука от това, че по темата "Service Engine Soon свети постоянно на таблото от както купих колата !" дето се направих на велик и с рогата напред се опълчих на авторитети като Milen_z и DJ Tymbi не бях прав така заядливо да се държа не само с тях

И къде го видя това заядливо отношение? .:icon_hmm: Просто се опитвам да ти кажа, че това не е твоята ролка ..

Казах ти също че Миро е прав и ако беше поискал съвет от колегите, преди да си поръчаш частите, щеше да го знаеш..

Но както и да е, явно само си мислиш, че си се осъзнал..Щом така ги приемаш нещата, спирам да се"заяждам" изобщо с теб..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И къде го видя това заядливо отношение? .:icon_hmm: Просто се опитвам да ти кажа, че това не е твоята ролка ..

Казах ти също че Миро е прав и ако беше поискал съвет от колегите, преди да си поръчаш частите, щеше да го знаеш..

Но както и да е, явно само си мислиш, че си се осъзнал..Щом така ги приемаш нещата, спирам да се"заяждам" изобщо с теб..

 

http://img96.imageshack.us/img96/2752/17072010404.jpg

 

Дааа, много ми е кофти, знам, че ми е избило маслото и съм за нова гарнитура на капака на клапаните :icon_crying:

http://img59.imageshack.us/img59/7599/17072010406.jpg

 

http://img340.imageshack.us/img340/7194/17072010405.jpg

 

Няма да коментирам, просто гледай и тъпей ! А ако това GMB не ставаше, просто нямаше да си се кефя на колата сега и да си се возя, а и mario64 да те питам,

къде колегата Miroslav казва, че тази ролка няма да ми стане, при положение, че ти си единственият, който ми го натякваш това нещо !

 

П.П. Колега Miroslav мерси за изчерпателният пост и от тук точно следава, следващият ми въпрос, а той е какъв тип Sport Air Filter да си взема,

дали да е Short Ram Air Intake+ филтър тип рязан конус, Cold air intake + филтър тип рязан конус или просто OEM Replacement Performance Filter като Това или на друг производител, като се надявам да споделите тук същия K&N от къде мога да си го намеря по - евтин !

Благодаря предварително !

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На "К.Величков" и "Възкресение" има добър сервиз за стартери.Два пъти съм ходил там(за стартер и алтернатор) и съм много доволен.

http://www.bgmaps.com/routing.aspx?sid=81B3EF414B528827C42B03B90EACBC61

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак не си разбрал, бат Марин като ти каза че това не е твоята ролка имаше в предвид че не е нещо качествено което да си заслужава да си го поръчваш от USA чак. И наистина ако беше питал преди да поръчваш щеше да разбереш марката на наистина качествените ролки - KOYO! Пък и за ремъка щеше да ти каже друго...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак не си разбрал, бат Марин като ти каза че това не е твоята ролка имаше в предвид че не е нещо качествено което да си заслужава да си го поръчваш от USA чак. И наистина ако беше питал преди да поръчваш щеше да разбереш марката на наистина качествените ролки - KOYO! Пък и за ремъка щеше да ти каже друго...

 

Ами да оригиналната беше KOYO с кафяв кръг около, дупката за настройка за затягане на ролка и гравирани букви KOYO и някакъв номер;) !

Мерси за коментара :), но под думите "Miroslav ти каза, че това не е твоята ролка" какво

да разбера, а и на фона на това че "май вярваш все още в дядо коледа" и други такива глупости, какво мога да си помисля друго освен, че е решил да ме "храни" :D ! Чел съм на доста места, че KOYO, са

по - добри и разликата в цените на GMB и KOYO не беше толкова голяма, но просто взех GMB ! Ко да се праи такъв е живота, а и комплекта който купих беше Gates Racing TB201RB + GMB ролка на супер цена ! Затова е GMB, просто такава беше офертата, в amazon.com ;) !

 

Е на ремъкът, пък какво му е ! Майстора моя ми каза "да това е за високоскростни гонки и да издържа на супер високи температури, но не е проблем, просто няма да ти го натягам, толкова много и няма да има вибрации" защото като го стегна както трябва сеполучиха вибрации, но в последствие го дотамъни така че да няма никакви вибрации и проблеми+ това ремъка като отработи, ще се поотпусне и ще го дозатегне в последствие ;)

Ся нямам допълнително пари да си купувам специални олекотени алуминиеви ролки и т.н., а и ремъка го взех с мисълта, че специално този ремък(заради металните му нишки в средата) ще изкара повече километри, за което не съм сигурен, така че може и да ми се посмеете ;) ! Но е логично да изкара !

Редактирано от cpurage
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, след този пост и нещата за вибрациите и аз си мисля че вярваш в дядо Коледа ;)

 

Не знам ! Явно не разбирам така, че ще си замълча !

Както казват старите хора "Немой с лошо" ;) и "не питай старило, а питай патило" и аз питам ТУК ;), а дадо коледа, че няма няма ;) !

Знам само едно след 3-4 часа отивам при моето майсторче да ми свали стартера и да го погледне да видим, какво му е !

Дали зъбното колело му е изядено или там някакви други работи, дето въобще не им знам имената и затова, и не ги споменавам,

щото да не ставам за смях нали :D , не че досега не съм станал :) !

 

П.П. Взех, че си проверих болтовете на капака на клапаните, дето на предишната

страница има снимка, как има следи от малко подлизване на масло, дето си мислех, че съм за смяна на тази гарнитура !

Е оказа се че просто бяха мнооого хлабави и затова преди 3 дена вечерта кат се прибрах я оставих да изстине цяла нощ,

и на сутринта избърсах следите от старият теч, после на студен двигател затегнах болтовете, но не много, че да не ги скъсам,

и ей го на вече 3-ти ден карам и няма никаква капчица масло ! Дано това поне да съм го направил както трябва, ако ли не

ей ви на още една тема за смях ! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Батка, ти си абсолютно луд :).

 

Ок затова спирам изцяло да пиша каквото и да било във форума ! Щом съм луд, тука луди не ви трябват !

Айде това беше всичко от мен ! Ще ходя в някоя клиника, че да ме вземат да ме излекуват ! :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...