Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

gagliandar

Потребител
  • От него общо

    56
  • Регистрация

  • Беше тук

За gagliandar

  • Рожден ден 12/23/1979

Местоживеене

  • Град
    Varna

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    4 GEN ECLIPSE SPYDER

gagliandar's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. мисля че, за 1г трудно ще се намерят "bolt on", по-скоро нещо "custom made"
  2. оппа... нов камък в моята градина
  3. Колега резервната би трябвало да е "донат" !!! п.с. поздравления за избора и за страхотната сделка
  4. Емо, тоя с лансъра от де го намери.... през цялото време ти се пречка там :icon_box:
  5. ОК това лято така и не направихме фотосесията със STAR, но все пак ето как изглежда моят RALLIART през камерата на старият ми телефон http://i37.tinypic.com/iz2b84.jpg
  6. Колега, оправиха ли ти стартера?
  7. :good: датчика в казанчето (поплавака) остава в долно положение, почиствне може да помогне :good:
  8. А в разшерителния съд? ако искаш търси повредата във "втория филтър" може и там да излезе нещо ;) но тази лампа е за нивото на антифриза 100% Пиши все пак за крайния резултат.
  9. тогава си провери датчика, защото съм 99% сигурен че тази лампа е за това! отвори капачката на радиатора и налей направо там
  10. ха ха ха тези големи диагностици са да знаеш, долей си антифриз или вода там с каквото караш :icon_thumbup:
  11. Абсолютно е прав колегата, няма никакъв смисъл от поръчката на нов стартер, това все пак е едно от най-елементарните неща за ремент/рециклиране, при това не скъпо. Дори и в Америка рядко слагат чисто нови стартери, а по-скоро рециклирани до нови, където си връщаш стария (CORE) и те ти приспадат от цената на рецеклирания. Тук в БГ, във всеки втори гараж могат да ти сменят четките, едва ли ще ти струва повече от 50лв. (дори и сам би могъл с малко повече тех. умение) и мерак. Успех
  12. Здравей отново, ако под "трудно палене" имаш предвид че стартерът ти върти по-бавно, сякаш няма тяга/сила, и при все че си с нов акумулатор, това за мен си е признак че ти заминава стартера т.е. четките, комутатор, втулка евентуално.... Абе като се отвори, става ясно, важното е, че е нещо съвсем нормално и се случва при всички автомобили. При едни по-рано от при други, зависи много и от експлоатацията на автомобила - в смисъл от броя на паленията. Не мисля, че е в следствие на твоето "двойно палене" от това може да пострада бендикса (малкото зъбно колело на стартера) или голямото зъбно колело което определено е кофти! Тъй че моят съвет е, да си прегледаш стартера.
  13. Колега, чипът е инсталиран на 4runner, не на королата... и все пак ти стискам палци, дано да си струва!
  14. При мен контактен спрей (за почистване на ел. контактни повърхности) свърши чудесна работа! В магазините за електроника (имам предвид за ремонт на такава) трябва да имат
×
×
  • Създаване...