Премини към съдържание

бавен старт на климатика


Препоръчано мнение

Здравейте, постопли се и отново ми направи впечатление миналогодишният проблем; Когато пусна климатика (клматроник по-точно) минавам около 2-3 км. градско докато включи да охлажда, почне ли ....студ е...замервах го дава ми 5 градуса на решетките.... Вупроса е защо му трябва толкова време да тръгне ? От няколко места чувам приказки от сорта на : "щом охлажда не го пипай , че почнеш ли веднъж, разбуташ ли заводското...вече все ще..."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като първа стъпка, иди на автомивка и накарай да ти измият хубаво радиатора с водоструйката.

После сподели има ли ефект...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като първа стъпка, иди на автомивка и накарай да ти измият хубаво радиатора с водоструйката.

После сподели има ли ефект...

Това е сторено, но проблема все още присъства.... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като отвориш предният капак, има една по-дебела тръба, която влиза от компресора към купето.

Като пуснеш климатроника на МАХ - за колко време тази тръба става ледена? За 1 минута или за 5-6?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата стои на слънце преди това е нормално - всичко вътре, включително таблото и въздуховодите са нагрети над 50 градуса, може да мине доста време докато охлади напълно. Сутрин за същото време ли охлажда? Дехидратора сменян ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай малко колега, като го пуснеш включва ли се веднага компресора или след 2-3км както си писал?

Защото така написано все едно го пускаш и той като се сети тогава тръгва, я уточни малко нещата.

Значи по принцип, с оглед на това че се поотопли, предполагам, че или филтър дехидратор ти е за смяна, а той е защото се сменя поне веднъж на 2 години, или системата ти е недозаредена. Климатичната система трябва да се проверява всяка година за наличието на фреона. Има опасност ако не е дозаредена, да се стигне до фатален край за компресора. Предлагам ти да идеш някъде и да ти окачат поне манометрите за налягане, и да се види колко бара налягане се получава на страна ниско и високо налягане. Ниското не трябва да пада под 2 а високото не трябва да минава 17-20 в никакъв случай. Направи тия неща, пък после ще му мислим!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да питам:

Като включа климатика и двете перки на радиатора ли трябва да се включват или само едната ? Миналата година май и двете ми се включваха...а сега едната.

На мен на решетката ми духа 8-9 градуса, а климатика ми е обслужен !

Питам се, дали не може да се регулират от някъде градусите !

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти охлажда,значи е добре.Явно нещо с управлението е/датчика за температура в купето е прецакан и подава по късно сигнал за да включи компресора.Остави го да работи и виж дали при достигане на зададената температура/сложи не толкова ниска-към 22 градуса/,компресора изключва/или спира да духа студено.Ако не спира-най-вероятно датчика прави номера.

А най-добре намери някой добър спец,което не е много лесно,защото всички са си накупили компютри и не им е лесно да мислят/ако могат/. :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да питам:

Като включа климатика и двете перки на радиатора ли трябва да се включват или само едната ? Миналата година май и двете ми се включваха...а сега едната.

На мен на решетката ми духа 8-9 градуса, а климатика ми е обслужен !

Питам се, дали не може да се регулират от някъде градусите !

 

И двете перки трябва да ти работят, след пускане на климатика. Намери начин да оправиш това, защото на едната и е трудно да охлади кондензатора (радиатора), а от там и по-високо налягане, което не е добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мреси за информацията колега :yes3:

Знаех си че памета ми не ми е изневерила и наистина миналата година работеха и двете......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мреси за информацията колега :yes3:

Знаех си че памета ми не ми е изневерила и наистина миналата година работеха и двете......

 

Провери си първо релетата на вентилаторите , при мен то даваше проблем, оправи се само със зачистване на крачетата и малко сгъване ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Да питам аз нещо друго свързано с климатика. Когато си пуснете климатика, оборотите на колата нагоре ли отиват или надолу? При мен отиват надолу и след 5-10 секунди се качват на нормалните нива отново. Климатика ми е нормален, не е климатроник. При вас как е?

Редактирано от Chushev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да питам аз нещо друго свързано с климатика. Когато си пуснете климатика, оборотите на колата нагоре ли отиват или надолу? При мен отиват надолу и след 5-10 секунди се качват на нормалните нива отново. Климатика ми е нормален, не е климатроник. При вас как е?

Колега, нормалното е при пускане на климатроника /с климатроник съм/за момент да се повишават-компютъра коригира натоварването на двигателя и после се нормализират.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...