станислав иванов Публикувано 3 юни 2010 Сподели Публикувано 3 юни 2010 Здравейте, постопли се и отново ми направи впечатление миналогодишният проблем; Когато пусна климатика (клматроник по-точно) минавам около 2-3 км. градско докато включи да охлажда, почне ли ....студ е...замервах го дава ми 5 градуса на решетките.... Вупроса е защо му трябва толкова време да тръгне ? От няколко места чувам приказки от сорта на : "щом охлажда не го пипай , че почнеш ли веднъж, разбуташ ли заводското...вече все ще..." Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 4 юни 2010 Сподели Публикувано 4 юни 2010 Като първа стъпка, иди на автомивка и накарай да ти измият хубаво радиатора с водоструйката.После сподели има ли ефект... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 7 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 7 юни 2010 Като първа стъпка, иди на автомивка и накарай да ти измият хубаво радиатора с водоструйката.После сподели има ли ефект...Това е сторено, но проблема все още присъства.... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 юни 2010 Сподели Публикувано 7 юни 2010 Като отвориш предният капак, има една по-дебела тръба, която влиза от компресора към купето.Като пуснеш климатроника на МАХ - за колко време тази тръба става ледена? За 1 минута или за 5-6? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 7 юни 2010 Сподели Публикувано 7 юни 2010 Ако колата стои на слънце преди това е нормално - всичко вътре, включително таблото и въздуховодите са нагрети над 50 градуса, може да мине доста време докато охлади напълно. Сутрин за същото време ли охлажда? Дехидратора сменян ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 8 юни 2010 Сподели Публикувано 8 юни 2010 Чакай малко колега, като го пуснеш включва ли се веднага компресора или след 2-3км както си писал?Защото така написано все едно го пускаш и той като се сети тогава тръгва, я уточни малко нещата.Значи по принцип, с оглед на това че се поотопли, предполагам, че или филтър дехидратор ти е за смяна, а той е защото се сменя поне веднъж на 2 години, или системата ти е недозаредена. Климатичната система трябва да се проверява всяка година за наличието на фреона. Има опасност ако не е дозаредена, да се стигне до фатален край за компресора. Предлагам ти да идеш някъде и да ти окачат поне манометрите за налягане, и да се види колко бара налягане се получава на страна ниско и високо налягане. Ниското не трябва да пада под 2 а високото не трябва да минава 17-20 в никакъв случай. Направи тия неща, пък после ще му мислим! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 12 юни 2010 Сподели Публикувано 12 юни 2010 (редакция) Аз искам да питам: Като включа климатика и двете перки на радиатора ли трябва да се включват или само едната ? Миналата година май и двете ми се включваха...а сега едната.На мен на решетката ми духа 8-9 градуса, а климатика ми е обслужен ! Питам се, дали не може да се регулират от някъде градусите ! Редактирано 12 юни 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 13 юни 2010 Сподели Публикувано 13 юни 2010 Щом ти охлажда,значи е добре.Явно нещо с управлението е/датчика за температура в купето е прецакан и подава по късно сигнал за да включи компресора.Остави го да работи и виж дали при достигане на зададената температура/сложи не толкова ниска-към 22 градуса/,компресора изключва/или спира да духа студено.Ако не спира-най-вероятно датчика прави номера.А най-добре намери някой добър спец,което не е много лесно,защото всички са си накупили компютри и не им е лесно да мислят/ако могат/. :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Аз искам да питам: Като включа климатика и двете перки на радиатора ли трябва да се включват или само едната ? Миналата година май и двете ми се включваха...а сега едната.На мен на решетката ми духа 8-9 градуса, а климатика ми е обслужен ! Питам се, дали не може да се регулират от някъде градусите ! И двете перки трябва да ти работят, след пускане на климатика. Намери начин да оправиш това, защото на едната и е трудно да охлади кондензатора (радиатора), а от там и по-високо налягане, което не е добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tenki4 Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Мреси за информацията колега Знаех си че памета ми не ми е изневерила и наистина миналата година работеха и двете...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1001101 Публикувано 21 юни 2010 Сподели Публикувано 21 юни 2010 Мреси за информацията колега Знаех си че памета ми не ми е изневерила и наистина миналата година работеха и двете...... Провери си първо релетата на вентилаторите , при мен то даваше проблем, оправи се само със зачистване на крачетата и малко сгъване .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chushev Публикувано 20 юли 2010 Сподели Публикувано 20 юли 2010 (редакция) Да питам аз нещо друго свързано с климатика. Когато си пуснете климатика, оборотите на колата нагоре ли отиват или надолу? При мен отиват надолу и след 5-10 секунди се качват на нормалните нива отново. Климатика ми е нормален, не е климатроник. При вас как е? Редактирано 20 юли 2010 от Chushev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimbim Публикувано 20 юли 2010 Сподели Публикувано 20 юли 2010 Да питам аз нещо друго свързано с климатика. Когато си пуснете климатика, оборотите на колата нагоре ли отиват или надолу? При мен отиват надолу и след 5-10 секунди се качват на нормалните нива отново. Климатика ми е нормален, не е климатроник. При вас как е? Колега, нормалното е при пускане на климатроника /с климатроник съм/за момент да се повишават-компютъра коригира натоварването на двигателя и после се нормализират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.