CARI Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Искам да ви попитам, как мога да повиша мощността на Каризма 1.8 гди? Редактирано 24 Май 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Като я продадеш и си вземеш по мощна кола.. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CARI Публикувано 24 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Като я продадеш и си вземеш по мощна кола.. :icon_thumbup:Благодаря ти, но тази кола ми харесва и ми се иска да я понаглася... Редактирано 24 Май 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Това не е "стандартен" бензинов двигател.....Нищо неможеш да и подобриш. Послушай mario64. Редактирано 24 Май 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CARI Публикувано 24 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Това не е "стандартен" бензинов двигател.....Нищо неможеш да и подобриш. Послушай mario64.Имам още един въпрос - не може ли да ми се сложи турбо? Редактирано 24 Май 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 Абе глей са, има една фирмичка - http://www.digitaltuning.bg/tuning/mitsubishi/carisma/1.8-gdi-125-cv, дето ужким казва, че може да вдигне кончетата на ГДИ-то. Аз и преди съм обсъждал тук това, давам ти адреса, пък ти ако искаш, троши си главата/колата.Аз лично в никакъв случай не бих си предоставил принцесата на някви си ччип-тунерджии заради някакви си вероятно имагинерни десетина кончета.Ма ако си маниак - пробвай, пък после се похвали.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Преди време беше дошъл един клиент при мен за диагностика с Еклипс 1 генерация...................ръчкам тестера и му показвам тва онова.............от приказка на приказка той ми каза ,че бил го дал на някакъв разбирач,който му бил вдигнал кончетата с 18-20 и 30-50 нютона само софтуерно.................аз почнах да се хиля,защото на неговата кола това няма как да стане а и все пак му чета горивните карти..............той обаче каза че наистина било осезаемо поведението на колата .................накрая свалих ЕКУ-то и видях "тунинговането" с чип..................просто си му беше направил ремонт на ЕКУ-то с тези прословути кондензатори и все пак беше оправил обратната връзка на захранването,нищо друго - нито чипове, нито софтуер ,гор. карти и т.,н. Та заблудата идва от това ,че човека купува колата с дефектирал комп свиква да я кара така, и след това оправя( чипосва го :D )компа и той почва да върви............... :D Редактирано 24 Май 2010 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 Май 2010 Сподели Публикувано 24 Май 2010 (редакция) Имам още един въпрос - не може ли да ми се сложи турбо? Може, като се сложи един такъв двигател: http://img27.imageshack.us/img27/5503/mitsubishilancercediawa.jpghttp://autospeed.com/cms/title_Mitsubishis-Direct-Injection-Turbo-18/A_1063/article.html Или ако си вземеш едно такова: http://cars.st701.com/cars/view/42441?title=used-mitsubishi-lancer-1.8-ralliart-turbo-sedan&from=%2Fcars%2Fresults%3Fvehicle_type%3Dused той ми каза ,че бил го дал на някакъв разбирач,който му бил вдигнал кончетата Ако се направи една профилактика и се изчисти нагара, може да има същия ефект... :D Редактирано 24 Май 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirche Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Значи колега според коментарите по горе, ако имаш излишни парички ( в таз криза и то доста ), намираш си добро купе на каризма ( бензиново пред. за пред., без или с блокирал двигател ), намираш си двигател от ленсър с турбина за пред. слагаш го на купето което преди това си подсили и газззззззз. А GDI-то само си го караш кротко и да смуче горивцето!!! p.s. Така поне ще направя аз когато имам повечко парички!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Значи колега според коментарите по горе, ако имаш излишни парички ( в таз криза и то доста ), намираш си добро купе на каризма ( бензиново пред. за пред., без или с блокирал двигател ), намираш си двигател от ленсър с турбина за пред. слагаш го на купето което преди това си подсили и газззззззз. А GDI-то само си го караш кротко и да смуче горивцето!!! p.s. Така поне ще направя аз когато имам повечко парички!!!Страхотна идея .. :icon_thumbup: И на Каризмата да сложи една табела "Другата кола ми е турбо" ... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Значи колега според коментарите по горе, ако имаш излишни парички ( в таз криза и то доста ), намираш си добро купе на каризма ( бензиново пред. за пред., без или с блокирал двигател ), намираш си двигател от ленсър с турбина за пред. слагаш го на купето което преди това си подсили и газззззззз. А GDI-то само си го караш кротко и да смуче горивцето!!! p.s. Така поне ще направя аз когато имам повечко парички!!! Я, както подхванахте темата за смяна на двигател , Кажете на каризма има ли шанс с малко преправяне да се напъха по мощничък мАтор . И от какво ? Лансер , галант , някой еклипс , или ...? Задоволете любопитсвото ми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Това от лансъра - Същия двигател със същото разположение, но 165 коня фабрично с турбо, на теория горящо по-малко от галант и по-леко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Това от лансъра - Същия двигател със същото разположение, но 165 коня фабрично с турбо, на теория горящо по-малко от галант и по-леко. A за обикновения мотор на каризмата? , 1.8 115 к.с. - май има повече разлика от ГДИ-то в разположението . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 В общи линии блока е същия, главата и буталата са различни. В този ред на нещата има и Carisma MSX, която е DOHC 138коня може да се търси модификация на двигателя в тази посока. Проблема е че според данните няма осезаема разлика във вървежа спрямо GDI и вероятно по тази причина са ги спрели и те са рядкост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 (редакция) А дали 2.4GDI ще пасне без преправяне или захващането е различно? (досещам се за отговора и се извинявам за глупавия въпрос, но не съм добре запознат с GDI двигателите и знам ли... ) Редактирано 25 Май 2010 от steam Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Виждал съм Каризма с 4G93 DOHC 140 кончета внос от Украйна или Русия и бЕга много добре.............. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Ай сега, за 15 коня да си дернем ризите...:icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Ай сега, за 15 коня да си дернем ризите...:icon_doh:Ти шегуваш ли се???Тва върви много повече от ГДИ-тата..............при ГДИ-та единственото е че тръгва с повече ряз най общо казано, но онова тръгне ли, няма спирка брат..............нема ГДИ-та, нема ФСИ-та, ТДИ-та и т.н. ................... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Ясноооо....Ще търгуваш Галанта и ще се качваш на Каризма!:o :lol: :PИ само си търсиш причина и оправдание!Абе, ще ти дойде акъла в главата - ма късноооооо.....Аз, на твое място, щях да се преоборудвам, веднага след онази известна разходка миналата година - Рибарица-Шипково!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 А ако се сложат разпределителните валове от MSX-a и се махне някакъв кондензатор, както беше споменато в една друга тема (теоретично, нали трябва да поразпънем темата)? P.S. DJ-я ще изкара още малко, че върви повече от EVO-то :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Ясноооо....Ще търгуваш Галанта и ще се качваш на Каризма!:o :lol: :PИ само си търсиш причина и оправдание!Абе, ще ти дойде акъла в главата - ма късноооооо.....Аз, на твое място, щях да се преоборудвам, веднага след онази известна разходка миналата година - Рибарица-Шипково!!!Да бе, "ша са преоборудвам"...............хохохо,под Галант никога, над него ще е и кат го взема ,не знам на кой ще му дойде акъла в главата :icon_tongue: :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 А ако се сложат разпределителните валове от MSX-a и се махне някакъв кондензатор, както беше споменато в една друга тема (теоретично, нали трябва да поразпънем темата)? P.S. DJ-я ще изкара още малко, че върви повече от EVO-то :D То тогава сигурно и еку-то трябва да се пипа п.п. Не бе , то ЕВО-то е наследник на каризма :icon_rock: , Те проектантите са си казали : я да вземем да направим една цивилна версия на каризма - и хоп пръкнало се ЕВО , особено като гледаш задницата на първите ево-та :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 п.п. Не бе , то ЕВО-то е наследник на каризма :icon_rock: , Те проектантите са си казали : я да вземем да направим една цивилна версия на каризма - и хоп пръкнало се ЕВО , особено като гледаш задницата на първите ево-та :DДа бе.....................абе вие май си вЕрвате................. :hysterical: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Разбира се. Нали първо се е казвало Carisma EVO? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Разбира се. Нали първо се е казвало Carisma EVO?Първо се е казвал Лансер ЕВО................. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.