Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

АГУ на Спейс Стар


Препоръчано мнение

Е значи е станало нещо по-сериозно. Най-добре намери къде да го диагностицират и ще се разбере какво е станало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Е значи е станало нещо по-сериозно. Най-добре намери къде да го диагностицират и ще се разбере какво е станало.

След като се поразчетох из форума реших да търся буксата за диагностика,но преди това откачих акумулатора за да нулирам и после запалих на бензин - Еврика!!!Проблема изчезна - чека и SRS си изгасват 1-2секунди след като запаля!И на газ като мина пак нищо не светна!Няколко пъти гасих и палих-няма проблем,и 10-тина километра на газ минах- чека не свети! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А сега иди на диагностика, щот най-вероятно нямаш SRS

Това и аз си го помислих,но поне няма проблем с газовата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и не каза - едновременно ли изгасват и двете лампи - чека и срс-то? Или първо едната, след 2-3 сек. другата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги!Интересува ме какъв трябва да е размерът на газовите дюзи за 1.3 мотора?По инструкцията на газовия инжекцион/Бардолини/ от 80 до 100к.с. трябва да са 1.6мм,но при калиброването на лаптопа изписа,че дюзите са големи и е възможен проблем на празен ход.Действително оборотите първите 10-20км.играеха между 600-800 оборота,но след това се стабилизираха!Комбинираният разход засечен за 200км. от които половината градско и с климатик беше 8 на 100.След това сменихме дюзите с размер 1.4мм.Независимо от това отново изписа че дюзите са големи.Динамиката на колата осезаемо спадна и на всичко отгоре при новото засичане с преобладаващо извънградско и постоянно включен климатик разходът стана 8.8л. на 100км!Другият проблем,който се появи е,че при изключване от скорост по инерция оборотите задържаха на 1200 и при подаване на газ падаха на около 800 с леки колебания!С по големите дюзи определено вървеше по добре но пак се усещаше разлика газ-бензин.Дали да пробваме с 1.8дюзи или да търся някой по-запознат от настоящият газаджия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Размера на дюзите зависи от ... самите дюзи. Не случайно има дюза за 300 лв. и такава за 15лв. И управлението им естествено. Така че едва ли някой може да ти даде отговор. Според мен за този разход с 1.6мм - 8/100 си е перфектен при режима който казваш че е засечен (градско, клима). Аз ако съм го оставям така този ГИ и няма да казвам на никого ;)

Редактирано от milenjs
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...