vladimirov Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Е значи е станало нещо по-сериозно. Най-добре намери къде да го диагностицират и ще се разбере какво е станало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_7007 Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Е значи е станало нещо по-сериозно. Най-добре намери къде да го диагностицират и ще се разбере какво е станало.След като се поразчетох из форума реших да търся буксата за диагностика,но преди това откачих акумулатора за да нулирам и после запалих на бензин - Еврика!!!Проблема изчезна - чека и SRS си изгасват 1-2секунди след като запаля!И на газ като мина пак нищо не светна!Няколко пъти гасих и палих-няма проблем,и 10-тина километра на газ минах- чека не свети! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 А сега иди на диагностика, щот най-вероятно нямаш SRS Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_7007 Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 А сега иди на диагностика, щот най-вероятно нямаш SRSТова и аз си го помислих,но поне няма проблем с газовата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Така и не каза - едновременно ли изгасват и двете лампи - чека и срс-то? Или първо едната, след 2-3 сек. другата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 26 юни 2011 Сподели Публикувано 26 юни 2011 Еми то грешката на SRS-то не може да се изчисти от акумулатора. И щом е угаснала..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay_7007 Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 Здравейте колеги!Интересува ме какъв трябва да е размерът на газовите дюзи за 1.3 мотора?По инструкцията на газовия инжекцион/Бардолини/ от 80 до 100к.с. трябва да са 1.6мм,но при калиброването на лаптопа изписа,че дюзите са големи и е възможен проблем на празен ход.Действително оборотите първите 10-20км.играеха между 600-800 оборота,но след това се стабилизираха!Комбинираният разход засечен за 200км. от които половината градско и с климатик беше 8 на 100.След това сменихме дюзите с размер 1.4мм.Независимо от това отново изписа че дюзите са големи.Динамиката на колата осезаемо спадна и на всичко отгоре при новото засичане с преобладаващо извънградско и постоянно включен климатик разходът стана 8.8л. на 100км!Другият проблем,който се появи е,че при изключване от скорост по инерция оборотите задържаха на 1200 и при подаване на газ падаха на около 800 с леки колебания!С по големите дюзи определено вървеше по добре но пак се усещаше разлика газ-бензин.Дали да пробваме с 1.8дюзи или да търся някой по-запознат от настоящият газаджия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 11 юли 2011 Сподели Публикувано 11 юли 2011 (редакция) Размера на дюзите зависи от ... самите дюзи. Не случайно има дюза за 300 лв. и такава за 15лв. И управлението им естествено. Така че едва ли някой може да ти даде отговор. Според мен за този разход с 1.6мм - 8/100 си е перфектен при режима който казваш че е засечен (градско, клима). Аз ако съм го оставям така този ГИ и няма да казвам на никого ;) Редактирано 11 юли 2011 от milenjs Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.