partizanina Публикувано 16 Май 2010 Сподели Публикувано 16 Май 2010 Здравейте,Часовника в купето почна да се изключва и да си сменя часовете. Някой може ли да ми каже каква би-могла да е причината?Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka-VT Публикувано 16 Май 2010 Сподели Публикувано 16 Май 2010 Ако си махаш акомулатора ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
konoko Публикувано 16 Май 2010 Сподели Публикувано 16 Май 2010 Здравейте,Часовника в купето почна да се изключва и да си сменя часовете. Някой може ли да ми каже каква би-могла да е причината?МерсиСтудени спойки на захранващия конектор - типичен проблем за EA Галантите - разглобява се, презапоява се и ще е ОК. Тема по въпроса със снимков материал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
unufry_bg Публикувано 18 Май 2010 Сподели Публикувано 18 Май 2010 И аз имам същият проблем, но не се чувствам достатъчно компетентен за да запоявам, а при мен проблемът не е в буксата защото съм вадил часовника и не се влияе работата му от нея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 18 Май 2010 Сподели Публикувано 18 Май 2010 И аз имам същият проблем, но не се чувствам достатъчно компетентен за да запоявам, а при мен проблемът не е в буксата защото съм вадил часовника и не се влияе работата му от нея Колега, имам едно безплатно предложение за теб - изпрати ми часовника по куриер, аз ще ти го оправя безплатно и върна обратно още в дена на получаването. Или направо да ти изпратя работещ часовник от катастрофирал Галант 2002 г за 30 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 18 Май 2010 Сподели Публикувано 18 Май 2010 Колега незнам дали те успокоява, но и моя часовник прави същото.. сверявам работи и като угася колата и извадя ключа при следващия старт е взел времето в свои ръце Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 19 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2010 Колега незнам дали те успокоява, но и моя часовник прави същото.. сверявам работи и като угася колата и извадя ключа при следващия старт е взел времето в свои ръце Абсолютно същото го прави и при мен ама това не ме успокоява, ами чак ме дразни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Аз за сега не му обръщам внимание.. трябва да сменя ляв носач, почна да тропа жестоко и сърце ми се къса като карам - събота ще го сменям. Ако няма друга изненада след носача, ще помисля над проблема с часовника ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icomitsu Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Има доста подробно инфо за ремонта на часовника.Следвах го и успях. Сега се питам - дали е възможно клемата изобщо да не е включвана, поради наличието на втори часовник на дисплея.Сега разликата между двата е около 4-5 секунди.Успехи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hammyv Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 И аз го оправих моя часовник. Имаше студена спойка на щифчетата към които се включва буксата, презапоих ги и всичко е 6 :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Има доста подробно инфо за ремонта на часовника.Следвах го и успях. Сега се питам - дали е възможно клемата изобщо да не е включвана, поради наличието на втори часовник на дисплея.Сега разликата между двата е около 4-5 секунди.Успехи! Втори часовник???? Това пък какво е? :icon_hmm: Ако можеш качи снимка тук или някъде другаде и дай линк. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Втори часовник???? Това пък какво е? :icon_hmm: Ако можеш качи снимка тук или някъде другаде и дай линк.Честно казано и аз се зачудих, но не съм сигурен дали този часовник намаше някакви 2 режима. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Честно казано и аз се зачудих, но не съм сигурен дали този часовник намаше някакви 2 режима. Аз съм сигурен , че това е най-обикновен часовник с един режим. Колега обаче има някъде втори часовник. Като се замислих... и аз имам втори часовник, на дисплея на радиото ми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 Колеги,завърнах се с нов носач и оправен часовник.. проблема се оказа в буксата, леко закривих крачетата и сега работи като нов ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 Колеги,завърнах се с нов носач и оправен часовник.. проблема се оказа в буксата, леко закривих крачетата и сега работи като нов ;) Това е само временно решение на проблема, очаквай скоро пак да се появи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Това е само временно решение на проблема, очаквай скоро пак да се появи. Това не звучи много успокояващо но ще го мисля по-натам.. но ще има още да се консултирам с вас :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Това не звучи много успокояващо но ще го мисля по-натам.. но ще има още да се консултирам с вас :icon_blush: Много е писано за този часовник, проблема е елементарен - получават се студени (лоши) спойки на изводите на буксата на платката на часовника. Презапояват се и забравяш за проблема. Изкривяването на изводите на буксата решава проблема само временно, защото студените спойки си остават и е въпрос на време да прекъснат пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Качвам две снимки на спойките, които трябва да се презапоят.http://img571.imageshack.us/img571/6682/01042010554.jpg http://img94.imageshack.us/img94/8726/01042010555.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 Мерси колега, при следващия проблем ще зная кое да ръчкам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.