Премини към съдържание

Проблем с часовника в купето


Препоръчано мнение

Здравейте,

Часовника в купето почна да се изключва и да си сменя часовете. Някой може ли да ми каже каква би-могла да е причината?

Мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Часовника в купето почна да се изключва и да си сменя часовете. Някой може ли да ми каже каква би-могла да е причината?

Мерси

Студени спойки на захранващия конектор - типичен проблем за EA Галантите - разглобява се, презапоява се и ще е ОК. Тема по въпроса със снимков материал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем, но не се чувствам достатъчно компетентен за да запоявам, а при мен проблемът не е в буксата защото съм вадил часовника и не се влияе работата му от нея ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същият проблем, но не се чувствам достатъчно компетентен за да запоявам, а при мен проблемът не е в буксата защото съм вадил часовника и не се влияе работата му от нея ;-)

Колега, имам едно безплатно предложение за теб - изпрати ми часовника по куриер, аз ще ти го оправя безплатно и върна обратно още в дена на получаването. Или направо да ти изпратя работещ часовник от катастрофирал Галант 2002 г за 30 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега незнам дали те успокоява, но и моя часовник прави същото.. сверявам работи и като угася колата и извадя ключа при следващия старт е взел времето в свои ръце :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега незнам дали те успокоява, но и моя часовник прави същото.. сверявам работи и като угася колата и извадя ключа при следващия старт е взел времето в свои ръце :)

Абсолютно същото го прави и при мен ама това не ме успокоява, ами чак ме дразни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сега не му обръщам внимание.. трябва да сменя ляв носач, почна да тропа жестоко и сърце ми се къса като карам - събота ще го сменям. Ако няма друга изненада след носача, ще помисля над проблема с часовника ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има доста подробно инфо за ремонта на часовника.Следвах го и успях. Сега се питам - дали е възможно клемата изобщо да не е включвана, поради наличието на втори часовник на дисплея.Сега разликата между двата е около 4-5 секунди.Успехи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз го оправих моя часовник. Имаше студена спойка на щифчетата към които се включва буксата, презапоих ги и всичко е 6 :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има доста подробно инфо за ремонта на часовника.Следвах го и успях. Сега се питам - дали е възможно клемата изобщо да не е включвана, поради наличието на втори часовник на дисплея.Сега разликата между двата е около 4-5 секунди.Успехи!

 

Втори часовник???? Това пък какво е? :icon_hmm:

Ако можеш качи снимка тук или някъде другаде и дай линк.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Втори часовник???? Това пък какво е? :icon_hmm:

Ако можеш качи снимка тук или някъде другаде и дай линк.

Честно казано и аз се зачудих, но не съм сигурен дали този часовник намаше някакви 2 режима.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз се зачудих, но не съм сигурен дали този часовник намаше някакви 2 режима.

 

Аз съм сигурен , че това е най-обикновен часовник с един режим. Колега обаче има някъде втори часовник.

 

Като се замислих... и аз имам втори часовник, на дисплея на радиото ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги,завърнах се с нов носач и оправен часовник.. проблема се оказа в буксата, леко закривих крачетата и сега работи като нов ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,завърнах се с нов носач и оправен часовник.. проблема се оказа в буксата, леко закривих крачетата и сега работи като нов ;)

Това е само временно решение на проблема, очаквай скоро пак да се появи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е само временно решение на проблема, очаквай скоро пак да се появи.

 

Това не звучи много успокояващо :) но ще го мисля по-натам.. но ще има още да се консултирам с вас :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не звучи много успокояващо :) но ще го мисля по-натам.. но ще има още да се консултирам с вас :icon_blush:

Много е писано за този часовник, проблема е елементарен - получават се студени (лоши) спойки на изводите на буксата на платката на часовника. Презапояват се и забравяш за проблема. Изкривяването на изводите на буксата решава проблема само временно, защото студените спойки си остават и е въпрос на време да прекъснат пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Качвам две снимки на спойките, които трябва да се презапоят.

http://img571.imageshack.us/img571/6682/01042010554.jpg

 

http://img94.imageshack.us/img94/8726/01042010555.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...