Stanislav Konstantinov Публикувано 9 септември 2019 Публикувано 9 септември 2019 M да, освен с качеството си японските коли са познати и с повечко корозия от другите. Една смазка, подложена на външни влияния, колко време ще отблъсква влагата? А пък тефлона съвсем ми е неизвестно с какво помага. При мен повторението го правя на 5 години. Като съм боядисвал с разните му там бои до 2-3 години пак започва да избива ръждица. Със смазката започатва много сериозно. Тефлоновата за мотоциклетни вериги и е много трайна и издъежлива. Цитат
Даниел Цветков Публикувано 9 септември 2019 Публикувано 9 септември 2019 За сега единственото което не ми харесва като качество в Ц Кросър,4007 и Аутландер дизел е ръчната скоростна кутия-слаба идва за въртящия момент на френския дизелов двигател(за VW мотора нямам сведения).Съжалявам,че не си взех автоматик,че уж там били по здрави.Има и някой недомислици като например часовника показва само 12 часово измерение,средния разход след на 4 часа престой на изгасен мотор се занулява сам,от волана не можеш да сменяш запаметените радиостанции ,а само да търсиш нови...ама това се преглъща. Цитат
Stanislav Konstantinov Публикувано 12 септември 2019 Публикувано 12 септември 2019 (редакция) За сега единственото което не ми харесва като качество в Ц Кросър,4007 и Аутландер дизел е ръчната скоростна кутия-слаба идва за въртящия момент на френския дизелов двигател(за VW мотора нямам сведения).Съжалявам,че не си взех автоматик,че уж там били по здрави.Има и някой недомислици като например часовника показва само 12 часово измерение,средния разход след на 4 часа престой на изгасен мотор се занулява сам,от волана не можеш да сменяш запаметените радиостанции ,а само да търсиш нови...ама това се преглъща. Всяка автоматична скоростна кутия е по-добра от ръчна, а особено за двигатели с висок въртящ момент, като са дизеловите. И особено ако автоматика е японски. AISIN са едни от най-надеждните и много устойчиви, без да са безкрайно комплицирани автомати от това което съм чел. Много отдавна имах вектра на доста над 300 000 км с такъв автомат, 4 степенен и беше супер мазен, пъргъв и тих. Редактирано 12 септември 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат
Даниел Цветков Публикувано 12 септември 2019 Публикувано 12 септември 2019 Ръчната ск.кутия на Аутландера не е и тя на Айсин? Цитат
Емил Димитров Публикувано 12 септември 2019 Публикувано 12 септември 2019 Всяка автоматична скоростна кутия е по-добра от ръчна.. Освен, че не е много по темата, то това си остава ваше мнение...аз съм повече на обратното...Разбира се, ако под "по-добра" не визирате - удобство! Относно здравина и качество - доста крайно заключение... Цитат
Stanislav Konstantinov Публикувано 12 септември 2019 Публикувано 12 септември 2019 (редакция) Освен, че не е много по темата, то това си остава ваше мнение...аз съм повече на обратното...Разбира се, ако под "по-добра" не визирате - удобство! Относно здравина и качество - доста крайно заключение... Да, аз не искам да налагам и обобщавам. Това си е мое мнение само. Като за удобство безспорно.Ръчни скоростни кутии няколко съм счупил. Не синхронизатори, а лагерите им най-вече издъхват на първичния вал. Може би от това, че винаги пълня оборотомера до червено, дори и на първа бензинките си ги развъртам до 5500. И съединители не малко пъти сдават багажа, най=вече лагерите и счупени пружини на притискателя. Сигурно е от по-сгруб и суров начин на каране. А винаги съм сменял масло и съм слагал хубаво, както е предписано, но не ги спасяваше и това. Редактирано 12 септември 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат
Емил Димитров Публикувано 12 септември 2019 Публикувано 12 септември 2019 Моята скоростна кутия е на 23 години (на колкото ми е колата). Не е отваряна и не е правена. Аз мотора си го развъртвам до 6800 об/мин ежедневно, като аз лично я карам от 13 години. Съединител съм сменял един път, и то по-скоро, защото зимно време все тегля тежки закъсали коли. Поздрави! Цитат
Stanislav Konstantinov Публикувано 13 септември 2019 Публикувано 13 септември 2019 (редакция) Моята скоростна кутия е на 23 години (на колкото ми е колата). Не е отваряна и не е правена. Аз мотора си го развъртвам до 6800 об/мин ежедневно, като аз лично я карам от 13 години. Съединител съм сменял един път, и то по-скоро, защото зимно време все тегля тежки закъсали коли. Поздрави! Скоростните кутии, които съм споменал, че съм потрошил са на френски (пежа) и немски (фв и опели) автомобили. И аз не съм успял за сега да потроша японска кутия нито на японска кола съм сменял съединител, за сега. Редактирано 13 септември 2019 от Stanislav Konstantinov Цитат
sid6624 Публикувано 5 септември 2023 Публикувано 5 септември 2023 Имах Мицубиши Лансер дизел.По-проблемна кола не съм имал.За какво"качество"говориш? Цитат
Емил Димитров Публикувано 6 септември 2023 Публикувано 6 септември 2023 преди 16 часа, sid6624 написа: Имах Мицубиши Лансер дизел.По-проблемна кола не съм имал.За какво"качество"говориш? От сън ли се събудихме? Цитат
kd53332 Публикувано 9 октомври 2023 Публикувано 9 октомври 2023 (редакция) Хайде да подновим темата за японското качество!!! За мен на първо място е качеството на материала от който са изработени/виждал съм разпределителен вал на 400 000 км на Галант 1988г който на микрометър показа нулево износване/ На второ място къде ,и за къде са направени/и от кого/ И на трето но не на последно е как са подържани във времето/само в България съм виждал такова немърливо отношение относно прегледи,смяна на консумативи,горива,и т.н Карам само галанти,в момента съм с трети/2003 gdi 2.4 комби, Но имах честа да карам 5 месеца нонстоп чисто нова Датчия джогер от 300 до 10000 км. Галант за 4000лв на 20години срещу чисто нова датчия която е suv топ модел за 2022г за 40000лв. Няма да повярвате какво преживях,и какво усетих като емоция!!! Редактирано 9 октомври 2023 от kd53332 Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.