Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Публикувано

M да, освен с качеството си японските коли са познати и с повечко корозия от другите. Една смазка, подложена на външни влияния, колко време ще отблъсква влагата? А пък тефлона съвсем ми е неизвестно с какво помага.

 

При мен повторението го правя на 5 години. Като съм боядисвал с разните му там бои до 2-3 години пак започва да избива ръждица. Със смазката започатва много сериозно. Тефлоновата за мотоциклетни вериги и е много трайна и издъежлива.

  • Отговори 60
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувано

За сега единственото което не ми харесва като качество в Ц Кросър,4007 и Аутландер дизел е ръчната скоростна кутия-слаба идва за въртящия момент на френския дизелов двигател(за VW мотора нямам сведения).Съжалявам,че не си взех автоматик,че уж там били по здрави.Има и някой недомислици като например часовника показва само 12 часово измерение,средния разход след на 4 часа престой на изгасен мотор се занулява сам,от волана не можеш да сменяш запаметените радиостанции ,а само да търсиш нови...ама това се преглъща.

 

Публикувано (редакция)

За сега единственото което не ми харесва като качество в Ц Кросър,4007 и Аутландер дизел е ръчната скоростна кутия-слаба идва за въртящия момент на френския дизелов двигател(за VW мотора нямам сведения).Съжалявам,че не си взех автоматик,че уж там били по здрави.Има и някой недомислици като например часовника показва само 12 часово измерение,средния разход след на 4 часа престой на изгасен мотор се занулява сам,от волана не можеш да сменяш запаметените радиостанции ,а само да търсиш нови...ама това се преглъща.

 

Всяка автоматична скоростна кутия е по-добра от ръчна, а особено за двигатели с висок въртящ момент, като са дизеловите. И особено ако автоматика е японски. AISIN са едни от най-надеждните и много устойчиви, без да са безкрайно комплицирани автомати от това което съм чел. Много отдавна имах вектра на доста над 300 000 км с такъв автомат, 4 степенен и беше супер мазен, пъргъв и тих.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Публикувано

Всяка автоматична скоростна кутия е по-добра от ръчна..

 

Освен, че не е много по темата, то това си остава ваше мнение...аз съм повече на обратното...Разбира се, ако под "по-добра" не визирате - удобство! Относно здравина и качество - доста крайно заключение...

Публикувано (редакция)

Освен, че не е много по темата, то това си остава ваше мнение...аз съм повече на обратното...Разбира се, ако под "по-добра" не визирате - удобство! Относно здравина и качество - доста крайно заключение...

 

Да, аз не искам да налагам и обобщавам. Това си е мое мнение само. Като за удобство безспорно.

Ръчни скоростни кутии няколко съм счупил. Не синхронизатори, а лагерите им най-вече издъхват на първичния вал. Може би от това, че винаги пълня оборотомера до червено, дори и на първа бензинките си ги развъртам до 5500. И съединители не малко пъти сдават багажа, най=вече лагерите и счупени пружини на притискателя. Сигурно е от по-сгруб и суров начин на каране. А винаги съм сменял масло и съм слагал хубаво, както е предписано, но не ги спасяваше и това.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Публикувано

Моята скоростна кутия е на 23 години (на колкото ми е колата). Не е отваряна и не е правена. Аз мотора си го развъртвам до 6800 об/мин ежедневно, като аз лично я карам от 13 години. Съединител съм сменял един път, и то по-скоро, защото зимно време все тегля тежки закъсали коли. Поздрави!

Публикувано (редакция)

Моята скоростна кутия е на 23 години (на колкото ми е колата). Не е отваряна и не е правена. Аз мотора си го развъртвам до 6800 об/мин ежедневно, като аз лично я карам от 13 години. Съединител съм сменял един път, и то по-скоро, защото зимно време все тегля тежки закъсали коли. Поздрави!

 

Скоростните кутии, които съм споменал, че съм потрошил са на френски (пежа) и немски (фв и опели) автомобили. И аз не съм успял за сега да потроша японска кутия :) нито на японска кола съм сменял съединител, за сега.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
  • преди 3 години ...
Публикувано

Имах Мицубиши Лансер дизел.По-проблемна кола не съм имал.За какво"качество"говориш?

Публикувано
преди 16 часа, sid6624 написа:

Имах Мицубиши Лансер дизел.По-проблемна кола не съм имал.За какво"качество"говориш?

От сън ли се събудихме? :D

  • преди 1 месец ...
Публикувано (редакция)

Хайде да подновим темата за японското качество!!!:aikido:

 

За мен на първо място е качеството на материала от който са изработени/виждал съм разпределителен вал на 400 000 км на Галант 1988г който на микрометър показа нулево износване/

На второ място къде ,и за къде са направени/и от кого/

И на трето но не на последно е как са подържани във времето/само в България съм виждал такова немърливо отношение относно прегледи,смяна на консумативи,горива,и т.н

Карам само галанти,в момента съм с трети/2003 gdi 2.4 комби,

Но имах честа да карам 5 месеца нонстоп чисто нова Датчия джогер от 300 до 10000 км.

Галант за 4000лв на 20години срещу чисто нова датчия която е suv топ модел за 2022г за 40000лв.

Няма да повярвате какво преживях,и какво усетих като емоция!!!

Редактирано от kd53332

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...