Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Японско качество


Препоръчано мнение

M да, освен с качеството си японските коли са познати и с повечко корозия от другите. Една смазка, подложена на външни влияния, колко време ще отблъсква влагата? А пък тефлона съвсем ми е неизвестно с какво помага.

 

При мен повторението го правя на 5 години. Като съм боядисвал с разните му там бои до 2-3 години пак започва да избива ръждица. Със смазката започатва много сериозно. Тефлоновата за мотоциклетни вериги и е много трайна и издъежлива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 60
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За сега единственото което не ми харесва като качество в Ц Кросър,4007 и Аутландер дизел е ръчната скоростна кутия-слаба идва за въртящия момент на френския дизелов двигател(за VW мотора нямам сведения).Съжалявам,че не си взех автоматик,че уж там били по здрави.Има и някой недомислици като например часовника показва само 12 часово измерение,средния разход след на 4 часа престой на изгасен мотор се занулява сам,от волана не можеш да сменяш запаметените радиостанции ,а само да търсиш нови...ама това се преглъща.

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега единственото което не ми харесва като качество в Ц Кросър,4007 и Аутландер дизел е ръчната скоростна кутия-слаба идва за въртящия момент на френския дизелов двигател(за VW мотора нямам сведения).Съжалявам,че не си взех автоматик,че уж там били по здрави.Има и някой недомислици като например часовника показва само 12 часово измерение,средния разход след на 4 часа престой на изгасен мотор се занулява сам,от волана не можеш да сменяш запаметените радиостанции ,а само да търсиш нови...ама това се преглъща.

 

Всяка автоматична скоростна кутия е по-добра от ръчна, а особено за двигатели с висок въртящ момент, като са дизеловите. И особено ако автоматика е японски. AISIN са едни от най-надеждните и много устойчиви, без да са безкрайно комплицирани автомати от това което съм чел. Много отдавна имах вектра на доста над 300 000 км с такъв автомат, 4 степенен и беше супер мазен, пъргъв и тих.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всяка автоматична скоростна кутия е по-добра от ръчна..

 

Освен, че не е много по темата, то това си остава ваше мнение...аз съм повече на обратното...Разбира се, ако под "по-добра" не визирате - удобство! Относно здравина и качество - доста крайно заключение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че не е много по темата, то това си остава ваше мнение...аз съм повече на обратното...Разбира се, ако под "по-добра" не визирате - удобство! Относно здравина и качество - доста крайно заключение...

 

Да, аз не искам да налагам и обобщавам. Това си е мое мнение само. Като за удобство безспорно.

Ръчни скоростни кутии няколко съм счупил. Не синхронизатори, а лагерите им най-вече издъхват на първичния вал. Може би от това, че винаги пълня оборотомера до червено, дори и на първа бензинките си ги развъртам до 5500. И съединители не малко пъти сдават багажа, най=вече лагерите и счупени пружини на притискателя. Сигурно е от по-сгруб и суров начин на каране. А винаги съм сменял масло и съм слагал хубаво, както е предписано, но не ги спасяваше и това.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята скоростна кутия е на 23 години (на колкото ми е колата). Не е отваряна и не е правена. Аз мотора си го развъртвам до 6800 об/мин ежедневно, като аз лично я карам от 13 години. Съединител съм сменял един път, и то по-скоро, защото зимно време все тегля тежки закъсали коли. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята скоростна кутия е на 23 години (на колкото ми е колата). Не е отваряна и не е правена. Аз мотора си го развъртвам до 6800 об/мин ежедневно, като аз лично я карам от 13 години. Съединител съм сменял един път, и то по-скоро, защото зимно време все тегля тежки закъсали коли. Поздрави!

 

Скоростните кутии, които съм споменал, че съм потрошил са на френски (пежа) и немски (фв и опели) автомобили. И аз не съм успял за сега да потроша японска кутия :) нито на японска кола съм сменял съединител, за сега.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Имах Мицубиши Лансер дизел.По-проблемна кола не съм имал.За какво"качество"говориш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 часа, sid6624 написа:

Имах Мицубиши Лансер дизел.По-проблемна кола не съм имал.За какво"качество"говориш?

От сън ли се събудихме? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Хайде да подновим темата за японското качество!!!:aikido:

 

За мен на първо място е качеството на материала от който са изработени/виждал съм разпределителен вал на 400 000 км на Галант 1988г който на микрометър показа нулево износване/

На второ място къде ,и за къде са направени/и от кого/

И на трето но не на последно е как са подържани във времето/само в България съм виждал такова немърливо отношение относно прегледи,смяна на консумативи,горива,и т.н

Карам само галанти,в момента съм с трети/2003 gdi 2.4 комби,

Но имах честа да карам 5 месеца нонстоп чисто нова Датчия джогер от 300 до 10000 км.

Галант за 4000лв на 20години срещу чисто нова датчия която е suv топ модел за 2022г за 40000лв.

Няма да повярвате какво преживях,и какво усетих като емоция!!!

Редактирано от kd53332
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...